×

سرویس قابلمه 29 پارچه ام جی اس IB2912

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه

سرویس قابلمه گرانیتی 29 پارچه ام‌جی‌اس IB2912

تعداد پارچه‌ها: 29 پارچه
جنس بدنه: آلومینیوم با روکش گرانیت
جنس داخلی: 3 لایه بدون چسبندگی
تعداد قابلمه: 6 قابلمه درب دار و یک عدد شیرجوش
قابلمه بیضی شکل مخصوص مرغ: دارد
تعداد ماهیتابه: 2 ماهیتابه درب‌دار و 1 ماهیتابه بدون درب
دسته‌های عایق: دارد
وسایل اضافی: پیش‌بند، دستگیره، 6 عدد کفگیر و قاشق و استند

ادامه مطلب
4,235,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • خاکستری
  • قهوه ای
  • آبی
  • سبز
  • صورتی
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی 29 پارچه ام جی اس مدل MGS Cookware Set IB2912

تهیه غذا جزو اصلی‌ترین نیازهای هر مصرف کننده است. وسایل آشپزخانه و لوازم خانگی که در تهیه غذا در هر وعده غذایی کاربرد دارند، از مهم‌ترین وسایل هر منزل هستند. قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها بدون شک جزو پرمصرف‌ترین وسایل در هر خانه هستند. در طول چند سال گذشته صنعت تولید «سرویس قابلمه» به میزان چشمگیر افزایش داشته و اکنون شاهد تولید محصولاتی، فراتر از حد انتظار و بسیار باکیفیت هستیم که می‌تواند هر سلیقه‌ای را کاملا راضی نماید. MGS یکی از برندهایی است که در تولید لوازم خانگی نقش بسیار مکهمی دارد. «قیمت وسایل آشپزخانه» ام جی اس بسیار مناسب است اما کیفیتی فراتر از انتظار را فراهم خواهند کرد. از برترین سرویس قابلمه‌های موجود در بازار سرویس قابلمه MGS IB2912 می‌باشد که سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.

کیفیت ساخت بی نظیر سرویس قابلمه ام جی اس IB2912

ام جی اس چندین سال است، که در بازار حضور داشته و محصولاتی فراتر از انتظار را فراهم آورده است. MGS با شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده، محصولاتی بسیار باکیفیت را فراهم ساخته است. ام جی اس در تولید سرویس قابلمه و سرویس قاشق و چنگال بسیار موفق بوده و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

سرویبس قابلمه 29 پارچه ام جی اس مدل IB2912 جزو کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین مدل‌های موجود در بازار است. این سرویس قابلمه از تعداد 29 پارچه که شامل قابلمه با سایزهای متفاوت و چندین ماهیتابه، تشکیل شده است. ام جی اس از تعداد سه ماهیتابه با سایزهای متفاوت کمک گرفته است. سه ماهیتابه با سایزهای بزرگ امکان تهیه و طبخ انواع مواد غذایی را فراهم خواهند ساخت. ماهیتابه‌ها با سایزهای 32 سانتی‌متر و 28 سانتی‌متر تولید شده‌اند. دو عدد از ماهیتابه‌ها درب داشته و بیشترین کارایی مثبت را ایجاد خواهند کرد. ماهیتابه دیگر بدون درب است و امکان پخت‌و‌پز مواد غذایی را به صورت رژیمی فراهم خواهند کرد. این ماهیتابه‌ها بدون روغن نیز قادر هستند بهترین عملکرد مثبت را به ثبت برسانند و هر مصرف‌کننده‌ای را کاملا راضی نمایند.

سرویس قابلمه 29 پارچه MGS مدل IB2912 از تعداد 6 قابلمه نیز بهره گرفته است. قابلمه‌ها با سایزهای بزرگ و متفاوت تکمیل کننده وسایل پخت‌و‌پز شما خواهند شد. بزرگترین سرویس قابلمه ام جی اس یعنی مدل MGS Cookware Set IB2912 از تعداد تکه کارامد و به‌صرفه کمک گرفته است. بزرگترین قابلمه این سرویس ارزان قیمت، 36 سانتی‌متر است. قابلمه 36 سانتی‌متری امکان تهیه غذا برای ضیافت‌های بزرگ را فراهم کرده است و قطعا می‌تواند خانواده‌های پرجمعیت را کاملا راضی نماید. سایر قابلمه‌ها با سایزهای 32 سانتی‌متر، 28 سانتی‌متر، 24 سانتی‌متر، 20 سانتی‌متر و یک شیرجوش با سایز 16 سانتی‌متر بهره گرفته است. یک سرویس قابلمه بیضی شکل مخصوص پخت مرغ نیز در این سرویس فوق العاده جای داده شده است. این قابلمه با سایز 38 سانتی‌متر می‌تواند تمام نیازهای مصرف‌کننده را فراهم نماید. تمامی این قابلمه‌ها از درب شیشه‌ای بهره گرفته‌اند که می‌توانند بهترین کارایی را به ثبت برسانند.

سرویس قابلمه گرانیتی ام جی اس مدل MGS IB2912

ام جی اس در ساخت سرویس قابلمه 29 پارچه مدل IB2912 از جنس آلومینیوم با روکش گرانیت کمک گرفته است. جنس آلومینیوم کمترین وزن ممکن را فراهم آورده و حمل را برای کدبانو بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. جنس گرانیت نیز به دلیل سختی زیاد در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و تکمیل کننده استحکام سرویس قابلمه خواهد شد. جنس گرانیت بیشترین زیبایی را نیز فراهم ساخته است. جنس گرانیت با رنگبندی متفاوت و زیاد توانسته هر نوع سلیقه‌ای را کاملا راضی نماید. جنس گرانیت، بیشترین کیفیت و کارایی ممکن را فراهم خواهد ساخت و می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را کاملا راضی نماید.

بخش داخلی سرویس قابلمه گرانیتی 29 پارچه ام جی اس مدل IB2912 از جنس سه لایه بسیار باکیفیت تولید شده است. این جنس داخلی در برابر سوختگی و چسبیدن مواد غذایی، بسیار مقاوم است و قطعا می‌تواند هر کاربری را راضی نماید. جنس داخلی سرویس قابلمه سبب شده، مواد غذایی حتی بدون روغن و آب نیز پختی کامل و بی‌نظیر را داشته باشد. جنس داخلی سه لایه امکان شست‌و‌شو راحت و بی زحمت را برای مصرف کننده به ارمغان آورده و می تواند بیشترین کارایی ممکن را به ثبت برساند.

جنس کف سرویس قابلمه گرانیتی 29 پارچه ارزان قیمت ام جی اس مدل 2912 از نوع 7 لایه است. جنس کف 7 لایه گرانیتی سبب شده، این کفی بسیار مقاوم در برابر ضربه باشد و طول عمر بالایی را به ثبت برساند. این کفی به سیستم شعله پخش کن مجهز گشته که امکان پخت و طبخ موادغذایی را به صپرت کاملا یکدست و یکنواخت فراهم آورده است.

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی MGS مدل 29 پارچه 2912 بسیار ایده‌آل بوده و بیشترین تعداد تکه را در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد داد. یکی از مهم‌ترین عواملی که تاثیر به‌سزایی در پخت‌و‌پز مواد غذایی دارد، استفاده از درب شیشه‌ای است. درب شیشه‌ای به دلیل امکان مشاهده مراحل پخت، بهترین نوع پخت را فراهم خواهد اورد.

استفاده از دسته‌های عایق، مانع از گرم شدن دسته و سخت شدن حمل و نقل خواهد شد. مصرف‌کننده همیشه با مشکل داغ شدن دسته رو‌به‌رو بوده است، اما MGS در سرویس قابلمه MGS Cookware Set IB2912 با استفاده از طراحی بی‌نظیر و استفاده از دسته‌های عایق توانسته این مشکل را رفع کرده و بیشترین ایمنی ممکن را فراهم نماید.

سرویس قابلمه گرانیتی 29 پارچه ام‌جی‌اس مدل IB2912 از پیش‌بند و دو عدد دستگیره نیز در سرویس قابلمه کمک گرفته است. این وسایل اضافی سبب شده، مصرف کننده بیشترین ایمنی را حین کار داشته باشد. همچنین به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به قابلمه‌ها از کفگیر و قاشق‌های پلاستیکی کمک گرفته است. 6 کفگیر و قاشق پلاستیکی به همراه یک استند زیبا تکمیل کننده این سرویس بی‌نظیر هستند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
MGS Cookware Set IB2912
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام