×

سرویس قابلمه گرانیتی پرشیا PR-4511

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه

سرویس قابلمه گرانیتی 11 پارچه پرشیا سری ماربل مدل PR 1145

جنس بدنه گرانیت-مرمر 3 لایه
کف 7 لایه شعله پخش
تعداد 17 پارچه
درب پیرکس نشکن و شفاف
رنگ سه لایه بیرونی
دسته از نوع باکالیت نشوز و عایق در برابر گرما
سرویس شامل 4 قابلمه درب دار، یک ماهیتابه درب دار و یک ماهیتابه رژیمی است

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • قهوه ای
  • زرشکی
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس قابلمه 11 پارچه ماربل پرشیا مدل PERSIA Cookware Set PR-4511

«وسایل آشپزخانه» مهم‌ترین لوازم در هر منزلی است. وسایل آشپزخانه بسیار متعدد و پرشمار هستند که زندگی را برای افراد راحت‌تر از قبل کرده است. یکی از اساسی‌ترین لوازم‌خانگی، بدون شک قابلمه است. قابلمه از سالیان دور با جامعه همراه بوده است. اولین قابلمه در طول تاریخ در کشور مکزیک تولید شد که از جنس سنگ بود. اما با گذر زمان و پیشرفت علم این صنعت نیز پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. جنس‌های متعددی با کیفیت بسیار مناسب در تولید «سرویس قابلمه» به کار می‌روند که یکی از برترین آنها گرانیت، می‌باشد. سرویس قابلمه گرانیتی پرشیا یکی از مناسب‌ترین نمونه‌هایی است که در بازار یافت می‌شود و با قیمت ایده‌ال عرضه شده است. پرشیا فرانس یکی از برندهایی است که در تولید سرویس قابلمه فعالیت دارد و با استفاده از تکنولوژی اروپایی طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. سرویس قابلمه 11 پارچه گرانیتی ماربل پرشیا مدل 1145 جزو باکیفیت‌ترین مدل‌های عرضه شده است که در ذیل به بررسی آن پرداخته‌ایم.

سرویس قابلمه گرانیتی پرشیا فرانس سری ماربل مدل PR-1145

سرویس قابلمه گرانیتی پرشیا فرانس سری ماربل مدل PR-1145

سرویس قابلمه هر روز و در هر وعده غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظاهر زیبا و در عین حال کارامد می‌تواند موجب افزایش محبوبیت سرویس قابلمه شود. سرویس قابلمه همیشه و هر جا در معرض نمایش است و به همین دلیل می‌بایست کاملا مقاوم و زیبا باشد. پرشیا فرانس با توجه به سابقه طولانی و شناخت کامل از مصرف کننده ایرانی، محصولاتی درخور و شایسته مصرف کننده ایرانی را تولید نموده است.

سرویس قابلمه گرانیتی پرشیا فرانس مدل PERSIA PR-1145 از ظاهر بسیار زیبا و مستطیلی شکل بهره گرفته است. این محصول بدون شک زینت بخش آشپزخانه شما خواهد شد و کارایی بی‌نظیری را فراهم خواهد کرد. تعداد پارچه‌های تکمیل و بی‌نظیر بدون شک تمام مصرف‌کننده‌ها را راضی خواهد کرد. 

پرشیا فرانس از جنس بدنه گرانیت در ساخت سرویس قابلمه ماربل PR-1145 کمک گرفته است. جنس گرانیت کمترین وزن ممکن را ایجاد کرده و حمل را برای مصرف‌کننده ایجاد کرده است. جنس گرانیت سه لایه به کار رفته در سرویس قابلمه ماربل بیشترین مقاومت در برابر گرما و ضربه را فراهم کرده است. رنگ این محصول سه لایه بوده کاملا ثابت بوده و زیبایی محصول را تکمیل خواهد کرد. جنس داخلی سرویس قابلمه PR-1145 کاملا نچسب بوده و بیشترین کارایی مثبت را فراهم خواهد کرد. به منظور استحکام بیشتر بدنه پرشیا از ترکیبی از مرمر نیز در ساختار بدنه کمک گرفته که بیشترین تاثیر در افزایش طول عمر را به همراه خواهد داشت.

جنس کف سرویس قابلمه PERSIA PR-1145 از نوع 7 لایه می‌باشد. جنس کف 7 لایه گرانیتی از سیستم شعله پخش کن نیز بهره گرفته است. شعله پخش کن موجب شده دمای تمام بخش‌های قابلمه کاملا یکسان باشد و مواد غذایی به طور یکسان طبخ می‌شود. کف این سرویس قابلمه در برابر خط و خراش کاملا مقاوم بوده و طول عمر بالایی را فراهم خواهد کرد.

سرویس قابلمه گرانیتی پرشیا مدل PR-1145 از درب پیرکس شفاف و نشکن بهره گرفته است. درب این سرویس قابلمه بیشترین مقاومت را در برابر گرما و ضربه خواهد داشت و کاربر را متحیر کیفیت ساخت خود خواهد کرد. پرشیا با استفاده از درب شفاف امکان مشاهده مراحل پخت را برای کاربر فراهم کرده و کاربر قادر است اقدامات لازم را در هر مرحله از پخت‌و‌پز انجام دهد. در بخش بالایی این درب منفذی تعبیه شده که با خروج بخار موجب دم کشیدن بهتر مواد غذایی خواهد شد. حاشیه‌های این درب از استیل ضد زنگ بوده و مانع از خروج بخار خواهد شد.

سرویس قابلمه‌های قدیمی همه مشکلاتی از قبیل، گرم شدن دسته و حمل سخت را داشتند. پرشیا به عنوان یکی از برترین برندهای تولید سرویس قابلمه در جهان، با استفاده از طراحی بی نقص توانسته این مشکل را به طور کامل رفع نماید. به همین منظور پرشیا از دسته‌هایی دو طرفه از جنس باکالیت بهره گرفته است. طرح چوبی شکل باکالیت بیشترین مقاومت را در برابر گرما داشته و به عنوان عایق گرما محسوب می‌شود. این جنس حتی در دسته درب‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفته و کاربر را کاملا ایمن خواهد کرد.

سرویس قابلمه گرانیتی 11 پارچه پرشیا سری ماربل مدل PR 1145 از 4 قابلمه و 2 ماهیتابه بهره گرفته است. قابلمه‌ها در سایزهای متفاوت طراحی شده‌اند و توانایی تهیه غذا برای کمترین افراد تا بیشترین افراد را میسر می‌سازد. 4 قابلمه گرانیتی از دو دسته بهره گرفته‌اند و بیشترین بازدهی مثبت را فراهم خواهد ساخت. این قابلمه‌ها با توجه به نیاز مصرف‌کننده از عمق زیاد و یا کم بهره گرفته و پاسخگوی خانواده‌های 2 نفره به بالا خواهند بود.

سرویس قابلمه ارزان قیمت گرانیتی پرشیا فرانس مدل ماربل 1145 از دو ماهیتابه با کارایی متفاوت بهره گرفته است. یکی از ماهیتابه‌ها با سایز بزرگ طراحی شده و از درب استفاده می‌کند. این ماهیتابه از دسته بلند بهره گرفته است و بیشترین ایمنی را رقم خواهد زد. یکی دیگر از ماهیتابه‌های این سرویس قابلمه پرشیا، ماهیتابه رژیمی بدون درب است. بدون روغن و آب نیز می‌توان از این ماهیتابه عالی استفاده کرد و کیفیتی بی‌نظیر را مشاهده کرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Cookware Set PR-5411
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام