×

سرویس قابلمه 17 پارچه ام جی اس KC1713

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه

سرویس قابلمه 17 پارچه ام جی اس مدل MGS KC1713

تعداد پارچه: 17 پارچه
جنس بدنه: آلومینیوم سه لایه با روکش گرانیتی
کف قابلمه‌ها: گرانیتی مجهز به سیستم شعله پخش کن
تعداد قابلمه: 6 قابلمه درب دار
سایز بزرگترین قابلمه: 32 سانتی‌متر
تعداد ماهیتابه: 2 ماهیتابه رژیمی
نوع درب: شیشه‌ای منفذ دار
نوع دسته‌ها: دسته‌های مقاوم در برابر گرما

ادامه مطلب
3,645,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • طلایی
  • قهوه ای
  • صورتی
  • فیروزه ای
  • کرم
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی ام جی اس مدل MGS Cookware KC1713

وسایل «پخت و پز» قطعا مهم‌ترین وسایل در آشپزخانه هستند. تهیه غذاهای پر انرژی و سالم برای ادامه حیات امری اجتناب ناپذیر است. در قدیم الایام تهیه غذا یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن بود که زحمت بسیاری را به کدبانو اعمال می‌کرد. اما با پیشرفت دانش وسایل مدرن و باکیفیتی به تولید رسیدند. طبخ و تهیه غذا اگر با استفاده از وسایل مدرن انجام شود، قطعا دلپذیر و خوشایند خواهد بود. مهم‌ترین وسیله پخت و پز در هر منزلی قابلمه و یا سرویس قابلمه می‌باشد. سرویس قابلمه به دسته‌های گوناگونی تقسیم شده که با کارایی یکسان اما با سایزها و جنس‌ها متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. یکی از معتبرترین برندهایی که در تولید «سرویس قابلمه» فعالیت دارد و نمونه‌های گوناگونی را به بازار عرضه کرده است، سرویس قابلمه ام جی اس می‌باشد. برند ام جی اس با طیف وسیعی از محصولات و قیمت ایده‌آل توانسته تمامی سلایق را راضی نماید و بهترین کیفیت ممکن را به ثبت برساند. از برجسته‌ترین مدل‌هایی که MGS به تولید رسانده، سرویس قابلمه KC1713 است که به بررسی آن پرداخته‌ایم.

کیفیت ساخت و کارایی سرویس قابلمه ام جی اس KC1713

سرویس قابلمه هر روز، حداقل برای یک بار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین استحکام و زیبایی سرویس قابلمه حرف اول را میزند. ام جی اس با شناسایی کامل نیازهای مصرف کننده، مدل‌هایی محبوب و کارامد را تولید نموده است. سرویس قابلمه آلومینیومی ام جی اس مدل 1713 جزو پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که قطعا هر مصرف‌کننده‌ای را کاملا راضی خواهد کرد.

ام جی اس در ساخت سرویس قابلمه 17 پارچه 1713 از بدنه آلومینیوم بهره گرفته است. بدنه آلومینیوم کمترین وزن ممکن را داشته و حمل و نقل را بسیار آسان‌تر از قبل کرده است. بدنه آلومینیوم سه لایه بیشترین مقاومت را داشته و بیشترین طول عمر را فراهم خواهد ساخت. این سرویس قابلمه در نمای بیرونی از روکش گرانیت بهره گرفته است. روکش گرانیت علاوه بر افزایش استحکام در برابر خط و خراش توانسته زیبایی بی‌نظیری را به سرویس قابلمه ببخشد. سرویس قابلمه آلومینیوم ام جی اس مدل MGS KC1713 به لطف استفاده از بدنه گرانیت، در رنگ‌های متفاوتی عرضه شده و زینت بخش هر خانه‌ای خواهد شد.

جنس کفی این سرویس قابلمه از نوع گرانیت است. سرویس قابلمه آلومینیومی ام جی اس 1713 با استفاده از کفی گرانیتی بیشترین مقاومت در برابر ضربه و خراش را خواهد داشت. این کف به فناوری شعله پخش کن مجهز گشته و امکان طبخ و پخت انواع مواد غذایی را به صورت کاملا یکدست، میسر ساخته است. جنس داخلی سرویس قابلمه نیز بسیار با کیفیت تولید شده و به طور کامل نچسب است. بخش داخلی این سرویس قابلمه از سه لایه تولید شده و حتی بدون روغن نیز کارایی بی‌نظیری خواهد داشت.

سرویس قابلمه آلومینیوم MGS Cookware Set KC1713 از درب شیشه ای کمک گرفته است. درب شیشه‌ای امکان مشاهده مراحل پخت را میسر کرده و بیشترین بازدهی مثبت را فراهم ساخته است. از دیگر قابلیت‌های این درب می‌توان به منفذ خروج بخار اشاره کرد که موجب دم کشیدن کامل و درست مواد غذایی خواهد شد.

سرویس قابلمه آلومینیوم ام جی اس مدل MGS KC1713

گرم شدن دسته و حمل قابلمه بعد از پخت مهم‌ترین مشکل آشپزها به حساب می‌آید. به دلیل گرم شدن دسته امکان حمل قابلمه بسیار سخت بوده و گاهی حتی دست آشپز می‌سوخت. اما ام جی اس در ساخت قابلمه 17 پارچه KC1713 از دسته‌هایی با طراحی بی‌نظیر کمک گرفته و مانع از گرم شدن دسته خواهد شد.

سرویس قابلمه از تعداد پارچه‌های متفاوت و کارامد تولید شده و تمامی نیازهای مصرف کننده را برطرف خواهد ساخت. تکمیل بودن سرویس قابلمه و استفاده از قابلمه با سایزهای متفاوت تاثیر به سزایی در فروش این محصولات دارد. در قدیم سرویس قابلمه با تعداد تکه‌هایی بی ارزش تکمیل می‌شد، اما الان تنها از سرویس سرویس قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها تهیه می‌شوند.

سرویس قابلمه MGS مدل KC1713 از دو ماهیتابه بزرگ بدون درب رژیمی بهره گرفته است. ماهیتابه بدون درب با سایز 32 سانتی‌متری، قادر است بیشترین کارایی بی‌نظیر را به ارمغان بیاورد. این ماهیتابه برای سرخ کردن و تفت دادن انواع مواد غذایی به کار رفته و می‌تواند هر کدبانویی را کاملا راضی نماید. ماهیتابه از نوع رژیمی دو طرفه می‌باشد. ماهیتابه رژیمی کاملا نچسب بوده و حتی بدون روغن و آب، توانایی بهترین بازدهی را خواهد داشت. قیمت سرویس قابلمه آلومینیومی MGS مدل KC1713 بسیار مناسب بوده و کارایی بی‌نظیری را فراهم خواهد ساخت.

سرویس قابلمه 17 پارچه ام جی اس مدل KC1713 از تعداد 6 قابلمه متفاوت بهره گرفته است. قابلمه ها با سایزهای متفاوت بیشترین کاربرد را خواهند داشت و می‌توانند بازدهی بالایی را داشته باشند. بزرگترین قابلمه این سرویس قابلمه ارزان قیمت از سایز 32 سانتی‌متر بهره گرفته است. این قابلمه برای پخت‌و‌پز غذای زیاد برای مهمانی‌های بزرگ قابل استفاده است و بازدهی را به حداکثر خود خواهد رساند. سایر قابلمه‌ها با سایزهای 28 و 24 و 20 و 16 و قابلمه کم عمق 28 سانتی‌متر تولید شده‌اند. هر کدام از این قابلمه‌ها با توجه به نیاز مصرف کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند و قطعا بیشترین کارایی را خواهند داشت. تمامی قابلمه‌ها از درب شیشه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

به همراه این ست و سرویس کامل یک پیش‌بند و دو دستگیره نیز عرضه می‌شود. این پیش بند و دستگیره‌های دوتایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و موجب افزایش ایمنی مصرف کننده خواهند شد. کمپانی ام جی اس این دو پارچه را به صورت اشانتیون به مشتری به پاس قدردانی خرید سرویس قابلمه MGS 1713، قرار داده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
MGS Cookware Set KC1713
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام