×

یخچال دور این دور ال جی مدل LG InstaView X39

نام تجاری:
دسته بندی: یخچال و فریزر
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39

ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت Door-in-Door و InstaView بهره مند است و با ایجاد درب شیشه ای و دو بار ضربه زدن بر روی آن، کاربر قادر است داخل یخچال را مشاهده نماید. یخچال 34 فوت ال جی مدل LG Door-in-Door X39 از فیلتر تصفیه ی هوا +Hygen Fresh به منظور حذف کامل باکتری ها و عوامل بیماری را و فیلتر 5 لایه ی Pure N Fresh برای ایجاد طراوت بیشتر در مواد غذایی کمک گرفته است. سیستم خنک کاری و گردش هوای چندگانه ال جی موجب حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی خواهد شد. توانایی تنظیم ارتفاع قفسه ها و کشوها امکان افزایش فضا را برای کاربر به حداکثر رسانده است. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39 از قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند Smart ThinQ بهره گرفته و طول عمر بسیار زیاد را تضمین خواهد نمود. 

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • استیل چکشی
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

بررسی جدیدترین یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

ال جی سابقه ی بسیار درخشانی در تولید یخچال های با کیفیت و عالی داشته و همگان را راضی نموده است. ال جی بعد از معرفی چندین مدل در سال 2018، در سال 2019 نیز مدل های بسیار موفق و فوق العاده را روانه بازار نموده است. ال جی در ساخت یخچال های دور این دور و اینستا ویو به اوج قدرت و خلاقیت رسیده است. نشان گر این مهم تولید و عرضه ی یخچال های سری X می باشد. جدیدترین عضو هایی که به خوانواده ی اینستاویو وارد شده اند و جایگزین بسیار موفق خواهند بود، یخچال X29 و X39 هستند. در ادامه به نقد و بررسی یخچال 5 درب ال جی مدل LG X39 پرداخته ایم، با آف خرید همراه باشید. 

           

طراحی زیبا و جادار

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

  

کمتر کسی است که بتواند به طراحی و ظاهر یخچال های ال جی خرده بگیرد. یخچال های ال جی جزو زیباترین و با دوام ترین محصولات در بازار هستند، و توانسته سهم بسیار زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. جدیدترین مدل در گروه اینستاویو های ال جی مدل ایکس 39 می باشد. یخچال 5 درب ال جی GR-X39FTKHL از بدنه ای به رنگ استیل و یا نقره ای استفاده نموده است که در برابر زنگ زدن و ضربه بسیار مقاوم می باشد. 

آلیاژ به کار گرفته شده در یخچال LG X39 موجب سبک تر شدن و در نهایت راحتی حمل و نقل یخچال شده است. سادگی و زیبایی چشمگیر این محصول، سبب شده به راحتی با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگ باشد و زیبایی دو چندان را به محیط آشپزخانه خواهد بخشید.

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

   

یخچال دور این دور ال جی مدل ایکس 39 از چهار درب اصلی و یک درب دور این دور کمک گرفته است. وجود چهار درب، موجب افزایش حجم و دسترسی کاربر شده است. ال جی در بخش بالایی از یخچال بسیار بزرگ و یکدست با دو درب اصلی استفاده کرده است. یخچال یکدست و بدون ستون و یا دیواره در بخشش بالایی سبب شده کاربر به راحتی ظرف ها و قابلمه های بزرگ را نیز در یخچال جای دهد. درب بالایی یعنی بخش یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39، از فضایی کامل و یک پارچه به عنوان یخچال بهره برده و بیشترین فضا را در اختیار کاربر قرار می دهد. 

در بخش پایین یخچال LG Door-in-Door X39 شاهد فریزر بسیار حجیم و پر کاربرد هستیم. بخش فریزر از دو بخش جداگانه تشکیل شده و با استفاده از قفسه های متفاوت بیشترین فضا را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. ساید بای ساید ال جی مدل X39 با استفاده از فریزر بسیار پیشرفته، قادر است، بیشترین طول عمر را به مواد غذایی ببخشد. 

در بخش بالایی LG Side By Side X39 شاهد، پنل تنظیمات لمسی هستیم. از طریق پنل تنظیمات، کاربر تغییرات را باب میل خود تغییر داده و می تواند بیشترین دسترسی را داشته باشد. همچنین در زیر این پنل، آبریز و یخ ساز اتوماتیک جای خوش کرده اند و علاوه بر کارایی بیشترین زیبایی را به یخچال بخشیده اند. کاربر، از طریق این آب ریز همیشه آب خنک و گوارا و همچنین یخ با شکل های متفاوت را در اختیار داشته باشد و رضایت کامل را به دست بیاورد. 

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

  

        

قابلیت و تکنولوژی InstaView Door-in-Door

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

  

بعد از چندین سال حضور و سابقه ی درخشان، یخچال های انیستا ویو به اوج کیفیت و قدرت رسیده اند. یخچال های اینستا ویو علاوه بر زیبایی بیشترین زیبایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. ال جی در ساخت یخچال های InstaView و Door-in-Door به اوج قدرت رسیده و می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نماید و زیبایی بی نظیری را به ارمغان بیاورد. 

حال در مدل LG InstaView X39 شاهد پیشرفت چشمگیر این تکنولوژی هستیم. در یخچال های اینستاویوو کاربر تنها با دو ضربه زدن به صفحه ی شیشه ای، توانایی دیدن مواد غذایی داخل یخچال را مشاهده نماید. کاربر تنها با دو ضربه به صفحه ی آینه ای می تواند، از خروج هوای سرد جلوگیری نماید. 

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی و علت ساخت یخچال های اینستا ویو، صرفه جویی در مصرف انرژی است. با استفاده از این قابلیت کاربر به راحتی می تواند مواد غذایی داخل یخچال را مشاهده می نماید و از باز و بسته کردن بی دلیل یخچال جلوگیری خواهد نمود. این امر در افزایش طول عمر یخچال تاثیر بسیار به سزا خواهد بود. 

         

فناوری به روز شده ی +Hygen Fresh

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

   

یخچال یکی از مهمترین و اصلی ترین لوازم منزل بوده و کارایی بسیار موجب افزایش تعداد و مدل های متفاوت در یخچال شده است. یخچال های ساید بای ساید و دور این دور با استفاده از ویژگی های متفاوت و متنوع، بیشترین سططح رضایت را به ارمغان آورده است. در کنار زیبایی، اصلی ترین وظیفه ی یخچال ها حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی است. 

یخچال 34 فوت ال جی مدل X39 از فیلتر تصفیه هوا نیرومند +Hygen Fresh کمک گرفته است. فیلتر هایژن فریش قادر است، از ورود باکتری ها و عوامل بیماری زا به میزان 99.999 درصد جلوگیری نماید. با استفاده از این قابلیت از ایجاد بیماری جلوگیری خواهد شد. 

همچنین فیلتر 5 لایه ی Pure N Fresh نیز در یخچال دور این دور ایکس 39 مورد استفاده قرار گرفته است. این فیلتر 5 لایه از ورود باکتری جلوگیری خواهد نمود و همیشه مواد غذایی را در بهترین شرایط نگه داری خواهد کرد. ال جی به لطف این فناوری قادر است مواد غذایی را برای مدت بسیار طولانی تر کاملا سالم نگه داری نماید و از فاسد شدن آن جلوگیری نماید. 

       

چرخش هوای خنک چندگانه

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

  

یکی از مهمترین عواملی که در حفظ سلامت و بافت مواد غذایی تاثیر بسزا دارد، جریان هوای خنک چندگانه است. یخچال 889 لیتر ال جی مدل LG InstaView GR-X39 از سیستم چندگانه ی خنک کننده بهره گرفته است. در این قابلیت، دمای هوای داخل یخچال همیشه یکدست بوده و نقطه ای خنک تر از سایر نقطه ها نخواهد بود. 

به لطف ایجاد هوای یکدست و یکپارچه شاهد، افزایش طول عمر مواد غذایی هستیم. در این شرایط بافت مواد غذایی کاملا سالم مانده و برای مدت بسیار طولانی تری طراوت و تازگی خود را حفظ می نمایند. هر زمان که مصرف کننده اقدام کند با مواد غذایی کاملا سالم، تازه و طبیعی مواجه خواهد شد و رضایت کامل را به دست خواهد آورد. 

          

کمپرسور اینورتر و کم مصرف 

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

   

قلب تپنده و نقطه قوت یخچال های ال جی کمپرسور و موتور نیرومند آن است. کمپرسور نیرومند و کم مصرف از نوع پیشرفته ی Inverter Liner می باشد و موفقیت های بسیاری را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. این موتور قدرتمند که به اسم اینورتر خطی معروف است، بیشترین تاثیر در طول عمر زیاد محصولات ال جی را دارد. 

یخچال مدرن ال جی مدل X39 نیز از موتور اینورتر خطی کمک گرفته است. ال جی به لطف استفاده از این موتور قادر است میزان مصرف انرژی را به بیش از 32 درصد کاهش دهد. این میزان از کاهش انرژی، یعنی سلامی دوباره به طبیعت و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها. 

یخچال 34 فوت ال جی مدل ایکس 39 با استفاده از این موتور نیرومند، کمترین صدا و لرزش را ایجاد می نماید. صدای کمتر و نداشتن لرزش، محیطی آرام و بسیار دلنشین را برای کاربر به ارمغان آورده است. 

       

قفسه های قابل تنظیم

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

  

ال جی به منظور افزایش رضایت مندی کاربر، امکان تغییر ارتفاع قفسه ها، را ایجاد کرده است. این ویژگی با هدف ایجاد فضایی بیشتر در اختیار کاربر است و کاربر را قادر ساخته به راحتی به فضای بسیار بیشتری دسترسی داشته باشد. به لطف استفاده از یخ ساز در داخل درب، فضای بسیار بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد و کاربر مواد غذایی بسیار بیشتری را در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل LG Door-in-Door X39 جای دهد. 

امکان تغییر ارتفاع قففسه های داخل یخچال و درب ها نیز وجود دارد و به لطف آن کاربر قادر است، نوشیدنی های بلند و ظرف های بزرگ به راحتی در داخل یخچال جای دهد. لبخند رضایت با این قابلیت ها بر روی لب های کاربر خواهد نشست. 

          

عیب یابی هوشمند 

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

   

به طور معمول یخچال ها بدون نقص عمل می کند و بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارند. اما زمانی که کوچکترین نقص را داشته باشد کاربر را به هزینه های بسیار مواجه خواهد زد. به منظور دفع و حذف این هزینه ها و عدم نیاز به تعمیر، ال جی از سیستم عیب یاب هوشمند در یخچال های خود، بهره گرفته است. 

یخچال 34 فوت دور این دور X39 به لطف استفاده از فرایند Smart ThinQ توانایی اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال را خواهد داشت. به لطف این قابلیت کاربر می تواند به یخچال متصل گشته و از تمامی تنظیمات با خبر بوده و نسبت به تغییر آنها اقدام نماید. همچنین اگر کوچکترین عیبی در عملکرد یخچال مشاهده شود، کاربر قادر است به راحتی نسبت به حل آن اقدام نموده و از خرجی های اضافه و سرسام آور جلوگیری نماید.

یخچال ال جی مدل LG Door-in-Door GR-X39

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG InstaView GR-X39FTKHL

مشخصات

کشور سازنده
کره
رتبه انرژی
++A
نوع یخچال
دور این دور
آبسردکن و یخساز بیرونی
بله
اخطار باز ماندن درب
بله
لامپ یخچال
بله
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ضد اثر انگشت
بله
سیستم مغناطیسی
بله
هشدار درب
بله
جنس بدنه
آلیاژ ضد زنگ
نشانگر LED
بله
رنگ
استیل
گنجایش یخچال
889 لیتر
ارتفاع
1757 میلی متر
عمق با درب
924 میلی متر
پهنا
912 میلی متر
زنگ هشدار
بله
یخساز خودکار
بله
فیلتر آب
بله
نوع تغذیه آب
قابلیت اتصال به آب شهری
نوع آبریز
خودکار
تصفیه آب
بله
سایر ویژگی ها
موتور اینورتر خطی | فیلتر +Hygen Fresh | سیستم عیب یاب هوشمند Smart ThinQ | فناوری خنک کنندگی چند گانه
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : داردیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد...
محصول غیر فعال شده است
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25 گنجایش کل  511 لیتر گنجایش یخچال 334 لیترگنجایش فریزر 177 لیترمجهز به هوم بارسیستم گردش هوای دوگانهمجهز به موتور اینورتردستگیره مخفیمجهز به تکنولوژی Cool Select Zone شناسه کالا:...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN قفل کودک : بلهاخطار باز ماندن درب : بلهگنجایش کل به فوت : 20آبسردکن : بلهیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : خیریخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد
محصول غیر فعال شده است
یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل Hitachi R-VG760 یخچال و فریزر هیتاچی مدل RVG760 از 2 درب استفاده نموده، که بالا فریزر و پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-VG760 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند Gorilla...
محصول غیر فعال شده است
یخچال چهار درب هیتاچی مدل Hitachi R-W760PUK7 یخچال فرنچ دور هیتاچی مدل Rw760 از 4 درب تشکیل شده که دو درب بالا فریزر و دو درب پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-W760PUK7 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 570 لیتر ال جی InstaView X29 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X29 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام