×

سرخ کن پرشیا فرانس PR-888

نام تجاری:
دسته بندی: سرخ کن

سرخ‌کن 2 لیتر پرشیا PERSIA PR 888

جنس بدنه: استیل ضد زنگ با رنگ کاملا مقاوم
ظرفیت: 2 لیتر
سبد مخصوص سرخ کردن: دارد با حجم 1.5 کیلوگرم
امکان تنظیم زمان: دارد تا 60 دقیقه
امکان تنظیم دما: دارد مابین 130 تا 190 درجه
توان: 1800 وات

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • مشکی
  • سفید
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرخ کن استیل 2 لیتر پرشیا PERSIA Fryer PR-888

«وسایل آشپزخانه و لوازم آشپزخانه»، مهم‌ترین وسایل در هر منزلی هستند. تهیه موادغذایی برای هر وعده، بر عهده وسایل پخت و پز می‌باشد. در دنیای امروزی وسایل وقت گیر قدیمی حذف شده و جای خود را به وسایل دیجیتال آشپزخانه داده است. یکی از وسایل مدرن آشپزخانه، «سرخ کن» می‌باشد. سرخ‌کن انواع متفاوتی دارد که همگی با بهترین کیفیت و کارایی، استفاده را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. سرخ‌کن‌ها با قیمت مناسب و ایده‌آل، پخت بسیار مناسب و باکیفیتی را به ثبت می‌رسانند که می‌تواند هر مصرف‌کننده‌ای را کاملا راضی نماید. تمامی برندهای معتبر دنیا در تولید سرخ‌کن فعالیت دارند. پرشیا فرانس نیز به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار بازار مدل‌های متنوعی از سرخ‌کن را به بازار عرضه کرده است. سرخ‌کن دو لیتری PR-888 یکی از مدل‌های زیبا و کارامد پرشیا است که جزو «سرخ‌کن ارزان قیمت» قرار گرفته و فروش مناسبی را به خود اختصاص داده است.

کارایی سرخ کن ارزان قیمت پرشیا مدل PERSIA PR 888

«پرشیا فرانس» نامی آشنا برای ما ایرانیان است. پرشیا به دلیل حضور چندین ساله در بازار ایران و شکل دادن نام درست و کیفیت برتر، توانسته فروش بسیار بالایی را در بازار ایران داشته باشد. سرخ کن یکی از وسایلی است که پرشیا توجه بسیار ویژه به آن داشته است. استقبال زیاد افراد جامعه به غذاهای سرخ شده و فست فودی یکی از دلایل مهم تولید سرخ‌کن‌هاست و به همین دلیل سرخ کن فروش بالایی را داشته است.

پرشیا فرانس در ساخت سرخ‌کن مدل PR-888 از بدنه استیل بسیار باکیفیت، بهره گرفته است. بدنه استیل موجب کاهش وزن سرخ کن و حمل راحت‌تر آن شده است. بدنه استیل کاملا ضد زنگ بوده و در مقابل ضربه و خراش مقاومت بالایی دارد. برای افزایش محبوبیت و زیبایی، سرخ کن پرشیا فرانس از روکش رنگی سه لایه و بسیار مقاوم به رنگ سفید و مشکی بهره گرفته است. رنگ این سرخ کن در مقابل حرارت و خراش بسیار مقاوم است و طول عمر بالای سرخ کن را تضمین خواهد کرد.

«سرخ کن صنعتی پرشیا فرانس» از نمایشگر دیجیتال بر روی بدنه کمک گرفته است. نمایشگر دیجیتال مدت زمان باقیمانده برای پخت کامل را به مصرف کننده اعلام خواهد کرد. همچنین سرخ کن حرفه‌ای پرشیا مدل PR888 از طریق کلید روی این نمایشگر امکان تغییر زمان پخت و پز تا 60 دقیقه را خواهد داشت. این امر سبب شده، کاربر با توجه به نوع مواد غذایی مدت زمان را تنظیم نماید، تا به پختی باب میل خود دست یابد.

سرخ کن پرشیا فرانس PERSHIA PR-888

«سرخ‌کن قیمت مناسب» پرشیا PR-888 از ولوم تنظیم دما نیز بهره گرفته است. ولوم تنظیم دما بر روی بدنه تعبیه شده و کاربر از طریق این پنل توانایی تنظیم دما در 4 حالت متفوت را خواهد داشت. با توجه به نوع مواد غذایی و مدت زمان پخت می‌توان دمای داخل سرخ‌کن را بین 130 تا 190 درجه سانتی‌گراد تنظیم کرد. این امر در تولید مواد غذایی سالم و ترد بسیار موثر است.

دسته بزرگ سرخ کن امکان جدا کردن راحت سینی را برای مصرف کننده میسر کرده است. دسته سرخ کن حرفه‌ای پرشیا فرانس مدل PERSIA Fryer PR 888 از جنس مقاوم بوده و حرارت تاثیری در آن نخواهد داشت و این امر موجب حمل ایمن و راحت‌تر خواهد شد. در پایان کار کافی است درب سرخ کن را باز کرده و با استفاده از دسته سینی را خارج کرده و از غذایی سالم لذت ببرید.

پرشیا در ساخت سرخ کن 2 لیتر PERSIA 888 از درب بالایی بهره گرفته است. درب این سرخ کن به طرف بالا باز خواهد شد و امکان خروج و ورود راحت سینی و مواد غذایی را میسر خواهد کرد. پرشیا در ساخت بیشتر محصولات خود از طراحان اروپایی کمک گرفته است و مدل‌های باکیفیتی را به تولید رسانده است. سرخ کن پرشیا نیز یکی از محصولات طراحی شده در اروپا و مونتاژ چین است. یکی از برترین ویژگی‌های این سرخ کن، استفاده از شیشه در بخشی از درب است. بخشی از درب توسط شیشه نشکن و شفاف تولید شده و امکان مشاهده مراحل پخت را میسر خواهد کرد.

«سرخ‌کن دیجیتالی» پرشیا مدل PERSIA PR-888 از سینی 2 لیتر کمک گرفته است. سینی دو لیتر کاملا نچسب بوده و امکان تهیه و پخت حجم زیادی از مواد غذایی را در هر بار استفاده میسر خواهد کرد. سینی دو لیتر به راحتی قابل جدا شدن و شست‌و‌شو است و امکان تولید غذایی سالم و ترد را فراهم خواهد ساخت. پرشیا فرانس همچنین از سبد مخصوص جهت سرخ کردن سیب زمینی، گوشت مرغ و ... بهره گرفته است. این سبد از حجم 1.5 کیلوگرم بهره گرفته است و امکان تهیه حجم زیادی از سیب زمینی سرخ کرده را خواهد داشت. از طریق دسته این سرخ کن امکان بالا و پایین کردن سبد وجود دارد و مصرف کننده امکان سفره آرایی و تهیه موادغذایی با کیفیت را خواهد داشت.

سرخ‌کن 2 لیتر پرشیا فرانس مدل PERSIA Fryer PR-888 از توان 1800 وات بهره گرفته است. توان 1800 وات امکان انجام تمامی فعالیت‌ها را با کمترین میزان انرژی را میسر ساخته است. این توان امکان بیشترین بازدهی را با کمترین مصرف انرژی به ارمغان آورده و مدت زمان تهیه مواد غذایی را به حداقل خواهد رساند. از سرخ کن همه کاره پرشیا مدل PR 888 می توان به صورت بدون روغن نیز استفاده کرد. این امر امکان تهیه مواد غذایی سالم و بدون روغن را فراهم ساخته است. امکان جداکردن تمامی قطعات سرخ کن میسر است. این عامل موجب شست‌و‌شو راحت و کامل تمامی قطعات خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA France Fryer PR-888
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,500,000 تومان
سرخ کن رژیمی بدون روغن دیجیتال 1500 وات ناسا الکتریک مدل ان اس 809 سرخ کن رژیمی NASA NS-809 بدون نیاز به روغن و تنها با استفاده از جریان هوای گرم موجب ایجاد بهترین و با کیفیت پخت و سالم ماندن مواد غذایی شده است. سرخ...
0 تومان
سرخ‌کن 2 لیتر پرشیا PERSIA PR 888 جنس بدنه: استیل ضد زنگ با رنگ کاملا مقاومظرفیت: 2 لیترسبد مخصوص سرخ کردن: دارد با حجم 1.5 کیلوگرمامکان تنظیم زمان: دارد تا 60 دقیقهامکان تنظیم دما: دارد مابین 130 تا 190 درجهتوان:...
7,350,000 تومان
سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H ظرفیت سرخ کن: 11 لیترمیزان روغن: 80 درصد کمترتعداد برنامه های پیش فرض: 9 برنامهامکان جوجه گردان: داردسبد مخصوص سیب زمینی: داردتعداد صفحات گریل: 2 صفحهتعداد...
4,945,000 تومان
سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9238 فیلیپس از ظرفیت 5 نفر و یا 0.8 کیلوگرم مواد غذایی در سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل HD9238 کمک گرفته است. به لطف استفاده از بدنه ی پلاستیکی طول عمر سرخ کن Philips 9238 به نهایت خود رسیده و...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام