×

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل Samsung RS25

نام تجاری:
دسته بندی: یخچال و فریزر
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25

گنجایش کل  511 لیتر 
گنجایش یخچال 334 لیتر
گنجایش فریزر 177 لیتر
مجهز به هوم بار
سیستم گردش هوای دوگانه
مجهز به موتور اینورتر
دستگیره مخفی
مجهز به تکنولوژی Cool Select Zone

شناسه کالا: 2800000126476

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • گارانتی ۱۸ ماهه سام سرویس
ناموجود
توضیحات

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS25

       

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های عرصه یخچال و فریزر و ساید بای ساید در جهان، همواره به فکر پیشرفت و نوآوری در این صنعت بوده است. تولید و طراحی بهترین نوع یخچال ها با بیشترین فضا و همچنین مصرف کم سبب شده تا محصولات سامسونگ بسیار مورد توجه قرار بگیرند.

یکی از محصولات برجسته ی سامسونگ یخچال فریزر مدل ار اس 25 میباشد که با طراحی بسیار زیبا و کارامد توانسته به یکی از گزینه های اصلی سامسونگ برای فروش تبدیل شود. قیمت مناسب ، جادار بودن و زیبایی باعث موفقیت روز افزون این محصول شده است.

این محصول 30 فوت با ظرفیت یخچال 334 لیتر و ظرفیت فریزر 177 لیتر باعث شده تا حجم کل 251 لیتر را به ارمغان بیاورد. این حجم سبب راضی نگه داشتن خانواده های پر جمعیت نیز میشود.

       

طراحی

 کمپانی سامسونگ در طراحی بدنه ی ساید بای ساید سامسونگ RS25 از فلز استیل ضد زنگ و بسیار زیبا بهره برده است. این فلز ضد زنگ بسیار سبک و جذاب طراحی شده است.

قرار گیری دسته ها در این مدل به صورت مخفی میباشد و برای جلو گیری از دسترس کودکان در قسمت بالایی طراحی شده است. شرکت سامسونگ برای Side by Side RS25 جهت استفاده راحت تر از یخچال و جلوگیری از باز و بسته شدن زیاد درب اصلی یخچال از محفظه نوشیدنی (هوم بار) استفاده کرده است.

استفاده از آب ریز و یخ ساز و همچنین صفحه اعمال تنظیمات با ال ای دی آبی رنگ ، زیبایی چشم نواز و جذابی برای این یخچال به ارمغان آورده است.

 

       

نگه داری مواد غذایی به مدت طولانی

سامسونگ، ساید بای ساید ار اس 25 را به سیستم Twin Cooling مجهز کرده است. این ویژگی سبب میشود که در یخچال دو جریان هوای خنک کاملا متفاوت و مجزا بر قرار باشد.

با استفاده از دو جریان متفاوت هوای خنک، همواره رطوبت و خنکی داخل یخچال حفظ شده و باعث سالم ماندن مواد غذایی به مدت طولانی تر میشود. Twin Cooling همچنین در مصرف انرژی کمک شایانی را انجام میدهد.

      

حفظ عطر و طعم مواد غذایی

ساید بای ساید ساموسنگ RS25 با توجه به مجهز بودن به سیستم Twin Cooling و گردش هوای دوگانه سبب میشود که بو و طعم مواد غذایی در داخل یخچال منتشر نشود. این فناوری با توجه به گردش دو سیستم خنک کاری کاملا مجزا سبب میشود که طعم محصول و بوی مواد غذایی کاملا حفظ شود و بعد از مدت طولانی به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

این فرایند به ویژه برای محصولات یخ زده و منجمد و همچنین سبزیجات بیشترین کاربرد را دارد.

 

      

تنظیم حالت خنک کردن

کمپانی سامسونگ برای Samsung Side By Side RS25 از حالت تنظیم دما برای مواد غذایی متفاوت و همجنین وظایف متفاوت استفاده کرده است. در این حالت شما میتوانید برای انجام انتظارات متفاوت از یخچال تنظیمات مختلف را اعمال نمایید.

استفاده از سه حالت برای خنک کردن داخل یخچال استفاده شده است. حالت (Quick Cool) خنک کردن سریع که برای خنک کردن نوشیدنی و... استفاده میشود. حالت یخ زدن (Thaw) که برای مواد غذایی که به مدت طولانی در یخچال میماند، استفاده میشود. حالت خنک (Cool) خنک نیز برای همه نوع مواد غذایی دیگر قابل استفاده است.

 

      

دسترسی آسان

 به منظور استفاده آسانتر و دسترسی راحت سامسونگ ار اس 25 مجهز به کشو و قفسه های بسیار بزرگ است. این کشو ها به وسیله ی میله های متحرک در یخچال قرار گرففته و قابل تنظیم هستند. به دلیل استفاده از میله های متحرک میتوان به راحتی کشو ها را باز کرد و حتی به مواد غذایی که در انتهای کشو ها هستند دسترسی داشت.

این کشو ها قابل رویت هستند و به راحتی میتوان داخل آنها را مشاهده کرد. این محفظه ها بزرگ میباشند و توانایی جا دادن مواد غذایی بزرگ را دارند.

      

آب ریز و یخساز

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ ار اس 25 توانایی اتصال به آب شهری را دارد. این ویژگی سبب شده تا همواره آب خنک و یخ در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. استفاده از فیلتر تصفیه کننده سبب میشود تا آب مصرفی به میزان 99.99 درصد تصفیه شده و آبی سالم و با طعم و بوی خالص در اختیار کاربر قرار گیرد. دسترسی به یخ پودری و قالبی در این یخچال امکان پذیر است.

      

سیستم اینورتر

Samsung Side By Side RS25 از سیستم دیجیتالی اینورتر استفاده میکند. این سیستم با بهره گیری از 9 سنسور در سراسر یخچال سبب شده تا به صورت خودکار و دیجیتال میزان خنک کردن یخچال تنظیم شود.

این ویژگی سبب میشود تا مصرف انرژی این یخچال به مقدار قابل توجهی پایین بیاید و مانع خنک کردن بی جا شود. همچنین استفاده از هوم بار پر کاربرد سبب شده تا از باز و بسته کردن مکرر درب اصلی یخچال جلوگیری شود و در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung RS25

مشخصات

کشور سازنده
کره جنوبی
رتبه انرژی
++A
نوع یخچال
ساید بای ساید طرح بنتلی
آبسردکن و یخساز بیرونی
بله
اخطار باز ماندن درب
بله
لامپ یخچال
بله
گنجایش کل به فوت
26 فوت
هشدار درب
بله
گنجایش یخچال
511 لیتر
یخساز خودکار
بله
نوع آبریز
اتوماتیک
شناسه کالا
2800000126476
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : داردیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد...
محصول غیر فعال شده است
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25 گنجایش کل  511 لیتر گنجایش یخچال 334 لیترگنجایش فریزر 177 لیترمجهز به هوم بارسیستم گردش هوای دوگانهمجهز به موتور اینورتردستگیره مخفیمجهز به تکنولوژی Cool Select Zone شناسه کالا:...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN قفل کودک : بلهاخطار باز ماندن درب : بلهگنجایش کل به فوت : 20آبسردکن : بلهیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : خیریخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد
محصول غیر فعال شده است
یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل Hitachi R-VG760 یخچال و فریزر هیتاچی مدل RVG760 از 2 درب استفاده نموده، که بالا فریزر و پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-VG760 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند Gorilla...
محصول غیر فعال شده است
یخچال چهار درب هیتاچی مدل Hitachi R-W760PUK7 یخچال فرنچ دور هیتاچی مدل Rw760 از 4 درب تشکیل شده که دو درب بالا فریزر و دو درب پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-W760PUK7 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 570 لیتر ال جی InstaView X29 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X29 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام