×

همزن چندکاره جیپاس مدل GEEPAS GSM43011

نام تجاری:
دسته بندی: همزن

همزن حرفه ای 5 کاره جی پاس مدل GEEPAS Stand Mixer GSM43011

جیپاس در همزن همه کاره ی مدل 43011 از توان مصرفی 1000 وات کمک گرفته است. فعالیت پنج گانه ی همزن، آبمیوه گیر، خمیرزن، آسیاب و خردکن به راحتی در یک محصول به نام GEEPAS GSM43011، امکان پذیر شده است. مصرف کننده تنها با تعویض سری ها قادر است از تمامی این قابلیت ها بهره بگیرد. در ساخت همزن جی پاس مدل GSM43011 از جنس بدنه پلاستیک بسیار با کیفیت و کاسه ی تمام استیل ضد زنگ کمک گرفته شده است. حجم کاسه ی همزن 5 کاره ی جیپاس 43011 برابر 5.5 لیتر بوده و در کمترین زمان بیشترین کارایی را خواهد داشت. مخلوط کن حرفه ای جیپاس مدل 43011 از تنظیم سرعت 10 حالته استفاده نموده و با توجه به نوع مواد غذایی می توان نسبت به تغییر این میزان، اقدام نمود. 
ادامه مطلب
برای مدل مشابه تماس بگیرید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات همزن برقی پنج کاره 1000 وات جیپاس مدل GEEPAS GSM43011

بررسی همزن پنج کاره ی GEEPAS Stand Mixer GSM43011

               

کمپانی جیپاس در تمامی دنیا جزو برترین و با سابقه ترین کمپانی های تولید لوازم خانگی شناخته می شود. اسم و رسم جیپاس با زودپز های فوق العاده به ایران و آسیا نیز رسیده است. این کارخانه با استفاده از تکنولوژی برتر از سایر رقبا توانسته، بیشترین سهم از فروش جهان را به خود اختصاص دهد. کمپانی جیپاس در تولید لوازم خانگی کوچک بسیار موفق عمل کرده و توانسته رضایت صد در صدی کاربر را کسب نماید. همزن یکی از وسایلی است که در منزل و آشپزخانه های امروزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همزن حرفه ای همانند یک آشپز بسیار حرفه ای قادر است، حرفه ای ترین وظایف آشپزخانه را با بهترین شیوه به ثبت برساند. 

          

برترین قابلیت ها

یکی از پر طرفداران و بهترین مدل های همزن که در بازار موجود است، برند جیپاس می باشد. جی پاس از برترین کیفیت و تکنولوژی کمک گرفته است تا بتواند بیشترین مصرف کننده ها را به سوی خود سوق دهد. همزن حرفه ای پنج کاره مدل GEEPAS برترین مدل تولیدی در کمپانی جی پاس می باشد که خیال مصرف کننده را کاملا راحت خواهد نمود. 

از همزن برقی پنج کاره ی GEEPAS 43011 می توان به عنوان همزن، خمیرزن، آبمیوه گیری، آسیاب و خرد کن استفاده نمود. این محصول بدون شک توانایی ارایه ی بهترین کیفیت و بازدهی را خواهد داشت. تمامی قطعات این همزن از استیل بسیار با کیفیت و ضد زنگ تولید شده است. این آلیاژ در تولید مواد غذایی با کیفیت بسیار مناسب بوده و تاثیری در طعم و شکل غذا نخوهند داشت. استفاده از کاسه ی 5.5 لیتری موجب شده کاربر در هر بار استفاده بیشترین سطح از مواد را با هم مخلوط نماید و در مصرف انرژی و زمان صرفه جویی نماید. 

قیمت همزن حرفه ای 5 کاره جیپاس مدل GEEPAS GSM43011

        

حجم هر بار خمیری که مصرف کننده می تواند در مخلوط کن مورد استفاده قرار دهد، برابر 2.5 کیلوگرم است. همزن پنج کاره ی ارزان قیمت جیپاس قادر است، بیشترین سطح از مواد در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه مخلوط نموده و لبخند رضایت را به مصرف کننده ببخشد. استفاده از سری های متفاوت و تیغه های متنوع عمل خمیر کردن و یا مخلوط مردن را به بهترین شیوه میسر خواهد شاخت. تمامی تیغه ها و سری ها از آلیاژ بسیار مقاوم و بسیار با کیفیت تولید شده اند و ضد زنگ هستند. 

از همزن حرفه ای پنج کاره ی جی پاس مدل GSM43011 می توان به عنوان دستگاه آبمیوه گیری نیز استفاده نمود. با تغییر وضعیت سری و استفاده از تنگ مخصوص می توان عملیات آب میوه گیری را با بهترین کیفیت انجام داد. تنگ مخصوص آبمیوه گیری بیش از 1 لیتر حجم داشته و قادر است در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت، بیشترین سطح از میوه ها را مخلوط نماید. از طریق این آبمیوه گیری GSM43011 می توان در کمترین زمان، مخلوطی از آبمیوه ی خنک و شیرینی های بسیار لذیذ را آماده کرده و برای مهمانان سرو نمایید. 

دستیار آشپزخانه ی جیپاس GSM43011، توانایی چرخ کردن گوشی را نیز دارد. این دستگاه حرفه ای بسیار مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است و واقعا مستحق این تعریف و تمجید ها را نیز بوده است. به هر میزان از گوشت که نیاز داشته باشید، بدون نیاز به دستگاهی جداگانه، می توانید چرخ نموده و به بهترین شیوه آماده نمایید. 

قدرت موتور 1000 وات، بیشترین قدرت را با کمترین مصرف انرژی برای دستگاه همه کاره ی جی پاس مدل GEEPAS به ارمغان آورده است. ایجاد کمترین صدای ممکن نیز آرامش بی نظیر و دلگرم کننده ای به محیط زندگی شما خواهد بخشید. وزن همزن برقی جیپاس GSM43011 بسیار کم بوده و حمل و نقل را بسیار آسان نموده است. همزن 5 کاره ی جی پاس مدل 43011 به لطف سرعت 10 حالته امکان انجام فعالیت های بسیار زیادی را داشته و می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا راضی نماید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
GEEPAS Stand Mixer GSM43011

مشخصات

نوع
همزن کاسه دار 5 کاره
سایر ویژگی و امکانات
فعالیت های همزن، خمیرزن، آبمیوه گیر، آسیاب و خردکن
توان مصرفی
1000 وات
تعداد تنظیمات سرعت
10 سرعته
کاسه
بله
خمیرزن
بله
ظرفیت کاسه
5.5 لیتر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام