×

جارو رباتیک سنکور SRV 4250SL

نام تجاری:
دسته بندی: جاروبرقی
جارو رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 4250SL

دارای باتری 2600 میلی آمپری
سایلنت با حداکثر صدای 60 دسی‌بل
زمان 5 ساعت برای شارژ کامل 
دارای 120 دقیقه زمان مفید استفاده 
قابلیت اتصال به موبایل 
ساخت چین

ادامه مطلب
10,879,999 تومان
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات جارو رباتیک سنکور مدل SVR 4250SL

جاروبرقی‌های رباتیک از جمله پیشرفته‌ترین محصولات خانگی به شمار می‌آید که در این چند سال اخیر وارد بازار ایران شده است. این محصولات بسیار فانتزی و کاربردی هستند. این جاروبرقی‌ها از تکنولوژی جدیدتری بهره برده‌اند هرچند به نسبت جاروبرقی‌های معمولی از قدرت پایین‌تری برخوردارند. اما با توجه به مشخصات و مزایای آن‌ها می‌توان بسیار کاربردی باشند. شما علاوه بر جاروبرقی معمولی، می‌توانید یک جاروبرقی رباتیک هم برای مواقع لزوم داشته باشید و از تکنولوژی لذت ببرید. در ادامه شما را با یکی از بهترین جاروبرقی‌های رباتیک بازار آشنا می‌کنیم. اگر قصد خرید جاروی رباتیک را داشته باشید این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. برای مشاوره و استعلام خرید می‌توانید با کارشناسان آف خرید تماس حاصل فرمایید. 

  

مشخصات جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

سنکور یکی از معدود شرکت‌هایی می‌باشد که تولیدات متنوعی را وارد بازار کرده و از جمله‌ی این تولیدات، جاروهای رباتیک هستند که به تازگی بسیار پر طرفدار و محبوب شده اند. در حال حاضر در بازار ایران علاوه بر سنکور، فقط یک یا دو شرکت دیگر وجود دارند که جارو رباتیک داشته باشند و با توجه به اینکه سنکور دارای تنوع بیشتری در این زمینه است می‌توانیم سنکور را یکه تاز بنامیم. در این بحث می‌خواهیم شما را با جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL آشنا کنیم و ببینیم چه مشخصاتی دارد. 

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

شما با استفاده از جارو رباتیک 4250 سنکور می‌توانید در زمان و انرژی فوق‌العاده صرفه‌جویی کنید. جارو رباتیک سنکور به راحتی و در زمان کمی تمیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد. به لطف هوشمند بودن جارو رباتیک 4250sl تمام منزل به بهترین شکل تمیز خواهد شد فقط کافیست دستورات خود را به جارو بدهید و سپس با آسودگی خاطر استراحت کنید. به جرأت می‌توان گفت جاروهای رباتیک سنکور، بهترین جاروهایی است که شما می‌توانید در فروشگاه آف خرید تهیه نمایید.

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

استفاده و کنترل این جارو رباتیک بسیار راحت است. شما می‌توانید از طریق ریموت و کنترل از راه دور تمامی تنظیمات را انجام دهید بدون اینکه بخواهید از جای خود تکان بخورید. علاوه بر ریموت خود جارو، با تلفن همراه هوشمند خود از راه دور جارو را کنترل کنید. به کمک موبایل خود می‌توانید حتی بیرون از منزل و در محیط کار، از موقعیت جارو مطلع شوید و تنظیمات لازم را انجام دهید. 

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

جارو رباتیک سنکور سری SRV 4250SL به صورت پیش فرض از شش برنامه‌ی اصلی بهره می‌برد. شما برای تمیزی منزل می‌توانید از این شش برنامه به راحتی بهره ببرید. ارتفاع این جارو رباتیک کمتر از 8 سانتی‌متر است بنابراین تمام قسمت‌های منزل از جمله زیر مبل و تخت خواب و ... به راحتی تمیز خواهند شد. همچنین این ربات هوشمند از موانعی با ارتفاع 2 سانتی‌متر به راحتی عبور می‌کند و تمام سطوح و فرش و موکت را مراقبت می‌کند و تمیز می‌کند. این شش برنامه‌ی پیش فرض به صورت زیر میباشند:

  • حالت خودکار : این حالت بهترین برنامه برای تمیز کاری عمومی و کلی است و به خوبی تمامی مسیرها با هم ترکیب می‌شوند تا بهترین نتیجه و بازده را به همراه داشته باشند. 
  • حالت تمیز کردن گوشه‌ها : تمیز کردن گوشه‌ها و کنار دیوارها با استفاده از جاروبرقی‌های معمولی بسیار دشوار است. اما با جارو رباتیک سنکور 4250sl شما کافیست برنامه‌ی تمیز کزدن گوشه‌ها را انتخاب نمایید تا جارو رباتیک در امتداد دیوارها و گوشه‌ها حرکت کند و به کمک دو برس کناری که دارد گرد و خاک را به داخل جارو هدایت می‌کنند.
  • حالت زیگزاک : زمانی که می‌خواهید یک محیط بزرگ و بدون اساسیه را جارو کنید بهترین حالت می‌توانید زیگزاگ باشد زیرا در کمترین زمان، فضای بسیار زیادی را پوشش می‌دهد و جارو می‌کشد. 
  • حالت رندوم و تصادفی : زمانی که شما از تمیز بودن منزل و محیط دور و برتان مطمئن نیستید می‌توانید از حالت رندوم یا تصادفی استفاده کنید و در این صورت مسیریابی و تمیز کردن به عهده‌ی جارو می‌باشد و مسیرها را برای جارو کردن به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. 
  • حالت مارپیچی : برای قسمت‌هایی از منزل و محیط کار که گرد و خاک بیشتری وجود دارد همانند آشپزخانه و ... شما می‌توانید از حالت مارپیچی استفاده کنید که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • حالت توربو : اما برای زمانی که می‌خواهید جارو با بیشترین قدرت خود منزل را تمیز کند حالت حداکثر توان و یا توربو را انتخاب کنید تا با بیشترین قدرت تمیزکاری و جارو کردن انجام گیرد. 

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

این جاروی هوشمند سنکور قادر است تا برای ساعت‌هایی که در منزل نیستید برنامه‌ریزی شود تا زمانی که از سر کار به منزل بازگردید تمام منزل تمیز و جارو کشیده باشد. برای این کار فقط زمان مورد نظر و برنامه‌ی دلخواه خود را به جارو رباتیک SRV 4250SL بدهید و خیالتان دیگر راحت باشد. از جمله نقاط مثبت در این جاروی رباتیک، تمیز کردن گل و خاک خشک شده به کمک رطوبت است. شما فقط کافی است تا مخزن آب آن را پر کنید تا با رطوبت بتواند خاک خشک شده را از سطوح مختلف پاک کند. انواع برس در قسمت زیر جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL قرار داده شده تا به بهترین نحو ممکن انواع مو و گرد و خاک و مواد دیگر از روی سطوح جارو شوند. 

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

این جارو رباتیک سنکور مخزن نسبتا بزرگی دارد تا گرد و غبار را در خود جای دهد. فیلتر HEPA در این جارو رباتیک وظیفه‌ی جذب گرد و غبار و مواد آلرژی‌زا را بر عهده دارد تا وارد هوا نشوند و کوچک‌ترین حساسیت و آسیبی به شما نرسانند. بعد از یک مدت استفاده از جارو، می‌توانید مخزن را شستشو دهید. فیلتر نیز می‌تواند چند وقت یک بار شستشو داده شود تا کارایی خود را حفظ کند. برای حرکت بهتر و ایمن، چندین سنسور مادون قرمز برای SRV 4250SL در نظر گرفته شده که کمک می‌کند تا از موانع دوری کند و یا اینکه از افتادن و ضربه خوردن جلوگیری کند. 

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

این جاروی رباتیک برای تجدید انرژی و شارژ شدن از یک ایستگاه شارژ بهره می‌برد. زمانی که از کار کردن و جارو کشیدن تمام شود به ایستگاه شارژ برمی‌گردد. همچنین زمانی هم که شارژ جارو در حال تمام شدن باشد جارو رباتیک برای شارژ شدن دوباره، به ایستگاه شارژ باز خواهد گشت. ظرفیت باتری این جارو 2600 میلی آمپر است که حدود 120 دقیقه مدام برای شما کار خواهد کرد. در این مدت می‌تواند یک مساحت 120 متر مربع را تمیز کند و جارو بکشد. 

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

با خرید یک جاروبرقی رباتیک سنکور به قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه آف خرید می‌توانید خود را بی نیاز کنید و همواره منزلی تمیز و جارو کشیده داشته باشید. 

جارو رباتیک Sencor SRV 4250SL

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor SRV 4250SL
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
11,680,000 تومان
جاروی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK 120 دقیقه زمان مفید استفاده 4 ساعت زمان شارژ کامل مخزن با ظرفیت 0.2 لیتر صدای 60 دسی‌بل وزن 2.5 کیلو گرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
محصول غیر فعال شده است
مشخصات جاروبرقی پر قدرت بوش مدل Bosch 8Slim1 بوش در تولید جاروبرقی حرفه ای 8SLIM1، از موتور نیرومند 500 وات استفاده نموده است. جاروبرقی 500 وات بوش مدل BOSCH Slim1 از کیسه ی یک بار مصرف 5 لیتر استفاده نموده است....
6,650,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل SVC 0741YL باتری 2200 میلی‌آمپری ولتاژ 40/7 ولت صدای 75 دسی‌بل در حالت حداکثری 85 دقیقه زمان مفید استفاده دارای زمان شارژ 5 ساعت ظرفیت مخزن 0/5 لیتری وزن 3 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,970,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل Sencor SVC 7612VT توان 70 وات بدون کیسه حداکثر صدای 75 دسی‌بل دارای باتری 12 ولتی20 دقیقه زمان مفید استفاده باتری با ظرفیت 1800 میلی‌آمپر0.5 لیتر ظرفیت مخزن وزن 2.8 کیلوگرم

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام