×

قهوه ساز سنکور مدل SCE 2000BK

نام تجاری:
قهوه ساز 350 وات سنکور مدل SCE 2000BK

سنکور در قهوه ساز حرفه ای 2000BK از ظرفیت 0.3 لیتر بهره گرفته است. به لطف استفاده از این حجم امکان تهیه ی 2 فنجام قهوه همزمان میسر شده است. قهوه ساز سنکور مدل SENCOR Coffee Maker 2000BK از بدنه ی بسیار مقاوم در برابر ضربه استفاده نموده است. سنکور از توان 350 وات در قهوه ساز سنکور مدل 2000 کمک گرفته است. به منظور افزایش کیفیت قهوه ساز، سنکور از فیلتر دائمی قابل شست و شو بهره گرفته است. استفاده از پایه های ضد لغزش و سیستم ایمنی سه گانه، موجب افزایش ایمنی مصرف کننده شده است.

ادامه مطلب
880,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • خاکستری
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات قهوه ساز سنکور مدل SCE 2000BK

          

قهوه، نوشیدنی محبوب در بین ایرانیان. این نوشیدنی خوش طعم، ریشه ی کهن در بین ما ایرانیان داشته و امروزه نیز جایگاه خود را حفظ کرده است. طرز تهیه ی قهوه تاثیر بسیار به سزایی در طعم و کیفیت داشته و می تواند خستگی را از بدن خارج نماید. وسایل متفاوتی برای تهیه ی قهوه تولید شده اند که هر کدام مزایا و معایبی دارند و می توانند کیفیتی مناسب را به عرضه نمایند. یکی از برندهایی که با عرضه ی مدل های متفاوتی توانسته خود را در بازار به جایگاه مناسبی برساند و کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت برساند، سنکور است. سنکور برندی معتبر از جمهوری چک است، که با شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده، مدل های بی نظیری را فراهم نموده و همه ی سلیقه ها رو راضی خواهد نمود. قهوه ساز سنکور مدل SENCOR Coffee Maker SCE 2000BK از جمله نمونه هایی است که با دانش روز دنیا تولید شده و یکی از برترین گزینه هایی است که ارزش خرید بسیار بالایی را داشته است. 

        

برترین قابلیت های قهوه ساز 

وسایل تهیه ی قهوه تاثیر به سزایی در طعم و کیفیت نوشیدنی قهوه دارند. استفاده از برترین متریال ممکن و کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر رقبا، موجب افزایش رضایت مندی مصرف کننده از قهوه ساز سنکور شده است. سنکور به لطف استفاده از بدنه ی قیمت مناسب و ایده آل جایگاه بسیار مناسبی برای خود رقم زده است و فروش چشمگیری را به وجود آورده است. قهوه ساز حرفه ای سنکور مدل SCE 2000BK از بدنه ی بسیار مقاوم در برابر ضربه استفاده نموده است و طول عمر بالایی را تضمین خواهد نمود. سنکور به لطف استفاده از پلاستیک براق و سبک، حمل و نقل را بسیار راحت کرده و امکان تهیه ی نوشیدنی را در هر زمان و مکان میسر ساخته است. 

بر روی بخش بالایی قهوه ساز سنکور مدل Sencor Coffe Maker SCE 2000 شاهد کلید روشن و خاموش شدن هستیم. مصرف کننده از طریق این کلید، قادر به تغییر وضعیت دستگاه بوده و نسبت به فعال یا غیر فعال بودن اقدام می نماید. 

مخزن آب و امکان تولید میزان قهوه از مهمترین عواملی است، که در خرید قهوه ساز تاثیر به سزایی دارد. قهوه ساز سنکور مدل SCE 2000BK از مخزن آب 0.3 لیتر بهره مند شده است. مخزن آب 0.3 لیتر امکان تهیه ی دو فنجان قهوه ی تازه را در کمترین زمان برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. این میزان برای استفاده ی خانواده ی کم جمعیت بسیار مناسب بوده و می تواند کارایی فراتر از انتظار را داشته باشد. 

قیمت قهوه ساز حرفه ای سنکور مدل SENCOR Coffee Maker SCE 2000BK

        

در نگاه اول اولین موردی که خود نمایی می کند، دو نازل قهوه ساز سنکور مدل SCE 2000BK است. امکان تهیه ی دو فنجان قهوه به صورت همزمان به کاربر امکان داده، در کمترین زمان از مهمان ها پذیرایی نماید. یکی از تهیه ی دو فنجان قهوه در کمترین زمان ممکن یکی از مهمترین ویژگی های چشمگیر قهوه ساز و چای ساز SENCOR Coffee & Tea Maker SCE 2000BK می باشد که رضایت کامل کاربر را به همراه داشته است. 

سنکور از فیلتر دایمی تمام استیل در قهوه ساز 0.3 لیتر حرفه ای مدل SENCOR SCE 2000BK بهره گرفته است. این فیلتر کاملا ضد زنگ و تاثیری در طعم نوشیدنی نخواهد داشت. مصرف کننده توانایی جداسازی راحت و شست و شو راحت این فیلتر را خواهد داشت. 

قهوه ساز سنکور مدل 2000 از پایه های ضد لغزش کمک گرفته است. این پایه ها مانع از لرزش و لغزش قهوه ساز حین کار شده و بیشترین کارایی را به ارمغان خواهد آورد. همچنین ایمنی 3 حالته، اطمینان کامل را به کاربر بخشیده و قطعا کار را برای کاربر راحت تر خواهد نمود. 

به منظور تامین انرژی این قهوه ساز، سنکور از موتوری با توان 350 وات کمک گرفته است. توان 350 وات امکان تهیه ی برترین نوشیدنی ها را به قهوه ساز 2 نازل سنکور مدل Sencor SCE 2000BK بخشیده است. این توان کمترین انرژی ممکن را مصرف کرده و بیشترین میزان بازدهی را خواهد داشت. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR SCE 2000BK
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
1,600,000 تومان
قهوه ساز کرکماز KORKMAZ A863 توان  مصرفی : 400 وات ظرفیت : 5 فنجان نوع پنل : دکمه فشاری جنس لیوان : استیل ضد زنگ طریقه هشدار : صوتی پایه ضد لغزش : دارد خاموش شدن خودکار : دارد سنسور ضد ریزش شدن : دارد
10,900,000 تومان
اسپرسوساز اتوماتیک سنکور مدل Sencor SES 7015CH توان 1470 وات فشار بخار 19 بار دارای صفحه‌ی LED و پنل لمسی برای استفاده مخزن آب 1.1 لیتری دارای آسیاب قهوه وزن 7.8 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,740,000 تومان
قهوه‌ساز کرکماز ترکیه مدل A860 توان 400 وات ظرفیت 4 فنجان ظرف استیل مخصوص قهوه سنسور جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ساخت ترکیه
4,510,000 تومان
ست چای‌ساز و قهوه‌جوش کرکماز مدل A353 توان 1600 وات چای‌ساز توان 400 وات قهوه‌جوش کتری 1.7 لیتری قوری چای 1.1 لیتری قوری قهوه‌جوش 1 لیتری از جنس استیل 18/10 دارای سنسور گرم نگه‌دارنده
2,600,000 تومان
قهوه‌ساز کرکماز ترکیه مدل A862 توان 700 وات سنسور گزم نگه‌دارنده محفظه‌ی آب 1.2 لیتری آماده کردن سریع و آرام قهوه قابلیت آماده کردن 4 فنجان قهوه دارای سنسور جلوگیری از سرریز شدن قهوه دارای 4 حالت سرعت
2,900,000 تومان
قهوه‌ساز و قهوه‌جوش کرکماز مدل A861 توان 800 واتظرفیت 8 فنجان، 4+4دارای سنسور گرم نگه‌دارندهکارایی استفاده‌ی غیر همزمان از هر کدام

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام