×

ماشین آشپزخانه سنکور مدل STM 6351GR

نام تجاری:
دسته بندی: غذاساز
غذاساز همه کاره سینکور مدل SENCOR STM 6351GR

سینکور در ساخت همزن حرفه ای مدل STM 6351GR از بدنه ی پلاستیکی بهره گرفته است. همزن همه کاره ی سنکور مدل SENCOR STM 6351GR توانایی استفاده به عنوان غذاساز، چرخ گوشت و همزن را نیز دارد. از همزن آشپزخانه ی سنکور مدل 6351GR می توان فعالیت هایی همانند مخلوط کردن، هم زدن، خمیر زدن و ... را مشاهده کرد. ماشین آشپزخانه همه کاره سنکور از پارچ شیشه ای با حجم بالا، رنده های متفاوت، امکان تهیه ی سوسیس و ... بهره گرفته است. همزن حرفه ای سنکور مدل SENCOR FOOD Processor STM 6351GR برای تامین انرژی این میزان انرژی از توان خروجی 1000 وات با توان تغییر سرعت 8 حالته، استفاده کرده است.

ادامه مطلب
7,390,000 تومان
رنگ
  • فیروزه ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات غذاساز حرفه ای سنکور مدل STM 6351GR

        

غذاساز یکی از اصلی ترین و پر کاربردتزین وسایل آشپزخانه است. محصولاتی با چند کاربرد متفاوت، که وظیفه ی سنگین و مهمی را بر عهده می گیرند طرفداران بسیاری دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. یکی از وسایلی که چندین وظیفه را در یک مجموعه جمع آوری نموده و بیشترین سطح رضایت را به همراه داشته است، ماشین آشپزخانه سنکور است. غذاساز، رنده کردن، مخلوط کردن، آبمیوه گیری، آسیاب کردن، چرخ گوشت، همزن و ... از جمله وظایفی است، که به بهترین شیوه ی ممکن، ماشین آشپزخانه انجام خواهد داد. در ادامه به بررسی جدیدترین و پر کاربرد ترین ماشین آشپزخانه سنکور مدل SENCOR STM 6351GR پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید. 

          

دیزاین و طراحی بی نظیر

اولین معیار خرید هر وسیله ای ظاهر زیبا و کیفیت ساخت محصول است. بر همین اساس تمامی تولید کننده گان تلاش می کنند، محصولاتی زیبا و با دوام را تولید کنند. این رقابت مابین تولید کنندها به نفع مصرف کننده شده و مصرف کننده هر روز با محصولاتی زیبا و با دوام رو به رو خواهد شد. یکی از شرکت هایی که کیفیت ساخت و زیبایی محصولاتش زبان زد شده، شرکت سنکور است. کمپانی سنکور با استفاده از برترین و به روز امکانات روز دنیا و قیمت مناسب به یکی از مهمترین برندهای موجود در بازار تبدیل شده است. 

سنکور همانند سایر محصولات خود در ساخت ماشین آشپزخانه نیز تبحر خاصی دارد. طراحی غذاساز حرفه ای سنکور مدل SENCOR STM 6351GR به گونه ای است، که هر سلیقه ای را کاملا راضی خواهد نمود. ماشین آشپزخانه سنکور مدل 6351 از بدنه ی پلاستیک فشرده شده بهره گرفته است. بدنه ی پلاستیکی موجب کاهش وزن چشمگیر شده و حمل و نقل را برای کاربر بسیار آسان تر از قبل نموده است. همچنین این قاب بدنه ی پلاستیکی، شست و شو را برای کاربر بسیار آسان تر از قبل نموده و راختی بیشتری را به مصرف کننده بخشیده است. بر روی بدنه ماشین ولوم تنظیم سرعت تعبیه شده است. استفاده از پایه های ضد لغزش موجب افزایش ایمنی کار با ماشین آشپزخانه مدل SENCOR STM 6351 شده است. 

         

کارایی و کیفیت 

سنکور در ساخت ماشین آشپزخانه ی از قدرت بسیار بالا کمک گرفته است. ماشین آشپزخانه سنکور STM 6351 GR از توان بالای 1000 وات بهره گرفته است. توان 1000 وات موجب کارایی فوق العاده ی این محصول شده و می تواند هر وظیفه ای را به بهترین نحو ممکن میسر سازد. همچنین این توان 1000 وات با استفاده از 8 سرعت متفاوت در دسترس قرار می گیرد. در طول فعالیت های متفاوت می توان به راحتی با توجه به نوع مواد غذایی، سرعت و عملکرد ماشین را کنترل کرد تا به بهترین ترکیب دست یابیم.

این محصول به دلیل چند کاره بودن، اسم و نام ماشین آشپزخانه را به خود گرفته است. قابلیت های متفاوت و بر عهده گرفتن تمامی وظایف یک آشپزخانه، موجب افزایش رضایت مندی مصرف کننده و جایگاه عالی این محصول در منازل شده است. وظایف متفاوت موجب صرفه جویی در انرژی و وقت شده و به کاربر حس لذت کار کردن را خواهد بخشید. به بررسی اصلی ترین قابلیت های این محصول در ادامه اشاره شده است.

       

همزن

اصلی ترین و قدرتمند ترین بخش، ماشین آشپزخانه سنکور مدل SENCOR STM 6351GR می توان به همزن اشاره کرد. همزن به عنوان یکی از اصلی ترین وسیله های پر کاربرد در آشپزخانه شناخته می شود. به همین دلیل حساسیت خاصی نسبت به خرید همزن وجود دارد. همزن حرفه ای سنکور مدل STM 6351GR به بهترین نحو ممکن تولید شده و قطعا تمامی نیازهای کاربر را برطرف خواهد نمود. سنکور از کاسه ی تمام استیل ضد زنگ کمک گرفته است. این کاسه از ظرفیت 4.5 لیتر بهره مند شده است. کاسه ی استیل همزن حرفه ای سنکور مدل 7300GR توان ترکیب 2.7 کیلوگرم را فراهم ساخته و می تواند هر مصرف کننده اس را کاملا راضی نماید. 

قیمت غذاساز همه کاره سنکور مدل SENCOR STM 6351GR

         

همزن همه کاره ی سنکور مدل STM 6351 از سری های متفاوت جهت کارایی بیشتر استفاده نموده است. سری های متفاوت امکان هم زدن، خمیر زدن و ... را در اختیار کاربر قرار می دهند. سنکور در ساخت 3 سری متفاوت همزن از جنس استیل ضد زنگ استفاده کرده که طول عمر بسیار بالایی را به ارمغان آورده و می تواند هر مصرف کننده ای را راضی نماید. 

      

غذاساز 

غذاساز خود به تنهایی وظایف بسیار مهمی را بر عهده می گیرد و به تنهایی نصف کارهای یک آشپز را انجام خواهد داد. سنکور در ماشین آشپزخانه مدل Sencor Food Processor STM 6351GR از غذاساز حرفه ای با قابلیت تمام عیار بهره گرفته است. استفاده از ظرف مخصوص شیشه ای با ظرفیت بالا سبب شده کاربر استفاده ی حرفه ای از یک غذاساز را تجربه نماید. سنکور از تیغه ی تمام استیل با بهترین کیفیت ممکن کمک گرفته است. تیغه های استیل توان خرد نمودن هر نوع مواد غذایی را داشته و مخلوطی بسیار همگن و یکدست را به کاربر تحویل خواهد داد.

قیمت غذاساز همه کاره سنکور مدل SENCOR STM 6351GR

        

غذاساز حرفه ای سنکور توان آب میوه گیری، مخلوط کردن و آب مرکبات گیری را به کاربر بخشیده و به بهترین نحو ممکن وظیفه ی خود را انجام خواهد داد. غذاساز ها توان تولید سس و انواع دسر های خوشمزه را بر عهده می گیرند و مهمانی های بی نظیری را رنگین تر خواهد نمود. 

       

چرخ گوشت

یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده ی و فعالیت های قابل انجام در ماشین آشپزخانه ی سنکور STM 6351GR، قابلیت چرخ گوشت می باشد. چرخ گوشت یکی از وسایل پر مصرف و بی نظیر در آشپزخانه محسوب می شود بر همین اساس می بایست از برترین کیفیت بهره بگیرد. چرخ گوشت همه فن حریف سنکور مدل Sencor STM 6351 از سری های متفاوت جهت تهیه ی انواع مواد غذایی استفاده کرده است. با استفاده از این چرخ گوشت فوق العاده، امکان تهیه ی پاستا نیز فراهم شده است. با استفاده از سری مخصوص کاربر قادر است در منزل و با استفاده از برترین مواد اولیه، خود به تهیه ی ماکارونی با بهترین کیفیت ممکن اقدام نماید.

قیمت غذاساز همه کاره سنکور مدل SENCOR STM 6351GR

       

از مهمترین سری های متفاوت می توان به سوسیس ساز و کبه ساز اشاره کرد. امکان قیمه کردن گوشت به چند سایز متفاوت نیز امکان پذیر است. تمامی این قابلیت ها سبب شده تا سفره رنگین تر و زیباتری تشکیل شود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR STM 6351GR

مشخصات

سایر قابلیت‌ها
چرخ گوشت با قابلیت سوسیس ساز و کبه ساز
جنس بدنه
پلاستیک فشرده
توان مصرف برق
1000 وات
تعداد تنظیمات سرعت
8 سرعته
قابل شست و شو
بله
حجم ظرف همزن
4.5 لیتر یا 2.2 کیلوگرم
جنس ظرف همزن
استیل ضد زنگ
تعداد میله های همزن
3 میله
جنس میله های همزن
استیل ضد زنگ
خردکن
خیر
مخلوط کن
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,780,000 تومان
گوشت کوب برقی کرکماز مدل KORKMAZ A447 توان مصرفی : 850 وات جنس بدنه : پلاستیک مقاوم جنس میله : استیل ضد زنگ جنس تیغه ها : استیل ضد زنگ جنس سری همزن : استیل ضد زنگ ظرفیت گوشت کوب : 1.5 لیتر ظرفیت خرد کن : 1 لیتر تعداد...
1,940,000 تومان
گوشت‌کوب 4 کاره‌ی سنکور مدل Sencor SHB 5604RD توان و قدرت 1000 واتدارای 20 سرعت متفاوتدارای محفظه‌ی 0.8 لیتری از جنس پلاستیکدارای حالت توربوتیغه‌های کاملا فولادیدارای سری همزنرنگ مشکی
2,450,000 تومان
گوشت‌کوب 4 کاره‌ی سنکور مدل Sencor SHB 5604RD توان و قدرت 1000 واتدارای 20 سرعت متفاوتدارای محفظه‌ی 0.8 لیتری از جنس پلاستیکدارای حالت توربوتیغه‌های کاملا فولادیدارای سری همزنرنگ قرمز
6,449,000 تومان
ماشین آشپزخانه‌ی سنکور مدل Sencor STM 4460GG دارای توان 1000 واتمجهز به همزن کاسه‌دار 4.5 لیتریدارای غذاساز و انواع رندهدارای چرخ گوشت و سوسیس سازمجهز به مخلوط کندارای 8 حالت سرعتصدای پایین و کمتر از 85 دسی‌بلرنگ سبز
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
5,675,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-MK 1151 جنس بدنه: استیل ضد زنگتوان: 1300 واتهمزن: داردظرفیت همزن: 6.5 لیترتعداد میله های همزن: 3 میله استیلچرخ گوشت: داردتعداد سری های چرخ گوشت: سه سری برش...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام