×

ماشین آشپزخانه پروفی کوک PC-KM 1151

نام تجاری:

ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-MK 1151

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
توان: 1300 وات
همزن: دارد
ظرفیت همزن: 6.5 لیتر
تعداد میله های همزن: 3 میله استیل
چرخ گوشت: دارد
تعداد سری های چرخ گوشت: سه سری برش گوشت و سه سری سوسیس ساز
عملکرد سرعت: 8 سرعت متفاوت

ادامه مطلب
5,675,000 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1151

«ماشین آشپزخانه» چیست؟ ماشین آشپزخانه چگونه کار می کند؟ چند سال پیش مصرف کننده مجبور بود برای تامین نیازهای خود در آشپزخانه، چند دستگاه بزرگ و گران قیمت را تهیه نماید. محصولاتی همانند «همزن»، «چرخ گوشت» و «مخلوط کن» در آشپزخانه بسیار پرمصرف هستند و در عین حال گران قیمت. اما با پیشرفت علم و به کارگیری آن برای راحتی مصرف کننده، محصولاتی به اسم ماشین آشپزخانه تولید شدند. ماشین آشپزخانه چند سالی است که به عنوان دستیار آشپزی به بازار عرضه شده اند. این محصولات با کیفیت برتر و چند کارایی متفاوت بیشترین تاثیر در کاهش هزینه و اتلاف وقت را خواهند داشت. «پروفی کوک» آلمان یکی از کمپانی هایی است که در تولید ماشین آشپزخانه فعالیت دارد و مدل های متفاوتی را وارد بازار کرده است. از مهمترین نمونه کارهای پروفی کوک می توان به ماشین آشپزخانه PC-KM 1152 اشاره کرد. یکی دیگر از محصولاتی که با قیمت مناسب تر به بازار عرضه شده است، مدل PC-KM 1189 است که در ادامه در آف خرید به بررسی آن پرداخته ایم. 

طراحی زیبا و کارامد

ماشین آشپزخانه در بیشتر موارد سه کاره هستند و توانایی انجام فعالیت های همزن، چرخ گوشت و مخلوط کن را دارند. اما پروفی کوک با هدف هزینه کمتر و پوشش دادن تمامی افراد قابلیت مخلوط کن را حذف کرده و با قیمت مناسبتری ماشین آشپزخانه 1152 را به بازار عرضه کرده است. ماشین آشپزخانه پروفی کوک ProfiCook PC-KM 1152 با قیمت بسیار مناسب و کارایی بی نظیر خود توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید و مصرف کننده گان را کامل راضی کند. پروفی کوک به منظور افزایش کارایی از بدنه ای با جنس فولاد ضد زنگ در ماشین آشپزخانه دو کاره کمک گرفته است. 

بدنه فولاد ضد زنگ علاوه بر زیبایی موجب افزایش طول عمر مفید ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل PC-KM 1152 شده است. بر روی بدنه ماشین آشپزخانه ولوم چرخشی تنظیمات سرعت نقش بسته است. این ولوم تنظیمات برخلاف مدل های مشابه که در نمای جلویی نصب میشد، بر روی بخش کناری ماشین آشپزخانه تعبیه شده و دسترسی را برای مصرف کننده بسیار راحت تر از قبل کرده است. همچنین کلید مخصوص باز و بسته کردن بازو همزن نیز تعبیه شده و کارایی محصول را دو چندان کرده است. 

همزن

مهمترین و اصلی ترین بخش ماشین آشپزخانه همزن است. همزن به دلیل کارایی بسیار، هر روز مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از اصلی ترین وسایل آشپزی به شمار می رود. همزن برای تهیه کیک، تهیه مایه مواد غذایی، تهیه انواع سس، تهیه خمیر برای نان و ... مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین کارایی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. پروفی کوک نیز با شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده توانسته با تولید محصولاتی منحصر به فرد، به این نیازها پاسخ دهد. 

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1151

ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1152 از همزن با ظرفیت 6.5 لیتر کمک گرفته است. جنس کاسه ماشین آشپزخانه 1152 از نوع استیل ضد زنگ می باشد. استیل ضد زنگ موجب افزایش طول عمر دستگاه شده و کیفیتی فراتر از انتظار را فرهم اورده است. کاسه استیل ضد زنگ موجب کاهش وزن محصول و حمل و نقل راحت تر ماشین آشپزخانه شده است. از طریق کلید روی بدنه می توان بازوی ماشین آشپزخانه را باز کرد و مواد غذایی را در کاسه قرار داد و نسبت به تعویض سری ها اقدام کرد. 

ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook PC-KM 1152 از سه سری متفاوت جهت انجام فعالیت های متفاوت کمک گرفته است. این سری ها به طور کامل از نوع استیل ضد زنگ می باشند و بیشترین کارایی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. سری مخصوص همزن، سری مخصوص خمیر زن و سری مخصوص ورز زدن سری های اصلی با کیفیت بی نظیر و کارایی فوق العاده هستند که می توانند هر فعالیتی را به مرحله اجرا بگذارند. جنس سری های ماشین آشپزخانه پروفی کوک از استیل ضد زنگ بوده و بیشترین طول عمر مفید را به همراه خواهد داشت. 

پروفی کوک به منظور جلوگیری از بیرون ریختن مواد غذایی از درب شیشه ای مخصوص در همزن کمک گرفته است. این درب شیشه ای بر روی همزن قرار گرفته و حتی در محصولات مایع و در سرعت های بالا نیز مانع از ریختن مواد شده و این امر تاثیر به سزایی در تمیز ماندن محیط آشپزخانه خواهد داشت. مصرف کننده قادر است با استفاده از ولوم تغییر سرعت، با توجه به نوع مواد غذایی سرعت دستگاه را در 8 حالت متفاوت تغییر دهد. 

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1151

چرخ گوشت

همان طور که گفته شد ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل PC-KM 1152 بر خلاف سایر مدل ها، دو فعالیت را انجام خواهد داد. این دو فعالیت شامل چرخ گوشت و همزن می باشد. چرخ گوشت در بخش جلویی و نمای جلویی ماشین آشپزخانه تعبیه شده است. چرخ گوشت یکی از مهمترین وسایل موجود در آشپزخانه می باشد و فعالیت های متفاوتی را فراهم خواهد آورد. پروفی کوک با استفاده از برترین کیفیت ممکن توانسته اقدامت بی نظیری را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. 

ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل PC-KM 1152 در ساخت چرخ گوشت حرفه ای از جنس داخلی استیل ضد زنگ کمک گرفته است. تمامی اجزای داخلی چرخ گوشت از نوع استیل ضد زنگ بوده و طول عمر بالایی را به ارمغان خواهد آورد. ماشین آشپزخانه پروفی کوک در بخش چرخ گوشت از سه تیغه متفاوت کمک گرفته است. جنس تیغه ها نیز از نوع استیل ضد زنگ بوده و قادر است بیشترین کیفیت ممکن را به ارمغان بیاورد. 

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1151

چرخ گوشت پروفی کوک از تیغه هایی در سه سایز متفاوت برای برش گوشت استفاده کرده است. این تیغه ها امکان برش ریز، متوسط و بزرگ را فراهم خواهد آورد و می تواند هر نوع سلیقه ای را کاملا راضی نماید. پروفی کوک در بخش چرخ گوشت ماشین آشپزخانه مدل PC-KM 1152 از از 3 سری مخصوص سوسیس کمک گرفته است. امکان تهیه سوسیس با سه سایز متفاوت و همچنین امکان تهیه کبه از ویژگی های خاص این چرخ گوشت می باشد. 

توان 

پروفی کوک از توان 1300 وات در ساخت ماشین آشپزخانه PC-KM 1152 کمک گرفته است. توان 1300 وات توانایی انجام فعالیت های متفاوت را داشته و قادر است، کیفیتی فراتر از انتظار را به نمایش بگذارد. صدا و لرزش این محصول به حداقل رسیده و محیطی آرام را به نمایش خواهد گذاشت. برای به کارگیری از تمام توان ماشین آشپزخانه پروفی کوک می توان از ولوم تغییر سرعت کمک گرفت. بر اساس این تنظیمات می توان با توجه به نوع مواد غذایی می توان سرعت عملکرد را تنظیم نمود. امکان تغییر سرعت در 8 حالت متفاوت میسر است. اگر مواد غذایی نرم باشد می توان از سرعت های پایین و در غیر این صورت از سرعت بالا استفاده کنید و بیشترین بازدهی مثبت را مشاهده کرد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
ProfiCook PC-KM 1151

مشخصات

سایر قابلیت‌ها
استفاده از چرخ گوشت با سه سری متفاوت و سه سری سوسیس ساز
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
توان مصرف برق
1300 وات
تعداد تنظیمات سرعت
8 سرعته
قابل شست و شو
بله
حجم ظرف همزن
6.5 لیتر یا 3.5 کیلوگرم
جنس ظرف همزن
استیل ضد زنگ
تعداد میله های همزن
3 میله
جنس میله های همزن
استیل ضد زنگ
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
5,675,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-MK 1151 جنس بدنه: استیل ضد زنگتوان: 1300 واتهمزن: داردظرفیت همزن: 6.5 لیترتعداد میله های همزن: 3 میله استیلچرخ گوشت: داردتعداد سری های چرخ گوشت: سه سری برش...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام