×

دستگاه بسته بندی مواد غذایی سنکور SVS 1010WH

نام تجاری:
دستگاه وکیوم مواد غذایی سنکور SENCOR SVS 1010WH

توان: 110 وات
ایجاد فضای خلاء: بله
وزن: 1.27 کیلوگرم
افزایش طول عمر مواد غذایی فاسد شدنی تا 5 برابر
حفظ بو و طعم طبیعی

ادامه مطلب
2,049,000 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

دستگاه وکیوم مواد غذایی سنکور مدل SENCOR Vacuum Sealer SVS 1010WH

مواد غذایی اگر در شرایط مطلوب قرار نگیرند، در مدت زمان کمی فاسد می‌شوند. مهم‌ترین علت در فاسد شدن مواد غذایی رفت و آمد هوا و اکسیده شدن مواد غذایی است. حتی اگر مواد غذایی را در فریزر نیز قرار دهید، امکان خراب شدن مواد غذایی وجود دارد. برای حل این مشکل آزمون و خطاهای زیادی انجام شد و در نهایت این تلاش‌ها به تولید محصولی بی‌نظیر انجامید. وکیوم مواد غذایی و یا بسته بندی مواد غذایی در شرایط خلاء راه حل تولید‌کننده‌ها برای حفظ مواد غذایی است. برند سنکور جزو برترین کمپانی‌های تولید‌کننده دستگاه بسته بندی مواد غذایی است. محصولات لوازم خانگی سنکور به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب همیشه شهرت و فروشی خاص داشته و با تولید دستگاه بسته بندی SVS 1010WH این شهرت بیشتر نیز شده است.

طراحی بی‌نظیر دستگاه وکیوم مواد غذایی SVS 1010WH

دیزاین و شکل ظاهری لوازم خانگی اولویت اصلی در خرید هر فرد است. سنکور نیز با حضور موفق و طولانی مدت در بازار با علاقه مصرف‌کننده آشنا شده و محصولاتی، درخور و شایسته مصرف کننده را به تولید رسانده است. سنکور به دلیل استفاده از ظاهر زیبا، قیمت مناسب و کارایی عالی لوازم آشپزخانه، توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد و فروش بسیار مناسبی را داشته باشد. نگه داری از مواد غذایی فاسد شدنی همانند سبزیجات، گوشت و مواد پروتئینی، امری بسیار سخت و به روش سنتی، امکان ناپذیر است. اما با وجود دستگاه وکیوم این مشکل برای همیشه به خاطرات خواهد پیوست. دستگاه وکیوم یکی از نیازهای اصلی هر فروشگاه مواد غذایی و یا حتی هر منزل است.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی سنکور SENCOR SVS 1010WH

سنکور در ساخت دستگاه بسته بندی مواد غذایی SENCOR SVS 1010WH از بدنه پلاستیکی براق و جذاب بهره گرفته است. بدنه پلاستیکی در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و طول عمر بالا را به ارمغان خواهد آورد. همچنین این بدنه وزن بسیار اندکی را داشته و امکان حمل راحت و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. به منظور افزایش جذابیت طراحی سنکور از خط‌هایی زیبا کمک گرفته که زیبایی محصول را به افزایش خود رسانده است.

بر روی بدنه دستگاه وکیوم موادغذایی سنکور 1010 پنل تنظیمات قرار گرفته است. از طریق این پنل مصرف‌کننده قادر است وضعیت دستگاه را تنظیم نماید و بهترین کیفیت ممکن را تجربه نماید. این کلیدها هر کدام وظیفه متفاوتی را برعهده می‌گیرند و کارایی دستگاه را به نهایت خود می‌رسانند.

دستگاه بسته بندی سنکور مدل SVS 1010WH از درب لولایی بهره گرفته است. درب لولایی بسیار محکم و ماندگار طراحی شده و طول عمر دستگاه را به نهایت خود خواهد رساند. به منظور افزایش کارایی دستگاه بسته بندی سنکور، درب این محصول به میزان 90 درجه باز می‌شود و امکان وکیوم کردن هر نوع بسته بزرگ را نیز فراهم خواهد آورد.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی سنکور SENCOR SVS 1010WH

کارایی دستگاه بسته بندی سنکور Sencor SVS 1010WH

همان‌طور که از نام این محصول پیدا است، وظیفه این دستگاه بسته بندی و وکیوم کردن مواد غذایی در شرایط خلاء و بدون هوا است. سنکور در انجام این فرایند بیشترین بازدهی را داشته و توان وکیوم کردن انواع موادغذایی را در بهترین شرایط ممکن را خواهد داشت. سنکور به لطف استفاده از کارایی فوق العاده توانسته هر مصرف کننده ای را مشتاق خود نماید.

سنکور از پنل تنظیمات برای افزایش کارایی بهره گرفته است. این پنل تنظیمات شامل سه کلید Stop و Seal و Vacuum Seal است. برای شروع کار باید مواد غذایی را در پلاستیک مخصوص گذاشته و بخش اضافه پلاستیک را در زیر دستگاه قرار داده و درب لولایی را ببندید. سپس کلید Vac Seal را بفشارید تا هوای داخل بسته به طور کامل خارج شود. در این صورت هوای داخل بسته به‌طور کامل خارج شده و حجم بسته به کمترین حالت ممکن خواهد رسید. پس از آن کلید Seal را بفشارید تا عمل مهر و یا پرس انجام شود. در مرحله آخر کلید Stop را بفشارید و بسته را خارج نمایید و حال بسته در بهترین شرایط نگه‌داری قرار خواهد گرفت.

دستگاه بسته بندی و وکیوم سنکور SVS 1010WH برای مواد غذایی فاسد شدنی بیشترین بازدهی را خواهد داشت. سبزیجات، گوشت و حبوبات در برابر هوا و ورود و خروج آن در کمترین زمان فاسد خواهند شد و از بین می‌روند. اما با استفاده از این دستگاه وکیوم طول عمر این محصولات 5 برابر در قیاس با نگه داری در فریزر، افزایش خواهد داشت. این قابلیت موجب رضایت کامل کاربر خواهد شد. دستگاه بسته بندی سنکور با استفاده از شلینگ مخصوص همراه دستگاه عملیات ایجاد خلاء را فراهم می‌کند. این عمل موجب ثابت ماندن رنگ، طعم و بوی طبیعی مواد غذایی خواهد شد و کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. این نوع بسته بندی از ایجاد بوی بد جلوگیری خواهد کرد.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی سنکور SENCOR SVS 1010WH

دستگاه بسته بندی مواد غذایی سنکور مدل SENCOR Vacuum Sealer SVS 1010WH از بیشترین سطح ایمنی بهره گرفته است. استفاده از پایه‌های ضد لرزش موجب شده در هنگام فعالیت هیچ آسیبی به مصرف کننده نرسد و در اطمینان کامل هر نوع فعالیت را انجام دهد. تا زمانی که درب این محصول بسته نشود، دستگاه خاموش بوده و هیچ فعالیتی را انجام نمی‌دهد.

میزان مصرف انرژی دستگاه بسته بندی سنکور مدل SVS 1010WH بسیار اندک است و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. توان 110 وات انرژی لازم برای انجام تمامی فعالیت‌های متفاوت را فراهم خواهد کرد. این توان کمترین مصرف انرژی را خواهد داشت و در عین بازدهی محصول را به نهایت خود خواهد رساند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Vacuum Sealer SVS 1010WH
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام