×

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS53

نام تجاری:
دسته بندی: یخچال و فریزر
یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل Samsung RS53

ظرفیت : 30 فوت
تعداد درب : 2 درب
در بار : دارد
قابلیت اتصال به آب مستقسم : بله
فیلتر تصفیه آب : بله
کشور سازنده : لهستان
یخساز و آبریز اتومات : دارد
تعداد حالات یخ : 2 حالت

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • تست سلامت نرم افزاری و اصالت 4 روزه
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
لوازم جانبی
ناموجود
توضیحات

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS53

 

شرکت سامسونگ هر ساله با به روز رسانی محصولات قدیمی خود سبد محصولات خود را پر توان تر میکند. این کمپانی یخچال های خود را با قابلیتهای بسیار مدرن و قیمت مناسب عرضه میکند تا عرصه را برای رقبای خو تنگ تر کند.

 

طراحی

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS53

  

کمپانی سامسونگ برای یخچال ساید بای ساید ار اس 53 از جنس بدنه ی استیل بسیار زیبا استفاده کرده است. این یخچال بخاطر ظاهر صاف و یکدست به راحتی با وسایل آشپزخانه هماهنگ میشود و فرم بسیار زیبا به آشپزخانه ی شما خواهد بخشید.

دسته های این یخچال بسیار جذاب و براق طراحی شده اند و در بخش بالایی یخچال قرار گرفته اند تا از دسترس کودکان به دور باشند. این دسته ها علاوه بر زیبایی در انجام وظیفه ی خود نیز بسیار عالی، نرم و سریع عمل میکنند.

سمت راست، یخچال این ساید بای ساید را فراگرفته است. بر روی درب سمت راست هوم بار کوچک قرار گرفته است تا همواره نوشیدنی های مورد علاقه در دسترس باشند. سمت چپ، فریزر این ساید بای ساید را در خود جا داده است. همچنین سمت چپ شاهد پنل اعمال تنظیمات و دریچه ی آب ریز و یخساز میباشد.

 

 

سیستم خنک کننده ی دوگانه

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS53

  

یخچال Samsung Side By Side RS53 مجهز به سیستم خنک کننده ی دوگانه ی موسوم به Twin Cooing است. این سیستم خنک کننده دمای هوای داخل فریزر و یخچال را با دو جریان هوای کاملا متفاوت تنظیم میکند. این امر باعث میشود تا دمای داخل یخچال و فریزر متفاوت و همیشه یکنواخت باشد.

سیستم خنک کننده ی Twin Cooling دمای یخچال را برای نگه داری مواد غذایی و دمای داخل فریزر را برای فریز کردن و یخ زدن مواد غذایی تنظیم میکند. این قابلیت باعث میشود طراوت و تازگی مواد غذایی حفظ شود و همچنین بوی مواد غذایی در داخل یخچال و فریزر منتشر نشود. با این قابلیت همیشه مواد غذایی تازه و با طراوت، سالم با طعم و بوی طبیعی را خواهید داشت.

این سیستم خنک کننده قادر است دمای داخل یخچال و فریزر را یکنواخت تنظیم کند این امر سبب افزایش طول عمر بیشتر مواد غذایی میشود.

 

 

آب ریز و یخساز

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS53

  

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS53 قادر اتصال به آب شهری است. این امر باعث شده تا همواره آب خنک در اختیار کاربر قرار گیرد. همچنین این یخچال به فیلتر آب بسیار قدرتمند تجهیز گشته است. این فیلتر توانایی تصفیه آب تا 99.99 درصد را دارد. این یخچال قادر است هر لحظه حجم زیادی از آب کاملا سالم و خنک را در اختیار کاربر قرار دهد. دهانه ی آب ریز بزرگ طراحی شده و میتوان از آن برای پر کردن لیوان های بزرگ و حتی پارچ آب نیز استفاده کرد.

این یخچال قادر است هر زمان که شما ارده کنید یخ را به صورت پودر و یا تکه های یخی و... در اختیار شما قرار دهد. لوله های یخساز بسیار باریک تر از قبل شده اند که این قابلیت باعث شده فضای داخل فریزر به مقدار قابل توجهی افزایش یابد.

پنل تنطیمات یخچال بالای دریچه ی آب ریز قرار گرفته است. این پنل بسیار حساس و کاربردی طراحی شده استو شما میتوانید فقط با فشار دادن چند کلید به چگونگی عملکرد یخچال و کلیه یتنظیمات دسترسی داشته باشید و به دلخواه تنظیمات متفاوت را اعمال فرمایید. این پنل با ال ای دی هایی با رنگ آبی بسیار زیبا مزین شده است که به جذابیت یخچال کمک شایانی کرده است.

 

 

 

لامپ LED

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS53

   

یخچال Samsung side By Side RS53 به جای لامپ های قدیمی به لامث های ال ای دی بسیار پیشرفته تجهیز شده است. این لامپ های ال ای دی در بخش پشتی یخچال قرار گرفته اند و کمترین فضای ممکن را در برگرفته اند. این خاصیت باعث افزایش فضای مفید داخل یخجال و فریزر شده است. این سیستم روشنایی قادر به روشن نمودن تمامی بخش های یخچال را دارد و روشنایی بسیار ملایم و نرم را ارایه میدهد.

لامپهای LED نسبت به سایر لامپها مصرف انرژی بسیار پایین تری دارند و در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی خواهد کرد. همچنین این لامپ ها برخلاف سری قدیمی هیچ گرمایی تولید نمیکنند و این امر باعث شده که دمای بخچال همواره خنک بماند.

 

 

سیستم سرمادهی چند گانه  

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS53 در قسمت های مختلف یخچال دریچه های سرما دهی قرار داده است. این سیستم باعث شده تا دمای داخل محفظه ها و یخچال همواره ثابت باقی بماند. در هنگام باز و بسته کردن درب های یخچال این سیستم شروع به کار میکند و و سرمای از دست رفته را جبران میکند. این سرمای یکدست سبب میشود تا محصولات داخل یخچال طراوت و تازگی خود را حفظ کنند و برای مدت طولانی تری سالم باقی بمانند.

 

 

طراحی داخلی

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS53

  

زیبایی ظاهر یخچال به داخل یخچال نیز راه پیدا کرده است. این یخچال با چیدمان بسیار حرفه ای سبب شده تا بیشترین مواد غذایی را در خود جا بدهد.

استفاده از محفظه ها و کشو های بزرگ سبب شده است تا مواد غذایی بزرگ نیز بدون نیاز به قطعه قطعه کردن در این محفظه ها قرار بگیرند. محفظه ها از جنس مرغوب و شفاف تشکیل شده اند. این شفاف بودن سبب میشود تا مصرف کننده مواد غذایی مورد نظر را مشاهده و از وضعیت آنها با خبر شود.

محفظه ها بر روی میله های روان قرار گرفته اند و باز و بسته کردن آنها بسیار آسان و راحت است. این محفظه تا اخر باز میشوند و دسترسی به مواد غذایی موجود در انتهای محفظه ها نیز وجود دارد.

 

 

 

هوم بار

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS53

  

سامسونگ یخچال RS51 را به هوم بار مجهز کرده است. این هوم بار قادر است نوشیدنی های متفاون و مواد غذایی پر کاربرد را در خود جا دهد. این هوم بار به راحتی حجم بسیاری از مواد غذایی مورد علاقه ی شما را در خود جا میدهد. این امر سبب جلوگیری از باز و بسته کردن مکرر و بی مورد درب اصلی یخچال و فریزر میشود.

عملکرد هوم بار با جلوگبری از باز و بسته شدن درب اصلی کمک بسیاری به صرفه جویی در مصرف انرژی میکند.

 

 

 

کمپرسور

سامسونگ از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است. کمپرسور اینورتر دیجیتالی یخچال Samsung Side By Side RS53K4600SA  دمای داخل یخچال را با توجه به مواد غذایی موجود در آن تنظیم میکند. این امر سبب شده تا از کارکرد بی مورد کمپرسور جلوگیری کند و زمان روشن بودن یخچال تنظیم باشد.

عملکرد اتوماتیک این کمپرسور اینورتر موجب شده تا دمای داخل یخچال بسیار پایدار و یکپارچه باشد. این قابلیت باعث صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف انرژی شده و این یخچال را مقرون به صرفه میکند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung Side By Side RS53K4600SA

مشخصات

رتبه انرژی
+A
نوع یخچال
ساید بای ساید
آبسردکن و یخساز بیرونی
اتومات
اخطار باز ماندن درب
بله
لامپ یخچال
بله
گنجایش کل به فوت
30 فوت
قفل کودک V-Chip
بله
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ضد اثر انگشت
بله
اينورتر
بله
دفترچه راهنما
بله
نوع کمپرسور
اینورتر دیجیتال
شرکت سازنده
سامسونگ
جا لیوانی
بله
سیستم مغناطیسی
بله
نوع درب
دو درب با هوم بار
سیستم سرد کننده سریع
بله
هشدار درب
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : داردیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد...
محصول غیر فعال شده است
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25 گنجایش کل  511 لیتر گنجایش یخچال 334 لیترگنجایش فریزر 177 لیترمجهز به هوم بارسیستم گردش هوای دوگانهمجهز به موتور اینورتردستگیره مخفیمجهز به تکنولوژی Cool Select Zone شناسه کالا:...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN قفل کودک : بلهاخطار باز ماندن درب : بلهگنجایش کل به فوت : 20آبسردکن : بلهیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : خیریخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد
محصول غیر فعال شده است
یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل Hitachi R-VG760 یخچال و فریزر هیتاچی مدل RVG760 از 2 درب استفاده نموده، که بالا فریزر و پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-VG760 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند Gorilla...
محصول غیر فعال شده است
یخچال چهار درب هیتاچی مدل Hitachi R-W760PUK7 یخچال فرنچ دور هیتاچی مدل Rw760 از 4 درب تشکیل شده که دو درب بالا فریزر و دو درب پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-W760PUK7 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 570 لیتر ال جی InstaView X29 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X29 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام