×

سرویس قابلمه 20 پارچه ام جی اس KC2016

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه

سرویس قابلمه 20 پارچه گرانیتی ام جی اس مدل MGS Korea C

جنس بدنه: آلومینیوم با روکش گرانیت
تعداد پارچه: 20 پارچه
تعداد قابلمه: 7 قابلمه درب دار
تعداد ماهیتابه: 3 ماهیتابه
جنس کف: گرانیت چند لایه
قابلیت شعله پخش کن: دارد
نوع درب: شیشه‌ای نشکن
دستگیره عایق در برابر گرما: دارد
بزرگترین سایز قابلمه: 38 سانتی‌متر


ادامه مطلب
4,625,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • خاکستری
  • بنفش
  • صورتی
  • زرشکی
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی 20 پارچه ام جی اس مدل MGS Cookware Set KC2016


«وسایل آشپزخانه» مهم‌ترین وسایل هر منزل هستند. در میان لوازم خانگی و آشپزخانه، وسایل پخت و پز خصوصا سرویس قابلمه‌ها بسیار تاثیر گذار هستند. تهیه غذای سالم و طبیعی از مهم‌ترین خواسته‌های هر کدبانو است. برخی از قابلمه‌ها بر روی طعم مواد غذایی بسیار تاثیر گذاشته و کیفیت مواد غذایی را از بین خواهد برد. اما ام جی اس در تولید «سرویس قابلمه» باکیفیت و عالی همیشه پیشرو بوده است. ام جی اس در تولید قابلمه‌های خود از برترین کیفیت ممکن بهره گرفته و این مهم سبب شده مواد غذایی کاملا سالم و طبیعی باشند. سرویس قابلمه MGS KC2016 جزو برترین مدل‌های تولیدی تا به امروز می‌باشد که کیفیتی فراتر از انتظار را فراهم خواهد آورد.



دیزاین شیک و کارایی برتر سرویس قابلمه گرانیتی ام جی اس KC2016

سرویس قابلمه به صورت روزمره حداقل در یک وعده غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین باید به کیفیت و ساخت این محصول بسیار توجه کرد. طراحی ظاهری و رنگ‌بندی یکی دیگر از گزینه‌های تاثیر گذار در خرید یک سرویس قابلمه خوب است. ام جی اس به دلیل حضور چندین ساله در بازار ایران و شناخت سلیقه‌های مصرف کننده، توانسته کیفیتی فراتر از انتظار را ایجاد کند و هر مصرف کننده‌ای را متحیر نماید.

سرویس قابلمه 20 پارچه MGS مدل Korea/C از جنس بدنه آلومینیوم با روکش گرانیت بهره گرفته است. جنس بدنه گرانیت، همان‌طور که می‌دانید در چند سال گذشته جزو برترین جنس استفاده شده در سرویس قابلمه بوده است. جنس بدنه گرانیت به دلیل طول عمر بالا و مقاومت در برابر ضربه و خراش بسیار محبوب شده است. بدنه آلومینیوم با روکش گرانیتی سبب شده وزن سرویس قابلمه به حداقل خود برسد. این ویژگی مهم سبب حمل راحت قابلمه شده و قطعا کار کردن با این سرویس قابلمه را بسیار راحت‌تر از قبل کرده است.

بخش داخلی سرویس قابلمه MGS KC2016 نیز از سه لایه متفاوت تولید شده است. این بخش داخلی کاملا نچسب بوده و امکان پخت انواع موادغذایی را بدون روغن میسر کرده است. این بخش داخلی کاملا نچسب بوده و امکان تهیه مواد غذایی با بهترین کیفیت ممکن را فراهم خواهد ساخت.

سرویس قابلمه گرانیتی ام جی اس KC2016

ام جی اس در ساخت کف سرویس قابلمه 2016 از جنس گرانیت چند لایه کمک گرفته است. گرانیت چند لایه سبب شده، جنس کف سرویس قابلمه بسیار مقاوم باشد و در برابر حرارت و خراش استحکام بالایی را به نمایش گذاشته است. جنس گرانیت، رسانای عالی دما بوده و در کمترین زمان ممکن هر نوع مواد غذایی را به پختی کامل برساند.

مشکلات بزرگی که بیشترین مصرف کننده‌های سرویس قابلمه با آن روبه‌رو بودند، گرم شدن دسته سرویس قابلمه است. سرویس قابلمه‌ها بعد از استفاده دسته‌ی بسیار گرمی خواهند داشت و مصرف کننده را دچار مشکل می‌کنند. اما ام جی اس به طور کامل این مشکل را با استفاده از طراحی مدرن و پیشرفته خود رفع کرده است.

ام جی اس در ساخت سرویس قابلمه 20 پارچه آلومینیومی با روکش گرانیت مدل MGS Cookware Set 20Pcs Korea C از درب شیشه‌ای کمک گرفته است. درب شیشه‌ای امکان نظاره مراحل پخت را برای کاربر امکان پذیر کرده است. از این طریق کاربر توانسته در هر مرحله اقدامات لازم را انجام داده به بهترین نوع پخت برسد.

سرویس قابلمه گرانیتی ام جی اس KC2016

سرویس قابلمه گرانتی MGS مدل 2016 از سه ماهیتابه کمک گرفته است. ماهیتابه بزرگ برای تفت دادن و سرخ کردن انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماهیتابه بزرگ با سایز 38 سانتی‌متر امکان بهترین نوع پخت‌و‌پز را فراهم خواهد کرد. ماهیتابه 38 سانتی‌متری بدون درب بوده و بیشترین بازدهی مثبت را فراهم خواهد ساخت. سرویس قابلمه 20 پارچه ام جی اس همچنین از دو ماهیتابه رژیمی با سایز 32 سانتی‌متر بهره‌مند شده است. این ماهیتابه‌ها بدون نیاز به آب و یا روغن امکان سرخ کردن گوشت ماهی، سیب زمینی، گوشت مرغ و ... را فراهم ساخته است. این ماهیتابه ها امکان اتصال به هم و یا استفاده به صورت جداگانه را داشته و کارایی محصول را به نهایت خود رسانده است.

قابلمه با سایزهای متفاوت مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای مصرف کننده را شامل می‌شود. بر همین اساس سرویس قابلمه 20 پارچه ام جی اس مدل KC2016 از 7 قابلمه با سایزهای گوناگون بهره‌مند شده است. بزرگترین سایز این سری قابلمه‌ها، 38 سانتی‌متر است. این قابلمه در مهمانی‌های بزرگ گره گشای مشکلات شما خواهد شد. سرویس قابلمه گرانیتی از قابلمه های دیگر با سایزهای 32 سانتی‌متر، 28 سانتی‌متر کم عمق، 28 سانتی‌متر، 24 سانتی‌متر، 20 سانتی‌متر و قابلمه کوچک 10 سانتی‌متری کمک گرفته است. تمامی این قابلمه‌ها از درب کمک گرفته‌اند. مصرف کننده با توجه به نوع مواد غذایی و تعداد افراد مهمان، قادر است نوع و سایز قابلمه را انتخاب کرده و به بهترین کارایی مثبت دست یابد. ام جی اس به منظور افزایش رضایت مصرف کننده از پیش‌بند و دو دستگیره کمک گرفته است. این وسایل اضافی به امنیت بیشتر مصرف‌کننده نیز کمک شایانی کرده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
MGS Cookware Set KC2016
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام