×

زودپز روگازی 7 لیتری پرشیا PR-136

نام تجاری:
دسته بندی: زودپز روگازی

زودپز روگازی 7 لیتر استیل پرشیا PERSIA PR-136

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
ظرفیت: 7 لیتر
جنس کف: چدن
نوع درب: درب استیل کلیپسی قفل شونده و درب شیشه‌ای
نوع دسته‌ها: دسته دو طرفه عایق در برابر گرما
دریچه مخصوص خروج بخار: دارد

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت زودپز روگازی 7 لیتری پرشیا فرانس مدل PERSIA Pressure Cooker PR 136

پرشیا فرانس برندی نام آشنا در تولید وسایل آشپزخانه است. پرشیا برای مدت بسیار طولانی است که به عرضه محصولات خانگی می‌پردازد و مدل‌های بی‌نظیری را به تولید رسانده است. «وسایل پخت‌و‌پز» مهم‌ترین بخشی است که پرشیا فرانس در آن فعالیت دارد. «زودپز روگازی» جزو پرطرفدارترین محصولات پخت و پز است که برند پرشیا نیز توجه ویژه‌ای به آن داشته است. زودپز روگازی پرشیا مدل PR-136 یکی از مدل‌هایی است که در بازار ایران طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. با همراه باشید.

طراحی و کیفیت بی‌نظیر پرشیا مدل PR 136

وسایل پخت و پز مهم‌ترین بخش در هر منزلی است که موارد بسیاری را نیز به شامل می‌شود. سرویس قابلمه و ماهیتابه‌ها جزو اصلی وسایل پخت‌و‌پز هستند. اما زودپز به دلیل کاهش بسیار زیاد زمان پخت، به گزینه اصلی خرید تبدیل شده است. زودپز روگازی به دلیل کارایی بی‌نظیر خود و کیفیت بالای ساخت چند سال اخیر فروش بسیار مناسبی را به ارمغان آورده و رضایت کامل مصرف کننده را به همراه داشته است.

زودپز روگازی پرشیا فرانس مدل PR-136 از جمله مدل های محبوب در بازار است. این زودپز از بدنه استیل ضد زنگ کمک گرفته است. بدنه استیل سبب کاهش وزن بسیار زیاد زودپز شده است و حمل را برای مصرف‌کننده بسیار راحت‌تر از مدل‌های مشابه کرده است. بدنه استل کاملا ضد خراش و ضد ضربه بوده و طول عمر بسیار بالایی را به ارمغان آورده است. رنگ این محصول کاملا ثابت بوده و در برابر حرارت بیشترین مقاومت را دارد و تغییر رنگ نخواهد داد. زودپز روگازی پرشیا به لطف استفاده از بدنه استیل توانسته زیبایی و زرق و برق زیادی را به آشپزخانه شما ببخشد و همین امر موجب افزایش علاقه مشتری به این محصول شده است.

جنس کف زودپز روگازی 7 لیتری پرشیا مدل PERSIA PR-136 از نوع چدن است. چدن بیشترین مقاومت را در برابر حرارت و ضربه دارد و طول عمر بالایی را به ثبت رسانده است. جنس چدن رسانای بسیار موفق حرارت است و موجب گشته در کمترین زمان مواد غذایی به مرحله پخت برسند. چدن همچنین در برابر ضربه و خراش بیشترین مقاومت را دارد و بیشترین بازدهی مثبت را ارایه خواهد داد.

پرشیا فرانس در ساخت زودپز روگازی PR-136 از دسته‌های دو طرفه کمک گرفته است. دسته‌های دوطرفه امکان حمل را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. زودپز روگازی پرشیا از دسته‌های عایق کمک گرفته است و آسیبی به مصرف‌کننده نخواهد رساند. این دسته‌ها فاصله زیادی از بدنه دارند و مانع از گرم شدن خواهند شد و قطعا بیشترین ایمنی ممکن را فراهم خواهند کرد.

زودپز روگازی پرشیا PERSHIA PR-136

قیمت زودپز روگازی 7 لیتری پرشیا 136 بسیار مناسب بوده، اما در عین حال کیفیتی فراتر از انتظار را فراهم خواهد آورد. پرشیا برای افزایش کارایی محصول خود از دو درب متفاوت کمک گرفته است. یکی از درب‌ها از نوع استیل قفل شونده و یا به اصطلاح کلیپسی می‌باشد. درب کلیپسی با فشرده کردن بخار در درون زودپز موجب افزایش سرعت پخت موادغذایی خواهد شد. این درب امکان قفل شدن و ایجاد ایمنی بسیار را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است و توانسته کیفیت و کارایی را به نهایت خود برساند. درب کلیپسی به راحتی هر چه تمام‌تر باز و بسته خواهد شد و مانع از اتلاف وقت خواهد شد. اما پرشیا از درب دیگری از نوع شیشه نیز بهره گرفته است. درب شیشه‌ای سبب شده این زودپز در کمترین زمان به یک قابلمه همه چیز تمام تبدیل شود. بنابراین میتوان از یک محصول دو استفاده جداگانه کرد و با صرف کمترین فضا، بیشترین کارایی را به انجام رساند.

زودپز روگازی 7 لیتر ارزان قیمت پرشیا فرانس PR-136 از دریچه مخصوص خروج بخار بهره گرفته است. دریچه اطمینان و یا منفذ خروج بخار مانع از انباشته شدن زیاد بخار و ایجاد خسارات خواهد شد و سبب خواهد شد در زمان لازم بخار داخل زودپز خراج شود. این دریچه هم بر روی درب کلیپسی وجود دارد و هم درب شیشه‌ای. حاشیه‌های هر دو درب به طور کامل از واشرهای پلاستیکی بهره گرفته‌اند و مانع از خروج بخار از طرفین خواهد شد.

پرشیا فرانس از حجم 7 لیتر برای زودپز روگازی حرفه‌ای PERSIA France Pressure Cooker PR-136 کمک گرفته است. زودپز روگازی 7 لیتر پرشیا امکان تهیه حجم زیادی از غذا را حتی برای مهمانی‌ها نیز فراهم خواهد کرد. پرشیا فرانس به لطف استفاده از حجم 7 لیتر، امکان تهیه موادغذایی برای 2 تا 14 نفر را ایجاد خواهد کرد.

پرشیا فرانس تمام نیازهای مصرف کننده را در نظر گرفته و با توجه به آنها محصولی بسیار باکیفیت را به تولید رسانده است. یکی از مشکلاتی که مصرف‌کننده همیشه با آن رو‌به‌رو بوده است،‌شست‌و‌شو و تمیز کردن زودپز بوده است. زودپز روگازی 7 لیتری استیل پرشیا مدل PR-136 به لطف استفاده از فضای داخلی استیل مانع از چسبیدن مواد غذایی شده و امکان شست‌و‌شو راحت با دست و حتی ماشین ظرفشویی را فراهم ساخته است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Pressure Cooker PR-136
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
6,580,000 تومان
زودپز روگازی دوقلو کرکماز ترکیه مدل Korkmaz A171 از جنس استیل 18/10 با بالاترین کیفیت  دارای زودپز با ظرفیت 7 لیتری  دارای قابلمه‌ی استیل درب‌دار باظرفیت 4 لیتر  دارای درب شیشه‌ای  ساخت ترکیه 
2,269,000 تومان
زودپز روگازی کرکماز مدل A169 Flora از جنس استیل 18/10  ظرفیت 7 لیتری  ظرف نچسب و با کیفیت  دسته‌های ارگونومیک و نسوز  کفی کپسولی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی  ساخت ترکیه 
4,370,000 تومان
زودپز روگازی کرکماز مدل A159 Flora از جنس استیل 18/10  ظرفیت 6 لیتری  ظرف نچسب و با کیفیت  دسته‌های ارگونومیک و نسوز  کفی کپسولی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی  ساخت ترکیه 
0 تومان
زودپز روگازی 7 لیتر استیل پرشیا PERSIA PR-136 جنس بدنه: استیل ضد زنگظرفیت: 7 لیترجنس کف: چدننوع درب: درب استیل کلیپسی قفل شونده و درب شیشه‌اینوع دسته‌ها: دسته دو طرفه عایق در برابر گرمادریچه مخصوص خروج بخار: دارد
0 تومان
زودپز روگازی استیل پرشیا مدل PERSIA PR 132 نوع استفاده: زودپز روگازیجنس بدنه: استیل ضد زنگظرفیت: 4 لیترنوع درب: درب کلیپسی و یا قفل شوندهجنس کف: چدنمخزن مخصوص تنظیم بخار: دارداستفاده از دو درب شیشه‌ای و درب کلیپسی
950,000 تومان
زودپز روگازی دوقلو تایمر دار 4.5 و 6 لیتری ناسا الکتریک مدل NS-220 زودپز روگازی تکی ناساالکتریک مدل 220 از استیل بسیار با کیفیت با ترکیب 18/10 نیکل و کروم تولید شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و ضربه دارد....

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام