×

شیر داغ کن سنکور SMF 4000BK

نام تجاری:
دسته بندی: شیر داغ کن
شیر داغ کن برقی سنکور مدل Sencor SMF 4000BK

نوع گرمایش: القایی
توان: 650 وات
ظرفیت: 300 میلی لیتر
تعداد حالات: 4 حالت کار
جنس محفظه: استیل ضد زنگ
قابلیت شستشو: دارد
طول سیم: 50 سانتیمتر
کشور سازنده: چین

ادامه مطلب
1,530,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

بررسی و مشخصات شیر داغ کن سنکور مدل Sencor SMF 4000BK

امروز قصد داریم تا شمارا با یکی از محصولات ساده اما پرکاربرد سنکور آشنا کنیم. با توجه به اینکه وعده‌ی صبحانه بیشترین اهمیت را بین وعده‌های غذایی برای ما انسان‌ها دارد بنابراین آماده کردن صبحانه و خوردن یک صبحانه‌ی تازه و گرم باعث شروع یک روز پرانرژی برای تمامی ما به حساب می‌آید. نوشیدن شیر هنگام صبحانه می‌تواند انرژی بسیار زیادی را در طول روز برای شما داشته باشد و از این رو همواره سعی کنید که شیر داغ و تازه یکی از تشکیل دهنده‌های صبحانه‌ی شما باشد. گاهی اوقات داغ کردن شیر به دلیل بالا آمدن و سررفتن آن و ریختن روی سطح گاز و آشپزخانه باعث می‌شود تا کمتر مورداستفاده قرار گیرد اما با محصول پرکاربرد سنکور دیگر نگران این نباشید. شما می‌توانید فقط با روشن کردن دستگاه در کمترین زمان، شیر داغ و آماده روی سفره داشته باشید.




کیفیت و کارایی دستگاه شیر داغ کن سنکور SMF 4000BK

شیر داغ کن سنکور مدل Sencor SMF 4000BK

شما می‌توانید هرروز از شیر داغ کن سنکور سری SMF 4000BK استفاده کنید. این دستگاه ساده می‌تواند برای شما که عاشق نوشیدن شیر داغ و کاپوچینو و لاته هستید از این محصول عالی شرکت سنکور استفاده کنید. شیر داغ کن سنکور مدل 4000 می‌تواند 150 میلی‌لیتر شیر را به یک باره به کف تبدیل کند و برای نوشیدنی‌های دیگر از آن بهره برد. برای داغ کردن نیز می‌تواند تا 300 میلی‌لیتر شیر را برایتان تا دمای 68 درجه‌ی سانتی‌گراد برساند و آماده‌ی نوشیدن شود. در مدت‌زمان اندکی شیر داغ برای نوشیدن دارید و این عالی است.
طراحی SMF 4000BK بسیار ساده و درعین‌حال زیبا می‌باشد. یک پایه‌ی ضد لغزش برای این شیر داغ کن سنکور در نظر گرفته‌شده تا بر روی تمامی سطوح ثابت بماند. یک کتری از جنس استیل ضدزنگ و کاملاً نچسب به این شیر داغ کن کمک می‌کند و بعد از استفاده می‌توانید آن را از بدنه جدا کنید و در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید. جنس کتری باعث می‌شود تا از سوزاندن چسبیدن شیر به بدنه جلوگیری شود. این شیر داغ کن SMF 4000BK یک درب شفاف هم دارد که مراحل داغ شدن و ایجاد کف شیر را می‌توانید ببینید.
4 حالت متفاوت برای شیر داغ کن Sencor SMF 4000BK طراحی شده است تا شما دیگر کاری به زمان و دمای موردنظر نداشته باشید. خود دستگاه به‌صورت خودکار و بدون نیاز به انجام تغییرات دستی می‌توانید منتظر آماده شدن نوشیدنی خود باشید. همین‌که زمان آماده‌سازی تمام شود شیر داغ کن به‌صورت خودکار خاموش می‌شود و از طریق پنل به شما اطلاع می‌دهد. برای جلوگیری از داغ شدن بیش‌ازحد دستگاه، یک فیوز قرار گرفته‌شده و از دستگاه محافظت می‌کند.

شیر داغ کن سنکور مدل Sencor SMF 4000BK


در این دستگاه شیر داغ کن سنکور یک فناوری جدید استفاده شده است که ثبت اختراع نیز شده است. برای فرایند گرمادهی به شیر از فناوری القایی استفاده‌شده که به‌صورت کارآمد از انرژی استفاده می‌شود. این 4 برنامه‌ی اصلی شامل این موارد است: اول اینکه با حرارت دادن به شیر باعث ایجاد کف شیر می‌شود که برای آماده‌سازی کاپوچینو و نوشیدنی‌های دیگر استفاده می‌شود. حالت خنک‌کننده نیز برای مواقعی استفاده می‌شود که می‌خواهید هیچ حرارتی به شیر ندهید و فقط صرفاً می‌خواهید خنک‌تر شود. برای زمانی هم که فقط می‌خواهید شیر داغ میل کنید و کف شیر درست نشود از برنامه‌ی گرم کردن شیر استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید برای کودک و یا نوزادتان شیر داغ آماده کنید برنامه‌ی Baby را انتخاب کنید تا شیر را به دمای مناسب برای کودکتان برساند.


 


مشخصات بارز شیر داغ کن سنکور Sencor SMF 4000BK

قابلیت درست کردن کف شیر
توان 650 وات
فیوز برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد
کتری استیل و نچسب
استفاده از فناوری گرما دهی القایی
4 حالت برنامه




«سخن پایانی»
شرکت سنکور سعی دارد تا با تولید محصولات به روزتر و پیشرفته تر بتواند مشکلات شما عزیزان را آسانتر کند و در کارهایتان بیشترین کمک را کرده باشد. با استفاده از محصولات سنکور میتوانید بیشتر به سلامتی خود و خانواده اهمیت دهید. فروشگاه آف خرید با افتخار در خدمت شما همراهان همیشگی است و محصولات سنکور را با بهترین و مناسبترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. برای مشاوره میتوانید با کارشناسان آف خرید در ارتباط باشید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor SMF 4000BK
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
1,530,000 تومان
شیر داغ کن برقی سنکور مدل Sencor SMF 4000BK نوع گرمایش: القاییتوان: 650 واتظرفیت: 300 میلی لیترتعداد حالات: 4 حالت کارجنس محفظه: استیل ضد زنگقابلیت شستشو: داردطول سیم: 50 سانتیمترکشور سازنده: چین

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام