×

گریل سنکور مدل SBG 6030SS

نام تجاری:
دسته بندی: ساندویچ ساز
خرید گریل و کباب‌پز سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6030SS

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس صفحات: چدن نچسب
مخزن ذخیره کننده روغن: دارد
صفحات جداشونده: دارد
تعداد برنامه‌های پیشفرض: 7 برنامه
امکان تغییر دستی برنامه‌ها: دارد
ارتفاع: 16.2 سانتی‌متر
عرض: 37.6 سانتی‌متر
عمق: 33 سانتی‌متر

ادامه مطلب
4,850,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت گریل سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6030SS

دنیای پیشرفته امروز وسایل و «لوازم خانگی» بسیاری را در اختیار کاربر قرار داده است. کنار گذاشتن وسایل قدیمی پر دردسر، و جایگزین کردن آنها با لوازم‌خانگی جدید و مدرن موجب آسایش بیشتر مصرف کننده شده است. رقابت بین تولید‌کننده‌ها موجب نوآوری و اختراع  لوازم‌خانگی جدید و به کارگیری آن در خدمت کاربر خواهد شد. یکی از محصولات لوازم خانگی که به تازگی وارد بازار شده است، «گریل یا کباب‌پز برقی» است. «سنکور» در تولید گریل نیز فعالیت دارد و مدل موفقی به نام SBG 6030SS‌ را تولید کرده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. 

ظاهر شیک و کارامد

سنکور در تمامی مدل‌های تولیدی خود از ظاهر زیبا، کارامد و چشم نواز کمک گرفته است. همین امر سبب شده تمامی محصولات سنکور با سایر رقبا متفاوت باشد و توجه خریدار به محصولات پر زرق و برق و با کیفیت سنکور جلب شود. یکی از برترین و جذاب ترین محصولات تولیدی سنکور، گریل SGB 6030SS می‌باشد که با ظاهر زیبا، کیفیت عالی و قیمت مناسب توان رقابت را از حریفان گرفته است. 

گریل صنعتی سنکور SENCOR SBG 6030SS

سنکور از بدنه استیل به رنگ نقره‌ای بسیار جذاب در ساخت گریل Sencor SGB 6030ss کمک گرفته است. بدنه استیل کاملا ضد خط و خراش بوده و طول عمر بالایی را به قبت خواهد رساند. جنس استیل امکان شست‌و‌شو راحت را برای مصرف کننده رقم خواهد و در کمترین زمان ممکن می توان تمام چربی‌ها و لکه‌ها را تمیز کرد. 

بر روی بدنه گریل و کباب پز ارزان قیمت سنکور مدل SBG 6030ss پنل تنظیمات تعبیه شده است. پنل تنظیمات امکان تنظیم فعالیت‌های گریل را به مصرف‌کننده می‌بخشد و امکان کباب کردن باب میل کاربر را فراهم خواهد کرد. برنامه پخت و پز به صورت پیشفرض بر روی این دستگاه برنامه ریزی شده و کاربر تنها با فشار دادن کلیدی می توان بهترین نتیجه و پخت را مشاهده نماید. کاربر از طریق پنل تنظیمات می تواند تمامی مراحل کار را مشاهده کرده و از وضعیت موادغذایی آگاه باشد.

امکان باز و بسته کردن صفحه‌ها در چندین حالت متفاوت میسر است. با توجه به نوع مواد غذایی می توان صفحات را در حالت قفل کامل، 90 درجه و 180 درجه باز و بسته کرد. این قابلیت امکان داده هر نوع مواد غذایی به راحتی در گریل جای گرفته و به طور کامل پخت شود. این قابلیت کمک شایانی به مصرف‌کننده برای ایجاد غذای باب میل خود خواهد کرد. 

سنکور از صفحه‌های نچسب کمک گرفته است. صفحه‌های نچسب سبب شده مواد غذایی به صفحه‌ها نچسبند و شست‌و‌شو آنها راحت تر از قبل باشد. گریل و کباب پر سنکور مدل Sencor Grill SBG 6030SS به لطف استفاده از صفحه‌های نچسب توانسته بیشترین تمیزی و در عین حال طول عمر بالا را رقم بزند و کاربر را شیفته خود نماید. امکان جداسازی و شست و شو راحت صفحه‌ها حتی در ماشین ظرفشویی نیز میسر است. 

گریل صنعتی سنکور SENCOR SBG 6030SS

سنکور از امکان قرار گرفتن پایه‌های صفحه بالایی به صورت عمود نیز بهره گرفته است. این قابلیت سبب شده مواد غذایی همانند استیک در حالت کوره‌ای قرار بگیرد و بدون روغن کیفیت بی‌نظیری از پخت را به نمایش بگذارد. عدم استفاده از روغن در حالت کوره‌ای در گریل و کباب‌پز SENCOR GRILL SBG 6030SS، سبب شده کاربر با مواد غذایی سالم و کاملا تازه رو‌به‌رو باشد.

امکانات بی‌نظیر

گریل صنعتی سنکور SENCOR SBG 6030SS

برنامه‌های مختلفی برای گریل و کباب‌پز سنکور SENCOR SBG 6030SS تعبیه شده است. برنامه‌هایی که به صورت پیشفرض تعیین شده و کارایی بسیار مناسبی را به همراه خواهد داشت. غذای منجمد، بیکن، مرغ، سوسیس، استیک، ماهی و برگر کلیدهایی هستند که بر روی بدنه نقش بسته اند. کاربر تنها با فشار دادن هر کدام از این کلیدها می تواند تنظیمات دما و زمان پخت متفاوتی را مطابق با نوع موادغذایی ، تجربه کند. کاربر از طریق پنل تنظیمات می تواند تمامی مراحل کار را مشاهده کرده و از وضعیت موادغذایی آگاه باشد. امکان تنظیم دستی این برنامه‌ها ‌نیز میسر است و کاربر می تواند باب میل خود زمان پخت و دما را تغییر دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کباب‌پز سنکور مدل Sencor SBG 6030SS امکان پخت و پز بدون نیاز به روغن است. بدون هیچ‌گونه روغن می توان به کباب کردن مواد غذایی پرداخت و بیشترین کارایی ممکن را تجربه کرد. اما مهم‌تر از آن امکان جمع کردن روغن اضافی است. سنکور از سینی مخصوص در زیر صفحات کمک گرفته و روغن اضافی را در خود جمع کرده و مانع از کثیف شدن گریل خواهد شد. 

گریل صنعتی سنکور SENCOR SBG 6030SS

سنکور از توان مصرفی 2100 وات در ساخت گریل و کباب‌پز SBG 6030SS کمک گرفته است. توان 2100 وات امکان انجام هر نوع فعالیت را میسر ساخته است. مصرف انرژی به لطف استفاده از این توان به حداقل رسیده و با کمترین انرژی بیشترین بازدهی را مشاهده خواهید کرد. به منظور افزایش ایمنی گریل سنکور 6030، پایه‌های ضد لرزش به کارگرفته شده است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor Grill SBG 6030SS
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,450,000 تومان
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080  نوع دستگاه : ساندویچ ساز و گریل توان مصرفی : 1400 وات تعداد خانه ها : 4 عدد جنس صفحات : نچسب چدنی با روکش تفلون قابلیت گرما دهی : همزمان دو صفحه بالا و پایین
3,890,000 تومان
گریل و ساندویچ ساز کرکماز مدل KORKMAZ A811 کشور سازنده : ترکیه  توان مصرفی : 1800 وات نشانگر : دارد جنس دستگیره : پلاستیک پایه ضد لغزش : دارد جنس بدنه : استیل ضد زنگ صفحات مورب : دارد جنس صفحات پخت : آلومنیوم با روکش...
1,965,000 تومان
ساندویچ ساز کرکماز اصلی مدل Korkmaz A316 توان 1800 وات  ظرفیت 4 عدد  دارای صفحه‌های گرانیتی نچسب  دارای محفظه‌ی جمع کردن روغن  دارای نشان‌گر کنترل دما  ساخت ترکیه
4,230,000 تومان
گریل برقی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6550BK جنس بدنه: استیل ضد زنگنوع صفحات: نچسبقابلیت جدا شدن: داردارتفاع: 18 سانتی‌مترعرض: 38 سانتی‌مترعمق: 36.5 سانتی‌مترحالت درب: بسته، 90 درجه، 180 درجهامکان تنظیم دما و زمان:...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام