×

هیتر برقی سنکور SCF 3200WH

نام تجاری:
دسته بندی: هیتر
بخاری برقی سنکور SENCOR Heater SCF 3200WH

حداکثر توان: 1500 وات
کنوکتور: دارد با قابلیت تنظیم توان بین 750 تا 1500 وات
ترموستات: دارد برای تنظیم دما از 15 درجه تا 35 درجه سانیتی‌گراد
جنس بدنه: فلز ضد زنگ با گواهینامه IP24
نمایشگر LCD: دارد

ادامه مطلب
2,750,000 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت بخاری برقی دیجیتالی سنکور SENCOR Heater SCF 2300WH

در فصل سرما اولین نیاز هر خانواده وسایل گرمایشی است. ایران نیز جزو کشورهایی است که زمستان سخت و طاقت فرسا را دارد. از گذشته تا به حال افراد به‌منظور ایجاد گرمایش در منزل، از وسایل متفاوتی بهره گرفته اند. چوب از گذشته با انسان همراه بوده و تا همین اواخر نیز، سوزاندن چوب تنها روش کردن منزل بود. هنوز هم بسیاری از روستاهای دور افتاده از چوب برای تولید گرما کمک می‌گیرند. پس از مدتی نفت جایگزین چوب شد و وظیفه تولید گرما را برعهده گرفت. ایران بزرگ برای بیش از یک دهه است که گاز طبیعی را جایگزین نفت کرده و با کمترین زحمت، بیشترین کارایی ممکن را خواهد داشت. اما جهت جلوگیری از اتلاف سرمایه و انرژی‌های جبران ناپذیر همانند نفت و گاز، تولید وسایل گرمایشی با استفاده از انرژی تجدید پذیر برق شروع شد. تولید و استفاده از هیتر برقی، به سرعت در جامعه جایگاه مناسبی پیدا کرد و این محصول فروش بسیار مناسبی را به خود اختصاص داد. هیتر برقی ارزان قیمت سنکور مدل SENCOR SCF 3200WH جزو نمونه‌های مدرن و با کارایی بسیار زیاد است که با ورود این محصول به ایران، مشتاقان زیادی را به خود اختصاص داد.

طراحی هیتر ارزان قیمت کانوکتور دار سنکور SCF 2300WH

«بخاری برقی»در بیشتر مکان‌ها از جمله مغازه و مکان‌های کوچک بیشترین استفاده را دارند. بخاری برقی ارزان قیمت به لطف ایجاد گرمای زیاد و عدم بوی بد، محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است. سنکور یکی از برترین تولید‌کننده‌های بخاری برقی در دنیا است که با استفاده از تکنولوژی نوین اروپایی، توانسته بیشترین کارایی را به ثبت برساند.

هیتر برقی سنکور SENCOR SCF 3200WH

سنکور در ساخت بخاری برقی SCF 2300WH از جنس رویه فلزی ضد زنگ بهره گرفته است. آلیاژ به کار رفته در این بخاری بسیار سبک و مقاوم بوده و طول عمر زیادی ار به ارمغان آورده است. این بدنه در برابر ضربه و گرما بسیار مقاوم است و امکان حمل را برای مصرف‌کننده بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. ظاهر زیبا و ارگونامیک بخاری سبب شده، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این بدنه در برابر گرما و حرارت بسیار مقاوم است و برای مدت طولانی رنگی کاملا ثابت خواهد داشت. هیتر برقی سنکور SCF 2300WH با استفاده از بدنه مقاوم توانسته گواهی نامه IP24 را کسب نماید و مقاومت خود را به همه ثابت نماید.

هیتر برقی سنکور SENCOR Heater SCF 2300WH امکان اتصال به دیوار و امکان امکان استفاده به صورت ایستاده و پایه را دارد. سنکور از دو پایه مخصوص بهره گرفته است که امکان حمل و قرار دادن در هر مکانی را میسر می‌سازد. این پایه‌ها از نوع پلاستیک هستند و مقاومت بسیار زیادی ار خواهد داشت. امکان جداسازی این پایه‌ها و اتصال به دیوار نیز وجود دارد. بخاری برقی سنکور با اتصال به دیوار کار را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. امکان اتصال به دیوار سبب شده از این محصول بتوان به عنوان رادیاتور بسیار باکیفیت بهره گرفت و بیشترین راندمان را به نمایش بگذارد.

بر روی بدنه هیتر نمایشگر LCD جای گرفته است. نمایشگر LCD امکان مشاهده دما و عملکرد هیتر را به طور کامل به نمایش خواهد گذاشت. این پنل با رنگ آبی، جذابیت بخاری برقی دیجیتالی SCF 2300WH را به نهایت خود رسانده است. از طریق این پنل می‌توان تنظیمات لازم را اعمال کرد تا به کارایی بی‌نظیری دست یافت.

هیتر برقی سنکور SENCOR SCF 3200WH

کارایی و کیفیت بخاری برقی سنکور SCF 2300

هیتر در زمستان بیشترین استفاده را دارد. بنابراین این محصولات باید از برترین کارایی و کیفیت برخوردار باشد و بتواند مصرف‌کننده را کاملا راضی نماید. به‌همین منظور سنکور نیز از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته و توانسته عملکردی فوق‌العاده را به نمایش بگذارد. سنکور با استفاده از دانش برتر قادر است، با کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی توانسته کارایی بی‌نظیری را فراهم آورد.

سنکور در ساخت هیتر برقی SCF 2300WH از توان نهایی 1500 وات بهره گرفته است. این توان امکان تولید گرمایی بی‌نظیر و فوق‌العاده را امکان پذیر کرده است. این توان با صرف کمترین مصرف انرژی توانسته بازدهی را به نهایت خود برساند و هر منتقدی را شیفته خود نماید. توان 1500 وات امکان گرم کردن محیطی به متراژ 40 متر را خواهد داشت. اتاق‌های بزرگ و یا مغازه‌های طویل از طریق این هیتر به طور کامل پوشش داده می‌شود و هوایی گرم و مطبوع را به جریان بگذارد. سنکور خود اعلام کرده که این هیتر فضایی بیشتر از 40 متر را گرم خواهد کرد و بازدهی این محصول فراتر از انتظارها خواهد بود.

«هیتر دیجیتالی» SENCOR SCF 2300WH از فناوری کنوکتور کمک گرفته است. کنوکتور قادر است، میزان مصرف انرژی را با توجه به عملکرد محصول تنظیم نماید. اگر دمای هوا بسیار سرد باشد، به صورت خودکار توان هیتر را بر روی 1500 وات تنظیم خواهد کرد. در غیر این صورت وضعیت توان هیتر در حالت معمولی بر روی توان 750 وات تنظیم می‌شود و با صرف کمترین انرژی بیشترین بازدهی را به ثبت رسانده است.

یکی دیگر از مزایای حرفه‌ای هیتر دیجیتالی سنکور 2300WH امکان استفاده از ترموستات هوشمند است. این ترموستات وظیفه تنظیم دما را برعهده خواهد گرفت. ترموستات خودکار این محصول با توجه میزان دمای محیط به صورت خودکار امکان تولید گرما را خواهد داشت. تنظیم دما بین 15 تا 35 درجه سانتی‌گراد امکان پذیر است و گرمایی مطبوع را به همراه خواهد داشت. این ترموستات بسیار پر کاربرد ظاهر شده و تشخیص تغییر دما در کمترین زمان را خواهد داشت. به‌طور مثال اگر درب و یا پنجره‌ای باز شود برای جبران دما، فعالیت دستگاه را به 35 درجه می‌رساند.

هیتر برقی سنکور SENCOR SCF 3200WH

بر روی پنل هیتر دیجیتالی سنکور کلید‌های متفاوتی قرار گرفته‌اند که هر کدام وظیفه خاصی را برعهده می‌گیرند. این پنل کار را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل کرده است و تنها با فشار دادن کلیدها می‌توان بازدهی بالا را از هیتر مشاهده کرد. این کلیدها امکان خاموش و یا روشن کردن و همچنین تنظیم دما را میسر کرده‌اند.

حالت گرمایشی هیتر SCF 2300WH به 4 شیوه متفتوت تقسیم می‌شود. حالت آماده به‌کار، این قابلیت سبب شده دستگاه به صورت خودکار در زمان نیاز روشن و یا خاموش شود. ضد یخ که نیاز به گرمایش بسیار زیاد دارد. حالت اقتصادی، که سبب شده با مصرف کمترین انرژی بیشترین بازدهی مثبت را به‌همراه خواهد داشت. حالت راحتی نیز که کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی را خواهد داشت و صدایی بسیار کم را ایجاد خواهد کرد تا محیطی آرام و دلنشین در خدمت مصرف کننده باشد. این 4 حالت راندمان کار را به نهایت خود رسانده است و می‌تواند هر منتقدی را کاملا راضی نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Heater SCF 3200WH
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,600,000 تومان
بخاری برقی سنکور SENCOR SCF 2400WH حداکثر توان: 1500 واتکنوکتور: دارد و توان را بین 750 تا 1500 وات تنظیم خواهد کردترموستات: دارد و دما را بین 5 تا 55 درجه تنظیم خواهد کردجنس بدنه: فلز ضد زنگ با رویه شیشه‌ای درخشان با...
2,750,000 تومان
بخاری برقی سنکور SENCOR Heater SCF 3200WH حداکثر توان: 1500 واتکنوکتور: دارد با قابلیت تنظیم توان بین 750 تا 1500 واتترموستات: دارد برای تنظیم دما از 15 درجه تا 35 درجه سانیتی‌گرادجنس بدنه: فلز ضد زنگ با گواهینامه...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام