×

جاروبرقی سنکور SVC 682VT

نام تجاری:
دسته بندی: جاروبرقی
جاروبرقی سایلنت سنکور مدل Sencor SVC 682VT
  • توان 750 وات با موتور کمپرسوری 
  • حداکثر میزان صدای 75 دسی‌بل 
  • ترکیب رنگ سفید و بنفش 
  • دارای فیلتر HEPA 
  • نوع کیسه یک بار مصرف 
  • دارای 7 متر طول کابل برق 
  • وزن 4.9 کیلوگرم
ادامه مطلب
2,740,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات جاروبرقی سایلنت سنکور مدل SVC 682VT

برای بعضی از خانواده‌های کم درامد و یا متوسط، هزینه کردن زیاد برای یک جاروبرقی تقریبا غیر ممکن است و می‌توان گفت خرید بعضی از مدل‌های جاروبرقی اصلی و خارجی برا این دسته از مردم به یک آرزو تبدیل شده است. اما شرکت سنکور با تولید جاروبرقی‌های ارزان و با کیفیت تا حدی توانسته این قشر از مردم را بی نیاز کند. جاروبرقی‌هایی با مکش عالی و صدای نسبتا کم و سایلنت و با قیمتی خیلی مناسب توانسته این برند را محبوب‌تر از قبل نشان دهد. جاروبرقی SVC 682VT جزو آن دسته از جاروبرقی‌ها به شمار می‌آید که با قیمت ارزان توسط فروشگاه آف خرید عرضه می‌شود و دارای مشخصات و کیفیت بسیار مناسبی است. اگر شما خواهان یک جاروبرقی خارجی با چنین کیفیت و مشخصاتی باشید و برند سنکور را انتخاب نکنید قطعا باید بسیار بیشتر هزینه کنید تا بتوانید آن را تهیه کنید. در این بحث سعی شده تا جاروبرقی ارزان سنکور مدل svc 682vt را برای شما عزیزان تشریح کنیم تا بتوانید این مورد را جزو انتخاب‌های خود داشته باشید.

  

کیفیت و طراحی جاروبرقی بی صدای سنکور مدل Sencor svc 682vt

جاروبرقی بی صدای سنکور مدل Sencor svc 682vt

اگر قصد خرید جاروبرقی ارزان دارید یا می‌خواهید جهیزیه‌ی خود را با هزینه‌ی کمتری تکمیل کنید می‌توانید روی جاروبرقی svc 682vt سنکور حساب باز کنید. این جاروبرقی عالی با مکش بالا و مصرف پایین می‌تواند به شما کیفیت بالا را با قیمت مناسب هدیه بدهد. توان این جاروبرقی کمپرسوری 750 وات است و این بدین معناست که مصرف پایین انرژی و قدرت بالا از بزرگترین مزایای این جاروبرقی است. تکنولوژی 3AAA ECO در این جاروبرقی بکار برده شده تا کارایی و کیفیت تمیز کردن انواع سطوح و فرش و موکت را بالاتر از هر زمانی ببرد و در عین حال بتواند کمترین مصرف انرژی را داشته باشد. این تکنولوژی باعث می‌شود تا کارایی فوق‌العاده‌ای داشته باشد و بتواند منزل شما را عاری از گرد و خاک و ... کند.

شما اگر بخواهید یک جاروبرقی سایلنت و بی صدا داشته باشید قطعا مجبورید برندهایی مانند بوش و فیلیپس را با قیمت بالا خریداری کنید اما اگر سنکور را انتخاب کنید می‌توانید با هزینه‌ی بسیار پایین‌تر یک جاروبرقی سایلنت تهیه کنید و خیالتان را راحت کنید. جاروبرقی ارزان و اصلی سنکور مدل 682vt با حداکثر صدای 75 دسی‌بل جزو کم صداترین جاروبرقی‌ها به حساب می‌آید که به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی و در هر ساعتی از طول شبانه روز مشغول جارو کشیدن باشید بدون اینکه صدای جارو شما و اطرافیان را اذیت کند.

فیلتراسیون قوی و کاربردی HEPA در این جاروبرقی این امکان را فراهم میکند تا هوای اطراف عاری از گرد و خاک و ذرات معلق و حتی بوی نا مطبوع و سیگار شود تا شما دوستانی که مشکل تنفسی دارید یا به یک سری مواد معلق در هوا آلرژی دارید کمک کند بتوانید منزل را جارو کنید و سلامتی شما نیز به خطر نخواهد افتاد. برای استفاده‌ی بهتر از این فیلتر شما می‌توانید چند وقت یک بار فیلتر را از جاروبرقی خارج کرده و شستشو دهید و سپس دوباره روی جارو قرار دهید. به این صورت فیلتراسیون بهتر می‌تواند به وظیفه‌ی خود عمل کند.

برای آسایش بهتر شما یک کابل 7 متری برای جاروبرقی svc 682vt در نظر گرفته شده تا هنگام جارو کشیدن محیط‌های بزرگ نیازی به جابجایی زیاد دوشاخه‌ی جاروبرقی نباشد و در زمان کمتری بتوانید فضای بیشتری را جارو بکشید. برای زمانی که بیش از حد از جاروبرقی استفاده شود یک ترموستات برای جاروبرقی قرار داده شده که مانع گرم شدن بیش از حد جارو می‌شود و مانع آسیب دیدگی موتور جارو می‌شود. با یک بررسی ساده می‌بینید که تمامی استانداردهای روز اروپا روی این جاروبرقی و تمامی محصولات سنکور پیاده شده است تا با نهایت کیفیت و کارایی در خدمت شما باشد.

از نقاط قوت دیگر این جاروبرقی، رنگ زیبا و جالب آن است که ترکیب رنگ‌های سفید و بنفش به همراه رنگ چرخ‌های این جاروبرقی می‌تواند خود را بیشتر از هر جاروبرقی دیگری نشان دهد. ظرفیت و گنجایش کیسه‌ی 682vt حدود 3 لیتر است که برای استفاده‌های اکثر خانواده‌ها کافی به نظر می‌رسد. وزن 4.9 کیلوگرمی جارو نیز کمک میکند تا راحت‌تر بتوانید جارو بکشید و جاروبرقی را جابجا کنید. 

در نهایت شما می‌توانید با قیمت فوق‌العاده ارزان یک جاروبرقی با کیفیت و بی صدا تهیه کنید و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. فروشگاه آف خرید با توزیع و عرضه‌ی تمامی محصولات سنکور با قیمتی مناسب در خدمت شما بزرگواران است. برای ثبت سفارش و مشاوره‌ی بیشتر می‌توانید با کارشناسان آف خرید در تماس باشید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor Vacuum Cleaner SVC 682VT
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
11,680,000 تومان
جاروی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK 120 دقیقه زمان مفید استفاده 4 ساعت زمان شارژ کامل مخزن با ظرفیت 0.2 لیتر صدای 60 دسی‌بل وزن 2.5 کیلو گرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
محصول غیر فعال شده است
مشخصات جاروبرقی پر قدرت بوش مدل Bosch 8Slim1 بوش در تولید جاروبرقی حرفه ای 8SLIM1، از موتور نیرومند 500 وات استفاده نموده است. جاروبرقی 500 وات بوش مدل BOSCH Slim1 از کیسه ی یک بار مصرف 5 لیتر استفاده نموده است....
6,650,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل SVC 0741YL باتری 2200 میلی‌آمپری ولتاژ 40/7 ولت صدای 75 دسی‌بل در حالت حداکثری 85 دقیقه زمان مفید استفاده دارای زمان شارژ 5 ساعت ظرفیت مخزن 0/5 لیتری وزن 3 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,970,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل Sencor SVC 7612VT توان 70 وات بدون کیسه حداکثر صدای 75 دسی‌بل دارای باتری 12 ولتی20 دقیقه زمان مفید استفاده باتری با ظرفیت 1800 میلی‌آمپر0.5 لیتر ظرفیت مخزن وزن 2.8 کیلوگرم

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام