×

سرویس قابلمه 15 پارچه ام جی اس Korea C

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه

سرویس قابلمه 15 پارچه ام‌جی‌اس MGS Cookware Set Korea C

تعداد پارچه: 15 پارچه
جنس بدنه: گرانیت
تعداد قابلمه: 4 قابلمه
سایز بزرگترین قابلمه: 32 سانتی‌متر
تعداد تابه: 3 ماهیتابه
جنس داخلی: گرانیت سه لایه
دستگیره عایق: دارد
نوع درب: شیشه‌ای سوپاپ‌دار
اقلام همراه: پیش‌بند و دو عدد دستگیره

ادامه مطلب
4,275,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • طلایی
  • خاکستری
  • بنفش
  • کرم
  • یاسی
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی 15 پارچه مدل MGS Cookware set Korea C

«قیمت وسایل آشپزخانه» و کیفیت لوازم پخت و پز مهم‌ترین معیار در انتخاب آنها است. تولیدکننده‌های نیز با ایجاد محصولاتی باکیفیت، راحتی را برای خریدار به همراه داشته‌اند. ام جی اس سالیان زیادی است که در بازار ایران فعالیت دارد و محصولاتی بسیار باکیفیت را به تولید رسانده است. مهم‌ترین تولیدات کمپانی MGS سرویس قابلمه‌ها هستند که باشناخت کامل نیازهای مصرف کننده، نمونه‌هایی بدون رقیب و عالی را به تولید رسانده است. ام جی اس در سال 2019 نیز با سبد وسیعی به بازار و رقابت با حریفان بازگشت. کوله باری از تجربه سبب شده ام جی اس در کمترین زمان به بیشترین فروش ممکن دست یابد. «سرویس قابلمه گرانیتی» 15 پارچه Korea C جدیدترین تولید کمپانی ام جی اس است که در ادامه به بررسی آن پرداخته‌ایم.

کیفیت و کارایی سرویس قابلمه 15 پارچه ام‌جی‌اس کره C

ام‌جی‌اس یکی از برندهای معتبر در اروپا است که از سال 1394 به صورت رسمی وارد ایران شد. این برند با تولید لوازم آشپزخانه بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار توانست در کمترین زمان ممکن، بیشترین طرفدار را به خود جذب کند و فروش بسیار بالایی را رقم بزند. کمپانی MGS در تولید سرویس قابلمه و وسایل غیر برقی پخت و پز تبحر خاصی دارد و تولیدات منحصر به فردی را رقم زده است.

سرویس قابلمه گرانیتی 15 پارچه مدل MGS Korea C جزو پرفروش‌ترین مدل‌های ام جی اس در دو سال اخیر بوده است. اما دلیل استقبال از سرویس قابلمه MGS چیست؟

سرویس قابلمه ام جی اس 15 پارچه MGS Cookware Set Korea C

ام جی اس با استفاده از «قیمت سرویس قابلمه گرانیتی ارزان» و «همچنین طراحی زیبا و کیفیت بالای سرویس قابلمه ام جی اس»، قادر است این فروش بالا را ثبت کرده و بازار این صنعت را در اختیار بگیرد. سرویس قابلمه 15 پارچه ام جی اس به لطف استفاده از بدنه گرانیت کمترین وزن ممکن را فراهم کرده است. وزن کم نشان دهنده طول عمر بالا سرویس قابلمه خواهد بود. سرویس قابلمه گرانیتی با وزن کم خود، حمل را برای مصرف کننده بسیار راحت کرده و امکان استفاده در هر مکان و زمان را فراهم خواهد کرد. جنس گرانیت بیشترین سختی در برابر ضربه و خراش را خواهد داشت و برای مدت بسیار طولانی کاملا سالم و بدون عیب باقی خواهد ماند. ام‌جی‌اس از رنگ های متفاوت در ساخت قابلمه کمک گرفته است که تمامی این رنگ‌ها در برابر حرارت و خراش بسیار مقاوم هستند و بعد از مدتها استفاده کاملا ثابت باقی می‌مانند.

سرویس قابلمه 15 پارچه گرانیتی MGS مدل K/C از بخش داخلی گرانیت 3 لایه بهره گرفته است. بخش داخلی سه لایه موجب گشته، مصرف کننده بدون نیاز به آب و روغن، به بهترین نوع پخت دست یابد. این فناوری به مصرف‌کننده کمک کرده، تمیز کردن قابلمه را با کمترین زحمت و صرف کمترین وقت به انجام برساند. جنس سه لایه سبب مقاومت زیاد در برابر خراش شده و به صورت کامل ضد چسبندگی است.

سرویس قابلمه 15 پارچه گرانیتی ام جی اس MGS Corea C

ام جی اس در ساخت سرویس قابلمه گرانیتی MGS Korea C از کفی گرانیت چند لایه بهره گرفته است. کفی گرانیت رسانای بسیار مناسب برای حرارت است و عملکرد فراتر از انتظار را به ثبت رسانده است. سرویس قابلمه 15 پارچه ام جی اس به لطف استفاده از کف گرانیت بیشترین طول عمر را به سرویس قابلمه بخشیده است. یکی دیگر از مزیت‌های سرویس قابلمه MGS استفاده از شعله پخش کن است. شعله پخش سبب شده گرما و حرارت به صورت یکدست به تمام قسمت‌های مواد غذایی اعمال شود و پخت و پز به بهترین شیوه ممکن انجام پذیرد.

سرویس قابلمه 15 پارچه ام جی اس مدل MGS K/C از چهار قابلمه متفاوت بهره گرفته است. قابلمه‌ها با سایزهای متفاوت و کیفیت بی‌نظیر تمام نیازهای مصرف کننده را رفع خواهند کرد. ام جی اس به لطف استفاده از قابلمه بزرگ با سایز 32 سانتی‌متر توانسته، حجم زیادی از موادغذایی را به بهترین شیوه ممکن تهیه نماید. سایر قابلمه‌ها با سایزهای قابلمه 28 سانتی‌متر، قابلمه 24 سانتی‌متر و قابلمه 20 سانتی‌متر در این سرویس تکمیل جای داده شده‌اند. این قابلمه‌ها هر کدام وظیفه خاصی را برعهده می‌گیرند و می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و میزان نیاز، مورد استفاده قرار بگیرند.

سرویس قابلمه گرانیتی 15 پارچه MGS مدل MGS Cookware Set Korea C از تعداد 3 ماهیتابه تشکیل شده است. ماهیتابه بزرگ با اندازه 28 سانتی‌متر و درب دار برای تفت دادن و سرخ کردن مواد غذایی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماهیتابه در هر بار استفاده حجم زیادی از مواد غذایی را سرخ خواهد کرد و در مهمانی‌های بزرگ کارایی زیادی خواهد داشت. دو قابلمه رژیمی دو طرفه سایر تابه‌ها را ایجاد می‌کنند. تابه‌های دو طرفه کاملا نچسب بوده و طبخ مواد غذایی را بسیار راحت‌تر از قبل خواهد کرد. ماهیتابه‌های رژیمی دو طرفه با سایز 30 سانتی‌متر قادر است، استیک‌های خوشمزه و آبدار را بدون نیاز به روغن به بهترین شیوه تولید نماید.

سرویس قابلمه 15 پارچه گرانیتی ام جی اس MGS Corea C

سرویس قابلمه 15 پارچه ام جی اس مدل K/C از درب‌های شیشه‌ای کمک گرفته‌اند. درب شیشه‌ای امکان نظاره کردن مراحل پخت را برای کاربر میسر کرده و این امکان را به کاربر خواهد بخشید که مواد لازم را به غدا اضافه نماید. درب شیشه‌ای مجهز به سوپاپ است که امکان دم کشیدن بهتر غذا را میسر خواهد ساخت.

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های سرویس قابلمه بی‌نظیر ام جی اس K/C امکان استفاده از دسته‌های عایق در برابر گرما است. ام‌جی‌اس به لطف استفاده از دسته‌های عایق سبب شده، مصرف کننده به راحتی نسبت به قابلمه داغ اقدام کند و آسیبی به آن نرسد. این تکنولوژی سبب ایجاد دسته با شکل‌های بسیار زیبا و جذاب شده که زیبایی محصول را چند برابر کرده است.

MGS به منظور تکمیل سرویس قابلمه خود از یک پیشبند و دو دستگیره کمک گرفته است. سرویس پخت و پز گرانیتی ام جی اس مدل MGS Cookware Set 15 PCS Korea C به وسیله پیشبند و دستگیره‌ها بیشترین ایمنی را برای مصرف کننده به ارمغان خواهند آورد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
MGS Cookware set Korea C
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام