×

چای ساز دلمونتی DL445

دسته بندی: چای ساز

چای ساز سماوری دلمونتی dl445

چای ساز دم آور و یا سماوری
توان 1500 وات
سیستم گرم نگه دارنده
فیلتر ضد زنگ دائمی
کتری 3 لیتری
قوری 1 لیتری

ادامه مطلب
2,430,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • سفید
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت چای ساز دم آور دلمونتی Delmonti Tea Maker DL445

محبوب‌ترین نوشیدنی بعد از آب، در میان ما ایرانیان، چای است. چای از گذشته خیلی دور وارد ایران شده و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. تهیه چای درگذشته سخت و طاقت فرسا بود اما با گذشت زمان تهیه چای به امری خوشایند و لذت بخش تبدیل شده است. چای ساز از جمله وسایل آشپزخانه ارزان و پر کاربرد در هر منزل است که وظیفه تهیه چای خوش طعم را برعهده می‌گیرد. چای ساز سماوری دلمونتی مدل dl445 از جمله مدلهای زیبا و کارآمد است که در ادامه به بررسی آن پرداخته‌ایم.

طراحی چای ساز سماوری دلمونتی dl 445

چای ساز در کل به دو دسته صفحه‌ای و دم آور، تقسیم می‌شوند. مدل دم آور به مدل سماوری نیز معروف است و به تازگی وارد بازار شده است. این نوع چای ساز در زمان کمی بسیار محبوب شد و فروش بالایی را رقم زد و جایگزین مناسبی برای مدل های قبل از خود شد. این نوع چای ساز طعم واقعی و طبیعی را ارایه میدهد و قادر است هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

دلمونتی در ساخت چای ساز رو همی Delmonti dl445 از پایه پلاستیکی استفاده کرده است. پایه پلاستیکی بسیار مقاوم و جذاب ساخته شده است. رنگ سفید این پایه به زیبایی محصول بسیار افزوده و موجب افزایش فروش چای ساز شده است. کابل چای ساز به این پایه وصل شده و از طریق المنت‌های پنهان گرما به آب داخل کتری انتقال داده می‌شود. این فناوری علاوه بر زیبایی و افزایش ایمنی، امکان چرخش 360 درجه ای را برای کتری میسر ساخته است. در بخش انتهایی پایه چای ساز مخزنی برای ذخیره چکه آب تعبیه شده تا مانع از ریختن آب بر روی سایر وسایل گردد.

چای ساز سماوری دلمونتی 445 از کتری بزرگ و زیبا بهره گرفته است. این کتری از نوع پیرکس نشکن بوده و در مقابل حرارت و ضربه بسیار مقاوم است. جنس شفاف این کتری موجب گشته، کاربر مراحل به جوش آمدن آب را مشاهده نماید و یا اقدامات لازم را انجام دهد. این کتری با حجم 3 لیتر، آب جوش مورد نیاز برای تهیه چای در مهمانی‌های بزرگ را نیز خواهد داشت. چای ساز دلمونتی dl445 برای خانواده‌های پرجمعیت بیشترین کارایی را دارد و کدبانو را کاملا راضی خواهد کرد. در داخل کتری LED رنگی به رنگ آبی تعبیه شده و زیبایی محصول را دو چندان خواهد کرد.

دلمونتی از شیر آب خروجی با بهترین کیفیت ممکن بهره گرفته است. جنس این شیر خروجی آب از نوع پلاستیک با بیشترین مقاومت است و سبب زیبایی و افزایش کارایی چشمگیر محصول نیز شده است. شیر خروجی به سیستم ضد چکه مجهز گشته و مانع از چکه کردن آب و افزایش تمیزی محیط آشپزخانه خواهد شد. همچنین این سماور به فیلتر استیل مجهز گشته که مانع از خروج مواد اضافه به همراه آب خواهد شد.

قوری چای ساز دم آور دلمونتی Delmonti Tea Maker dl445 نیز از نوع پیرکس و شفاف است. این جنس قوری در برابر گرما بیشترین مقاومت را خواهد داشت و طول عمر بالایی را دارد. هیچ نوع المنتی به قوری متصل نیست و جوش آمدن کتری موجب دم کشیدن نوشیدنی داخل قوری خواهد شد. این فرایند موجب ایجاد چای با طعمی واقعی و کاملا طبیعی خواهد شپ که می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را کاملا راضی نماید. قوری این چای ساز به فیلتر استیل دائمی تجهیز شده است. این فیلتر برگ چای و سایر نوشیدنی‌ها را در خود جای داده و از خارج شدن آن به همراه نوشیدنی جلوگیری خواهد کرد.

چای ساز دلمونتی DL 445

کارایی چای ساز دلمونتی Delmonti DL445

علاوه بر ظاهر زیبا، چای ساز باید از کارایی و توان بالا بهره بگیرد. بر همین اساس دلمونتی نیز از برترین قابلیت‌های روز دنیا بهره گرفته تا بتواند کاربر را راضی نگه دارد. چای به طور روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید با صرف کمترین انرژی، بیشترین کارایی مثبت را فراهم نماید. دلمونتی نیز چندین سال است که در بازار ایران حضور دارد و نیاز کاربر را به طور کامل می‌شناسد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هخای چای ساز دلمونتی مدل dl445 استفاده از قابلیت گرم نگه دارنده است. فناوری گرم نگه دارنده در دنیای پر مشغله امروز بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با یکبار گرم کردن آب می‌توان برای مدت بسیار طولانی چای گرم و تازه را در اختیار داشت. این سیستم گرم نگه دارنده امکان داغ نگه داشتن آب برای مدت 6 ساعت را فراهم خواهد ساخت.

چای ساز سماوری دلمونتی مدل Delmonti Tea Maker dl 445 از توان 1500 وات استفاده کرده است. توان 1500 وات امکان تهیه انواع مواد غذایی انواع نوشیدنی همانند چای، دمنوش و ... را فراهم ساخته است. این توان بالاترین سطح کارایی را با کمترین میزان مصرف انرژی رقم خواهد زد و می‌تواند هر مصرف‌کننده‌ای را کاملا راضی نگه دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Delmonti Tea Maker DL-445
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,840,000 تومان
سماور برقی کرکماز مدل چایکولیک اینوکس CHAYCOLIK A842  شرکت سازنده : کرکماز توان مصرفی : 2000 وات ظرفیت سماور : 3.5 لیتر ظرفیت قوری : 1.1 لیتر وزن : 3 کیلوگرم ترموسات : دارد طراحی : ارگونومیک قابلیت گرم نگهداشتن :...
5,037,000 تومان
سماور برقی کرکماز مدل KORKMAZ A-334 توان مصرفی : 2000 وات جنس بدنه : استیل ضد زنگ جنس دسته : باکالیت نسوز ظرفیت سماور : 4 لیتر ظرفیت قوری : 1.8 لیتر خاموش شدن خودکار : دارد عملکرد گرم نگهدارنده : دارد
2,650,000 تومان
چای ساز کرکماز KORKMAZ DEMTEZ A369 کشور سازنده : ترکیه توان مصرفی : 1600 وات گنجایش کتری : 1.6 لیتر گنجایش قوری : 1.1 لیتر قابلیت  گرم نگه داشتن : دارد قابلیت خاموش شدن خودکار : دارد چرخش 360 درجه : دارد جنس بدنه کتری...
2,000,000 تومان
چای ساز کرکماز مدل KORKMAZ A850 نوع چای ساز : روهمی توان مصرفی : 1600 وات جنس بدنه : استیل ضد زنگ ظرفیت کتری : 1.3 لیتر ظرفیت قوری : 0.9 لیتر هشدار دهنده صوتی : دارد عملکرد گرم نگهدارنده : دارد خاموش شدن خودکار : دارد
2,500,000 تومان
چای ساز صفحه ای ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-522 توان 2200 واتظرفیت کتری 1.7 لیترظرفیت قوری 1.5 لیترقابلیت گرم نگه دارندهجنس بدنه پیرکسجنس دسته پلاستیک ABSدارای صافی استیل ضد زنگ
1,724,000 تومان
چای ساز روهمی کرکماز اصلی مدل Korkmaz Demkolik A359 با توان 1600 وات  از جنس استیل 18/10  دارای حالت ذخیره سازی انرژی  ظرفیت 0.9 لیتری قوری  ظرفیت 1.8 لیتری کتری  دارای عملکرد گرم نگه‌دارنده  ساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام