×

کولر گازی جنرال مکس مدل General Max R410 12000

نام تجاری:
دسته بندی: کولر گازی
کولر گازی 12000 جنرال مکس با کمپرسور T1

اسپلیت جنرال مکس 12 هزار مجهز به کمپرسور پر توان T1 جهت استفاده در آب و هوای گرم می باشد. کولر گازی General Max 12000BTU R410 از گاز مصرفی 410 بهره گرفته است، که با توجه به سبک بودن، می تواند در کمترین، بیشترین بازدهی را داشته باشد. کولر گازی جنرال مکس 12000 از فیلتر تصفیه هوا، جهت ایزوله نمودن هوای محیط استفاده نموده است. جنرال مکس 12 هزار به دلیل مجهز بودن به قابلیت سرد و گرم است و در زمستان و تابستان مصرف کننده را راضی نگه خواهد داشت. مصرف کننده قادر است با کمترین هزینه، بیشترین کیفیت و کارایی را با کولر گازی جنرال مکس 12000BTU تجربه نماید.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

کولر گازی جنرال مکس 12 هزار

     

جنرال بعد از چندین سال فعالیت در حوزه ی تولید کولر گازی حال به اوج ظرافت و تکنولوژی رسیده است. کولر گازی جنرال مکس یکی از جدیدترین محصولات این محدوده است که در یال جاری واقعا بیشتر از حد انتظار ظاهر شده است. کولر گازی جنرال مکس با قیمت بسیار مناسب و ظاهر زیبا و کارامد بدون شک یکی از بهترین گزینه های موجود، با ارزش خرید بالا است.

       

طراحی 

کمپانی چینی جنرال به پختگی در تولید محصولات برودتی رسیده است و شاهد این ماجرا محصول بسیار با کیفیت جنرال مکس است. کولر گازی جنرال مکس 12 هزار با استفاده از پلاستیک بسیار مرغوب و براق پوشش داده شده است. کولر گازی General Max T1 12000 BTU/h از پنل نمایشگر مخفی برای نشان دادن تنظیمات و وضعیت دستگاه استفاده نموده است. نوار طلایی رنگ براق در عرض پنل داخلی زیبایی خیره کننده ای به کولرگازی جنرال مکس 12 هزار بخشیده است. 

استفاده از آلیاژ ضد زنگ در پنل کولر گازی General Max T1 12000 BTU/h سبب جلوگیری از زنگ زدگی خواهد شد. یونیت خارجی General Max 12000 BTU نیز از آلیاژ فلزی مقاوم در برابر نفوذ آب و ضد زنگ استفاده کرده است. 

      

سرمایش و گرمایش

کولر گازی جنرال مکس توان سرمایش بسیار بالایی دارد و تابستان گرم و خشک را به آب و هوایی بسیار معتدل خواهد رساند. استفاده از پره های قابل تنظیم و سبب افزایش سرمادهی و افزایش متراژ پرتاب باد خواهد شد و همین مهم موجب شده در کمترین زمان ممکن دمای محیط به دمای ایده آل شما برسد. میزان سرمایش کولر گازی جنرال Max بسیار بالا است و به کاربر امکان میدهد در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی نماید. 

میزان گرمایش کولر گازی جنرال مکس 12 هزار کاربر را از کار گذاشتن بخاری در زمستان کاملا بی نیاز خواهد کرد. کولر گازی General Max 12000 BTU میزان گرمادهی بسیار بالایی دارد و در کمترین زمان ممکن محیط را به دمای ایده آل خواهد رساند. 

       

کمپرسور کم مصرف 

کولر گازی جنرال مکس 12000 مجهز به کمپرسور یا به اصطلاح T1 می باشد. کمپرسور مخصوص مناطق گرم و حاره ای است و با کشور ما سازگاری بسیار زیادی دارد. 

برای کاهش مصرف انرژی کمپانی جنرال از بورد کم مصرف استفاده نموده است. کمپرسور به کار رفته در کولر گازی General Max با معکوس کردن جریان برق موجب کاهش چشمگیر میزان مصرف برق شده و از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد. 

         

بازدهی بالا و هزینه کمتر

کولر گازی جنرال مکس T1 با ظرفیت 12000 مجهز به کمپرسور بسیار قدرتمند و کم مصرف می باشد. کولر گازی با کمپرسور T1 مخصوص مناطق حاره ای بوده و با توجه به وضعیت آب و هوایی ایران این کمپرسور بسیار مناسب بوده و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. 

همچنین محصول Split Wall Mounted General Max 12000 مجهز به کمپرسور کم مصرف است که میزان مصرف انرژی را به حداقل رسانده و بسیار مقرون به صرفه و کم خرج خواهد بود. 

         

فیلتر تصفیه هوا

کولر گازی جنرال مکس 12 هزار با کمپرسور T1 به فیلتر تصفیه هوای بسیار قدرتمند تجهیز گشته است. این فیلتر سبب میشود ذرات معلق گرد و خاک و ذرات بیماری زا به این فیلتر بچسبند و از انتشار این ذرات در محیط جلوگیری کند. 

این امر موجب شده هوای محیط اطراف زندگی شما بسیار پاکیزه و عاری از هر گونه ذرات بیماری زا باشد. کولر گازی General Max 12000 BTU/h T1 با استفاده از این فیلتر هوای ایزوله و تمیز را برای شما فراهم خواهد کرد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
General Max R410 12000

مشخصات

ریموت کنترل
بله
نوع کمپرسور
روتاری
رده انرژی
+A
نوع موتور
T1
اینورتر (موتور کم مصرف)
خیر
گاز مبرد
R410
ظرفیت سرمایش
16000BTU
ظرفیت گرمایش
19000BTU
نشانگر روی پنل
بله
عملکرد
سرمایش و گرمایش
میزان پرتاب باد
5 متر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
کولر گازی دوال اینورتر ال جی 18000 کولر گازی LG Dual Inverter 18000BTU مجهز به قابلیت اینورتر جهت کاهش میزان مصرف انرژی به میزان 53 درصد است. کولر گازی ال جی اینورتر 18000 از کمپرسور T3 تشکیل شده است. کولر گازی ال جی...
محصول غیر فعال شده است
کولر گازی 60000 ایستاده گری سری تاور مدل GREE Tower Series 60000BTU گری در ساخت کولر گازی قدرتمند 60000 ایستاده سری تاور از کمپرسور بزرگ T3 با کمترین مصرف انرژی بهره گرفته است. کولر گازی ایستاده گری 60000 با توانایی و...
محصول غیر فعال شده است
کولر گازی 48000 ایستاده گری سری تاور مدل GREE Tower Series 48000BTU گری در ساخت کولر گازی قدرتمند 48000 ایستاده سری تاور از کمپرسور بزرگ T3 با کمترین مصرف انرژی بهره گرفته است. کولر گازی ایستاده گری 48000 با توانایی و...
محصول غیر فعال شده است
کولر گازی اینورتر گری 36000 سری نئو  GREE 36000 neo Series مجهز به برد DC Inverter میباشد که باعث کاهش 75 درصدی میشود. کولر گازی سرد و گرم گری 36000 مجهز به موتور T3 است. استفاده از فیلتر تصفیه هوا سبب کاهش مواد مضر...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام