×

قهوه ساز و آسیاب قهوه پروفی کوک PC-KA 1152

ماشین قهوه و آسیاب قهوه پروفی کوک ProfiCook PC-KA 1152

توان: 750 تا 900 وات
جنس بدنه: فولاد ضد زنگ و پلاستیک
ظرفیت: 500 میلی لیتر یا 5 فنجان استاندارد
آسیاب قهوه: دارد در دو حالت ریز و درشت
صفحه گرم نگه دارنده: دارد
رنگ ها نشانگر مراحل کار: دارد
سیستم ضد چکه: دارد
پایه های ضد لرزش: دارد


ادامه مطلب
3,750,000 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات و قیمت دستگاه دو کاره قهوه ساز و آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook Coffee Maker OC-KA 1152

«قهوه» جزو محبوب‌ترین نوشیدنی‌های گرم جهان است. این نوشیدنی سیاه و تلخ طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان داشته و مصرف بسیار زیادی را نیز خواهد داشت. از اوایل قرن 19 قهوه در ایران وجود داشته و از همان ابتدا، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قهوه آن چنان محبوبیتی در ایران پیدا کرد، که حتی به مکان‌هایی که در آن چای سرو می‌شد نیز قهوه خانه می‌گفتند. در قبل فقط باید در خارج از منزل به دنبال قهوه بگردید و امکان تهیه آن در منزل نبود. اما با افزایش میزان تقاضا برای قهوه، تولید کننده‌های لوازم خانگی به تولید محصولاتی نوین پرداختند. به این شکل بود که «قهوه ساز»ها پا به بازار گذاشتند. اما مشکل دیگری نیز برای مصرف کننده‌های قهوه وجود داشت. آسیاب کردن دانه‌های قهوه از سری مشکلات دیگر مصرف کننده بود و باید با هزینه زیادی این محصول را هم خریداری می‌کرد. حال یکی از برترین تولیدکننده‌های «لوازم‌خانگی» در اروپا چاره‌ای اندیشیده است. «پروفی کوک» آلمان امکان تهیه قهوه و آسیاب کردن قهوه را تنها در یک محصول با قیمت بسیار مناسب تولید کرده است. قهوه ساز و آسیاب 2in1 مدل ProfiCook PC-KA 1152 را برای شناخت بهتر شما تشریح کرده‌ایم. با آف خرید همراه باشید.

ویژگی‌های برتر

تولید قهوه نیاز به صبر، هزینه و وقت دارد. قبل از هر چیز نیاز به دانه‌های قهوه بسیار باکیفیت دارید. بعدازآن نیاز به آسیاب کردن قهوه و بعد استفاده از قهوه‌جوش برای تهیه قهوه. تهیه آسیاب و قهوه ساز هزینه‌های زیادی را بر مصرف‌کننده تحمیل خواهد کرد. به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت‌مندی مصرف کننده، کمپانی آلمانی پروفی کوک هر دو دستگاه را در یک دستگاه دو کاره ادغام کرده است. محصول 2in1 پروفی کوک توانایی آسیاب کردن قهوه و همچنین تهیه قهوه را داشته و بیشترین کارایی را به نمایش خواهد گذاشت. 

قهوه ساز و آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook PC-KA 1152

«قهوه ساز و آسیاب قهوه پروفی کوک مدل PC-KA 1152» از ظاهر بسیار زیبا و مدرن کمک گرفته است. ظاهر بی‌نظیر این محصول زینت‌بخش خانه شما خواهد بود و می‌تواند به‌طور کامل نیازهای شمارا برطرف نماید. پروفی کوک با استفاده از بدنه فلزی ضدزنگ در آسیاب و قهوه ساز 1152 طول عمر و کیفیت بی‌نظیر را به همراه خواهد آورد. رنگ بدنه به‌صورت یکرنگ استیل بسیار زیبا و درخشان به بازار عرضه‌شده است. در بخش جلویی شاهد درب شفاف شیشه‌ای با مقاومت بسیار بالا در برابر گرما هستیم. بخش شفاف به کاربر امکان داده وضعیت عملکرد دستگاه را مشاهده کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

بر روی بدنه قهوه ساز و آسیاب ProfiCook PC-KA1152 ولوم تنظیمات و کلید خاموش و روشن تعبیه‌شده‌اند. ولوم تنظیمات جهت فعال و غیرفعال کردن بخش آسیاب دستگاه است. از طریق این ولوم چرخشی مصرف‌کننده توانایی آسیاب کردن دانه‌های سفت‌ و سخت قهوه را در دو حالت متفاوت خواهد داشت. از طریق کلید استارت نیز بخش قهوه ساز و یا قهوه جوش شروع به فعالیت کرده و نوشیدنی بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار را ارائه خواهد کرد. 

قهوه ساز و آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook PC-KA 1152

«پروفی کوک» در ساخت آسیاب قهوه مدل ProfiCook PC-KA 1152 از امکان آسیاب قهوه در دو حالت پرده برداشت. امکان آسیاب کردن قهوه به‌صورت درشت و ریز دو نوع آسیاب کردن قهوه کردن هستند. تنها کافی است دانه‌های قهوه را در محفظه مخصوص بالا دستگاه دو کاره پروفی کوک بگذارید و با چرخش ولوم تنظیمات در کمترین زمان با پودری یک دست و باکیفیت از قهوه مواجه شوید. بعد از آسیاب کردن دانه‌های قهوه، محفظه آب دستگاه را پرکنید و کلید استارت دستگاه را فشار دهید. به‌صورت اتوماتیک آب و پودر قهوه با یکدیگر مخلوطی کاملاً کاملاً همگن و یکدست را فراهم آورده و از طریق کلیدهای آزاد شونده و به قوری مخصوص قهوه ساز و آسیاب پروفی کوک 1152 وارد می‌شوند. 

«آسیاب و قهوه ساز دو کاره ProfiCook Coffee Machine & Coffee Grinder PC-KA 1152» از قوری 500 میلی‌لیتر کمک گرفته است. ظرفیت 500 میلی‌لیتر امکان تهیه 5 فنجان قهوه به‌صورت استاندارد را فراهم خواهد آورد و مصرف‌کننده راضی خواهد کرد. قهوه آماده شده از طریق کلیدهای آزاد شونده به داخل قوری سرازیر می‌شوند. کلید آزادکننده به سیستم ضد چکه مجهز گشته و مانع از کثیف شدن داخل ماشین قهوه ساز و آسیاب پروفی کوک خواهد شد. پروفی کوک به‌منظور کاهش هزینه‌ها از فیلتر دائمی برای حذف مواد اضافی از قهوه کمک گرفته است و پس از هر بار استفاده می‌توانید این فیلتر را تمیز نمایید.  

قهوه ساز و آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook PC-KA 1152

جهت افزایش کیفیت و کارایی ماشین قهوه ساز و آسیاب پروفی کوک، شاهد استفاده از رنگ‌های منتشرشده متفاوت خواهید بود. رنگ‌های قرمز و آبی، رنگ‌هایی هستند که قهوه جوش پروفی کوک از خود هب نمایش می‌گذارد. رنگ قرمز به مفهوم آماده‌سازی دستگاه و آسیاب کردن قهوه می‌باشد. رنگ آبی نیز نشانگر مرحله دم کردن قهوه می‌باشد. 

مهم‌ترین قابلیت ماشین قهوه ساز و آسیاب پروفی کوک مدل ProfiCook PC-KA 1152 امکان گرم نگه‌داشتن نوشیدنی است. این فرایند به کاربر امکان داده بعد از آماده شدن قهوه آن را بر روی صفحه گرم نگه‌دارنده تعبیه‌شده در داخل ماشین قرار داده و برای مدت طولانی کاملاً سالم و گرم محفوظ بماند.

کمپانی آلمانی پروفی کوک از توان 900 وات برای تأمین انرژی لازم آسیاب و قهوه ساز PC-KA 1152 کمک گرفته است. با توجه به نوع فعالیت این مصرف تغییر خواهد داشت. در مراحل آسیاب کردن میزان  انرژی مصرفی به 750 وات رسیده اما در مرحله دم کردن قهوه این میزان به 900 وات خوهد رسید. پروفی کوک به‌منظور افزایش امنیت کاربر از پایه‌های ضد لرزش کمک گرفته و توانسته کارایی بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای را به ارمغان بیاورد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
ProfiCook PC-KA 1152
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
1,600,000 تومان
قهوه ساز کرکماز KORKMAZ A863 توان  مصرفی : 400 وات ظرفیت : 5 فنجان نوع پنل : دکمه فشاری جنس لیوان : استیل ضد زنگ طریقه هشدار : صوتی پایه ضد لغزش : دارد خاموش شدن خودکار : دارد سنسور ضد ریزش شدن : دارد
10,900,000 تومان
اسپرسوساز اتوماتیک سنکور مدل Sencor SES 7015CH توان 1470 وات فشار بخار 19 بار دارای صفحه‌ی LED و پنل لمسی برای استفاده مخزن آب 1.1 لیتری دارای آسیاب قهوه وزن 7.8 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,740,000 تومان
قهوه‌ساز کرکماز ترکیه مدل A860 توان 400 وات ظرفیت 4 فنجان ظرف استیل مخصوص قهوه سنسور جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ساخت ترکیه
4,510,000 تومان
ست چای‌ساز و قهوه‌جوش کرکماز مدل A353 توان 1600 وات چای‌ساز توان 400 وات قهوه‌جوش کتری 1.7 لیتری قوری چای 1.1 لیتری قوری قهوه‌جوش 1 لیتری از جنس استیل 18/10 دارای سنسور گرم نگه‌دارنده
2,600,000 تومان
قهوه‌ساز کرکماز ترکیه مدل A862 توان 700 وات سنسور گزم نگه‌دارنده محفظه‌ی آب 1.2 لیتری آماده کردن سریع و آرام قهوه قابلیت آماده کردن 4 فنجان قهوه دارای سنسور جلوگیری از سرریز شدن قهوه دارای 4 حالت سرعت
2,900,000 تومان
قهوه‌ساز و قهوه‌جوش کرکماز مدل A861 توان 800 واتظرفیت 8 فنجان، 4+4دارای سنسور گرم نگه‌دارندهکارایی استفاده‌ی غیر همزمان از هر کدام

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام