×

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ RR39-RZ32

نام تجاری:
دسته بندی: یخچال و فریزر

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ Samsung RR39-RZ32

  • گنجایش بالا
  • مجهز به فرایند ضد برفک No Frost
  • سیستم خنک کردن چند جهته
  • قابلیت اتصال به موبایل
  • Power Cool و Power Freeze
  • دارای جعبه ی مجزای سبزیجات
  • موتور اینورتر دیجیتالی
ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • سفید
  • نقره ای
گارانتی
  • تست سلامت نرم افزاری و اصالت 4 روزه
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
لوازم جانبی
ناموجود
توضیحات

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

 

بهترین مدل یخچال برای خانواده های پر جمعیت بدون شک یخچال های دو قلو هستند. سامسونگ بعنوان تولید کننده ی پیشرو در دنیای یخچال چندی پیش جدیدترین مدل یخچال فریزر دو قلو خود را روانه بازار کرد.

 

طراحی

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

  

سامسونگ برای مدل جدید خود از کد RR39 برای یخچال و کد RZ32 برای فریزر استفاده کرده است. این سری از یخچالهای دو قلو سامسونگ عیب های سری قبل را بطور کامل رفع کرده است.

سامسونگ برای یخچال فریزر دو قلو ار ار 39 و ار زد 32 از بدنه استیل ضد زنگ استفاده کرده است. استفاده از نمایشگر برای اعمال تغییرات زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. سامسونگ از دستگیره های استیل بسیار زیبا برای این یخچال استفاده کرده است و در قسمت بالایی قرار داده است تا در دسترس کودکان نباشد.  

این یخچال فریزر دو قلو مجهز به سیستم آب ریز و یخساز میباشد.

سامسونگ از ظرفیت 385 لیتر برای یخچال و 315 لیتر برای فریزر استفاده کرده است. آب سرد کن یخچال فریزر سامسونگ RR39-RZ32 در بخش یخچال قرار گرفته است.

 

فضای داخلی

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

   

سامسونگ از فضای داخلی بسیار زیاد بزرگ و عمق زیاد استفاده کرده است. این ظرفیت سبب شده تا قرار گرفتن مواد غذایی بزرگ در این یخچال فریزر به آسانی انجام بگیرد. استفاده از محفظه های شیشه ای سبب شده تا مصرف کننده به خوبی مواد غذایی داخل یخچال را مشاهده کرده و از آنها استفاده نماید.

محفظه ها بر روی میله های قابل تنظیم قرار گرفته اند تا باز و بسته کردن و استفاده از این محفظه ها راحتتر از همیشه باشد و کاربر حتی به مواد غذایی موجود در انتهای محفظه نیز به راحتی دسترسی داشته باشد.

با یخچال فریزر سامسونگ دو قلو با توجه به قابل تنظیم بودن فضای داخل یخچال دیگر نگران جا دادن مواد غذایی بزرگ و پر درد سر نباشید.

 

فرایند ضد برفک

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

  

سامسونگ از فرایند ضد برفک (No Frost) برای جلوگیری از یخ زدن یا برفک داخل یخچال و فریزر استفاده کرده است. سامسونگ RR39-RZ32 از این ویژگی جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین همیشه خنک ماندن داخل یخچال و فریزر استفاده کرده است.

تکنولوژی No Forst سبب جلوگیری از برفک و یخ زدگی در گوشه های یخچال و فریزر و در نتیجه افزایش بیشتر کارایی یخچال و فریزر و همچنین خنک کردن راحت و کم زمان تر میشود. هوای خنک به خوبی هر چه تمام تر در تمام گوشه های یخچال به گردش در می اید و در نتیجه هوای کاملا یکدست و یکپارچه تمام فضای یخچال و فریزر را در بر میگیرد.

 

 

سیستم خنک کاری چند جهته

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

  

سیستم خنک کاری چند جهته یخچال دو قلو سامسونگ ار ار 39 و ار زد 32 سبب میشود تا دمای داخل یخچال و فریزر همواره ثابت بماند.

سامسونگ با قرار دادن دریچه های مختلف هوای خنک در سراسر بخش های یخچال و فریزر باعث شده تا میزان هوای خنک به طور یکنواخت به تمام قسمت های یخچال رسیده و دمای تمام بخش های یخچال یکسان باشد.

استفاده از این سیستم، یخچال را در نگه داری هر چه بهتر مواد غذایی بطور سالم و طبیعی و همچنین مدت طولانی تر، توانا میکند. سیستم خنک کننده ی چند جهته از انتشار بوی مواد غذایی در داخل یخچال جلوگیری میکند و هماره محصولات را با بو و طعم طبیعی و دلچسب به کاربر تحویل میدهد.

 

Power Cool و Power Freeze

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

  

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ مدل RR39-RZ32 کاربر را قادر میساز تا با استفاده از صفحه نمایش تنظیمات لازم را اعمال نماید. این پنل کاربر را توانا میسازد تا برای مواد غذایی متفاوت دماهای متفاوت را اعمال نماید.

استفاده از کلید Power Cool باعث میشود تا دمای هوای یخچال به شدت کاهش یابد و انتشار هوای سرد در داخل یخچال به شدت افزایش یابد. این حالت برای خنک کردن نوشیدنی و یا کاهش دمای مواد غذایی استفاده میشود.

یکی دیگر از توانایی های این یخچال استفاده از کلید Power Freeze میباشد. این حالت برای فریز کردن و یا یخ زدن مواد غذایی همانند بستنی، ژله و ... قابل استفاده است. این امر سبب تسزیع در زمان و کاهش میزان مصرف انرژی میشود.

 

کنترل آسان با موبایل  

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

   

این یخچال قابلیت اتصال خیلی راحت با موبایل را دارد. این ویژگی سبب میشود تا کاربر به راحتی به تمام تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشد و اقدامات لازم را انجام دهد. این سیستم کاربر را قادر میسازد، میزان دمای یخچال، حالتهای خنک کردن یخچال، هشدار باز بودن درب و... را مشاهده و تغییر دهد.

 

نور پردازی زیبای داخل یخچال

سامسونگ از نور پردازی بسیار زیبا و رشته های باریک نورانی استفاده کرده است. این نور به هیچ عنوان چشم را اذیت نمیکند و یک طیف نور بسیار ملایم و چشم نواز را ایجاد میکند. این لامپهای نورانی توانایی روشن کردن تمامی بخش های یخچال و گوشه ها را دارند.

استفاده از نوار باریک نوری باعث شده تا فضای بیشتری در اختیار یخچال و فریزر قرار بگیرد. استفاده از این رشته های نورانی سبب کاهش انرژی یخچال در قیاس با سایر رقبا نیز شده است.

 

جعبه سبزیجات

کمپانی سامسونگ از جعبه ی مخصوص سبزیجات در یخچال دو قلو مدل ار ار 39 و ار زد 32 استفاده کرده است. این جعبه توانایی جا دادن حجم بزرگی از سبزیجات را دارد. استفاده از این جعبه بسیار آسان و راحت انجام میگیرد.

این یخچال جریانی را برقرار میکند که توانایی حفظ رطوبت لازم برای تازه نگه داشتن سبزیجات را دارد. یخچال فریزر دو قلو سامسونگ با ایجاد جریان هوای متمرکز در جعبه سبزیجات همواره رطوبت سبزیجات را تنظیم میکند و طعم و بوی طبیعی سبزیجات را به مدت طولانی حفظ مینماید.

 

کمپرسور اینورتر

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

   

سامسونگ برای یخچال فریزر دو قلو RR39-RZ32 از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است. این موتور فوق العاده پیشرفته و قدرتمند از هفت حالت تنظیم با توجه به مواد غذایی عملکرد خود را بطور دیجیتالی تنظیم میکند.

این عملکرد کمپرسور سبب میشود تا مصرف انرژی بسیار کاهش یابد و کارایی دستگاه بسیار افزایش یابد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
RR39-RZ32
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : داردیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد...
محصول غیر فعال شده است
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25 گنجایش کل  511 لیتر گنجایش یخچال 334 لیترگنجایش فریزر 177 لیترمجهز به هوم بارسیستم گردش هوای دوگانهمجهز به موتور اینورتردستگیره مخفیمجهز به تکنولوژی Cool Select Zone شناسه کالا:...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN قفل کودک : بلهاخطار باز ماندن درب : بلهگنجایش کل به فوت : 20آبسردکن : بلهیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : خیریخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد
محصول غیر فعال شده است
یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل Hitachi R-VG760 یخچال و فریزر هیتاچی مدل RVG760 از 2 درب استفاده نموده، که بالا فریزر و پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-VG760 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند Gorilla...
محصول غیر فعال شده است
یخچال چهار درب هیتاچی مدل Hitachi R-W760PUK7 یخچال فرنچ دور هیتاچی مدل Rw760 از 4 درب تشکیل شده که دو درب بالا فریزر و دو درب پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-W760PUK7 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 570 لیتر ال جی InstaView X29 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X29 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام