×

سرخ کن فیلیپس مدل HD9238

نام تجاری:
دسته بندی: سرخ کن

سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9238

فیلیپس از ظرفیت 5 نفر و یا 0.8 کیلوگرم مواد غذایی در سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل HD9238 کمک گرفته است. به لطف استفاده از بدنه ی پلاستیکی طول عمر سرخ کن Philips 9238 به نهایت خود رسیده و بیشترین سطح کیفیت را ارایه خواهد داد. سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل HD9238/00 امکان سرخ کردن مواد غذایی با 80 درصد روغن کمتر را میسر ساخته است. تکنولوژی خاص Rapid Air موجب گردش هوا با سرعت 7 برابر بیشتر در سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS AirFryer HD9238 شده و در نتیجه سرعت بیشتر در پخت پز را فراهم خواهد آورد. سرخ کن فیلیپس از قابلیت QuicKClean برای تمیزی بیشتر کمک گرفته است. فیلیپس به منظور ایجاد بازدهی بیشتر و کارایی کاملا مطلوب از توان 1400 وات در سرخ کن حرفه ای 9238 بهره گرفته است.

ادامه مطلب
4,945,000 تومان
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات سرخ کن 1400 وات فیلیپس مدل HD9238

قیمت و بررسی سرخ کن PHILIPS AirFryer HD9238/00

طعم سیب زمینی سرخ کرده با روغن بسیار کمتر و به شکل ترد یکی از نیاز های امروز زندگی همه است. سیب زمینی یکی از غذاهای مورد علاقه ی ما ایرانی ها است و طریقه درست کردن آن بسیار مهم است. وسایل زیادی در تهیه غذاهای سرخ کردنی کمک بسیاری کرده اند و بهتر شدن این مقوله کمک شایانی کرده اند. یکی از مهمترین محصولاتی که در آشپزخانه کمک شایانی به پخت و پز کرده است، سرخ کن ها هستند. سرخ کن با روغن بسیار اندک بهترین پخت و پز و غذاهایی کاملا ترد و تازه را فراهم خواهد آورد. فیلیپس به عنوان یزرگترین تولید کننده ی لوازم خانگی برقی در آشپز خانه، در ساخت سرخ کن نیز سابقه ی درخشانی داشته و با ساخت سرخ کن حرفه ای Philips HD9238 بار دیگر این ادعا را اثبات نمود.

طراحی و کارایی بی نظیر

سرخ کن با توجه به استفاده مکرر و طولانی در آشپزخانه می بایست، ظاهر بسیار زیبا و دلچسب داشته باشد. سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل 9238 نیز از این قضیه پیروی کرده و ظاهر زیبا و بسیار شیک را ارایه نموده است. این سرخ کن با استفاده از بدنه پلاستیکی و مرغوب طول عمر بالایی را به ارمغان آورده و توانسته کیفیتی فراتر از انتظار را فراهم نماید. بدنه پلاستیک، وزن سرخ کن را به حداقل رسانده و امکان حمل و استفاده در هر مکانی را برای مصرف کننده راحت تر از قبل کرده است. 

قیمت سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل PHILIPS AirFryer HD9238

بر روی بدنه سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل PHILIPS 9238 پنل لمسی LCD جای خوش کرده است. مصرف کننده از طریق این پنل قادر است، به تمامی برنامه های پخت و پز دسترسی داشته باشد. امکانات متعددی از جمله تغییر دستی دما تا 200 درجه سانتی گراد نیز میسر است و از این طریق مصرف کننده بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داد. 

فیلیپس با استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها سعی داشته محصولاتی متفاوت با سایر برندها تولید نماید. با به کارگیری این فرایند ها و ابداع فرایندی مدرن با نام RapidAir در سرخ کن حرفه ای Philips AirFryer HD9238/00، شاهد پخت سریع تر و بی نقص مواد غذایی هستیم. فیلیپس به لطف استفاده از این فرایند توانسته سرعت چرخش هوای گرم را 7 برابر سریعتر از حالت قبل کرده و به تمامی نقاط به صورت یکسان گرما خواهد رسید. در این فرایند مواد غذایی بسیار ترد و با کیفیت سرخ شده و رضایت کامل را به کاربر خواهد بخشید. در این فرایند حتی شاهد افزایش سرعت عمل به 1.5 برابر سریع تر از اجاق گار و سایر محصولات رقبا نیز دست خواهیم یافت. 

این سرخ کن امکان تهیه ی غذا به میزان 0.8 کیلوگرم و یا برای 5 نفر به طور همزمان را فراهم آورده و بیشترین سطح رضایت را ایجاد نموده است. این فرایند موجب شده در مهمانی های بزرگ و پرجمعیت نیز از این محصول استفاده کامل را برد و بیشترین کارایی را تجربه کرد. سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS Viva Collection AirFryer HD9238/00 میزان مصرف روغن را به 80 درصد کاهش داده و غذایی بسیار سالم و بدون چربی را آماده خواهد نمود.

قیمت سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل PHILIPS AirFryer HD9238

سرخ کن فیلیپس مدل Philips HD9238 به لطف شناخت کامل مصرف کننده، تمامی نیازها را به طور کامل برطرف کرده است. سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل 9238 توانایی سرخ کردن، گریل کردن، کباب کردن، تفت دادن و ... را فراهم آورده است. این قابلیت ها موجب شده مصرف کننده با اتکا به این محصول به راحتی به هر آنچه نیاز دارد دسترسی داشته باشد و بیشترین سطح رضایت را کسب کند. 

یکی از مشکلات مصرف کننده با تمامی وسایل آشپزخانه، شست و شو و تمیز کردن این وسایل است. فیلیپس با استفاده از برترین قابلیت ها توانسته این مشکل را نیز حل کرده و به لطف استفاده از فناوری QuickClean بهترین شست و شو را فراهم بیاورد. سرخ کن حرفه ای فیلیپس با استفاده از این فناوری در کمترین زمان به بهترین شیوه ی ممکن تمیز شده و بیشترین درخشانی را به همراه خواهد داشت. 

فیلیپس با استفاده از توان خروجی 1400 وات امکان تمامی این فعالیت ها را میسر ساخته است. سرخ کن فیلیپس مدل HD9238 با استفاده از این توان کمترین مصرف انرژی را با بیشترین بازدهی ادغام کرده و راندمان کار را به بی نهایت رسانده است. فیلیپس با استفاده از این توان کمترین صدا و لرزش را خواهد داشت و محیطی آرام را ایجاد خواهد کرد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PHILIPS HD9238/00
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,500,000 تومان
سرخ کن رژیمی بدون روغن دیجیتال 1500 وات ناسا الکتریک مدل ان اس 809 سرخ کن رژیمی NASA NS-809 بدون نیاز به روغن و تنها با استفاده از جریان هوای گرم موجب ایجاد بهترین و با کیفیت پخت و سالم ماندن مواد غذایی شده است. سرخ...
0 تومان
سرخ‌کن 2 لیتر پرشیا PERSIA PR 888 جنس بدنه: استیل ضد زنگ با رنگ کاملا مقاومظرفیت: 2 لیترسبد مخصوص سرخ کردن: دارد با حجم 1.5 کیلوگرمامکان تنظیم زمان: دارد تا 60 دقیقهامکان تنظیم دما: دارد مابین 130 تا 190 درجهتوان:...
7,350,000 تومان
سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H ظرفیت سرخ کن: 11 لیترمیزان روغن: 80 درصد کمترتعداد برنامه های پیش فرض: 9 برنامهامکان جوجه گردان: داردسبد مخصوص سیب زمینی: داردتعداد صفحات گریل: 2 صفحهتعداد...
4,945,000 تومان
سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9238 فیلیپس از ظرفیت 5 نفر و یا 0.8 کیلوگرم مواد غذایی در سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل HD9238 کمک گرفته است. به لطف استفاده از بدنه ی پلاستیکی طول عمر سرخ کن Philips 9238 به نهایت خود رسیده و...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام