×

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 75Q90T

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون

جدیدترین تلویزیون سامسونگ مدل فوق باریک Samsung 75Q90T

تلویزیون جدید سامسونگ مدل 75Q90T از پنل LED Direct Full Array 16X بهره گرفته و تصاویری بسیار درخشان و طبیعی را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون کیولد سامسونگ مدل 75Q90T از فناوری 4K و پردازنده ی نیرومند AI Quantum 4K Prossecor بهره گرفته است. تلویزیون Samsung QLED 4K TV 75Q90T از قابلیت UHD و Quantum HDR 16X پشتیبانی نموده و برترین کیفیت را به نمایش گذاشته است. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ کیولد 90T از فناوری +Ambeint Mode و Home Gallery بهره گرفته است. امکان ایجاد تصاویری بسیار سریع و دقیق به لطف بهره گیری از فرایند +real Game Enhancer نیز میسر است. تلویزیون Samsung 4K UHD HDR QLED TV 75Q90T از سیستم صوتی بسیار نیرومند، سه بعدی و فراگیر با خروجی 40 وات بهره گرفته است. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 75Q90T از سیستم عامل تایزن استفاده نموده و می تواند بیشترین کارایی و کیفیت را در اختیار کاربر قرار دهد. این سیستم عامل امکان اتصال و اشتراک گذاری فایل ها را نیز میسر خواهد نمود. 
ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

مشخصات برترین تلویزیون 2020 سامسونگ مدل Samsung 75Q90T

بررسی تلویزیون فوق باریک Samsung 4K UHD HDR QLED Smart TV QN75Q90T

             

سامسونگ بزرگترین و معروف ترین برند تولید تلویزیون در جهان می باشد. سامسونگ با تولید تعداد با کیفیت ترین و زیباترین تلویزیون ها توانسته برای مدت های طولانی پر فروش ترین مدل ها را عرضه نماید. در سال 2019 نیز سامسونگ موفق به تولید و فروش مدل های بسیار موفقی بود که نام سامسونگ را برای مدت بسیار زیادی جاودانه کرد. یکی از مدل هایی که در سال 2019 از پرفروش ترین و با کیفیت ترین مدل ها بود، سری QLED با نام Q90 بود. در سال 2019 محصولات سامسونگ با حرف R نمایش داده می شوند اما در سال 2020 این نماد به حرف T تغییر کرده است. به همین دلیل امسال مدل Q90 با نام Q90T شناخته می شود. در ادامه به بررسی تلویزیون ارزان قیمت و با کیفیت Samsung QLED TV 75Q90T پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید. 

               

               

             

طراحی زیبا و خیره کننده 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

                 

در نگاه اول مهمترین گزینه ی خرید طراحی و زیبایی تلویزیون می باشد. تلویزیونی که حتی با صفحه ی مشکی و خاموش در ویترین مغازه ها باز هم بتواند خریدار را به سوی خود جذب نماید. تلویزیون های سامسونگ خصوصا سری QLED این توان را داشته و با ظاهر زیبای خود هر سخت پسندی را نیز کاملا راضی خواهد نمود. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

            

سامسونگ در تلویزیون 2020 سامسونگ مدل کیولد 75Q90T از بدنه ای بسیار باریک و دلپذیر بهره گرفته است. حاشیه های تلویزیون به حداقل رسیده و کاربر با صفحه نمایشی کامل و کشیده رو به رو است. در هر چهار طرف حاشیه ها نسبت به سری قبل باریک تر شده و زیبایی جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2020 مدل 75Q90T به نهایت رسیده است. همانند قبل سامسونگ از رنگ مشکی در ساخت این حاشیه ها بهره گرفته است. این رنگ مشکی موجب شده تلویزیون به راحتی هر چه تمام تر با سایر لوازم منزل هماهنگ شده و زیبایی محیط را دو چندان نماید. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

            

سامسونگ در تلویزیون Samsung 2020 QLED TV 75Q90T از پایه ی مرکزی همرنگ حاشیه ها بهره گرفته است. پایه در مرکز تلویزیون قرار گرفته و علاوه بر زیبایی موجب افزایش حفظ تعادل نیز شده است. پایه موجب افزایش زیبایی تلویزیون سامسونگ مدل 75Q90T شده است و قادر است، زیبایی تلویزیون را به نهایت برساند. 

قاب پشتی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل جدید Samsung 2020 Q90T کاملا باریک و بسیار زیبا طراحی شده است. قاب پشتی فوق باریک طراحی شده و می تواند هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله را از دیوار ایجاد نماید. این امر موجب هر چه زیباترین تلویزیون شده و می تواند هر منتقدی را کاملا راضی نماید. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

               

طراحی زیبا و براق تلویزیون موجب شده، کاربر از هر زاویه ای محو نگاه به تلویزیون Samsung 4K QLED Smart TV 75Q90T شود. استفاده از فناوری Home Gallery سبب شده تلویزیون سامسونگ در حالت خاموشی نیز همانند تابلویی با ارزش و گرانبها در منزل خوش بدرخشد. به لطف این قابلیت تلویزیون در حالت خاموشی نیز همواره تصاویری از زیباترین تابلوهای جهان را به نمایش گذاشته و می تواند منزل شما را همانند یک گالری عکاسی، دست نیافتنی نماید. 

 تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

           

          

                 

قابلیت +Ambient Mode

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

              

به جهت افزایش زیبایی و کیفیت تلویزیون، از فناوری مدرن و جذاب +Ambient Mode در تلویزیون حرفه ای و قدرتمند سامسونگ کیولد مدل 75Q90T استفاده شده است. در گذشته نیز این فناوری را دیده ایم و با ویژگی های آن آشنایی داریم. فناوری منحصر به فرد +Ambient Mode بعد از خاموش شدن تلویزیون فعال شده و می تواند هر بیننده ای را کاملا مجذوب نماید. در این فرایند بعد از خاموش شدن، صفحه نمایش تلویزیون با الگو برداری از طرح دیوار پشتی به صورت یکدست با دیوار در خواهد آمد. به لطف حاشیه های باریک تلویزیون، این الگو برداری بسیار عالی انجام شده و بیشترین جذابیت را به ثبت خواهد رساند. 

             

کیفیت بی مرز و فراتر از انتظار 

سامسونگ بزرگترین تولید کننده ی پنل و نمایشگر در جهان می باشد. همین امر کافی است تا به قدرت سامسونگ در تولید تلویزیون اشاره کرد. سامسونگ در تولید تلویزیون های با کیفیت سابقه ی طولانی دارد و به طور کامل نیازها را شناخته و به آنها جامه ی عمل پوشانده است. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

                 

بعد از طراحی هر مصرف کننده ای به فکر کیفیت و تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون می باشد. به همین جهت باید تلویزیو تمامی ویژگی های روز دنیا را در خود جای دهد تا بتواند منتقدان را انگشت به دهان نماید. سامسونگ علاوه بر استفاده از تکنولوژی و فناوری لازم هر ساله از طیف وسیعی از فناوری های نوین پرده بر می دارد. این قابلیت موجب افزایش قدرت تلویزیون های سامسونگ شده و می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا راضی نماید. 

سامسونگ در تلویزیون پرچمدار جدید خود با نام QLED 75Q90T از قابلیت Direct LED Full Array بهره گرفته است. تلویزیون های ال ای دی دسته های متنوعی دارند که مهمترین و پیشرفته ترین مدل ها Direct LED می باشد. در این فناوری که فقط در تلویزیون های رده بالا مورد استفاده قرار گرفته است، لامپ نوری حذف شده و نور تصاویر از پنل و تعداد زیادی LED به پنل اصلی تابیده می شود. در فرایند Direct LED Full Array فضای کم نور به طور کامل حذف شده و نور در تمامی نقاط برابر خواهد بود. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

               

در پنل Direct LED Full Arry نورها بیشترین شفافیت را داشته و کاملا زنده و پویا خواهند بود. در این شرایط رنگ های مرده کاملا از بین خواهد رفت و کاربر با رنگ هایی کاملا غنی و دقیق مواجه خواهد بود. فاصله تعداد LED های نوری در پنل تلویزیون سامسونگ کیولد مدل 75Q90T بیش از 16 برابر بیشتر از حالت عادی است به همین دلیل با نام LED Direct Full Array 16X شناخته می شود. پس باید نتیجه گرفت تصویر های خروجی 16 برابر از تلویزیون های عادی درخشان تر و دقیق تر هستند. 

از مهمترین ویژگی های تلویزیون 2020 سامسونگ مدل Samsung 75Q90T می توان به فناوری فورکا اشاره کرد. چند سالی است که بر روی تلویزیون های با کیفیت نشان 4K را می بینیم، اما این نشان چیست؟ 

فورکا یا 4K به 4 برابر بیشتر پیکسل ها به نسبت تلویزیون ها فول اچ دی اطلاق می شود. تلویزیون های FHD تنها 2 میلیون پیکسل داشته و تصویری مناسب را ایجاد می کنند. اما تلویزیون های 4K نظیر تلویزیون جدید و تولید سال 2020 سامسونگ مدل Samsung 4K TV 75Q90T از تعداد بیش از 8 میلیون پیکسل را دارا هستند. این تعداد از پیکسل ها می توانند تصاویری سریع و درخشان را به نمایش بگذارند و هر بیننده ای را مجذوب خود کنند. در تلویزیون سامسونگ مدل 75Q90 به لطف استفاده از فناوری 4K توانسته، تصاویری درخشان، سریع و بدون لرزش را به نمایش بگذارد.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

              

جهت تقویت فناوری 4K، سامسونگ از پردازنده ی نیرومند و تقویت شده ی AI Quantum Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده به کمک پیکسل های بی شمار تلویزیون سامسونگ QLED TV 75Q90T آمده و امکان انتقال سریع نور مابین پیکسل ها را میسر ساخته است. پردازنده AI Quantum Processor 4K موجب افزایش سرعت انتقال نور و تصویر شده و در نهایت سرعت تصویر به اوج رسیده و می تواند تصاویری یکدست و بدون لرزش را ایجاد نماید. 

فناوری Ultra HD از دیگر ویژگی هایی است که سامسونگ در سال های پیش نیز از آن بهره گرفته است. تلویزیون Samsung Q90T نیز از فناروی UHD بهره گرفته است. فناوری UHD قادر است به ایجاد تصاویری واضح و درخشان می باشد. تلویزیون Samsung 4K UHD TV 75Q90T به لطف استفاده از این فناوری قادر است، کنتراست و زاویه ی دید را نیز به نهایت برساند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. وضوح بیشتر و ایجاد بزرگنمایی در رنگ های تیره و روشن موجب افزایش کنتراست تصاویر و درخشندگی تصاویر شده است.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

               

از دیگر قابلیت هایی که قبلا نیز در سایر تلویزیون ها دیده ایم، فناوری پشتیبانی از فایل های HDR می باشد. تلویزیون سامسونگ کیولد مدل 75Q90T توانایی پشتیبانی از فایل های HDR را خواهد داشت. فناوری اچ دی آر به منظور افزایش دامنه ی دینامیکی رنگ ها فعالیت می کند. افزایش دامنه ی دینامیکی رنگ ها موجب تقویت رنگ ها و ایجاد رنگ های دقیق و واقعی خواهد شد. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Samsung 4K UHD HDR TV 75Q90T علاوه بر HDR توانایی پشتیبانی از فایل های +HDR10 و HLG نیز می باشد و می تواند هر بیننده ای را کاملا غرض در رنگ ها نماید. فناوری Quantum HDR موجب ایجاد رنگ های بسیار عمیق و زنده در تلویزیون 75 اینچ 2020 سامسونگ مدل 75Q90T شده است. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

               

اما چشمگیر ترین فناوری در ایجاد تصاویر با کیفیت، بدون شک قابلیت Quantum Dot می باشد. قابلیت Quantum Dot در سالیان پیش نیز مورد استفاده قرار گرفته اما در سال 2020 و در جدیدترین تلویزیون سامسونگ ارتقا یافته است. فناوری کوانتوم با حذف رنگ های مرده و جایگزین کردن آن با رنگ های زنده، موجب شده تصاویر تلویزیون جدید سامسونگ به نهایت درخشندگی برسد. به لطف استفاده از این فرایند، تلویزوین سامسونگ مدل Samsung 75Q90T تصاویری بسیار شفاف، درخشان، زنده و پویا ایجاد خواهد نمود. فناوری Quantum Dot موجب افزایش اغراق در رنگ ها شده و تصاویری اشباع از رنگ و طبیعی را به نمایش خواهد گذاشت. مهم ترین رنگ در تصاویر تلویزیون رنگ مشکی است که تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 75Q90T توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد و به لطف فناوری Quantum Dot، عمق رنگ مشکی را به نهایت برساند. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

          

از سایر ویژگی های نمایشگر فوق العاده ی تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED 4K TV 75Q90T می توان به قابلیت AI 4K Upscaling اشاره کرد. در این قابلیت تلویزیون به لطف هوش مصنوعی قادر است، نویز تصاویر را تشخیص داده و با حذف آنها و جایگزین کردن رنگ های مرده با رنگ های درخشان، بهترین تصاویر را ایجاد نماید. تکنولوژی AI 4K Upscaling جزو مهم ترین ویژگی های تلویزیون بوده و قاادر است، خاطراتی تکرار نشدنی را به ثبت برساند. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

                

سامسونگ تمامی شرایط استفاده از تلویزیون را تخمین زده است. یکی از مهمترین عواملی که در عملکرد تلویزیون بسیار دخالت دارد، نور است. بر همین اساس سامسونگ از قابلیت Adaptive Picture استفاده نموده است. جدیدترین تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 75Q90T به لطف استفاده از این قابلیت در نور بالای نشیمن و یا نور کم اتاق خواب، بهترین و با کیفیت تصاویر و رنگ ها را به معرض نمایش خواهد گذاشت. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

           

یکی دیگر از مهمترین نقطه تمایز های تلویزیون جدید سامسونگ مدل Samsung LED Direct TV QLED 75Q90T استفاده از فناوری Ultra Viewing Angel می باشد. این فناوری موجب افزایش دید تلویزیون شده و می تواند از هر زاویه ای تصاویری بسیار درخشان و دقیق را به نمایش بگذارد. از هر زاویه ای می توان هیجان را کسب کرد و رضایت کامل را از تلویزیون داشت. 

                

تکنولوژی های مدرن به منظور حذف لرزش تصویر

به منظور افزایش کیفیت و سرعت تصویر در تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ مدل 2020 سری Q90T سامسونگ از تکنولوژی +Real Game Enhancer بهره گرفته است. این فناوری خصوصا برای گیمور ها بسیار لازم و ضروری است. اگه شما اهل بازی های سریع و هیجانی باشید، حتما باید توجه ویژه به تلویزیون Samsung 75Q90T داشته باشید. این تلویزیون به لطف استفاده از فناوری +Real Game Enhancer قادر است، تصاویری سریع و بدون لرزش را به نمایش بگذارد و کاربر را متحیر نماید. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

              

به لطف این فرایند، کاربر قادر است پیشرفته ترین بازی ها را بدون هیچ گونه هاله و یا لرزشی تجربه نماید. حذف کامل لرزش تصویر و افزایش دقت تصویر موجب افزایش هیجان و در نهایت رضایت کامل کاربر شده است. 

          

سیستم صوتی کارامد و همه جانبه

به منظور افزایش کیفیت و رضایت کامل تلویزیون ها علاوه بر زیبایی ظاهری و کیفیت تصویر به تمام کننده ی کیفیت یعنی صدا نیز نیازمند هستند. بر همین اساس سامسونگ به لطف سابقه ی طولانی و استفاده از برترین قابلیت ها توانسته در این مورد نیز بسیار موفق عمل کند.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

         

سامسونگ به منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون هوشمند و با کیفیت Q90T از سیستم صوتی نیرومند با توان خروجی 40 وات بهره گرفته است. این سیستم صوتی قادر است، صدایی بسیار شفاف و بدون نویز را به کاربر منتقل نماید. صدای همه جانبه و فراگیر سبب شده هیجان کاربر به نهایت رسیده و کاربر رضایت کامل را از تلویزیون Samsung QLED TV 75Q90T داشته باشد. سیستم صوتی سامسونگ در تلویزیون 75Q90 بسیار حرفه ای و مناسب بوده و به یکی از نقاط قوت این تلویزیون تبدیل شده است. یکی از مهمترین ویژگی های این سیستم صوتی قابلیت Active Voice Amplifier می باشد. این فناوری سبب شده صدا بسیار شفاف، رسا و زدیک به مصرف کننده باشد و در اخبار، گفت و گو ها و گزارش ها بیشترین تاثیر را خواهد داشت. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

           

تلویزیون سامسونگ کیولد جدید مدل Samsung 4K QLED TV 75Q90T از سیستم صوتی کاملا حرفه ای و دقیق کمک گرفته است. این سیستم صوتی قادر است در هر لحظه صدا ها را آنالیز کرده و صدایی فراگیر و سه بعدی را به نمایش بگذارد. صدایی غنی و سه بعدی در هنگام بازی و یا فیلم های هیجانی می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد و کاربر را شیفته ی خود نماید. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

               

              

سیستم عامل و کارایی 

به تلویزیون هایی که امکان اتصال به اینترنت و سایر لوازم دیجیتال را داشته باشد اصطلاحا هوشمند یا اسمارت می گویند. تلویزیون های هوشمند امکانات و قابلیت های بی شماری را در اختیار کاربر قرار می دهد، که نتیجه ی توجه ویژه ی تولید کننده گان به سیستم عامل های متفاوت و کارامد می باشد. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

          

سامسونگ در تمامی تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل مختص خود موسوم به Tizen کمک گرفته است. سیستم عامل تایزن هر ساله به روز رسانی شده  امکانات بسیار بیشتری را در خود جای می دهد. در سال 2020 نیز این امکانات به روز شده و طیف وسیعی از ویژگی ها را به منظور افزایش سرگرمی کاربر در خود جای داده است. تلویزیون هوشمند و رده بالای سامسونگ مدل Samsung Smart TV 75Q90T نیز از این قاعده پیروی کرده و از سیستم عامل Tizen بهره گرفته است. جدیدترین تلویزیون 2020 سامسونگ مدل 75Q90T به لطف استفاده از سیستم عامل تایزن، برنامه ها و اپلیکیشن های بسیاری را در خود جای داده است. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

                

تلویزیون هوشمند سامسونگ 2020 مدل 75Q90T به لطف استفاده از سیست عامل تایزن، اپلیکیشن های متفاوتی همانند یوتیوب، فیسبوک، Netflex و ... را به صورت پیش فرض در خود جای داده و در اختیار کاربر قرار می دهد. امکان استفاده از مرورگرها و دسترسی به دنیای بی کران اینترنت نیز میسر است تا کاربر به میزان بسیار بیشتری سرگرم شود. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

          

تلویزیون های هوشمند امکان اتصال به سایر لوازم دیجیتال را نیز میسر می کنند. تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 75Q90T امکان اتصال به موبایل، لپ تاپ و سایر لوازم دیجیتال را به کاربر خواهد بخشید. کاربر می تواند از طریق ایجاد شبکه ای مابین تمامی وسایل دیجیتال منزل همانند یخچال، لباسشویی و ظرفشویی، با تلویزیون تمامی فعالیت ها را کنترل نموده و بیشترین راحتی را به ارمغان بیاورد. همچنین امکان اتصال به موبایل وجود داشته و کاربر قادر است، تمامی فایل های گوشی موبایل خود را با تلویزیون Samsung QLED 4K UHD HDR Smart TV 75Q90T به اشتراک بگذارد. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

                    

              

فرمان های صوتی صادر کنید 

در طول سالیان دراز تمامی تولید کننده گان به فکر ایجاد تکنولوژی برتر، به منظور افزایش راحتی کاربر بوده اند. حال سامسونگ به تکنولوژی فرمان های صوتی در تلویزیون اسمارت سامسونگ 75 اینچ Q90T روی آورده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ به کاربر امکان داده، از طریق فرمان های صوتی تمامی فعالیت های تلویزیون را کنترل نماید. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T

              

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q90T امکان تشخیص فرمان های صوتی را دارد. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ کیولد Q90T با این قابلیت بیشترین راحتی را برای مصرف کننده فراهم آورده و رضایت کامل را به کاربر خواهد بخشید. امکان استفاده از دستیار صوتی سامسونگ Bixby و Google Assistant و Alexa نیز در تلویزیون جدید سامسونگ مدل 75Q90T میسر است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung QLED 4K TV 75Q90T

مشخصات

Wi-Fi
بله
Micro Dimming
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
لیست برنامه ها (EPG)
بله
اندازه قاب تلویزیون
فوق باریک
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت با قابلیت +4K UHD HDR10
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED Direct Full Array 16X
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
4 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
مصر
سری
QLED Q90
سال ساخت
2020
نوع پنل
Direct Full Array 16X
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
نرم افزار تلویزیون هوشمند
بله
Local Dimming
بله
سری پردازنده
Quantum Processor 4K
بلوتوث
بله
سیستم عامل
تایزن
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام