×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi Note 10

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل جدید شیائومی مدل Mi Note 10

کمپانی چینی شیائومی از نمایشگر AMOLED، با سایز 6.47 اینچ و با رزولوشن 2340*1080 پیکسل در گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 استفاده کرده است. گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 که همان CC9 در نسخه ی چینی است، با استفاده از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت، و حافظه ی موقت 6 گیگابایت بیشترین فضا را در اختیار کاربر قرار داده است. استفاده از 5 سنسور به عنوان دوربین اصلی شامل سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی و سنسور های 2+5+12+20 مگاپیکسل و همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسل، تصاویری دقیق و با جزییات بسیار را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G از سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 و پردازنده ی Snapdragon 730G بهره گرفته است. باتری 5260 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع نسخه ای است که در گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 128G کمک گرفته است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • سبز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات و قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10

نیم نگاهی به گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

شیائومی چهارمین تولید کننده ی موبایل در جهان است. این کمپانی چینی در طول چند سال گذشته با معرفی و ارایه ی جدیدترین محصولات، به اوج معروفیت رسیده و توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نماید. شیائومی که در چند سال گذشته نامی نا آشنا بود در سراسر جهان اکنون زبان زد خاص و عام شده و طررفداران متفاوتی را به خود جذب کرده است. یکی از برترین گوشی های شیئومی که همیشه باب میل طرفداران بوده و با قیمت مناسب توانسته افراد متفاوتی را به سوی خود جلب نماید، سری نوت برند شیائومی هستند. برای اولین بار در تاریخ شیائومی، این برند برای سری Mi نیز نوت طراحی نموده است. قبلا سری نوت را فقط در محصوملات Redmi شاهد بودیم. اما حال با استقبال بی نظیر طرفداران از Redmi Note 8 و Redmi Note 8 Pro و یا سری قدیمی این مدل ها مبنی بر Redmi Note 7 و درخشش بی نظیر این سری شیائومی را مجبور به تولید سری Note در Mi Phone کرده ست. اولین گوشی با نام Xiaomi Mi Note 10 روانه ی بازار شده است. ظاهر زیبا، استفاده از 5 دوربین، عملکرد روان و قیمت مناسب موجب موفقیت این گوشی خواهد شد.  در ادامه به نقد و بررسی گوشی هوشمند و قرون به صرفه ی شیائومی مدل می نوت 10 پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید. 

          

طراحی ظاهری زیباتر از همیشه

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

   

شیائومی یکی از برترین تولید کننده های موبایل در جهان شناخته می شود. به همین جهت همیشه سعی داشته با طراحی های نوین و پیشرفته اختلاف با تولید کننده گان بالاتر را، به حداقل برساند و فروش خود را بسیار بیشتر از پیش نماید. در این عمل موفق هم بوده است. شیائومی با ارایه ی مدل های جدید با طراحی های کاملا زیبا و بی نظیر هر روز اختلاف خود را با کمپانی های بزرگ جهان کم و کمتر خواهد نمود و به زودی در جایگاه بسیار مناسبی تری نسبت به قبل قرار خواهد گرفت. این برند چینی در تولید گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 سنگ تمام گذاشته و از معیار و الگوهای بسیار متنوع و زیبا بهره گرفته است و اسمارت فون متفاوت و بی نظیری را به وجود آورده است. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

   

در نمای جلویی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 شاهد نمایشگر بزرگ و کشیده هستیم. این نمایشگر بزرگ بیش از 87.5 درصد از کل نمای جلویی را به خود اختصاص داده است و تنها در بخش بالایی شاهد وجود دوربین سلفی در شیاری باریک و کوچک می باشد. حاشیه های باریک و نازک از فریم آلومینیوم، نمایشگر خمیده و Edge را که توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود، به قاب پشتی شیشه ای با همان محافظ، رسانده و تلاقی زیبایی را به ارمغان آورده است. کیفیت ساخت بدنه و نمای جلویی بسیار بالا است و می تواند هر مصرف کننده ای را به طور کامل مجذوب نماید. بر روی لبه ی سمت راست گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 کما فی سابق شاهد کلید پاور و کلید های تنظیم ولوم هستیم که در موقعیت بسیار مناسب قرار گرفته اند و دسترسی را برای کاربر بسیار آسان نموده است. بر روی بخش لبه ی بالایی گوشی موبایل درگاه سیم کارت ها قرار گرفته است. لبه ی سمت 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

  

قاب پشتی گوشی موبایل شیائومی بدون شک جذاب ترین بخش گوشی بوده و بیشترین تغییرات را به خود دیده است. هنگامی که به بخش پشتی گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 نگاه می کنید، اولین موردی که نگاه ها را به خود جذب می نماید، 5 دوربین اصلی گوشی موبایل است. دوربین ها در گوشه ی موبایل و به صورت عمودی قرار گرفته اند. سه سنسور در محفظه ای مشکی رنگ و در زیر این بخش دو سنسور جداگانه به صورت تکی زیبایی قاب پشتی را دوچندان کرده اند. در سمت راست سنسور ها دو فلاش LED بسیار قدرتمند قرار گرفته اند که ظاهری اسپورت و جذاب را به گوشی موبایل شیائومی می Note 10 بخشیده است. 

          

دوربین تمام عیار برای ثبت خاطرات شما

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

  

کمپانی چینی شیائومی به دوربین و سنسورهای ذخیره سازی تصاویر، توجه بسیار ویژه دارد. امروزه یکی از برترین معیار های خرید تلفن همراه در تمامی جوامع، کیفیت و کارایی دوربین می باشد. شیائومی نیز با استفاده از برترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا بهره گرفته است تا رضایت کامل کاربر را فراهم نماید. شیائومی از سنسورهای بسیار با کیفیت و قدرتمند بهره گرفته است و توانایی ثبت برترین تصاویر را برای کاربر میسر خواهد ساخت. 

شیائومی در گوشی موبایل جدید خود مدل Xiaomi Mi Note 10 از 5 سنسور به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. با کیفیت ترین سنسور استفاده شده در گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 برابر 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 1.7 می باشد. این سنسور با کیفیت بسیار مناسب و عملکرد فوق العاده می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. این سنسور قدرتمند توسط چهار سنسور نیرومند تقویت شده و به اوج کیفیت رسیده است. دوربین 5 گانه گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 از سنسور با کیفیت 20 و 12 و 5 و 2 مگاپیکسل کمک گرفته است. دوربین پنج گانه کاربر را قادر ساخته بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را به ثبت برساند و کاربر را کاملا شگفت زده نماید. 

دوربین اصلی گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR را داشته و می تواند برترین و با کیفیت تصاویر را به ثبت برساند. دوربین اصلی در بالاترین حالت توان ضبط ویدیو با رزولوشن 2160 پیکسل با فریم 30 فریم بر ثانیه را داشته و تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت خواهد کرد. 

دوربین سلفی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 از سنسور 32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0 استفاده نموده است. دوربین سلفی بسیار مرغوب و با کیفیت طراحی شده و قادر است برترین تصاویر را با بیشترین وضوح ثبت نماید. دوربین سلفی توانایی ثبت تصاویر با فناوری HDR را داشته و تصاویری با رنگ های عمیق و برجسته را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. 

         

نمایشگر بدون مرز

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

  

شیائومی در چند سال گذشته در تولید نمایشگر نیز به اوج کیفیت و قدرت رسیده است. نمایشگر های این کمپانی از نوع لمسی خازنی بوده و توانایی تشخیص چندین لمس همزمان را داشته و می تواند کاربر را شگفت زده نماید. میزان روشنایی و درخشندگی تصاویر بسیار مناسب بوده و حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز، تصاویر کامل و با جزییات بسیار را مشاهده خواهیم نمود. 

شیائومی در گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 از نمایشگر پیشرفته ی AMOLED با سایز 6.47 اینچ بهره گرفته است. نمایشگر امولد بیشترین کنتراست و درخشندگی را برای کاربر به ارمغان می آورد و کاربر را کاملا راضی خواهد نمود. این نمایشگر قادر است، رزولوشن 2340*1080 پیکسل را ایجاد نماید. این میزان از رزولوشن نوید تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ را خواهد شد. با توجه به سایز 6.47 اینچ و تراکم پیکسلی بالا شاهد تصویر درخشان و سریع خواهد بود و کاربر را کاملا دلخوش خواهد نمود. 

نسبت تصویر یکی دیگر از مهمترین معیارهای خرید گوشی موبایل و تست نمایشگر می باشد. به هر اندازه که نمایشگر از اختلاف دو برابری بیشتر باشد، کاربر شاهد تصاویری کامل تر و دقیق تر خواهد بود. نمایشگر 6.47 اینچ گوشی موبایل شیاومی می نوت 10 نیز از نسبت تصویر 19.5:9 بهره گرفته است و کمک گرفته و قادر است لبخند رضایت را بر لب های کاربر بنشاند. 

           

سخت افزار و عملکرد 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

   

عاشقان دیجیتال به میزان قدرت و عملکرد گوشی های موبایل توجه بسیار ویژه دارند. میزان حافظه ی داخلی، میزان رم یا حافظه ی موقت و همچنین میزان فرکانس پردازنده اولین گزینه هایی هستند، که افراد حرفه ای در دنیای دیجیتال به آن توجه دارند. اما باید گفت شیائومی هم بر روی کاغذ و هم در عمل توانسته این افراد را کاملا راضی نماید. در قیاس از لحاظ قیمت و عملکرد، شیائومی بسیار فراتر از سامسونگ و هواوی خود را نشان داده و توانسته در کمترین زمان بیشترین طرفداران را به خود جلب نماید. به گونه ای که گوشی های شیائومی را اکثرا افراد حرفه ای یا جوانان بیشتر می پسندند. 

شیائومی در گوشی موبایل قیمت مناسب Xiaomi Mi Note 10 از تراشه ی قدرتمند اسنپدراگون 730G کمک گرفته است. تراشه ی نیرومند کوالکوم مدل Snapdragon 730G از 8 هسته ی بسیار نیرومند کمک گرفته است. پردازنده ی 8 هسته ای بیشترین توان را در اختیار کاربر قرار می دهد. عملکرد روان و بدون لرزش حاصل کار پردازنده ی مرکزی گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 می باشد. 

شیائومی از 8 هسته ی مرکزی یا 8 عدد CPU به عنوان تقویت کننده ی پردازنده گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 بهره گرفته است. این 8 پردازنده از نوع Kryo 470 Gold & Silver می باشند. این پردازنده ها از برترین و به روز ترین قابلیت های روز دنیا کمک گرفته اند و توانسته اند عملکردی قابل قبول و فوق العاده را برای کاربر ایجاد نماید. 2 پردازنده از نوع Kryo 470 Gold قادر است، فرکانس 2.2 گیگاهرتز را ایجاد نماید. فرکانس بیشتر موجب افزایش سرعت و عملکرد مثبت گوشی شده، خصوصا در فعالیت های سنگین شده است. به منظور کاهش مصرف انرژی شیائومی از 6 هسته ی کم مصرف و پرتوان از نوع Kryo 470 Silver کمک گرفته است. این پردازنده ها مامور پردازش داده های سبک و بیشتر فعالیت گوشی Xiaomi Mi Note 10 هستند. فرکانس 1.8 گیگاهرتز بسیار مناسب به نظر می رسد و پاسخگوی نیازهای کاربر خواهد بود. 

شیائومی از پردازنده ی گرافیکی از نوع Adreno 618 در اسمارت فون شیائومی می نوت 10 بهره گرفته است. می نوت 10 به لطف استفاده از این پردازنده قادر است، بازی ها و ویدئو های سه بعدی را به بهترین شیوه ی ممکن به نمایش بگذارد و هر بیننده ای را ساعت ها سرگرم نماید. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

  

استفاده از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت در گوشی بالارده ی شیائومی Mi Note 10 نشان از توجه ویژه ی کمپانی شیائومی به این گوشی است. شیائومی بیشترین فضای ذخیره سازی را در گوشی موبایل شیائومی مدل می Note 10 برای کاربر به ارمغان آورده است و قطعا کاربر را کاملا راضی خواهد نمود. گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی را ندارد و همین امر موجب افزایش امنیت و عملکرد مثبت دستگاه شده است. شیائومی از حافظه ی موقت یا حافظه ی RAM برابر 6 گیگابایت در گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 بهره گرفته است. این میزان از حافظه ی موقت قادر است بیشترین سطح از برنامه ها را در خود جای دهد و کاربران را کاملا راضی نماید. 

شیائومی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 یا Android 9.0 Pie در گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 بهره گرفته است. این سیستم عامل به هماهنگی کامل با رابط کاربری MIUI 11 رسیده است و توان به روز رسانی و ارتقا به نسخه های بالاتر را نیز دارد. 

           

باتری پر توان 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

   

استفاده از نمایشگر و سخت افزار کم مصرف به شیائومی کمک نموده در مصرف انرژِی به میزان بسیار زیاد، صرفه جویی نماید. گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi Note 10 128G نیز از باتری پرتوان 5260 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. این باتری لیتیوم پلیمری انرژی لازم برای استفاده ی بیش از 21 ساعت در حالت 3G را برای گوشی فراهم خواهد نمود.

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 128G

  

شیائومی با استفاده از باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر در موبایل Xiaomi Mi Note 10، دسترسی کاربر را به نهایت رسانده است. امکان شارژ سریع 30 وات نیز در این گوشی امکان پذیر است و در یک ساعت باتری از صفر به صد در صد شارژ خواهد رسید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Mi Note 10

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Mi Note 10 128G
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
خیر
ابعاد
9.7*74.2*157.8 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
208 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
دارد
پردازنده
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G
پردازنده ی مرکزی
Kryo 470 Gold & Kryo 470 Silver
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.2*2 و 1.8*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
نوع صفحه نمایش
OLED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.47 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
398 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
5 دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
108+12+5+20+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/60/120/240fps, 720p@960fps
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
اثر انگشت (تحت نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
5260 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 30 وات
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام