×

یخچال و فریزر دو قلو ال جی GR-F401_GR-B404

نام تجاری:
دسته بندی: یخچال و فریزر
یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل LG GR-F401 GR-B404

گنجایش بالا
بدون برفک
خنک کننده ی سریع 
سیستم خنک کننده ی چند گانه 
کمپرسور اینورتر خطی 
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات و...
درب 90 درجه 
لامپ LED

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • سفید
  • نقره ای
گارانتی
  • تست سلامت نرم افزاری و اصالت 4 روزه
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

 

 

یخچال فریزر های دو قلو برای خانواده های پر جمعیت بسیار لازم و ضروری است. این محصولات با حجم بسیار زیاد توانایی جا دادن مقدار بسیار زیادی از مواد غذایی را دارد.

یخچال فریزر ال جی با کد یخچال جی آر اف 401 و کد فریزر جی آر بی 404 یکی از بهترین محصولات دو قلو تولید شده میباشد. این محصول با ظاهری زیبا، قیمت مناسب، حجم بسیار و مصرف انرژی پایین به خوبی در بازار مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

طراحی

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

  

یخچال فریزر دو قلو الجی GR-F401_GR-B404 طراحی بسیار زیبا و مدرن دارد. به لطف بدنه ی صاف و یکدست این محصول به راحتی با وسایل آشپزخانه هماهنگ شده و زیبایی بسیار چشمگیری را به آشپزخانه خواهد بخشید.

دستگیره های این یخچال در بخش بالایی قرار گرفته اند و از دسترس کودکان به دور است. این دستگیره ها به حالت Easy Open مجهز شده اند تا باز شدن درب ها بسیار آرام و راحت انجام گیرد. این دستگیره ها بسیار زیبا طراحی شده اند و به زیبایی یخچال کمک شایانی کرده است.

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

   

نمایشگر و کلید های تنظیمات این یخچال در بخش بالایی یخچال و فریزر قرار گرفته است و علاوه بر زیبایی بیشتر یخچال وظیفه اعمال کردن تنظیمات یخچال را بسیار آسان کرده است. 

یخچال دو قلو ال جی مجهز به آب ریز میباشد. این پنل پنل بسیار زیبا با ال ای دی هایی با رنگ آبی مزین شده است. آب ریز این یخچال در بخش یخچال قرار گرفته است.

 

 

گنجایش بیشتر

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

  

یخچال فریزر دو قلو LG GR-F401_GR-B404 فضای بسیار بزرگتر با حجم بالا را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. این ویژگی سبب شده تا همیشه حجم بسیاری از مواد غذایی را در یخچال داشته باشید. استفاده از محفظه های بزرگ سبب شده تا یخچال توانایی در بر گرفتن مواد غذایی را بزرگ را داشته باشد. این محفظه ها به منظور مشاهده ی مواد غذایی داخل یخچال، شفاف میباشد تا کاربر از وضعیت مواد غذایی با خبر شود.

عایق های حاشیه ی یخچال بسیار باریک تر از قبل شده اند. باریک شدن عایق های حاشیه باعث شده تا فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی به وجود آید.

قفسه ها و کشوهای این یخچال و فریزر قابل تنظیم هستند و به راحتی میتوان آنها را برای جا دادن مواد غذایی متفاوت تغییر داد تا فضا برای محصولات بسیار بزرگ نیز فراهم شود.

 

 

محفظه سبزیجات

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

   

ال جی در یخچال و فریزر جی آر اف 401 و جی آر بی 404 از محفظه ای مخصوص برای نگه داری میوه، سبزیجات، گوشت و مواد فاسد شدنی استفاده کرده است. این جعبه جریان بسیار پایدار و یکدست از هوای خنک را به وجود می آورد. این جریان پایدار موجب سالم ماندن مواد غذایی به مدت طولانی میشود.

جعبه مخصوص سبزیجات میتواند رطوبت اضافی مواد غذایی را گرفته و از طریق تبخیر کردن به شیوه ی قطرات آب از روی درب کریستالی خود از محغظه دور نگه دارد. این قابلیت باعث میشود مواد غذایی همواره تازه و با طراوت و سالم باقی بمانند.

 

 

سیستم خنک کننده

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

   

ال جی در این یخچال از سیستم چندگانه ی خنک کاری استفاده کرده است. ال جی با این فناوری توانسته دمای داخل یخچال را یکنواخت کند.

با استفاده از چندین دریچه در بخش های مختلف یخچال و فریزر میتوان به راحتی دمای داخل یخچال و فریزر را تنظیم کرد. این سیستم خنک کردن سبب میشود تا تمام بخش های یخچال دمای برابری داشته باشند و مواد غذایی سالم و با طراوت باقی بمانند.

سیستم خنک کردن چند کاره باعث میشود بوی مواد غذایی در یخچال منتشر نشود و مواد غذایی همواره بو و طعم طبیعی خود را داشته باشند و همچنین طول عمر محصولات نیز افزایش یابد.

در این حالت دما در تمام قسمتهای یخچال حدود 8 درجه و در فریزر حدود 2 درجه سانتیگراد خواهد بود. این دما ثابت و یکنواخت به شادابی، طراوت و سالم ماندن بافت مواد غذایی مخصوصا میوه، سبزیجات، گوشت و مواد غذایی فاسد شدنی کمک بسیاری میکند.

 

 

لامپ LED

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

  

لامپ ال ای دی موجود در بالای یخچال سبب ایجاد نوری بسیار روشن و ملایم شده است. یخچال و فریزر دو قلو ال جی به لامپ ال ای دی سقفی بسیار زیبا و باریک مجهز گشته است تا علاوه بر کاهش مصرف انرژی باعث افزایش فضای داخل یخچال نیز شود.

این لامپهای LED به نسبت لامپهای قدیمی عمر طولانی تری دارند و گرمای کمتری را نیز منعکس میکنند.

 

 

درب های 90 درجه

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

  

درب های یخچال و فریزر ال جی دو قلو حتی در آشپزخانه های کوچک نیز مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. این درب ها برعکس مدلهای قدیمی به زاویه ی 90 درجه با بدنه میرسد تا با کابینت ها و وسایل آشپزخانه برخورد نداشته باشد.

در این نوع درب قفسه ها، کشو ها و سینی ها به راحتی باز و بسته میشوند و مشکلی نخواهند داشت.

 

 

کمپرسور اینورتر خطی

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

   

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل GR-F401_GR-B404 به موتور بسیار کم مصرف و پر قدرت مجهز به تکنولوژی اینورتر خطی است. این کمپرسور قدرتمند در حالات مختلف عکس العملهای متفاوتی از خود به نمایش میگذارد این تغییر حالات سبب شده است تا دمای داخل یخچال همیشه یکسان و ثابت بماند و مصرف انرژی به بیش از 32 درصد کاهش یابد.

یخچال فریزر دو قلو ال جی مدل  GR-F401_GR-B404

   

به دلیل استفاده از این ویژگی رده ی انرژِی این محصول به A+ رسیده است که این امر باعث افزایش رضایت مندی بیشتر کاربران شده است.

یخچال و فریزر دو قلوی ال جی توان بالایی در حفظ محیط زیست دارد. این محصول به عنوان دوست دار محیط زیست توانسته است با جلوگیری از انتشار 60 کیلوگرم CO2 محیط زیست را همواره سبز نگه دارد. این اثر بر محیط زیست همانند کاشتن 15 درخت در طبیعت است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG GR-F401FLNZ_GR-B404ELNL

مشخصات

رتبه انرژی
+A
نوع یخچال
دو قلو
آبسردکن و یخساز بیرونی
آب سرد کن دارد و یخساز دستی میباشد
اخطار باز ماندن درب
بله
لامپ یخچال
LED
گنجایش کل به فوت
40 فوت
قفل کودک V-Chip
بله
جنس بدنه
استیل
اينورتر
بله
نوع کمپرسور
اینورتر خطی
شرکت سازنده
ال جی کره
سیستم مغناطیسی
بله
نوع درب
90 درجه
سیستم سرد کننده سریع
بله
هشدار درب
بله
کنترل والدین
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : داردیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد...
محصول غیر فعال شده است
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25 گنجایش کل  511 لیتر گنجایش یخچال 334 لیترگنجایش فریزر 177 لیترمجهز به هوم بارسیستم گردش هوای دوگانهمجهز به موتور اینورتردستگیره مخفیمجهز به تکنولوژی Cool Select Zone شناسه کالا:...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN قفل کودک : بلهاخطار باز ماندن درب : بلهگنجایش کل به فوت : 20آبسردکن : بلهیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : خیریخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد
محصول غیر فعال شده است
یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل Hitachi R-VG760 یخچال و فریزر هیتاچی مدل RVG760 از 2 درب استفاده نموده، که بالا فریزر و پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-VG760 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند Gorilla...
محصول غیر فعال شده است
یخچال چهار درب هیتاچی مدل Hitachi R-W760PUK7 یخچال فرنچ دور هیتاچی مدل Rw760 از 4 درب تشکیل شده که دو درب بالا فریزر و دو درب پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-W760PUK7 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 570 لیتر ال جی InstaView X29 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X29 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام