×

همزن دستی فکر مدل FAKIR ERICA

نام تجاری:
دسته بندی: همزن
همزن دستی فکیر مدل Fakir Hand Mixer ERICA

فکر در ساخت همزن قدرتمند سیرا از توان بالای 600 وات بهره گرفته و قدرتی فراتر از انتظار را فراهم خواهد نمود. همزن دستی فکیر مدل ERICA از بدنه ای پلاستیکی بسیار مقاوم و ضد ضربه بهره گرفته و امکان حمل بسیار راحت را به همراه آورده است. همزن دستی Fakir ERICA از 5 سرعت متفاوت استفاده نموده و با توجه به نوع مواد غذایی کاربر قادر است، سرعت را تغییر دهد. همزن دستی فکر مدل Fakir Mixer ERICA از تیغه های تمام استیل ضد زنگ کمک گرفته و طول عمر دستگاه را به نهایت رسانده و تغییری در ساختار مواد غذایی ایجاد نخواهد کرد. همزن دستی فاکر مدل 600 وات ERICA توانایی خمیر زن را نیز داشته و کارایی دستگاه با توجه به تیغه های متفاوت به نهایت رسیده است. فکر برای حمل راحت تر همزن دستی Fakir ERICA از جعبه حمل مخصوص کمک گرفته است.

ادامه مطلب
780,000 تومان
رنگ
  • سفید
  • بنفش
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات همزن دستی 600 وات فکر مدل ERICA

        

همزن یکی از وسایلی است، که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در آشپزخانه نقش پررنگی دارد. برای تهیه ی کیک های خانگی، انواع شیرینی و یا برای مخلوط کردن غذا و خرد کردن مغز های مقوی، همزن نقش بسیار مفیدی را ایفا می کند. کمپانی فکر به عنوان یکی از برترین تولیدکننده گان لوازم خانگی در بازار اروپا، در تولید این وسیله ی پر مصرف بسیار موفق عمل کرده است. یکی از برترین مدل های میکسر دستی موجود در بازار، میکسر Fakir ERICA می باشد. در ادامه به بررسی این محصول پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید.

         

 امکانات و ویژگی ها

فکر یکی از بزرگترین کمپانی های تولید لوازم خانگی در اروپا است و از به نام ترین برندهای بازار می باشد. این کمپانی در تولید محصولات خود از به روز ترین امکانات و قابلیت ها استفاده می کند تا بتواند کاربر را کاملا راضی نگه دارد. یکی از برترین محصولات تولیدی فکر، همزن دستی ایریکا می باشد. همزن دستی ERICA از بدنه ای کاملا پلاستیکی ساخته شده است. بدنه ی پلاستیکی موجب کاهش وزن به حداقل شده و امکان حمل و نقل را به همه ی مکان ها را داده است. همزن دستی فکیر مدل Fakir ERICA از بدنه ای بسیار زیبا و ارگونامیک بهره گرفته و به راحتی در دست جای گرفته و کار را برای کاربر بسیار راحت تر از قبل خواهد نمود. 

قیمت همزن دستی فکیر مدل Fakir Hand Mixer ERICA

        

برای ایجاد قدرت بیشتر، فکیر از موتور نیرومند 600 وات کمک گرفته است. توان 600 وات، انرژی لازم برای مخلوط کردن و یا خرد کردن هر نوع مواد غذایی را فراهم خواهد نمود. استفاده از این توان به میکسر دستی Fakir ERICA کمک کرده بیشترین بازدهی مثبت با کمترین مصرف انرژی را فراهم بیاورد و کاربر را کاملا راضی نماید. با توجه به نوع مواد غذایی مصرف کننده قادر است، سرعت دستگاه را تغییر دهد. استفاده از 5 سرعت متفاوت موجب شده، کاربر نهایت بهره وری را از همزن دستی فکیر اریکا داشته باشد. خرد کردن مغزهای مغذی و یا یخ نیازمند توان بسیار بیشتری از مخلوط کردن آرد و تخم مرغ و ... می باشد و کاربر با استفاده از حالت سرعت های متفاوت می تواند، بهترین عملکرد را از همزن دستی Fakir ERICA داشته باشد.

فکیر به منظور افزایش کیفیت و عملکرد همزن دستی، از تیغه های دوتایی از نوع تمام استیل بهره گرفته است. تیغه های تمام استیل موجب شده، عمر میکسر FAKIR HAND MIXER ERICA به نهایت برسد و کاربر بیشترین سطح رضایت را داشته باشد. جنس تیغه های تمام استیل موجب شده، تیغه ها زنگ نزده و در طعم مواد غذایی تاثیر نداشته باشد. تمامی این امکانات موجب رضایت کامل کاربر شده و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نماید.

همزن دستی فکیر مدل Fakir ERICA توانایی خرد کردن، مخلوط کردن و خمیر زن را نیز دارد. این فعالیت ها موجب افزایش علاقه ی کاربران به این محصول شده و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است. می توان گفت با هزینه ی مناسب یکی از برترین همزن ها را می توان خرید و اوج کیفیت و کارایی را تجربه کرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
FAKIR Hand Mixer ERICA

مشخصات

نوع
همزن دستی
توان مصرفی
600 وات
تقویت کننده‌ی توربو
بله
تعداد تنظیمات سرعت
5 سرعته
کاسه
خیر
خمیرزن
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام