×

قهوه جوش پرشیا PR-8955D

قهوه‌جوش پرشیا فرانس PERSIA PR 8895D

توان 1400 وات
امکان تهیه 15 فنجان قهوه
ظرفیت  1.4 لیتر مخزن آب کریستالی آب
امکان اعمال برنامه برای تهیه قهوه مکرر
صفحه نمایشگر LCD و کلیدهای لمسی

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

خرید قهوه‌جوش حرفه‌ای پرشیا PERSIA Coffee Maker PR 8955D

نوشیدنی بعد از غذا، مهم‌ترین نیاز بدن است. نوشیدنی سرد و نوشیدنی گرم هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. بعد از آب و چای، قهوه محبوب‌ترین نوشیدنی است. قهوه با طول عمر زیاد، محبوبیت بسیار بالایی دارد و طرفداران خاص خود را دارد. به همین دلیل دستگاه قهوه خانگی تولید شد و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ جهان در تولید این محصول نقش دارند. پرشیا فرانس نیز یکی از برندهای معتبر در تولید لوازم‌خانگی و جهیزیه ارزان است که در تولید قهوه ساز حرفه‌ای موفق عمل کرده و نمونه‌هایی همانند PR-8955 و PR-8955D را به تولید رسانده است.

دیزاین قهوه ساز پرشیا PR 8955D

پرشیا در تولید محصولات باکیفیت و با ظاهر زیبا بسیار موفق عمل کرده و محصولاتی غیرقابل رقابت را تولید کرده است. محصولی همانند قهوه‌جوش همیشه در معرض دید و باید از ظاهر زیبا و درعین‌حال کارآمد داشته باشد. پرشیا نیز از همین قاعده استفاده کرده و محصولی زیبا و جذاب را تولید نموده و به بازار عرضه کرده است.

پرشیا فرانس از بدنه پلاستیکی در ساخت قهوه‌جوش PR 8955D بهره گرفته است. بدنه پلاستیکی از رنگ نقره‌ای براق و بسیار زیبا گرفته که زینت‌بخش منزل شما خواهد شد. این بدنه مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خراش دارد و طول عمر بالایی را به ارمغان خواهد آورد. به دلیل استفاده از بدنه پلاستیکی وزن این قهوه جوش بسیار اندک است و حمل و نقل آن به راحت‌ترین شیوه ممکن امکان‌پذیر است.

قهوه جوش پرشیا فرانس مدل PERSIA PR-8955D از اهرم مخصوص جهت خروج قهوه بهره گرفته است. این اهرم مقاوم و بسیار باکیفیت طراحی‌شده و زیبایی محصول را تکمیل خواهد کرد. این اهرم از سیستم ضد چکه بهره گرفته و عملکردی بسیار مناسب را خواهد داشت. این سیستم ضد چکه سبب گشته کاربر تمیزی بی‌اندازه‌ای را تجربه کند.

هنگام خروج قهوه از دستگاه، امکان ریزش مقداری قهوه وجود دارد. پرشیا برای حل این مشکل در بخش پایینی قهوه‌جوش ارزان‌قیمت پرشیا 8955 از چکه گیر استفاده کرده است. چکه گیر مانع از ریختن قهوه بر روی سایر وسایل شده و همه قهوه اضافی را در خود جمع کرده و بعد از هر بار استفاده، مصرف‌کننده قادر است نسبت به شست‌وشو آن اقدام نماید.

بخش پشتی قهوه ساز پرشیا مخزن آب و قهوه را در خود جای‌داده است. کاربر باید قهوه پودر شده را در مخزن مخصوص قرار داده و کلید شروع به کار را بفشارد. مخزن آب نیز با حجم 1.4 لیتر توانسته بیشترین کارایی را به ثبت برساند. این حجم امکان تهیه 15 فنجان قهوه را میسر خواهد ساخت. این حجم حتی در مهمانی‌ها نیز کاربر را بی‌نیاز از سایر وسایل خواهد کرد و لبخند رضایت را به مصرف‌کننده خواهد بخشید.

قهوه جوش پرشیا PERSHIA PR 8955D

قهوه جوش حرفه‌ای پرشیا فرانس PERSIA Coffee Maker PR-8955D از پنل تنظیمات LCD بهره گرفته است. از طریق این پنل کاربر قادر است تنظیمات موردنظر را اعمال نماید تا بهترین نتیجه را مشاهده نماید. هرکدام از کلیدهای موجود بر روی پنل وظیفه خاصی را بر عهده می‌گیرند. کلیدها امکان تهیه قهوه به چندین روش متفاوت را میسر کرده و توانسته کارایی قهوه‌جوش خانگی را به نهایت خود برساند. این پنل لمسی است و دسترسی را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل کرده است.

به همراه قهوه اگر مواد اضافی و یا تکه‌های حل‌نشده از قهوه باشد، طعم و کیفیت قهوه را از بین خواهد برد. به همین منظور پرشیا در ساخت قهوه‌جوش PR-8955D از فیلتر دائمی کمک گرفته است. این فیلتر از نوع استیل ضدزنگ است و طول عمر بالایی را خواهد داشت. این فیلتر به‌راحتی قابل جداسازی و شست‌وشو بوده و می‌تواند طعمی ماندگار و بی‌نظیر را به وجود خواهد آورد.

کارایی قهوه‌جوش حرفه‌ای پرشیا PERSIA PR-8955D

علاوه بر ظاهر زیبا، قهوه‌جوش خانگی باید از کیفیت و کارایی متناسب نیز بهره‌مند باشد. به همین منظور پرشیا از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های قهوه‌جوش ارزان‌قیمت PR-8955D استفاده از امکان تعیین برنامه برای آماده کردن قهوه است. در این فرایند می‌توان نوع قهوه را انتخاب کرد و با فشار دادن کلید خروج مدت‌دار می‌توان همزمان 15 فنجان قهوه آماده کرد. در این فرایند قهوه‌جوش با تشخیص پر شدن فنجان امکان قطع شدن خودکار را فراهم ساخته است. این فعالیت سبب جلوگیری از ریختن قهوه خواهد شد. حتی اگر برق هم قطع شود این دستگاه برنامه را برای مدت 15 ثانیه حفظ خواهد کرد.

پرشیا فرانس به‌منظور افزایش رضایت و انجام تمامی این فعالیت‌ها از توان 1400 وات در قهوه‌جوش حرفه‌ای PERSIA COFFEE MAKER PR 8895D بهره گرفته است. این توان بیشترین بازدهی با کمترین مصرف انرژی را خواهد داشت و قطعاً می‌تواند هر فرد منتقدی را مجبور به تمجید نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Coffee Maker PR-8955D
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
1,600,000 تومان
قهوه ساز کرکماز KORKMAZ A863 توان  مصرفی : 400 وات ظرفیت : 5 فنجان نوع پنل : دکمه فشاری جنس لیوان : استیل ضد زنگ طریقه هشدار : صوتی پایه ضد لغزش : دارد خاموش شدن خودکار : دارد سنسور ضد ریزش شدن : دارد
10,900,000 تومان
اسپرسوساز اتوماتیک سنکور مدل Sencor SES 7015CH توان 1470 وات فشار بخار 19 بار دارای صفحه‌ی LED و پنل لمسی برای استفاده مخزن آب 1.1 لیتری دارای آسیاب قهوه وزن 7.8 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,740,000 تومان
قهوه‌ساز کرکماز ترکیه مدل A860 توان 400 وات ظرفیت 4 فنجان ظرف استیل مخصوص قهوه سنسور جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ساخت ترکیه
4,510,000 تومان
ست چای‌ساز و قهوه‌جوش کرکماز مدل A353 توان 1600 وات چای‌ساز توان 400 وات قهوه‌جوش کتری 1.7 لیتری قوری چای 1.1 لیتری قوری قهوه‌جوش 1 لیتری از جنس استیل 18/10 دارای سنسور گرم نگه‌دارنده
2,600,000 تومان
قهوه‌ساز کرکماز ترکیه مدل A862 توان 700 وات سنسور گزم نگه‌دارنده محفظه‌ی آب 1.2 لیتری آماده کردن سریع و آرام قهوه قابلیت آماده کردن 4 فنجان قهوه دارای سنسور جلوگیری از سرریز شدن قهوه دارای 4 حالت سرعت
2,900,000 تومان
قهوه‌ساز و قهوه‌جوش کرکماز مدل A861 توان 800 واتظرفیت 8 فنجان، 4+4دارای سنسور گرم نگه‌دارندهکارایی استفاده‌ی غیر همزمان از هر کدام

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام