×

جارو رباتیک سنکور SRV 9250BK

نام تجاری:
دسته بندی: جاروبرقی
جاروی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

120 دقیقه زمان مفید استفاده 
4 ساعت زمان شارژ کامل 
مخزن با ظرفیت 0.2 لیتر 
صدای 60 دسی‌بل 
وزن 2.5 کیلو گرم 
ساخت جمهوری چک 
مونتاژ چین

ادامه مطلب
11,680,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات کامل جارو برقی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

در دوره‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که پیشرفت علم و فناوری به حدی بوده است که آسایش و راحتی انسان‌ها بسیار مد نظر قرار گرفته است. صنعت تولید لوازم خانگی و به خصوص تولید جارو برقی‌های هوشمند دستخوش تغییرات زیادی بوده به طوری که جاروهای رباتیک کم کم توانسته‌اند تا جای جارو برقی‌های معمولی را بگیرند. جاروهای رباتیک با قابلیت کنترل از راه دور و کارایی بالا کمک می‌کند تا شما بدون اذیت شدن و در هر موقعیتی که باشید تمیزی منزل را به بهترین شکل هدیه بگیرید. صدای پایین و قدرت بالا به همراه شارژ راحت و زمان مفید استفاده می‌تواند از فاکتورهای یک جاروی رباتیک خوب باشد. برای اطلاع از مشخصات یکی ازبهترین جاروهای رباتیک موجود در بازار ادامه‌ی بحث را از دست ندهید. برای خرید جارو رباتیک می‌توانید از کارشناسان فروشگاه آف خرید راهنمایی لازم را دریافت کنید. 

  

مشخصات فنی جاروبرقی رباتیک Sencor SRV 9250BK

جارو برقی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

شرکت سنکور به عنوان یکی از تولیدکنندگان عالی لوازم خانگی و مخصوصا تولید جاروبرقی‌های رباتیک توانسته اعتماد مشتریان را به خوبی جلب کند. جاروهای رباتیک سنکور از تنوع نسبتا زیادی برخوردار هستند و هر ساله مدل‌های جدیدتری وارد بازار می‌شوند. یکی از بهترین و قدرتمندترین جاروبرقی‌های رباتیک سنکور مدل SRV 9250BK می‌باشد که می‌تواند بهترین انتخاب باشد. بدون آنکه زمان صرف کنید و یا کارهای دیگر را به بعد موکول کنید می‌توانید تمیزی منزل را به سنکور بسپارید و مشغول کارهای دیگرتان باشید. شما به کمک کنترل از راه دور می‌توانید تمامی تنظیمات جارو رباتیک SRV 9250Bk را انجام دهید. به کمک گوشی تلفن همراهتان نیز وضعیت جارو رباتیک را می‌توانید مشاهده کنید و با گوشی موبایل و از راه دور جارو رباتیک را تنظیم کنید. 

جارو برقی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

جارو رباتیک سنکور مدل 9250 کاملا یک ربات هوشمند است که می‌تواند تمامی نقاط منزل شما را پوشش دهد. به کمک موقعیت یابی لیزری که برای جارو رباتیک 9250 سنکور طراحی شده دسترسی به تمامی قسمت‌های منزل در کمترین زمان امکان‌پذیر است. قدرت مکش فوق‌العاده برای این جارو رباتیک تکمیل کننده‌ی این محصول است و به صورت عالی و بی عیب منزل و یا محیط کاری شما را جارو می‌کشد. ارتفاع این جاروی رباتیک سنکور 9.8 سانتی‌متر است و به شما این امکان را می‌دهد تا زیر مبل و تخت را به راحتی تمیز کنید. همچنین بهترین جارو برقی برای تمیز کردن گوشه و کنار اتاق و منزل، استفاده از SRV 9250BK است زیرا به کمک برس‌های چرخشی تمامی زوایا و گوشه‌ها تمیز می‌شود. 

جارو برقی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

برای استفاده‌ی بهتر و راحت‌تر از جارو برقی رباتیک سنکور مدل srv 9250bk می‌توانید از 5 برنامه‌ی پیش فرض استفاده کنید. اولین برنامه حالت تمیز کردن خودکار است که خود جارو رباتیک به صورت اتوماتیک تمامی فضا را جارو می‌کشد. برای زمانی هم که می‌خواهید از بیشترین قدرت جارو استفاده کنید می‌توانید روی حالت حداکثر قدرت قرار دهید تا جارو با نهایت قدرت محیط مورد نظر را تمیز کند. برای وقتی که می‌خواهید جارو بدون صدا کار کند حالت بدون صدا را فعال کنید تا با کمترین صدای ممکن و به صورت سایلنت منزل را تمیز کند. برنامه‌ی بعدی حالت حرکت خودکار است که جارو بصورت خودکار مسیریابی می‌کند و برای حالتی استفاده می‌شود که محیط مورد نظر زیاد به هم ریخته نباشد و اگر گرد و خاک کمی وجود داشته باشد تمیز شود. اما برای وقتی که یک قسمت خاص از منزل را بخواهید تمیز کنید جارو رباتیک srv 9250bk را روی حالت تمیز کردن متمرکز قرار دهید تا آن منطقه را به خوبی از گرد و خاک تمیز کند. 

جارو برقی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

برای موقعیت یابی بهتر جارو رباتیک sencor srv 9250bk از سیستم Smart Gyro بهره گرفته شده که به خوبی بعد از اسکن منطقه، بهترین مسیریابی انجام بگیرد و بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد. به جرات می‌توان گفت جارو رباتیک 9250 یکی از بهترین محصولات شرکت سنکور به شمار می‌آید. شما حتی زمانی هم که منزل نیستید می‌توانید زمان‌بندی و برنامه‌ی مورد نظر را به جارو رباتیک sencor srv 9250bk بدهید تا زمانی که به منزل برگشتید نظافت منزل به خوبی انجام شده باشد. برای اینکار فقط کافی است قبل از ترک منزل، زمان مورد نظر و برنامه‌ی دلخواه را برای جارو رباتیک تنظیم کنید و مابقی کار را به جارو رباتیک سنکور بسپارید. برای تمیز کردن جاهایی که نیاز به رطوبت دارند دیگر نگران نباشید. جارو رباتیک سنکور مدل srv 9250bk با بهره‌گیری از سیستم پیشرفته‌ی خود هرجا که گل و خاک خشک شده باشد به کمک رطوبت تمیز می‌کند و کثیفی را از بین می‌برد. 

جارو برقی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

اما از دیگر ویژگی‌های جارو رباتیک سنکور این است که هنگام جارو کشیدن شما می‌توانید نقاطی را با نوار مغناطیسی انتخاب کنید که جارو به صورت اتومات مسیریابی را انجام دهد و وارد محدوده‌ای که با نوار مغناطیسی مشخص کردید نشود. فیلتر Hepa نیز برای تکمیل شدن این جارو لازم و ضروری است. این فیلتر به خوبی 99/9 درصد آلاینده‌ها را می‌گیرد و اجازه‌ی ورود به هوای اطراف را نخواهد داد. سیستم مسیریابی جارو برقی رباتیک سنکور به حدی پیشرفته و عالی عمل می‌کند که نگران افتادن از ارتفاع و یا برخورد با موانع نباشید زیرا این جارو حتی محدوده‌ی راه‌پله‌ها را تمیز می‌کند و سپس به جارو کشیدن نقاط دیگر ادامه می‌دهد. 

جارو برقی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

باتری قدرتمند جارو رباتیک 9250 سنکور کمک می‌کند تا 120 دقیقه به صورت مداوم کار کند و تمام منزل را جارو بکشد. اما زمانی که شارژ جارو تمام شود به صورت هوشمند به ایستگاه شارژ باز می‌گردد تا دوباره تجدید انرژی کند. گاهی اوقات پیش می‌آید که در وسط کار و هنگام جارو کشیدن شارژ جارو رو به اتمام است بنابراین جارو به صورت خودکار به ایستگاه شارژ باز می‌گردد و پس از شارژ شدن دوباره ادامه‌ی جارو کشیدن را ادامه می‌دهد. البته زمان 120 دقیقه قطعا برای جارو کردن محیط‌های بزرگ نیز کفایت می‌کند و از جمله بهترین مدل‌های موجود در بازار است. این جارو رباتیک مناسب برای جارو کردن انواع سطوح مختلف همانند پارکت و سرامیک و فرش و موکت است و به کمک برس‌های خود به خوبی موی حیوانات را جمع می‌کند. 

جارو برقی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor SRV 9250BK
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
11,680,000 تومان
جاروی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK 120 دقیقه زمان مفید استفاده 4 ساعت زمان شارژ کامل مخزن با ظرفیت 0.2 لیتر صدای 60 دسی‌بل وزن 2.5 کیلو گرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
محصول غیر فعال شده است
مشخصات جاروبرقی پر قدرت بوش مدل Bosch 8Slim1 بوش در تولید جاروبرقی حرفه ای 8SLIM1، از موتور نیرومند 500 وات استفاده نموده است. جاروبرقی 500 وات بوش مدل BOSCH Slim1 از کیسه ی یک بار مصرف 5 لیتر استفاده نموده است....
6,650,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل SVC 0741YL باتری 2200 میلی‌آمپری ولتاژ 40/7 ولت صدای 75 دسی‌بل در حالت حداکثری 85 دقیقه زمان مفید استفاده دارای زمان شارژ 5 ساعت ظرفیت مخزن 0/5 لیتری وزن 3 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,970,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل Sencor SVC 7612VT توان 70 وات بدون کیسه حداکثر صدای 75 دسی‌بل دارای باتری 12 ولتی20 دقیقه زمان مفید استفاده باتری با ظرفیت 1800 میلی‌آمپر0.5 لیتر ظرفیت مخزن وزن 2.8 کیلوگرم

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام