×

گوشت کوب ناسا الکتریک مدل NS-901

نام تجاری:
دسته بندی: گوشت کوب
گوشت کوب 800 وات ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-901

ناسا الکتریک در گوشت کوب حرفه ای ان اس 901 از توان خروجی 800 وات بهره گرفته است. به منظور افزایش عملکرد و کارایی بیشتر، ناسا الکتریک از 2 سرعت متفاوت و حالت توربو کمک گرفته و می توان با توجه به نوع مواد غذایی سرعت گوشت کوب NS-901 را تنظیم نمود. ناسا الکتریک به لطف استفاده از بدنه ی پلاستیکی بسیار با کیفیت و با دوام، طول عمر بسیار بالایی را ایجاد نموده است. گوشت کوب حرفه ای ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-901 از ظرف های مخصوص توان فعالیت های گوشت کوب، خرد کردن، مخلوط کردن و همزن را به کاربر بخشیده است. جنس میله ها از نوع تمام استیل ضد زنگ بوده و با ظرف هایی با حجم های متفاوت امکان فعالیت های متفاوتی را فراهم آورده است.

ادامه مطلب
1,178,000 تومان
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشت کوب ناسا الکتریک مدل NS-901

         

گوشت کوب به یکی از پر مصرف ترین وسایل آشپزخانه تبدیل شده است. گوشت کوب ها به لطف استفاده از قابلیت های متفاوت و کارایی های مختلف در میان عامه ی مردم محبوبیت خاصی را ایجاد نموده است. ناسا الکتریک نیز با قدرت بسیار بالا به تولید این محصول پرداخته و توانسته فروش مناسبی را به خود جذب کند. یکی از برترین گوشت کوب های تولیدی ناسا الکتریک تا به امروز مدل NS-901 می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

      

ویژگی های برتر

ناسا الکتریک با شناخت کامل از نیاز های مصرف کننده ی ایرانی و استفاده از برترین قابلیت های روز دنیا سعی داشته برترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید نماید. گوشت کوب نیز با توجه به چند کاره بودن می تواند بسیاری از نیازهای مصرف کننده را رفع نماید. ناسا الکتریک با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان و استفاده از قابلیت های متفاوت توانسته یکی از برترین گوشت کوب های بازار را تولید نماید. گوشت کوب همه کاره ی ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-901 توانایی فعالیت هایی همچون مخلوط کردن، خرد کردن، گوشت کوب و همزن را به خوبی ایفا خواهد کرد.

گوشت کوب ناسا الکتریک مدل 901 از توان 800 وات بهره گرفته است. توان 800 وات قدرت و نیروی بسیار زیادی را به ارمغان می آورد و می تواند از پس هر کاری بر بیاید. توان 800 وات بیشترین کارایی مثبت را رقم خواهد زد و به لطف این توان گوشت کوب قادر است، هر نوع مواد غذایی سفت و ... را نیز در کمترین زمان باب میل مصرف کننده آماده نماید.

گوشت کوب 4 کاره ی ناسا الکتریک مدل NS-901 از توان تغییر سرعت کمک گرفته است. به لطف این فرایند گوشت کوب ناسا الکتریک مصرف کننده را قادر ساخته با توجه به نوع مواد غذایی سرعت دستگاه را تنظیم نماید. سرعت بالا موجب شده، کاربر در کمترین زمان به بهترین مخلوط دست یابد و لبخند رضایت بر لب های کاربر نقش ببندد.

ناسا الکتریک از بدنه ی پلاستیکی از نوع ABS بهره گرفته است. این بدنه ی با کیفیت علاوه بر زیبایی، وزن بسیار اندکی را  ایجاد کرده که امکان حمل و نقل بسیار بالایی را به ارمغان آورده است. جنس پلاستیک دوام و طول عمر بسیار زیادی را به وجود آورده و قطعا هر مصرف کننده ای را کاملا راضی خواهد نمود.

مهمترین و اصلی ترین وظیفه ی گوشت کوب ناسا الکتریک مدل NS-901 انجام وظیفه ی گوشت کوب است. گوشت کوب 4 کاره ی ناسا الکتریک با استفاده از میله و تیغه ی استیل و ضد زنگ بهترین عملکرد و بازدهی مثبت را ایجاد نموده است. به لطف استفاده از تیغه های تمام استیل شاهد عملکرد بی نقص از گوشت کوب هستیم. گوشت کوب اصلی ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-901 به لطف استفاده از تیغه ی برنده، نمی توان اثری از له شدگی پیدا کرد و قادر به تهیه ی پوره نیز می باشد. پوره کردن گوشت و یا مواد غذایی به یکی از مهمترین و اصلی ترین گزینه ها برای خرید تبدیل شده و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نگه دارد.

مخلوط کردن وظیفه ی دیگر این محصول فوق العاده است. ناسا الکتریک مدل NASA 901 توان مخلوط کردن هر نوع مواد غذایی را داشته و برترین و مقوی ترین مواد غذایی را فراهم می آورد. استفاده از پارچ بزرگ و شیشه ایبا حجم 800 میلی لیتر امکان تهیه ی مخلوطی زیاد   و یکدست را به کاربر بخشیده و کاربر را قطعا راضی خواهد کرد.

قیمت گوشت کوب ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-901

        

امکان خرد کردن مواد غذایی فعالیت دیگری از گوشت کوب حرفه ای ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-901 است. خردکن نیز جزو پر کاربرد ترین وسایل آشپزخانه است و کمک زیادی در تهیه ی غذایی خوشمزه به کاربر داشته است. ناسا الکتریک برای راحتی کار مصرف کننده از ظرف 800 میلی لیتر مدرج بهره گرفته تا کاربر حجم زیادی از مواد غذایی را در کمترین زمان آماده نماید. استفاده از پلاستیک با دوام و شفاف سبب شده، کاربر تمامی مراحل کار خردکن را نظاره کند و به بهترین ترکیب دست یابد. به لطف استفاده از پایه های ضد لغزش امنیت زیادی برای گوشت کوب فراهم شده که می تواند کار را برای مصرف کننده بسیار راحت تر از قبل نماید.

یکی دیگر از قابلیت های گوشت کوب 4 کاره ی ناسا الکتریک مدل NS-901 فعالیت همزن است. ناسا الکتریک از ظرف پلاستیکی برای همزن بهره گرفته و کارایی یک همزن حرفه ای را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین ناسا الکتریک از جنس استیل ضد زنگ برای تیغه ها، کمک گرفته و می تواند طول عمر بالا را تضمین نماید.

ناسا الکتریک از فناوری سیستم خاموشی خودکار کمک گرفته است. زمانی که مصرف کننده از گوشت کوب 800 وات ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-901 برای مدت طولانی استفاده می کند، دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک خاموش می شود، این فرایند مانع از گرم کردن موتور، افزایش طول عمر دستگاه و کاهش مصرف انرژی خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
NASA electric NS-901

مشخصات

سایر قابلیت‌ها
استفاده از پایه ی ضد لغزش | تیغه های تمام استیل | امکان تولید پوره
جنس بدنه
پلاستیک ABS
توان مصرف برق
800 وات
تعداد تنظیمات سرعت
2 سرعته
قابل شست و شو
بله
حجم ظرف همزن
800 وات
جنس ظرف همزن
پلاستیک شفاف
تعداد میله های همزن
1 میله
جنس میله های همزن
استیل ضد زنگ
خردکن
بله
جنس ظرف خردکن
پلاستیک شفاف
مخلوط کن
بله
ظرفیت مخلوط کن
800 وات
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,780,000 تومان
گوشت کوب برقی کرکماز مدل KORKMAZ A447 توان مصرفی : 850 وات جنس بدنه : پلاستیک مقاوم جنس میله : استیل ضد زنگ جنس تیغه ها : استیل ضد زنگ جنس سری همزن : استیل ضد زنگ ظرفیت گوشت کوب : 1.5 لیتر ظرفیت خرد کن : 1 لیتر تعداد...
2,836,000 تومان
گوشت کوب ناسا الکتریک 991 توان 150 تا 600 واتسه کاره شامل گوشت‌کوب، همزن و خرد‌کنتنظیم سرعت ولومی با عملکرد پالسجنس تیغه استیلیک عدد سری همزنتیغه 4 پره برای گوشت کوبجنس میله آلومینیومیجنس بدنه پلاستیک بی نقص
2,250,000 تومان
گوشتکوب 1400 وات یوفیسا مدل BP4752 با توان 1400 وات واقعی دارای 20 حالت سرعت مجهز به حالت توربو دارای 4 عدد تیغه‌ی تیتانیومی دارای خرد کن دارای همزن دارای لیوان اندازه‌گیری ساخت اسپانیا مونتاژ چین
1,990,000 تومان
گوشتکوب 1200 وات یوفیسا مدل Ufesa BP4652 توان و قدرت 1200 وات تعداد 20 حالت سرعت دارای حالت توربو دارای سیستم ضد پاشش دارای 4 تیغه‌ی تیز و برنده از جنس تیتانیوم دارای همزن دارای لیوان اندازه‌گیری ساخت اسپانیا مونتاژ چین
1,450,000 تومان
گوشت کوب 1400 وات Ufesa BP4750 توان 1400 واتدارای 20 سرعت دارای حالت توربو بدنه‌ی استیل 4 عدد تیغه‌ی تیتانیومی دارای لیوان اندازه‌گیری ساخت اسپانیا مونتاژ چین
1,195,000 تومان
گوشت‌کوب کرکماز مدل Korkmaz A446 توان 850 واتی  دارای ظرف اندازه‌گیری 1000 میلی‌لیتری  دارای دو حالت سرعت  تیغه‌های فولادی و بسیار مقاوم  قابلیت شستشوی راحت  ساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام