×

زودپز روگازی کرکماز A169

نام تجاری:
زودپز روگازی کرکماز مدل A169 Flora
  • از جنس استیل 18/10 
  • ظرفیت 7 لیتری 
  • ظرف نچسب و با کیفیت 
  • دسته‌های ارگونومیک و نسوز 
  • کفی کپسولی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی 
  • ساخت ترکیه 
ادامه مطلب
2,269,000 تومان
رنگ
  • مشکی
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات زودپز روگازی کرکماز ترکیه مدل Korkmaz A169

برای آشپزی کردن و تکمیل آشپزخانه‌ی خود قطعا نیاز به یک زودپز عالی و مطمئن دارید تا زمان پخت یک سری از مواد غذایی را به حداقل برسانید. زودپز به شما کمک می‌کند تا در زمان بسیار کمتری غذای مورد نظر را آماده کنید. زودپزها به دو دسته‌ی روگازی و برقی تقسیم می‌شوند که بنا به سلیقه و نیازتان می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از این دو بیشتر برای شما مناسب خواهد بود. در ادامه یکی از جدیدترین و بهترین زودپزهای روگازی کرکماز را برای شما عزیزان تشریح خواهیم کرد. اگر قصد خرید زودپز روگازی ارزان و با کیفیت دارید قطعا این محصول را در نظر بگیرید. 

  

کارایی و کیفیت زودپز روگازی کرکماز مدل A169

برای آشپزی کردن در منزل و محیط آشپزخانه قطعا نیاز به ابزار کافی و خوب دارید تا بتوانید به نحوی که دوست دارید آشپزی کنید. برای آشپزی کردن نیز همواره نیاز به یک زودپز باکیفیت خواهید داشت زیرا یک سری از مواد غذایی به صورت عادی و در قابلمه‌های معمولی برای پخت نیاز به زمان بسیار بالایی دارند و گاهی اوقات که شما عجله دارید اصلا روش متداول برای پخت این دسته از مواد بدرد نمی‌خورد و شما نیازمند یک زودپز هستید تا به سرعت غذای مورد نظر را آماده کنید. 

کرکماز توانسته محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند که در این میان زودپزهای روگازی این شرکت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. ایمنی بالا و کیفیت فوق‌العاده‌ی این زودپزها از جمله نقاط قوت برای شرکت کرکماز محسوب می‌شود و با قیمت مناسبی که در فروشگاه آف خرید به فروش می‌رسد می‌تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد. زودپز روگازی کرکماز مدل  a169 با ظرفیت 7 لیتر می‌تواند یاری دهنده‌ی شما در آشپزی باشد. طراحی زیبا و عالی A169 می‌تواند خود را از سایرین متمایز کند. ترکیب سیلیکون برای دسته‌ها و سر زودپز و همچنین استیل 18/10 برای بدنه توانسته بهترین ترکیب را ارائه دهد. ظرف آلومینیومی و نچسب کمک میکند تا غذای مورد نظر به سطح ظرف نچسبد و طعم و بوی غذا تغییر نکند. 

زودپز روگازی کرکماز مدل A169

تکنولوژی کپسولی برای کف زودپز Korkmaz a169 همراه با تکنولو‌ی Solar Base به این زودپز کمک می‌کند تا شعله‌ها و انر‌ژی گرمایی گاز به صورت حداکثری جذب زودپز شود و در مصرف انرژی بیشترین صرفه‌جویی تا 50٪ انجام گیرد و مواد غذایی در مدت زمان 70٪ کمتر از حالت عادی آماده شوند. 

استفاده از زودپز A169 کرکماز بسیار راحت است و نیاز به اطلاعات زیادی ندارد. باز و بسته کردن درب زودپز بسیار راحت بوده و با یک دست قابل انجام است. دسته‌های ارگونومیک نیز کمک می‌کند تا حمل و جابجایی بسیار راحت‌تر صورت گیرد. سیستم قفل زودپز a169 کرکماز هوشمند است و زمانی که بخار آب اضافه شود خروجی بخار باز می‌شود و اجازه نمی‌دهد به زودپز آسیبی برسد. 

برای اولین استفاده از زودپز سعی داشته باشید که ابتدا به خوبی آن را شستشو دهید. برای شستشو هم می‌توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید تا از اجسام تیز برای شستشو اصلا استفاده نکنید. 

برای ثبت سفارش و تهیه‌ی زودپز روگازی استیل می‌توانید با کارشناسان آف خرید در تماس باشید و با بهترین قیمت ثبت سفارش نمایید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Korkmaz A169
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
6,580,000 تومان
زودپز روگازی دوقلو کرکماز ترکیه مدل Korkmaz A171 از جنس استیل 18/10 با بالاترین کیفیت  دارای زودپز با ظرفیت 7 لیتری  دارای قابلمه‌ی استیل درب‌دار باظرفیت 4 لیتر  دارای درب شیشه‌ای  ساخت ترکیه 
2,269,000 تومان
زودپز روگازی کرکماز مدل A169 Flora از جنس استیل 18/10  ظرفیت 7 لیتری  ظرف نچسب و با کیفیت  دسته‌های ارگونومیک و نسوز  کفی کپسولی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی  ساخت ترکیه 
4,370,000 تومان
زودپز روگازی کرکماز مدل A159 Flora از جنس استیل 18/10  ظرفیت 6 لیتری  ظرف نچسب و با کیفیت  دسته‌های ارگونومیک و نسوز  کفی کپسولی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی  ساخت ترکیه 

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام