×

گریل سنکور SBG 5030BK

نام تجاری:
دسته بندی: ساندویچ ساز
خرید گریل صنعتی سنکور مدل SENCOR Multi-Purpose Grill SBG 5030BK

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس صفحه: چدن نچسب
امکان جداسازی صفحه: دارد
امکان تنظیم دما: دارد
امکان تنظیم زمان: دارد
وضعیت درب: در سه حالت باز، 90 درجه و 180 درجه
توان: 2000 وات
ارتفاع: 18 سانتی‌متر
عرض: 37 سانتی‌متر
عمق: 33 سانتی‌متر

ادامه مطلب
4,800,000 تومان
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت گریل چند منظوره سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 5030BK

«گریل» در دنیای دیجیتال و مدرن امروزه یکی از وسایل مورد نیاز و مهم در آشپزخانه خواهد بود. «گریل یا کباب‌پز» چند سالی است که وارد بازار شده است، اما در این مدت زمان کم طرفاران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. علاقه مصرف‌کننده‌گان به غذاهای فست فودی سبب محبوبیت زود هنگام گریل شد. حال بعد از چند سال، تکنولوژی تولید گریل به نهایت خود رسیده و شاهد تولید مدل‌هایی بسیار باکیفیت هستیم. «سنکور» یکی از برترین برندهایی است که در تولید گریل عالی عمل کرده و با سبدی متنوع و با کیفیت به بازار ایران آمده است. از مهم‌ترین مدل‌های تولیدی در کمپانی سنکور می‌توان به SBG 6030ss و SBG 5030BK اشاره کرد. در ذیل به بررسی و ارزش خرید مدل 5030 پرداخته ایم، آف‌خرید را دنبال کنید. 

طراحی زیبا و با‌دوام

قیمت گریل صنعتی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 5030BK

سنکور در تولید محصولات زیبا و باکیفیت بسیار موفق عمل کرده و مدل های بی‌نظیر را تولید نموده است. زبان طراحی خاص و استفاده از رنگ‌بندی متنوع یکی از رمزهای موفقیت سنکور بوده است. در گریل صنعتی SBG 5030BK نیز این قاعده تکرار شده و طراحی چشمگیر و زیبا را می‌توان به وضوح دید. 

سنکور در ساخت گریل صنعتی SENCOR SBG 5030BK از بدنه استیل با ترکیبی از رنگ مشکی و نقره‌ای کمک گرفته است. جنس بدنه بسیار بادوام بوده و طول عمر بالایی را به ارمغان خواهد آورد. امکان شست‌و‌شو و مقاومت بالای بدنه گریل در برابر حرارت سبب شده، مصرف کننده علاقه زیادی به کار کردن با گریل داشته باشد. ترکیب رنگ براق و شیشه‌ای زیبا نیز به هر چه محبوب‌تر شدن گریل کمک کرده و به یکی از محصولات پر‌فروش سنکور تبدیل شده است. 

قیمت گریل سنکور مدل SENCOR SBG 5030BK

گریل و کباب‌پز SENCOR 5030BK از ولوم تنظیمات بر روی بدنه بهره گرفته است. این دو تا ولوم چرخشی به مصرف کننده امکان داده هر نوع تغییراتی را اعمال کنند و به بهترین نوع پخت برسند. سنکور از دسته مقاوم در برابر گرما و حرارت کمک گرفته است. این امر سبب گشته حمل گریل در هنگام فعالیت بسیار راحت انجام شود و آسیبی به مصرف کننده وارد نشود. 

سنکور از دو صفحه مخصوص در این گریل کمک گرفته است. گریل SENCOR Multi-Purpose Contact Grill SBG 5030BK از صفحه‌های کاملا نچسب با طول عمر بالا کمک گرفته است. موادغذایی به راحتی از  صفحه‌های نچسب جدا شده و هیچ اثری از مواد بر روی صفحه باقی نمی‌ماند. این امر موجب تمیزی بیشتر و راحتی بیشتر مصرف کننده شده است. امکان شست‌و‌شو صفحه‌ها در ماشین ظرفشویی نیز میسر است. اندازه صفحه‌ها بزرگ بوده و مکان طبخ موادغذایی بزرگ را فراهم خواهد ساخت. ارتفاع 18 سانتی‌متر، عرض 37 سانتی‌متر و عمق 33 سانتی‌متر امکان پخت انواع پخت را فراهم خواهد آورد. 

کباب‌پز و گریل صنعتی سنکور مدل SBG 5030 از چندین حالت متفاوت برای قرار گرفتن درب کمک گرفته است. صفحه‌ی بالایی در سه حالت بسته، حالت 90 درجه و حالت 180 درجه قادر به تغییر است. این قابلیت امکان تغییر و یا جداکردن راحت صفحه‌ها را میسر میکند. همچنین می توان با توجه به اندازه و نوع مواد غذایی این این صفحه را تنظیم کرد. یکی از ویژگی‌های چشمگیر گریل سنکور امکان قرار گرفتن صفحه‌ بالایی به صورت پله‌ای است. این فناوری سبب شده، مصرف‌کننده مواد غذایی بزرگ را نیز از هر دو طرف کاملا گریل و یا مغز پخت نماید. 

قیمت گریل صنعتی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 5030BK

مخزن جمع کردن روغن یکی از اصلی‌ترین بخش‌های گریل سنکور می باشد. گریل سنکور مدل Sencor SBG 5030bk امکان پخت بدون روغن را میسر کرده است. اما اگر کاربر میزان کمی روغن را به صفحه‌ها اضافه کند، این روغن اضافی به مخزن مخصوص در زیر صفحه زیرین رفته و در آنجا ذخیره می‌شود. مصرف‌کننده قادر است بعد از هر بار استفاده این مخزن را جدا کرده و روغن اضافه را تخلیه نماید. غذای سالم و طبیعی حاصل استفاده بدون روغن از گریل صنعتی سنکور می‌باشد.

عملکرد و توان

سنکور در محصولات خود همیشه بیشترین کارایی را اعمال کرده است. این اقدامات موجب گشته، محصولات سنکور محبوب شوند و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. امکان تنظیمات پیشرفته و خاص در تمامی محصولات سنکور به چشم می‌خورد و کاربران با محصولاتی حرفه‌ای و به‌روز رو‌به‌رو هستند.

قیمت گریل صنعتی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 5030BK

گریل حرفه ای سنکور مدل SBG 5030BK نیز از این قاعده پیروی کرده و امکان اعمال تنظیمات را به مصرف‌کننده بخشیده است. سنکور از ولوم تنظیمات بر روی بدنه کمک گرفته گرفته است. دو ولوم چرخشی وظیفه تنظیم دما و زمان را بر‌عهده می‌گیرند. مصرف کننده با توجه به نوع مواد‌غذایی و باب میل خود توانایی تنظیم فعالیت گریل را خواهد داشت. استیک، ساندویچ، مرغ و ... نیاز به مدت زمان بیشتری برای کباب شدن دارند، بنابراین باید زمان و دما را به صورت دستی تنظیم کرد. امکان تنظیم دما در 4 حالت و تنظیم زمان در 7 حالت برای مصرف کننده میسر خواهد بود. 

سنکور در گریل برقی چند منظوره SENCOR Multi-Purpose Contact Grill SBG 5030BK از توان خروجی 2000 وات بهره گرفته است. توان 2000 وات امکان انجام تمامی فعالیت‌ها را میسر خواهد ساخت. گریل صنعتی SENCOR SBG 5030BK کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی مثبت را ارایه داده است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR GRILL SBG 5030BK
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,450,000 تومان
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080  نوع دستگاه : ساندویچ ساز و گریل توان مصرفی : 1400 وات تعداد خانه ها : 4 عدد جنس صفحات : نچسب چدنی با روکش تفلون قابلیت گرما دهی : همزمان دو صفحه بالا و پایین
3,890,000 تومان
گریل و ساندویچ ساز کرکماز مدل KORKMAZ A811 کشور سازنده : ترکیه  توان مصرفی : 1800 وات نشانگر : دارد جنس دستگیره : پلاستیک پایه ضد لغزش : دارد جنس بدنه : استیل ضد زنگ صفحات مورب : دارد جنس صفحات پخت : آلومنیوم با روکش...
1,965,000 تومان
ساندویچ ساز کرکماز اصلی مدل Korkmaz A316 توان 1800 وات  ظرفیت 4 عدد  دارای صفحه‌های گرانیتی نچسب  دارای محفظه‌ی جمع کردن روغن  دارای نشان‌گر کنترل دما  ساخت ترکیه
4,230,000 تومان
گریل برقی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6550BK جنس بدنه: استیل ضد زنگنوع صفحات: نچسبقابلیت جدا شدن: داردارتفاع: 18 سانتی‌مترعرض: 38 سانتی‌مترعمق: 36.5 سانتی‌مترحالت درب: بسته، 90 درجه، 180 درجهامکان تنظیم دما و زمان:...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام