×

زودپز همه کاره ناسا الکتریک NS-3076

نام تجاری:
دسته بندی: لوازم خانگی
زودپز چند کاره ناسا الکتریک 3076

18 برنامه پخت و پز
توان 1000 وات
دیگ آلومینیومی 5 لیتر مناسب برای 2 تا 10 نفر
عملکرد گرم نگه‌دارنده
پنل لمسی جهت اعمال تغییرات

ادامه مطلب
4,585,000 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

زود پز و پلوپز دیجیتال 5 لیتر ناسا الکتریک NASA electric NS-3076

   

با توجه به مشغله‌ی امروزه‌ی دنیای ما گرایش مصرف کننده‌گان به وسایل خودکار و اتوماتیک بسیار افزایش داشته است. یکی از محصولاتی که امروزه می‌توان در هر منزلی مشاهده کرد و به عضوی ثابت در هر آشپزخانه و رستوران تبدیل شده، زود پز‌ها هستند. زودپز یکی از اجزای اصلی لوازم آشپزخانه به شمار می‌رود. زود‌پز در کمترین زمان ممکن می‌تواند خوش طعم ترین و بهترین غذاها را برای مصرف‌کننده طبخ نماید. برند‌های معروفی در تولید زودپز‌ها فعالیت دارند که شاید یکی از بهترین گزینه‌های خرید، زود پز تمام دیجیتال ناسا الکتریک مدل 3076 باشد.

   

امکانات ویژه

زودپز دیجیتال ناسا الکتریک مدل ان اس 3076 به موتور قدرتمند 1000 وات تقویت شده است. موتور قدرتمند 1000 وات توان طبخ انواع مواد غذایی را به بهترین شیوه و کمترین زمان برای مصرف‌کننده فراهم خواهد آورد. عدم ایجاد صدا و لرزش در موتور 1000 واتی زود پز NASA 3076 موجب افزایش رضایت مندی کاربران از این محصول فوق العاده شده است. کاهش مصرف انرژی نیز برای کاربر بسیار مقرون به صرفه بوده و بدون شک سطح رضایت را به حداکثر خواهند رساند. 

ناسا از دیگ داخلی آلومینیومی 5 لیتری برای زود پز NASA electric NS-3076 استفاده کرده است. زود پز ناسا الکتریک ان اس 3076 برای تهیه ی غذای 2 تا 10 نفر کاملا مناسب و پاسخگو خواهد بود و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. دیگ داخلی آلومینیومی در زود پز 5 لیتری NASA NS-3076 به روکش تفلونی نچسب تجهیز گشته است. روکش تفلونی سبب گشته مواد غذایی به هیچ وجه به دیگ نچسبند و تاثیری در طعم و بوی مواد غذایی ایجاد نشود و مصرف کننده از مواد غذایی کاملا طبیعی و سالم استفاده نماید. همچنین استفاده از لایه نچسب موجب شست و شوی سریع و بدون مشکل دیگ توسط کاربر شده است.

زودپز ناسا الکتریک NASA electric NS-3076

   

جنس بدنه ی زود پز ناسا 3076 از جنس استیل ضد زنگ بوده و بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و حرارت از خود به نمایش گذاشته است. درب زود پز 5 لیتری 1000 وات ناسا الکتریک 3076 به دستگیره‌های پلاستیکی مقاوم در حرارت بوده که حمل و استفاده را برای مصرف کننده بسیار آسان نموده است. درب زود پز NASA 3076 مجهز به لاستیک مرغوب جهت جلوگیری از خروج بخار می باشد که بیشترین امنیت را برای مصرف کننده ایجاد کرده است و موجب شده دمای داخل دیگ کاملا یکسان و بالا باشد و غذا به بهترین شیوه طبخ شود. بر روی درب زود پز ناسا NS-3076 سوپاپ اطمینان قرار گرفته که برای خروج بخار در مواقع لازم و همچنین ایمنی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و در نهایت بهترین کیفیت را به مواد غذایی خواهد بخشید.

ناسا از پنل تنطیمات کاملا دیجیتال با نمایشگر نشان دهنده ی تغییرات برای زودپز ناساالکتریک ان اس 3076 بهره‌گرفته است. مصرف کننده می تواند از طریق این پنل دیجیتالی زمان، تنظیم دما، نوع مواد غذایی، نوع پخت، برق مصرفی و همچنین کلید تاخیر انداز را کنترل نموده تا به بهترین نتیجه یابد. به این شیوه کاربر می تواند بیش از 70 درصد در زمان و اتلاف انرژی جلوگیری نماید.

از سرآشپز حرفه‌ای ناسا مدل زود پز NASA NS-3076 می‌توان در تهیه ی انواع کیک، برنج، فرنی، سوپ، ماهی، انواع گوشت، حبوبات و ... بهره گرفت و یا به عنوان یک آرام پز حرفه‌ای از این محصول استفاده نمایید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Pressure Cooker NS-3076

مشخصات

جنس بدنه
استیل ضد زنگ
امکانات ویژه
گرم نگه دارنده 24 ساعته، پنل لمسی
جنس داخل
آلومینیوم با روکش ضد خراش
توان
1000 وات
حجم
5 لیتر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
120,000 تومان
کارد میوه خوری دسته پلاستیکی گلدار طرح : دارای دسته های گلدار رنگ : دسته گلدار صورتی جنس دسته : دسته پلاستیکی جنس تیغه : با تیغه های روکش استیل
267,000 تومان
کارد چنگال دسته سرامیکی مارک یونیک برند : یونیک آلمان طرح : در دو طرح زیبا تعداد : 6 عدد کارد و 6 عدد چنگال جنس : دسته های سرامیکی و تیغه های روکش استیل
45,000 تومان
مشخصات قاشق چنگال کودک مدل پو (خرس مهربان) وزن : 150 گرم جنس : دسته پلاستیک و استیل ضد زنگ طرح زیبای پو (خرس مهربان) رنگبندی : زرد تعداد : یک عدد قاشق و یک عدد چنگال مخصوص : غذاخوری

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام