×

لباسشویی هیتاچی مدل Hitachi BD-W80XWV

نام تجاری:
دسته بندی: لباسشویی

ماشین لباسشویی 8 کیلویی هیتاچی مدل Hitachi BD-W80XWV

هیتاچی در ساخت لباس شویی 8 کیلوگرم مدل W80X از دیگ بسیار بزرگ با دهانه ی 51 سانتی متر کمک گرفته است. استفاده از 16 برنامه ی شست و شو متفاوت موجب افزایش کیفیت شسست و شو و رضایت کامل مصرف کننده از لباسشویی هیتاچی مدل Hitachi BD-W80XWV شده است. مصرف کننده قادر است از طریق پنل تنظیمات به راحتی هر چه تمام تر تنظیمات دلخواه را به ثبت برساند. امکان دور موتور 1400 دور در دقیقه نیز میسر است که موجب افزایش کارایی لباسشویی هیتاچی شده است. به لطف استفاده از قابلیت Auto Self Clean ماشین لباسشویی هیتاچی مدل Hitachi Washing Machine 8KG BD-W80XWV قادر است دیگ را بعد از هر شست و شو کاملا ایزوله نماید.امکان تشخیص و عیب یابی هوشمند نیز در ماشین لباس شویی هیتاچی 8 کیلویی میسر است. 
ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • طلایی
  • سفید
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات لباسشویی 8 کیلویی هیتاچی مدل BD-W80XWV

بررسی لباسشویی Hitachi Washing Machin 8KG BD-W80XWV

           

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسایل منزل بوده و تاثیر بسیار به سزایی در کاهش وقت و راحتی بیشتر کاربر بیشترین تاثیر را داشته است. هیتاچی در ساخت و تولید لباسشویی سابقه ی بسیار طولانی داشته و توانسته بیشترین کیفیت و کارایی را ارایه دهد. لباسشویی های هیتاچی با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از قطعات بسیار با کیفیت سعی داشته هر نوع سلیقه و منتقدی را کاملا راضی نماید. یکی از برترین لباسشویی های هیتاچی مدل 8 کیلو گرمی BD-W80XWV می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های این مدل می پردازیم. 

           

طراحی ناب و چشمگیر

هیتاچی در اکثر تولیدات خود از طراحی های متفاوت و مدرن استفاده نموده است. الگوریتم متفاوت و رنگ های مختلف موجب شده، تمامی سلیقه ها از محصولات هیتاچی رضایت کامل داشته باشند.  هیتاچی در ساخت لباسشویی 8 کیلویی W80X نیز این قاعده را رعایت کرده و زیبایی بسیار چشمگیری را فراهم آورده است. لباسشویی 8 کیلویی هیتاچی از ظاهری بسیار زیبا و کارامد بهره گرفته است. استفاده از بدنه ای یکدست و براق توانسته هر سلیقه ای را کاملا راضی کند و به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ شود و زیبایی دکوراسیون شما را تکمیل نماید. 

قیمت لباسشویی 8 کیلوگرمی هیتاچی مدل Hitachi 8KG BD-W8XWV

         

هیتاچی در ساخت لباسشویی درب از جلو 8 کیلوگرمی مدل Hitachi W80X از درب بزرگ با قطر 51 سانتی متر کمک گرفته است. درب بزرگ امکان ورود و خروج البسه را به راحتی داده و کارایی دستگاه را به نهایت برساند. در بخش بالای این درب بزرگ بسیار شیک و زیبا، پنل تنظیمات جای خوش کرده اند. مصرف کننده قادر است از طریق این پنل به راحتی تمامی تنظیمات لباسشویی را کنترل خواهد کرد و می تواند بهترین کارایی را به ثبت برساند. هیتاچی به راحتی تمامی تنظیمات را در اختیار کاربر قرار داده و می تواند هر فعالیتی را توسط کاربر کنترل نماید. 

         

کیفیت و برنامه های شست و شو

قیمت لباسشویی 8 کیلوگرمی هیتاچی مدل Hitachi 8KG BD-W8XWV

       

هیتاچی در ساخت لباسشویی 8 کیلویی مدل Hitachi BD-W80X سنگ تمام گذاشته و می تواند هر منتقدی را به تعریف و تمجید وادار نماید. هیتاچی توانست با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا لباسشویی فراتر از انتطار را تولید نماید. استفاده از 16 برنامه ی شست و شو موجب شده در کمترین زمان ممکن لباس ها به اوج تمیزی برسند. هیتاچی به لطف استفاده از برنامه های شست و شوی متفاوت بهره گرفته تا کاربر به بهترین نوع شست و شو دست یابد. مصرف کننده می تواند با استفاده از پنل تنظیمات و با توجه به نوع البسه بهترین شست و شو را به ارمغان بیاورد. 

ماشین لباسشویی هیتاچی 8 کیلویی مدل Hitachi BD-W80XWV از دیگ بزرگ بهره گرفته است. دیگ بزرگ از آلیاژ بسیار مقاوم و با کیفیت بهره گرفته که قادر است طول عمر بسیار بالایی را به ثبت برساند. هیتاچی در ساخت این لباسشویی امکان چرخش 1400 دور در دقیقه را برای مخزن میسر نموده است. این سرعت توان تمیز کننده گی را به میزان بسیار چشمگیر افزایش خواهد داد و کاربر را راضی از عملکرد خود خواهد نمود. 

قیمت لباسشویی 8 کیلوگرمی هیتاچی مدل Hitachi 8KG BD-W8XWV

      

          

           

موتور اینورتر 

مصرف کم و بیشترین بازدهی مثبت سرلوحه ی کار تمام تولید کننده ها قرار گرفته است. هیتاچی در ساخت جدیدترین محصولات خود از موتور بسیار کم مصرف و نیرومند بهره گرفته است. لباسشویی 8 کیلویی هیتاچی مدل Hitachi W80X نیز از موتور بسیار نیرومند و کم مصرف اینورتر کمک گرفته است. موتور کم مصرف لباسشویی 8 کیلویی هیتاچی بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت. به لطف استفاده از این موتور اینورتر شاهد کاهش چشمگیر صدا و لرزش لباسشویی هستیم. بر همین اساس مصرف کننده با محیطی بسیار آرام و دلنشین مواجه خواهد شد. لباسشویی 8 کیلویی هیتاچی مدل Hitachi 8KG BD-W80XWV موجب کاهش مصرف برق نیز خواهد شد و هزینه ی نگه داری بسیار کمتری بسیار کمتری را خواهد داشت. 

        

فناوری Auto SELF Clean

قیمت لباسشویی 8 کیلوگرمی هیتاچی مدل Hitachi 8KG BD-W8XWV

          

بعد از شست و شو کامل البسه عوامل بیماری زا و میکروب ها در محفظه و دیگ الماسی لباسشویی باقی می مانند و اگر از بین نروند، در سری بعدی شست و شو به البسه ی دیگر منتقل می شود. این عیب برای کودکان و افراد مسن به شدت سخت و مشکل ساز خواهد بود. اما هیتاچی یک بار برای همیشه این ضعف و مشکل را حل کرده است. هیتاچی در لباسشویی های مدرن Hitachi BD-W80XWV از فناوری جدیدی به نام Auto SELF Clean بهره گرفته است. مصرف کننده قادر است، بعد از هر شست و شو با استفاده از این فناوری، محیط داخلی و دیگ  لباسشویی را ضد عفونی کرده و از انتشار عوامل بیماری زا جلوگیری نماید. 

         

لرزش بسیار کمتر

قیمت لباسشویی 8 کیلوگرمی هیتاچی مدل Hitachi 8KG BD-W8XWV

         

هیتاچی تمام توان خود را به کار گرفته تا بیشترین سطح رضایت را از مشتری کسب کند. به همین در ساخت لوازم خانگی خود کوتاهی نکرده است. هیتاچی در ساخت ماشین لباسشویی هیتاچی 8 کیلو گرمی W80XWV از سیستم هیدرولیک برای دیگ استفاده نموده است. این سیستم هیدرولیک قادر است، تمامی لرزش ها کنترل شده و هیچ لرزشی احساس نخواهد شد. این فناوری و تکنولوژی هیتاچی موجب شده، محیطی بسیار آرام را تجربه کنید و حتی وسایل تزیینی و شکستنی را بدون هیچ دلهره ای بالای این لباسشویی قرار دهید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Hitachi 8KG BD-W80XWV

مشخصات

کشور سازنده
تایلند
قفل کودک V-Chip
بله
سرعت چرخش موتور
400 تا 1400 دور در دقیقه
شستشوی هوشمند
بله
اينورتر
بله
صرفه ‌جویی در مصرف آب
بله
شستشوی سریع
بله
رتبه انرژی
++A
خشک کن
خیر
قابلیت برنامه پذیری
بله
ظرفیت شستشو
8 کیلوگرم
نوع باز شدن درب
درب از جلو
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام