×

سرویس قابلمه کرکماز A1900 Astra

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه
خرید سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل A1900 Astra

جنس بدنه: استیل سه لایه با آلیاژ 18/10 کروم-نیکل
جنس کف سرویس قابلمه: چدن
تعداد پارچه: 9 پارچه
تعداد قابلمه: 4 قابلمه درب دار و یک ماهیتابه بدون درب
سایز بزرگترین قابلمه: 6.5 لیتر
سایز ماهیتابه: 24 سانتی‌متر
دسته‌های عایق در برابر گرما: دارد
سری شیشه‌ای: دارد

ادامه مطلب
6,800,000 تومان
گارانتی
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

سرویس قابلمه کرکماز 9 پارچه مدل KORKMAZ Cookware Set Astra A1900

«وسایل آشپزخانه» و پخت‌و‌پز از لوازم متفاوتی تشکیل شده است. مهمترین وسیله در «پخت و پز» قابلمه و تابه هستند. از سالیان دور سرویس قابلمه‌ها در دسترس بشر قرار گرفته است و وظایف بسیاری را برعهده خواهد گرفت. به همین جهت تولیدکننده‌گان بسیاری به تولید «سرویس قابلمه» روی آورده‌اند. یکی از معروف ترین برندها در تولید «سرویس قابلمه کرکماز» است. کرکماز ترکیه با سابقه طولانی و درخشان توانسته کیفیت و کارایی بی‌نظیری را ارائه دهد. در بین مدل‌های تولیدی در کمپانی کرکماز مدل Astra شهرت بسیار زیادی دارد. کرکماز در ساخت سرویس قابلمه Astra بیشترین هنر و کارایی را ادغام کرده و محصولی زیبا و کارامد را ایجاد خواهد کرد. 

کیفیت و کارایی سرویس قابلمه کرکماز A1900 Astra

کرکماز اکنون به بیش از 90 کشور دنیا محصولات خود را صادر می‌کند. مهمترین تولیدات کرکماز، سرویس قابلمه‌ها هستند که به شهرت جهانی رسیده‌اند. سرویس قابلمه به دلیل استفاده همیشگی و روزمره در هر منزل باید از ظاهر زیبا و کارایی بی‌نظیر برخوردار باشد. کرکماز نیز از این قاعده پیروی کرده و توانسته بیشتر بازار را به خود اختصاص دهد.

سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل Astra از بدنه استیل بسیار باکیفیت بهره گرفته است. جنس بدنه استیل از نوع سه لایه بوده و بیشترین مقاومت ممکن را فراهم آورده است. جنس سه لایه سبب شده قابلمه هیچ نوع خط و خراشی را جذب نکند و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد. جنس استیل سبب کاهش وزن بسیار کمتر از حد معمول شده است و حمل را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر کرده است. کرکماز در ساخت سرویس قابلمه Astra توان پخت‌و‌پز بدون روغن را به لطف استفاده از بدنه استیل دارد. بدون هیچ‌گونه آب و روغن هم می‌توان غذایی کاملا سالم و خوش‌طعم را فراهم کرد. 

قیمت سرویس قابلمه کرکماز Astra

جنس استیل به کار رفته در سرویس قابلمه استیل Astra از نوعی ترکیب یا آلیاژ با نیکل تولید شده است. این ترکیب به صورت 18/10 تولید شده و بیشترین مقاومت را در برابر ضربه ایجاد خواهد کرد. سرویس قابلمه آسترا کرکماز کاملا نچسب بوده و غذایی طبیعی و با کیفیت را برای شما آماده خواهد کرد. 

کرکماز در بخش کف سرویس قابلمه A1900 Astra از جنس چدن استفاده کرده است. جنس چدن به دلیل رسانای قدرتمند گرما، در کمترین زمان غذای شما را آماده خواهد کرد. کف چدن بیشترین مقاومت در برابر خراش را خواهد داشت و طول عمر مفید سرویس قابلمه را به نهایت خود خواهد رساند. تمیز کردن و شست‌و‌شو این سرویس قابلمه به راحتی هر چه تمام‌تر انجام شده و قطعا بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت. 

گرم شدن دسته و حمل سخت قابلمه از مشکلاتی است که مصرف‌کننده، در استفاده از قابلمه با آن روبه‌رو است. کرکماز با تجربه خود و با طراحی نسل جدید از قابلمه‌ها این مشکل را به طور کامل حذف کرده است. استفاده از دسته‌های کارامد و عایق در برابر گرما سبب شده سرویس قابلمه کرکماز 9 پارچه مدل KORKMAZ Astra Cookware Set A1900 مشکل حمل و گرم شدن دسته را برای همیشه برطرف نماید. 

سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل Astra از درب های شیشه‌ای برای قابلمه‌های خود کمک گرفته است. درب شیشه‌ای بیشترین مقاومت در برابر گرما را داشته و کاملا نشکن است. این درب ها در بخش بالایی منفذی برای خروج بخار داشته و کمک شایانی به مراحل پخت خواهد کرد. درب شیشه‌ای سرویس قابلمه کرکماز امکان مشاهده مراحل پخت را فراهم کرده و به کاربر امکان داده در وقت نیاز مواد لازم را اضافه نماید. 

قیمت سرویس قابلمه کرکماز Astra

یکی دیگر از وسایلی که در پخت‌و‌پز می‌تواند کمک شایانی به مصرف‌کننده کند، ماهیتابه است. ماهیتابه‌ها در غذاهای سرخ کردنی بیشترین کارایی را ارائه داده‌اند. سرویس قابلمه کرکماز Astra ماهیتابه را فراموش نکرده و محصولی تمام عیار با بهترین کیفیت ممکن را به همراه قابلمه‌ها در خود جای داده است. کرکماز از دسته بلند و بدون درب در ماهیتابه 24 سانتی‌متر بهره گرفته است. 

کرکماز در نسل جدید سرویس قابلمه 9 پارچه خود سری Astra از 4 قابلمه با سایزهای متفاوت بهره گرفته است. این قابلمه‌ها با سایزهای متفاوت تمامی نیازهای مصرف کننده را به‌طور کامل برطرف خواهند کرد. قابلمه 24 سانتی‌متری با حجم 6.5 لیتر بزرگترین قابلمه استفاده شده در سرویس قابلمه استیل Korkmaz A1900 Astra می‌باشد. همچنین قابلمه‌هایی با سایز 20 سانتی‌متر یا 3.5 لیتر، قابلمه 16 سانتی‌متری یا 3.5 لیتر و همچنین قابلمه 24 سانتی‌متری و یا 2 لیتر تکمیل کننده سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز می‌باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
KORKMAZ Astra Cookware A1900
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام