×

ساندویچ ساز کرکماز A329

نام تجاری:
دسته بندی: ساندویچ ساز
گریل و ساندویچ ساز کرکماز مدل Korkmaz Toastkolik A329
  • قدرت و توات 1800 وات 
  • ظرفیت 6 عدد نان تست 
  • صفحات گرانیتی و کاملا نچسب 
  • محفظه‌ی جمع کردن روغن 
  • ساخت ترکیه 
ادامه مطلب
2,580,000 تومان
رنگ
  • رزگلد
  • قرمز
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات گریل و ساندویچ ساز کرکماز مدل Korkmaz Toastkolik A329

ساندویچ و کباب‌های خانگی از جمله خوراکی‌های محبوب بین خانواده‌های ایرانی به شمار می‌آیند و طرفداران زیادی دارند. برای درست کردن ساندویچ‌های خانگی باید از یک گریل یا ساندویچ ساز با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید میان وعده‌های خوشمزه درست کنید. کرکماز در این موضوع به کمک شما آمده است. گریل و ساندویچ ساز کرکماز به شما کمک می‌کند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ساندویچ‌های خوشمزه و بهداشتی درست کنید. کرکماز برای شما خرید ساندویچ ساز را آسان کرده و شما می‌توانید با اعتماد به تجربه‌ی چندین ساله‌ی این شرکت، برای تکمیل کردن آشپزخانه‌ی خود از گریل کرکماز A329 استفاده کنید. در ادامه مشخصات این ساندویچ ساز کرکماز را برایتان تشریح خواهیم کرد.

 

کارایی و کیفیت گریل کرکماز مدل Korkmaz A329

کرکماز  سعی در این دارد تا با تولید محصولات فوق‌العاده با کیفیت بتواند مشتریان بیشتری به خود جذب کند و رضایت مردم را جلب کند. با وجود اینکه کرماز محصولات متنوع برقی را تولید نمی‌کند اما محصولاتی که روانه‌ی بازار کرده است به خوبی امتحان خود را پس داده است و از این بابت مشتریان کرکماز کاملا اعتماد دارند که بهترین محصول ممکن را خریداری کرده‌اند. 

کرکماز مدل Korkmaz A329

ساندویچ ساز کرکماز از جمله محصولات محبوب و با کیفیت این شرکت است که با قیمت مناسب درفروشگاه آف خرید موجود است. ساندویچ ساز A329 کرکماز به رنگ استیل و بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده و قطعا یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. ترکیب رنگ‌بندی شاداب و زیبا همراه با بدنه‌ی آلومینیومی می‌تواند با هر محیط از آشپزخانه‌ی شما ست شود. 

توان 1800 وات برای این گریل شرکت کرکماز در نظر گرفته شده که کاملا مناسب است. شما می‌توانید با قیمت مناسب، یک ساندویچ ساز 1800 وات عالی را داشته باشید و از تکنولوژی روز دنیا لذت ببرید. ابعاد بیرونی گریل a329 کرکماز به صورت 37*30*15 سانتی‌متر است و همزمان شما می‌توانید 6 عدد نان تست را درون گریل قرار دهید. صفحات گریل این ساندویچ ساز از گرانیت ساخته شده که کوچکترین چسبندگی ندارد و می‌توانید ساندویچ یا کباب گریل شده را بدون استفاده از روغن درست کنید.

برای جمع‌آوری روغن اضافه نیز شما می‌توانید از محفظه‌ي روغن این گریل استفاده کنید که کمک می‌کند تا روغن اضافی از گوشت یا مواد غذایی دیگر گرفته شود. پس از هر بار استفاده از این گریل شما به راحتی صفحات گرانیتی را می‌توانید جدا کنید و با دست یا ماشین ظرف‌شویی بشویید. 

یکی از مزایای گریل Korkmaz Toastkolik A3298 این است که گرما و حرارت به صورت اتوماتیک به ساندویچ داده می‌شود و از سوختن و یا هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند. قابلیت باز شدن 180 درجه برای این گریل شرکت کرکماز ترکیه به شما کمک می‌کند تا به راحتی از این دستگاه استفاده کنید و بتوانید نان تست خوشمزه درست کنید و یا با این گریل از کباب کردن گوشت و ماهی لذت ببرید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Korkmaz Toastkolik A329
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,450,000 تومان
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080  نوع دستگاه : ساندویچ ساز و گریل توان مصرفی : 1400 وات تعداد خانه ها : 4 عدد جنس صفحات : نچسب چدنی با روکش تفلون قابلیت گرما دهی : همزمان دو صفحه بالا و پایین
3,890,000 تومان
گریل و ساندویچ ساز کرکماز مدل KORKMAZ A811 کشور سازنده : ترکیه  توان مصرفی : 1800 وات نشانگر : دارد جنس دستگیره : پلاستیک پایه ضد لغزش : دارد جنس بدنه : استیل ضد زنگ صفحات مورب : دارد جنس صفحات پخت : آلومنیوم با روکش...
1,965,000 تومان
ساندویچ ساز کرکماز اصلی مدل Korkmaz A316 توان 1800 وات  ظرفیت 4 عدد  دارای صفحه‌های گرانیتی نچسب  دارای محفظه‌ی جمع کردن روغن  دارای نشان‌گر کنترل دما  ساخت ترکیه
4,230,000 تومان
گریل برقی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6550BK جنس بدنه: استیل ضد زنگنوع صفحات: نچسبقابلیت جدا شدن: داردارتفاع: 18 سانتی‌مترعرض: 38 سانتی‌مترعمق: 36.5 سانتی‌مترحالت درب: بسته، 90 درجه، 180 درجهامکان تنظیم دما و زمان:...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام