×

سرویس قابلمه 17 پارچه ام جی اس Italy B

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه

سرویس قابلمه گرانیتی 17 پارچه MGS Italy B

جنس بدنه: گرانیت
جنس فضای داخلی: گرانیت سه لایه
تعداد قابلمه: 5 قابلمه
سایز بزرگترین قابلمه: 36 سانتی‌متر
تعداد تابه: 3 تابه
ماهیتابه بیضی شکل: دارد

ادامه مطلب
4,500,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • خاکستری
  • صورتی
  • زرشکی
  • کرم
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات سرویس پخت‌و‌پز 17 پارچه گرانیتی مدل MGS Cookware set Italy B

طبخ غذا به بهترین شیوه و باکیفیت‌ترین شیوه ممکن، آرزوی هر کدبانو است. تحقق این امر علاوه بر هنر آشپزی، نیازمند استفاده از وسایل با کیفیت و برتر می‌باشد. قابلمه و ماهیتابه های مورد استفاده می‌بایست تغییر در طعم طبیعی غذا ایجاد نکنند و بدون هیچ‌گونه اذیتی بهترین کارایی ممکن را ارائه دهند. «سرویس پخت‌و‌پز ارزان قیمت» و با کیفیت ام جی اس می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید سرآشپزهای معروف نیز باشد. یکی از برترین سرویس قابلمه‌های تولیدی در کمپانی ام جی اس، مدل MGS Italy B است که وسایل آشپزخانه شما را تکمیل خواهد کرد.

طراحی شیک و کیفیت بی‌نظیر سرویس قابلمه MGS Italy B

خرید هر یک از «وسایل آشپزخانه» در نگاه اول به ظاهر محصول بستگی دارد. محصول به هر اندازه که زیباتر باشد، خواهان بیشتری خواهد داشت. در سرویس قابلمه نیز ظاهر و تعداد پارچه‌ها حرف اول در انتخاب را خواهند زد. ام جی اس با تجربه بالای خود در تولید سرویس قابلمه‌ها در تولید این محصولات بسیار موفق عمل کرده و جایگاه بسیار مناسبی را برای خود رقم زده است.

سرویس قابلمه 15 پارچه گرانیتی MGS Italy B

سرویس قابلمه 17 پارچه MGS مدل Italy B جزو محصولات بسیار باکیفیت و زیبا در بازار ایران محسوب می‌شود. این سرویس قابلمه از 5 قابلمه با سایزهای متفاوت بهره گرفته است. سایزهای مختلف به کاربر امکان داده با توجه به نوع نیاز و تعداد افراد، قابلمه را انتخاب کرده و به کارایی برتر دست یابد. بزرگترین قابلمه این سرویس 36 سانتی‌متر است. سایز 36 سانتی‌متری امکان تهیه حجم زیادی از مواد غذایی را برای مصرف کننده فراهم آورده و قطعا هر کدبانویی را راضی خواهد کرد. قابلمه‌های کوچکتر با سایزهای 32 سانتی‌متر، 28 سانتی‌متر، 24 سانتی‌متر و 20 سانتی‌متر در این سرویس حرفه‌ای قرار گرفته شده‌اند. سرویس قابلمه 17 پارچه MGS Italy B به وسیله این قابلمه‌ها قادر است، بیشترین کارایی ممکن را به ثبت برساند و هر کدبانو و یا سر آشپزی را شیفته کیفیت خود نماید.

سرویس قابلمه و ماهیتابه ام‌جی‌اس مدل MGS I/B از ماهیتابه‌های متفاوتی بهره گرفته است. اصلی‌ترین و باکیفیت‌ترین ماهیتابه این سرویس قابلمه، ماهیتابه بیضی شکل مخصوص مرغ می‌باشد. مصرف کننده با استفاده از این ماهیتابه بیضی شکل 37 سانتی‌متری قادر است، مرغ بزرگ و کامل را به طور کامل طبخ نموده و سفره زیبا و تکرار نشدنی را فراهم سازد. ماهیتابه رژیمی بزرگ یک طرفه را می‌توان به عنوان درب ماهیتابه بیضی شکل و یا به منظور گریل کردن و سرخ کردن مواد غذایی بدون روغن به کار گرفت. دو ماهیتابه‌ بزرگ و درب دار نیز برای این سرویس حرفه‌ای در نظر گرفته شده است. سایز این تابه‌ها 32 سانتی‌متر و 28 سانتی‌متر است و قطعا به تمام خواسته‌های مصرف‌کننده جامه عمل می‌پوشاند.

ام جی اس سابقه درخشانی دارد، به همین دلیل با جنس بدنه مرغوب و بادوام به طور کامل آشنا است. به همین منظور ام‌جی‌اس از جنس بدنه گرانیت بهره گرفته است. جنس بدنه گرانیت به دلیل سبک بودن و استحکام بالا، بیشترین طول عمر مفید را خواهد داشت و سالهای متوالی بدون کوچک‌ترین تغییری مورد استفاده قرار می‌گیرد. MGS از رنگ‌بندی متنوع و رنگ سه لایه کمک گرفته است. بدنه و رنگ سه لایه موجب گشته، برای مدت طولانی بدنه قابلمه کاملا سالم باقی بماند و تغییر رنگی مشاهده نشود. بدنه گرانیت در برابر حرارت و خراش بسیار مقاوم است و برای همیشه زینت بخش منزل شما خواهد بود.

جنس فضای داخلی سرویس قابلمه MGS مدل MGS Italy-B نیز از نوع گرانیت است. گرانیت 3 لایه به دلیل نچسب بودن، بیشترین کارایی ممکن را خواهد داشت. قابلمه‌ها و تابه‌ها کاملا از گرانیت سه لایه در فضای داخلی کمک گرفته‌اند و امکان سرخ کردن و طبخ انواع مواد غذایی را بدون چسبیدن مواد غذایی میسر خواهد ساخت.

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که جنس یک سرویس قابلمه را مرغوب‌تر از بقیه خواهد کرد، جنس کف قابلمه و تابه است. ام جی اس در ساخت سرویس قابلمه‌ها از کفی گرانیتی چند لایه بهره گرفته است. کفی گرانیتی کاملا ضد خراش است و طول عمر بالایی را به ارمغان آورده است. همچنین این کفی مجهز به قابلیت شعله پخش کن است. شعله پخش کن موجب انتشار حرارت به صورت یکدست است و می‌تواند مواد غذایی را به بهترین شیوه ممکن طبخ نماید.

سرویس قابلمه 15 پارچه گرانیتی MGS Italy B

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تاثیر به سزایی در تهیه مواد غذایی باکیفیت دارد، درب قابلمه و تابه است. درب شیشه‌ای نمونه‌ای است که ام جی اس در ساخت سرویس قابلمه MGS Cookware Set Italy B مورد استفاده قرار داده است. جنس این تابه نشکن بوده و به سوپاپ اطمینان نیز تجهیز گشته است. دسته‌های عایق از دیگر مزیت‌های سرویس پخت و پز ام جی اس می‌باشد. MGS از دسته‌هایی با جنس مقاوم در برابر گرما بهره گرفته و مانع از آسیب دیدن آشپز خواهد شد. این دسته‌ها با طراحی خاص خود، بیشترین فاصله را از قابلمه ایجاد کرده‌اند و می‌توانند حمل را هم برای کاربر راحت‌تر از قبل نمایند.

MGS کیفیت و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. بر همین اساس به پاس قدردانی از اعتماد مصرف کننده از پیشبند و دو دستگیره در سرویس قابلمه MGS I-B کمک گرفته است. پیش‌بند و دستگیره‌ها بیشترین ایمنی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده و رضایت کامل کدبانو را به همراه خواهد داشت.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
MGS Cookware set Italy B
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام