×

سماور برقی پرشیا PR-8992N

نام تجاری:
دسته بندی: چای ساز
سماور برقی پرشیا فرانس PR8992N

ظرفیت کتری 2.5 لیتر
ظرفیت قوری 1 لیتر
چرخش 360 درجه
قابلیت گرم نگه دارنده در دمای 130 درجه با کمترین انرژی
توان 2200 وات

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سماور برقی پرشیا PERSIA Samavar PR 8992N

چای به دلیل محبوبیت بیش از اندازه هر روز و در هر خانه ایرانی آماده می‌شود. اما طرز تهیه و استفاده از وسایل آماده سازی چای یکی از مهم‌ترین معیارها در تولید چای تازه طعم و خوشمزه است. سماور جزو وسایل آشپزخانه ارزان و کارامد است که می‌تواند بیشترین کارایی مثبت را به ثبت برساند. چای ساز روهمی و یا سماور برقی امکان تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین نوشیدنی‌ها را داشته و قطعا می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را کاملا راضی نماید. پرشیا فرانس جزو برندهای معتبر و با تجربه در ساخت سماور برقی است و نمونه موفقی همانند سماور برقی PR-8992N را به بازار عرضه کرده است.

طراحی سماور برقی پرشیا PR 8992N

پرشیا فرانس چندین سال است که در بازار حضور دارد و به خوبی با مشتری خود آشنایی دارد. بنابراین به خوبی می‌داند چه محصولاتی را تولید نماید که بتواند مصرف‌کننده را به سوی خود جذب نماید. چای ساز رو همی ارزان قیمت و یا سماور برقی به دلیل استفاده روزانه باید از ظاهر زیبا و در عین حال بادوام بهره بگیرد تا برای مدت طولانی تمام نیازهای کاربر را برطرف نماید.

سماور برقی پرشیا فرانس مدل PR-8992N از کتری بزرگ با جنس استیل و شیشه کمک گرفته است. بیشتر این کتری را شیشه نشکن و بسیار مقاوم در برابر حرارت فراگرفته است. این شیشه امکان مشاهده وضعیت جوش آمدن آب را میسر کرده و قادر است بیشترین کاربرد را داشته باشد. حاشیه‌ها و گوشه‌های این کتری را استیل ضد زنگ فرا گرفته که امکان مشاهده مقاومت بیش از اندازه را فراهم ساخته است. این کتری بر روی پایه‌ای از جنس پلاستیک قرار می‌گیرد که وزن محصول را به حداقل رسانده و حمل را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل نموده است. یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت چای ساز برقی پرشیا استفاده از شیر خروجی با استحکام بالا استفاده کرده است. این شیر خروجی امکان خروج آب با حجم بالا و بدون کمترین چکه را میسر می‌سازد.

کتری سماور برقی پرشیا مدل PERSIA PR-8992N از حجم 2.5 لیتر بهره گرفته است. حجم 2.5 لیتر، بیشترین حجم از آب را به نقطه جوش رسانده و امکان تهیه چای و نوشیدنی به حجم بسیار بالا را به ارمغان خواهد آورد. این حجم 2.5 لیتر حتی در مهمانی‌های بزرگ نیز توانسته بیشترین بازدهی مثبت را ارایه نماید و کاربر را کاملا راضی نماید. داخل این کتری به وسیله LED های رنگی، بیشترین زیبایی ممکن را به ارمغان آورده است. این لامپ‌های نوری با تغییر رنگ خود وضعیت به جوش آمدن آب را به نمایش می‌گذارند.

قوری عضو جدایی ناپذیر چای ساز دم آور پرشیا PR 8992N می‌باشد. پرشیا از قوری شیشه‌ای در ساخت این محصول بهره گرفته است. قوری شیشه‌ای مقاومت بی‌نظیری در برابر حرارت و ضربه دارد و طول عمر بالا را برای مصرف‌کننده فراهم خواهد ساخت. قوری چای ساز پرشیا با حجم 1 لیتر تولید شده و بر روی سماور قرار خواهد گرفت. این قوری نیز شفاف تولید شده و امکان مشاهده مراحل دم کشیدن را به کاربر خواهد بخشید. درون این قوری 1 لیتری فیلتر و صافی استیل تعبیه شده است. این فیلتر موجب ذخیره برگ چای و برگ دمنوش شده و نوشیدنی سالم و بدون مواد اضافه را به کاربر خواهد بخشید.

از مهم‌ترین قابلیت‌های سماور برقی پرشیا PERSIA Samavar PR-8992N می‌توان به قابلیت چرخش 360 درجه اشاره کرد. وصل بودن کابل برق به پایه سماور، سبب شده سماور به طور کامل چرخش داده و امنیت و کارایی فراتر از انتظار را از چای ساز شاهد باشیم. همچنین می‌توان کتری را در حالت دلخواه قفل کرد و مانع از چرخش آن شد. یکی دیگر از مواردی که موجب زیبایی هر چه بیشتر این چای ساز شده، امکان استفاده از المنت پنهان است. المنت‌های گرم کننده به صورت کاملا پنهان تعبیه شده‌اند و هیچ اثری از آن نمی‌توان یافت.

سماور برقی پرشیا PERSHIA PR-8992N

کارایی چای‌ساز روهمی پرشیا PERSIA Tea Maker PR-8992N

سماور و چای ساز علاوه بر ظاهر زیبا، باید کارایی و کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت برساند. توان و کیفیت ساخت متناسب می‌تواند کارایی چای ساز را تکمیل نماید و بازدهی محصول را به نهایت خود برساند. توان و قابلیت‌های متفاوت سبب می‌شود، محبوبیت و کارایی چای ساز به نهایت خود برسد.

چای ساز دم‌آور ارزان قیمت پرشیا مدل PR 8992 از قابلیت گرم نگه دارنده بهره گرفته است. قابلیت گرم نگه دارنده امکان حفظ گرمای آب به مدت زمان 6 ساعت را خواهد داشت. این فناوری در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی خواه کرد و در هر زمان، چای تازه و خوش طعم را به کاربر تحویل خواهد داد. به لطف استفاده از این فناوری امکان حفظ گرمای آب در دمای 130 درجه سانتی گراد، با کمترین مصرف انرژی وجود خواهد داشت.

پرشیا فرانس از توان نهایی 2200 وات استفاده کرده است. چای ساز خانگی و یا سماور برقی 2.5 لیتری پرشیا فرانس مدل PERSIA PR-8992N به لطف استفاده از توان 2200 وات امکان تهیه چای و دمنوش‌های گرم را در کمترین زمان ممکن میسر خواهد ساخت. این چای ساز با کمترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را ارایه خواهد داد و راندمان کار را به نهایت خود می‌رساند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Samavar PR-8992N
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,840,000 تومان
سماور برقی کرکماز مدل چایکولیک اینوکس CHAYCOLIK A842  شرکت سازنده : کرکماز توان مصرفی : 2000 وات ظرفیت سماور : 3.5 لیتر ظرفیت قوری : 1.1 لیتر وزن : 3 کیلوگرم ترموسات : دارد طراحی : ارگونومیک قابلیت گرم نگهداشتن :...
5,037,000 تومان
سماور برقی کرکماز مدل KORKMAZ A-334 توان مصرفی : 2000 وات جنس بدنه : استیل ضد زنگ جنس دسته : باکالیت نسوز ظرفیت سماور : 4 لیتر ظرفیت قوری : 1.8 لیتر خاموش شدن خودکار : دارد عملکرد گرم نگهدارنده : دارد
2,650,000 تومان
چای ساز کرکماز KORKMAZ DEMTEZ A369 کشور سازنده : ترکیه توان مصرفی : 1600 وات گنجایش کتری : 1.6 لیتر گنجایش قوری : 1.1 لیتر قابلیت  گرم نگه داشتن : دارد قابلیت خاموش شدن خودکار : دارد چرخش 360 درجه : دارد جنس بدنه کتری...
2,000,000 تومان
چای ساز کرکماز مدل KORKMAZ A850 نوع چای ساز : روهمی توان مصرفی : 1600 وات جنس بدنه : استیل ضد زنگ ظرفیت کتری : 1.3 لیتر ظرفیت قوری : 0.9 لیتر هشدار دهنده صوتی : دارد عملکرد گرم نگهدارنده : دارد خاموش شدن خودکار : دارد
2,500,000 تومان
چای ساز صفحه ای ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-522 توان 2200 واتظرفیت کتری 1.7 لیترظرفیت قوری 1.5 لیترقابلیت گرم نگه دارندهجنس بدنه پیرکسجنس دسته پلاستیک ABSدارای صافی استیل ضد زنگ
1,724,000 تومان
چای ساز روهمی کرکماز اصلی مدل Korkmaz Demkolik A359 با توان 1600 وات  از جنس استیل 18/10  دارای حالت ذخیره سازی انرژی  ظرفیت 0.9 لیتری قوری  ظرفیت 1.8 لیتری کتری  دارای عملکرد گرم نگه‌دارنده  ساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام