×

سرویس پخت و پز 15 پارچه ام جی اس GB1511

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه

خرید سرویس قابلمه 15 پارچه گرانیتی MGS مدل GB1511

تعداد پارچه: 15 پارچه
جنس بدنه: گرانیت
جنس داخل قابلمه: گرانیت
تعداد قابلمه: 4 قابلمه
تعداد ماهیتابه: 3 ماهیتابه
دسته‌های عایق: دارد
کف شعله پخش‌کن: دارد


ادامه مطلب
4,615,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • خاکستری
  • صورتی
  • زرشکی
  • کرم
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس پخت و پز 15 پارچه ام جی مدل MGS Cookware Set GB1511

«سرویس پخت و پز» یا سرویس قابلمه بدون شک مهم‌ترین وسیله آشپزخانه است. تهیه غذا بدون کمک گرفتن از قابلمه و یا ماهیتابه غیر ممکن است. قابلمه برای اولین بار در کشور مکزیک و از جنس سنگ تولید شد. اما با گذر زمان فناوری ساخت این محصولات بسیار تغییر کرد و حال شاهد استفاده از کیفیت ساخت بسیار بالا و فراتر از انتظار هستیم. ام جی اس یکی از برندهای نام آشنا و قدیمی در بازار این صنعت است. در ایران نیز این برند بسیار معروف است و مدل‌های بسیار متنوعی را عرضه کرده است. MGS در ساخت سرویس قابلمه بسیار متبحر عمل کرده و مدل‌هایی زیبا و کارامد را به تولید رسانده است. یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌هایی که فروش مناسبی را برای ام‌جی‌اس به ارمغان آورده، GB1511 است که در ادامه به بررسی آن پرداخته‌ایم. فروشگاه اینترنتی آف‌خرید با سابقه درخشان و شناخت کامل از «قیمت وسایل آشپزخانه»، سعی دارد انتخاب و خریدی ایده‌آل را برای شما رقم بزند.

کیفیت ساخت و طراحی بی‌نظیر سرویس قابلمه ام جی اس GB1511

سرویس قابلمه‌ها به دلیل استفاده مکرر و طولانی مدت، نیاز به بدنه بسیار مقاوم و ماندگار دارد. همگام با استحکام و مقاومت، سرویس قابلمه‌ها نیازمند زیبایی ظاهری نیز هستند. ام جی اس به دلیل حضور چندین ساله در بازار ایران و آگاهی کامل از سلیقه مصرف‌کننده توانسته محصولاتی زیبا و شایسته مصرف‌کننده ایرانی را تولید نماید.

سرویس پخت و پز 15 پارچه MGS GB1511 جزو زیباترین و باکیفیت‌ترین محصولاتی است، که در بازار وجود دارد. این سرویس قابلمه به دلیل قیمت مناسب و تعداد پارچه‌های کارامد به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تبدیل شده است. ام جی اس در ساخت این سرویس قابلمه بی‌نظیر از جنس بدنه گرانیت کمک گرفته است. جنس بدنه ماربل و یا گرانیت به دلیل سختی زیاد توانسته بیشترین طول عمر ممکن را به ارمغان بیاورد. سرویس قابلمه 15 پارچه گرانیتی ام جی اس به لطف استفاده از جنس بدنه گرانیت، کمترین وزن ممکن را فراهم ساخته و امکان حمل را برای کاربر به راحتی هر چه تمام‌تر میسر ساخته است. وزن کم و استحکام بالا از مهم‌ترین مزیت‌های جنس بدنه گرانیت می‌باشد که موجب افزایش رضایت‌مندی مشتری گردیده است.

سرویس قابلمه گرانیتی ام جی اس MGS GB1511

ام جی اس با استفاده از جنس گرانیت در ساخت سرویس پخت و پز 15 پارچه 1511 قادر است، بیشترین بازدهی مثبت را فراهم سازد. جنس گرانیتی به داخل سرویس قابلمه نیز گسترش داشته و جنس فضای داخلی بیشترین مقاومت را خواهد داشت. فضای داخلی به لطف استفاده از جنس گرانیت یا ماربل، کاملا نچسب شده است. نچسب بودن مانع از سوختن مواد غذایی و یا برجای ماندن آن بر روی قابلمه خواهد شد. این امر مراحل تمیز کاری را بسیار راحت‌تر کرده و مصرف‌کننده قادر است حتی در ماشین ظرفشویی، بهترین تمیزی ممکن را فراهم نماید.

سرویس قابلمه 15 پارچه MGS مدل MGS Cookware Set GB1511 از کفی گرانیت نیز بهره گرفته است. کفی گرانیت از نوع چند لایه است و مجهز به قابلیت شعله پخش می‌باشد. جنس کفی بسیار مقاوم است و در برابر خراش و ضربه مقاومت بالایی را از خود به نمایش گذاشته است. فناوری شعله پخش کن نیز سبب شده، مواد غذایی به صورت یکپارچه طبخ شوند و کاربر غذایی سالم و طبیعی را تجربه نماید.

ام جی اس در ساخت سرویس قابلمه گرانیتی ارزان قیمت 15 پارچه مدل MGS GB1511 از تعداد 4 قابلمه بهره گرفته است. قابلمه‌ها در سایزهای متفاوت و برای نیازهای متفاوت تولید شده‌اند و کاربر را کاملا راضی خواهند کرد. سرویس قابلمه 15 پارچه ام جی اس گرانیتی از قابلمه بزرگ با سایز 32 سانتی‌متر بهره گرفته است. سایز 32 سانتی‌متر به عنوان بزرگترین قابلمه، حجم وسیعی از مواد غذایی را تولید خواهد کرد که می تواند در مهمانی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. سایر قابلمه‌ها با سایزهای 28 سانتی‌متر، 24 سانتی‌متر و 20 سانتی‌متر برای وظایف متفاوت طراحی شده‌اند و تمام نیازهای مصرف کننده را برطرف خواهند ساخت. تمامی این قابلمه‌ها درب دار بوده و بیشترین بازدهی مثبت را به همراه خواهند داشت.

سرویس قابلمه گرانیتی 15 پارچه MGS از 3 ماهیتابه بهره گرفته است. ماهیتابه بزرگ با سایز 28 سانتی‌متر مخصوص تفت دادن و سرخ کردن انواع مواد غذایی تعبیه شده است. این ماهیتابه به لطف استفاده از درب می‌تواند بهترین نوع پخت را به همراه داشته باشد. همچنین به منظور افزایش کیفیت و کارایی، ام جی اس از دو ماهیتابه رژیمی نیز بهره گرفته است. ماهیتابه‌های رژیمی بدون نیاز به آب و روغن امکان طبخ مواد غذایی به بهترین شیوه ممکن را خواهند داشت. ماهیتابه رژیمی امکان استفاده به صورت تکی و به صورت متصل به هم را داشته و در تهیه استیک‌های خوشمزه، بیشترین کاربرد را خواهند داشت.

سرویس قابلمه 15 پارچه ام جی اس مدل MGS Cookware Set Marbel GB1511 از درب‌های شیشه‌ای بهره گرفته است. درب‌های شیشه‌ای امکان مشاهده مراحل پخت را فراهم آورده است. طراحی زیبا درب و دستگیره‌ها سبب شده زیبایی و جذابیت محصول به نهایت خود برسد و مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

جنس دسته ها کاملا عایق بوده و مانع انتشار گرما به دست‌های کاربر خواهد شد. در گذشته بزرگترین مشکل مصرف‌کننده، گرم شدن دسته و حمل بسیار سخت قابلمه بود. اما امروزه با استفاده از دسته‌های عایق مانع از جذب گرما خواهند شد و دسته‌ها همیشه خنک باقی می‌مانند و حمل را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل کرده است.

سرویس قابلمه 15 پارچه ام جی اس گرانیتی مدل GB1511 به منظور افزایش کارایی از پیش‌بند و دو دستگیره کمک گرفته است. پیش‌بند و دستگیره‌ها موجب افزایش ایمنی مصرف‌کننده شده و می‌تواند بهترین کاربرد را داشته باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
MGS Cookware Set GB1511
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام