×

لباسشویی 9 کیلوگرم سامسونگ مدل Samsung WW90J5456FX

نام تجاری:
دسته بندی: لباسشویی

مشخصات ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلوگرم مدل WW90 5456

لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ مدل WW90 از موتور نیرومند و کم مصرف بهره گرفته است. این موتور قدرتمند توانایی تولید چرخش 1400 دور در دقیقه را دارد و می تواند بیشترین تمیزی را فراهم نماید. ماشین لباسشویی Samsung WW90J5456F از قابلیت ecobubble بهره گرفته است. شست و شو با استفاده از حباب موجب شده، مواد شوینده به تار و پود وارد شده و تمیزی کامل را به ارمغان بیاورد. ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90 5456 از تکنولوژی Smart Check کمک گرفته است. این قابلیت به کاربر امکان داده به راحتی عیب های دستگاه را شناخته و نسبت به رفع آنها اقدام نماید. 
ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات لباسشویی 9KG سامسونگ مدل WW90

شرح کامل  Samsung Washing Machine 9KG WW90J5456FX/EU

 

  

         

لباسشویی سامسونگ یکی از برترین محصولات این برند کره ای است. این محصولات با کیفیت بسیار عالی و مصرف پایین باعث شده اند بسیار محبوب شوند. مقرون به صرفه بودن محصولات سامسونگ طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از جدیدترین مدل هایی که در سال جدید روانه ی بازار شده و با قیمت ایده آل موقعیت مناسبی کسب کرده است، ماشین لباسشویی سامسونگ مدل 9 کیلویی سری 5000 یعنی WW90 5456 می باشد که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم. 

 

 

 

         

طراحی ظاهری

لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل Samsung WW90 WW90J5456FX/EU

       

لباسشویی Samsung 9KG WW90J5456FX طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد. این محصول بسیار زیبا و صاف طراحی شده است. طراحی ایرودینامیک این محصول باعث شده تا به زیبایی با سایرکابینت های آشپزخانه هماهنگ شود و زیبایی چشم نوازی را به آشپزخانه ببخشد. درب لباسشویی به طور کامل باز و بسته میشود تا امکان دسترسی را بسیار آسان تر نماید.

لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل Samsung WW90 WW90J5456FXEU

        

این لباسشویی مجهز به پنل تنظیمات جذاب و پر کاربرد است.این پنل تنظیمات دارای کلید های بسیار حساس و دقیق هستند که به سرعت دستورات شما را انجام خواهند داد. از طریق تنظیم کتتده دستی میتوان نوع البسه س داخل لباسشویی را تعیین کرد تا لباسشویی با توجه به نوع آن زمان و نحوه ی شست و شو را به صورت پیش فرض تعیین کند. این پنل با ال ای دی هایی به رنگ آبی مزین شده که باعث زیبایی چشم گیر این دستگاه شده است.

 

          

شست و شو با حباب

لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل Samsung WW90 WW90J5456FXEU

        

مهمترین ویژگی که سامسونگ در لباسشویی های خود از آن استفاده کرده است بهره گیری از شست و شو با حباب است.

ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل w90 با استفاده از قابلیت شست و شو با حباب تمیزی بی نظیری را برای شما ایجاد خواهد کرد. فناوری Ecobubble به لباسشویی امکان میدهدبا ایجاد حباب به جنگ لکه ها برود. این لباسشویی قادر است با استفاده از آب و هوا از مواد شوینده حباب تولید کند.

فناوری ecobubble پس از ایجاد حباب، آنها را به سوی لکه های بزرگ هدایت میکند و به طور کامل لکه ها را محصاره میکنند. این لکه ها با نفوذ به بافت پارچه به طور کامل آنها را از بین خواهند برد. لکه های سخت همانند لکه ی چربی، رنگ و... بر اثر این حباب ها سست شده و به آسانی در آب داخل لباسشویی حل میشوند.

تکنولوژی ecobubble تمیزی بی نظیری را برای البسه به ارمغان می آورد. این قابلیت هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه نخواهد زد. این فناوری همچنین عمر مفید البسه را به مدت طولانی تر تضمین میکند. قابلیت ایجاد حباب سبب کاهش در مصرف انرژی و افزایش کارایی دستگاه خواهد شد.

 

 

 

 

           

شست و شو با آب سرد

لباسشویی Samsung WW90 با ظرفیت 9 کیلوگرم توانایی شست و شوی البسه به بهترین نحو ممکن با آب سرد را دارد. فناوری Ecobubble به این لباسشویی امکان میدهد تا البسه را با آب سرد تمیز نماید.

این تکنولوژی با استفاده از هوا و آب سرد توانایی ایجاد حباب را دارد. حباب ها باعث نفوذ بهتر در بافت پارچه میشود و به تمیزی البسه بیشترین کمک را خواهد کرد. استفاده از آب سرد باعث افزایش کارایی این ماشین لباسشویی شده است. امکان تنظیم دمای آب نیز بر روی پنل، وجود دارد.

لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل Samsung WW90 WW90J5456FXEU

         

این قابلیت موجب صرفه جویی در مصرف آب و همچنین انرژی میشود تا استفاده از این لباسشویی بسیار مقرون به صرفه باشد. استفاده از آب سرد موجب افزایش طول عمر البسه و سالم ماندن بافت آن بمدت طولانی تری خواهد شد.

 

 

           

Smart Check

لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل Samsung WW90 WW90J5456FXEU

     

فناوری عیب یاب هوشمند در لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی دبلیو دبلیو 90 به مصرف کننده امکان میدهد تا عیب های دستگاه را شناسایی کند.

کاربر میتواند به راحتی از طریق موبایل به این لباسشویی متصل شود و تمامی تنظیمات این لباسشویی را زیر نظر بگیرد. این قابلیت به شما امکان خواهد داد تمامی عیب ها را شناسایی و به فکر رفع آنها باشید. عیب های کوچک قبل از بزرگتر شدن و اعمال هزینه های بیشتر به راحتی قابل رفع شدن را دارند.

بدون نیاز به تعمیرکار ماهر و یا مشاور شما میتوانید عیب های این لباسشویی را شناسایی و بدون هزینه ی اضافی خودتان این عیب ها را رفع نمایید.

 

 

          

موتور اینورتر

سامسونگ برای این لباسشویی از کمپرسور کم مصرف و پر قدرت استفاده کرده است. این کمپرسور قادر است توان بسیار بالایی برای هر چه تمیز تر شدن البسه ایجاد کند.

این کمپرسور مصرف انرژی را به مقدار قابل توجهی کاهش میدهد. همچنین این موتور قادر است نویز و لرزش لباسشویی را به حداقل برساند. تمامی این ویژگی به خاطر استفاده از تکنولوژی برتر اینورتر دیجیتال است.

 

 

 

           

حداکثر تمیزی

لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل Samsung WW90 WW90J5456FXEU

          

لباسشویی سامسونگ 9 کیلوگرمی مدل WW90 مدل WW90J5456FX قادر است سخت ترین لکه ها را از بین ببرد. فناوری Ecobubble موجب میشود، حباب ها به دور لکه های سخت حلقه بزنند و تجمع در محل لکه های سخت بیشتر شود. این قابلیت باعث خیس شدن البسه با حباب میشود.

لکه های بسیار سخت چربی، لکه ی نوشیدنی، لکه ی خاک، لکه ی گوجه فرنگی و... بعد از خیس شدن با حباب در اثر شست و شو به صورت سایشی که تداعی کننده ی شست و شو با دست است، به طور کامل حذف میشوند و در آب حل میشوند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung 9KG WW90J5456FX/EU

مشخصات

کشور سازنده
مونتاژ لهستان
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
شستشوی هوشمند
شست و شو ecobubble یا شست و شو با حباب
اينورتر
بله
صرفه ‌جویی در مصرف آب
بله
شستشوی سریع
بله
رتبه انرژی
+++A
خشک کن
خیر
ظرفیت شستشو
9 کیلوگرم
تکنولوژی بخارشوی
خیر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام