×

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 50NU7900

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو 7900 قادر به پشیبانی از فایل های 4K برای بهبود کیفیت تصاویر می باشد. تلویزیون 50 اینچ Samsung NU7900 به لطف استفاده از قابلیت HDR تصاویری با رنگ های عمیق و واقعی را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون Samsung TV 50NU7900 تونسته با قابلیت Ultra HD کنتراست و وضوح تصاویر را به بی نهایت رسانده و تصاویری کامل و دقیق را به نمایش بگذارد. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ سری 7000 با استفاده از قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم به مصرف کننده امکان می دهد مدت زمان بیشتری در فضای مجازی سرگرم شود. LED TV Samsung 4K Ultra HD HDR Smart 50NU7900 توانایی شناسایی و پشتیبانی از فرمان های صوتی کاربر از را دارد. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ NU7900 توانایی اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال را دارد و کاربر را سرگرم می نماید.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • گارانتی ۱۸ ماهه سام سرویس
ناموجود
توضیحات

مشخصات سامسونگ 50 اینچ مدل 2018 فورکی الترا اچ دی اچ دی آر ان یو 7900

         

کمپانی سامسونگ با محصولات مقرون به صرفه خود در سالیان گذشته توانسته فروش بسیار مناسبی کسب نماید و واقعا کاربر را راضی کند. همین اوامر سبب شده سامسونگ به فکر به روز رسانی محصولات پر طرفداری همانند NU7900 افتاد. محصول میان رده ی 2018 سامسونگ در رده ی تلویزیون های صفحه تخت موسوم بسیار موفق ظاهر شد و توانست حجم وسیعی از طرفداران ا به سمت خود بکشاند. 

حال سامسونگ با افزایش تکنولوژی های جدید و تغییرات ظاهری این محصول را به روز نموده و با نام NU7900 به بازار معرفی نموده است. باید دید این محصول همانند بزرگان خود موفق خواهد بود یا خیر.

              

طراحی ظاهری 

تلویزیون های سامسونگ اکثرا ظاهری یکسان با تغییراتی جزئی دارند. اما تلویزیون سری 2018 سامسونگ NU7900 با تغییرات زیاد و ظاهری بسیار زیبا و جدید عرضه شده است. حاشیه های باریک و ظریف و به رنگ مشکی تیره سبب افزایش زیبایی تلویزیون سامسونگ 50 اینچ NU7900 شده است. حاشیه های باریک و ظریف، نمایشگر بلند و کشیده تلویزیون سامسونگ 50 اینچ سری 2018 مدل NU7900 را به بهترین شیوه در خود جا داده است و زیبایی فوق العاده زیادی را به تلویزیون بخشیده است. 

تلویزیون سامسونگ Samsung 4K UHD 50NU7900 از پایه های دو طرفه جهت حفظ تعادل استفاده نموده است. پایه ها به رنگ مشکی و همرنگ با حاشیه ها سبب افزایش زیبایی بیشتر تلویزیون Samsung 4K UHD HDR 50NU7900 شده است و زیبایی خاصی را به تلویزیون بخشیده است. در طی چندین سال سابقه سامسونگ به خوبی سلایق مصرف کنندگان را دریافته و باب میل آنها طراحی های نوین انجام خواهد داد. 

قاب پشتی تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ 2018 سری 7000 بسیار باریک تر از قبل طراحی شده است و برای راحتی کاربر ورودی های متفاوت HDMI و USB متفاوتی را برای کاربر ایجاد نموده است. قاب پشتی باریک و کاربردی طراحی شده است و هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله را ایجاد خواهد کرد. 

طراحی باریک تر از سری های قبلی، مدل جدید سامسونگ صفحه تخت موسوم به 50NU7900 را بسیار زیبا تر و قابل اطمینان تر نموده و توانسته هر نوع سلیقه ای را کاملا راضی نگه دارد. 

             

صفحه نمایشگر

مهمترین و اصلی ترین المان انتخاب تلویزیون، کیفیت نمایشگر و میزان قابلیت های این نمایشگر است. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50 اینچ منحنی NU7900 با درک فناوری های نوین و همچنین رقابت با محصولات هم رده ی خود سبب شده، جزو بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های تولید شده تا به حال باشد. 

امروزه در اکثر تلویزیون جدید شاهد قابلیت 4K هستیم و این قابلیت . تلویزیون Samsung 50NU7900 به همراه استفاده از فناوری 4K توانسته طیف وسیعی از ویژگی های جدید را در خود بگنجاند و تصویری فوق العاده را به کاربر منتقل نماید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 2018 با استفاده از بالاترین قابلیت های روز دنیا تصویری کامل و دقیق را به نمایش خواهد گذاشت. 

سامسونگ از نمایشگر 50 اینچ از نوع LED با رزولوشن 2160*3840 پیکسل برای تلویزیون Samsung NU7900 استفاده نموده است. تلویزیون سامسونگ NU7900 توانسته تناسب کامل با میزان دید و زاویه دید فرد، تصاویری کامل و دقیق را فراهم خواهد آورد. 

            

تصویری جذاب با قابلیت 4K

تلویزیون هوشمند سامسونگ Samsung 4K 50NU7900 به لطف استفاده از 8 میلیون پیکسل، تصویری فوق العاده و بی نظیر را به نمایش خواهد گذاشت. حجم پیکسل های بیش تر در صفحه نمایش سبب شده تصاویر بسیار درخشان تر و روان تر از قبل باشند. 

تعداد 8 میلیون پیکسل در تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 میزان تراکم پیکسلی را به مقدار بسیار چشمگیر افزایش داده است. افزایش تراکم پیکسلی موجب شده تصاویر پر هیجان و سریع بدون هیچ گونه لرزشی به نمایش گذاشته شوند. 

تکنولوژی 4K به کار رفته در تلویزیون 50 اینچ سامسونگ Samsung TV 50NU7900 به طور جداگانه به هر پیکسل اجازه می دهد به صورت جداگانه از خود عکس العمل نشان دهد. این فناوری موجب شده تصاویر بسیار پر نور تر و سریع تر از قبل به نمایش گذاشته شوند و کاربر را کاملا راضی و شگفت زده نمایند. 

تلویزیون Samsung 4K TV 50NU7900 به لطف استفاده از پردازنده ی 4 هسته ای به عنوان پشتیبان فناوری فورکی توانسته بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و کاربر را مجذوب خود نماید و تصویری غیر قابل تکرار را به تصویر بکشد. 

            

تصاویری واضح با تکنولوژی Ultra HD

تلویزیون های صفحه تخت به دلیل طرفداران بیشتر، نسبت به سایر رقبا و هم رده ها بیشتر مورد امتحان قرار می گیرند. سامسونگ نیز با درک این ماجرا همواره سعی داشته بیشترین و بی عیب ترین ویژگی ها را در اختیار کاربر قرار دهد.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ ان یو 7900 توانسته با استفاده از قابلیت الترا اچ دی اکثر منتقدان را راضی نماید. تصاویر تجهیز شده به قابلیت Ultra HD به رنگ های قدرتمند تر و غنی تر تجهیز شده اند. به همین دلیل تصاویر با اوج وضوح به نمایش گذاشته می شوند و هیچ نویز و یا لرزشی در تصاویر احساس نخواهد شد. سابقه خوب تلویزیون NU7900 کاربر را مجاب به خرید و قبول چشم بسته ی تلویزیون جدید Samsung NU7900 کرده است. 

تکنولوژی UHD در تلویزیون قیمت مناسب سامسونگ مدل 50NU7900 موجب افزایش کنتراست و وضوح تصاویر شده و کاربر تصویری زیبا و بدون لرزش را مشاهده خواهد کرد. 

          

تصاویر عمیق و واقعی با فناوری HDR 

یکی دیگر از قابلیت ها و سیستم های جدید و نوین به کار رفته در تلویزیون های امروزی، قابلیت HDR است. تلویزیون سامسونگ مدل 50 اینچ NU7900 با در اختیار داشتن تمامی این قابلیت ها پا به میدان گذاشته تا عرصه را بر رقبا تنگ نماید. 

تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ 50NU7900 با استفاده از قابلیت HDR توانسته عمیق ترین تصاویر را با رنگ های طبیعی به وجود آورد. تلویزیون اسمارت سامسونگ 50 اینچ مدل Samsung 4K UHD HDR TV 50NU7900 توانسته با افزایش دامنه دینامیکی رنگ ها و افزایش عمق تصاویر بهترین تصاویر را به ارمغن بیاورد. فناوری HDR با برجسته نمودن رنگ های تیره و روشن سبب افزایش عمق تصاویر و افزایش کنتراست تصاویر خواهد شد. 

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 50 اینچ NU7900 به لطف استفاده از فناوری اچ دی ان توانسته تصاویری با رنگ های عمیق و کاملا واقعی را به نمایش بگذارد و کاربر را راضی نگه دارد. 

          

رنگ های غنی تر با استفاده از PurColor

سامسونگ جهت حذف نویز تصاویر و همچنین افزایش کیفیت رنگ ها از فناوری PurColor در تلویزیون Samsung 4K Ultra HD HDR Smart TV 50NU7900 توانسته بیشترین بهره برداری را نماید. تلویزیون جدید سامسونگ 50 اینچ با استفاده از این قابلیت رنگ های غنی شده و اغراق شده را جهت افزایش کنتراست و وضوح تصویر به کار گرفته و موفق هم بوده است. 

          

قابلیت اتصال به اینترنت 

تلویزوین های هوشمند یا اسمارت توانایی اتصال به اینترنت بی سیم Wifi را دارند. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ الترا اچ دی اچ دی ان فورکی مدل NU7900 نیز همانند سایر تلویزیون های پرچمدار توانایی اتصال به اینترنت بی سیم و یا حتی از طریق LAN را نیز دارد. 

وجود سیستم عامل تایزن در تلویزیون 50 اینچ ارزان قیمت سامسونگ به کاربر امکان داده بیشترین امکانات در قالب محیطی راحت و آسان در اختیار کاربر قرار بگیرد. اپلیکیشن های پیش فرض در تلویزیون تعبیه شده اند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50 اینچ ارزان قیمت به کاربر امکان داده از طریق اینترنت و این برنامه های پیش فرض مدت زمان بیشتری را در فضای مجازی سپری نماید. مصرف کننده می تواند از طریق مرورگرهای نصب شده در تلویزیون به هر آنچه که می خواهد دست یابد. 

                 

قابلیت اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال 

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 50 اینچ 50NU7900 توانایی اتصال به سایر لوازم دیجیتال را دارد. این قابلیت موجب شده کاربر تمامی اطلاعات صوتی و تصویری موجود در موبایل خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و علاوه بر ایجاد سرگرمی برای کاربر و سایر مهمانها، کاربر خاطرات شیرین و دلچسب خود را در قابی بزرگتر و با کیفیت تر مشاهده نماید. 

          

تشخیص فرمان های صوتی 

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 50 اینچ Samsung 4K UHD HDR Smart TV 50NU7900 توانسته فراتر از قبل پا بگذارد و به بعد جدیدی از دنیای دیجیتال وارد شود. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ از اسپیکر حرفه ای آمازون موسوم به Alexa پشتیبانی می کند. تلویزیون هوشمند 50 اینچ سامسونگ از طریق این اتصال می تواند فقط با فرمان های صوتی تمامی اقدامت تلویزیون را کنترل نماید. 

همچنین تلویزیون اسمارت سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 توانایی اتصال به دستیار صوتی گوگل را نیز دارد. امکان شناسایی دستیار گوگل موسوم به Google Assistant نیز به مصرف کننده امکان داده تنها از طریق فرمان های صوتی تمامی فعالیت های دستگاه را کنترل نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung 50NU7900

مشخصات

Wi-Fi
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت با قابلیت 4K
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED 4K UHD HDR TV
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره جنوبی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
قابلیت ضبط
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
3 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
2 ورودی
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
سری
7000
سال ساخت
2018
نوع پنل
LED 4K UHD HDR TV
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
نرم افزار تلویزیون هوشمند
بله
سری پردازنده
4 هسته ای
سیستم عامل
تایزن
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
اشتراک گذاری هوشمند
بله
زبان و منوی فارسی
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
شناسه کالا
2220095980238
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام