تلویزیون 2021 ال جی مدل LG NanoCell TV 65Nano75

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 2688

جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG 65NANO75

    

ال جی در نمایشگاه CES همانند سال‌های پیش از جدیدترین تلویزیون‌های خود پرده‌برداری کرد. در سال 2021 نیز همانند گذشته، ال جی با طیف وسیعی از نمونه‌های متفاوت، توانست بازار دیجیتال را متشنج نماید. از سال 2016 شاهد استفاده از تکنولوژی NanoCell در تلویزیون‌های ال جی هستیم. ال جی در سال 2019 این صنعت را با تلویزیون ارزان‌قیمت SM8600 و بهترین تلویزیون ال جی SM9000 به اوج کارایی و محبوبیت رساند. در سال 2020 بازهم این صنعت جهش روبه‌جلو داشت و نشان این تلویزیون‌ها از SM به NANO تغییر یافت. تلویزیون ارزان‌قیمت NANO80 و تلویزیون نانوسل NANO86 ازجمله باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های نانو سل ال جی در سال 2020 به شمار می‌روند. حال که اولین روزهای سال 2021 میلادی را طی می‌کنیم، ال جی از جایگزین‌های خلف برای تلویزیون نانو سل استفاده کرده است. تلویزیون NANO75 و تلویزیون NanoCell NANO90 ازجمله جدیدترین تلویزیون‌های ال جی نانوسل در سال 2021 به شمار می‌روند. البته لازم به ذکر است تلویزیون کیوند ال جی همانند LG QNED90 نیز در دسته تلویزیون‌های نانوسل قرار می‌گیرند. امروز به بررسی تلویزیون برجسته LG NanoCell TV 65NANO75 می‌پردازیم.

    

صفحه نمایش تلویزیون NANO75

   

نمایشگر تلویزیون 65 اینچ مدل LG 65NANO75

    

صنعت تولید تلویزیون در این سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است. این پیشرفت به افزایش کیفیت تلویزیون و درنهایت رضایت کامل کاربر، خاتمه یافته است. تلویزیون ال جی در تلویزیون‌های میان رده و باکیفیت خود از نمایشگر LED بهره گرفته است. نمایشگر ال ای دی به لطف استفاده از تعداد زیادی از بک لایت‌ها قادر است و تصاویری بسیار زیبا و درخشان را ایجاد خواهد کرد. تلویزیون‌های LED به لطف تعداد زیاد بک‌لایت ها و پراکندگی آنها در تمام سطح تلویزیون، امکان ایجاد تصاویری شفاف و بسیار باکیفیت را ایجاد خواهد کرد. تلویزیون ال ای دی ال جی در چند سال گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و قطعاً می‌تواند کارایی بی‌نظیری را ایجاد نماید. به‌جز OLED و QLED تمامی تلویزیون‌های میان رده موجود در بازار از نمایشگر LED بهره گرفته‌اند.

   

فناوری FullArray در جدیدترین تلویزیون ال جی 2021

     

تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NANO75 از نمایشگر LED از نوع FullArray Dimming بهره گرفته است. مدل‌های قدیمی که تنها چند عدد بک لایت در نمایشگر خود داشتند و تصویری بارنگ‌هایی ضعیف در گوشه‌های تلویزیون ایجاد می‌کردند. اما تلویزیون ال ای دی ال جی مدل NANO75 با استفاده از قابلیت FullArray Dimming تمامی سطح نمایشگر از بک‌لایت پرشده است. تعداد بک لایت‌های زیاد سبب شده، حتی حاشیه‌های تلویزیون نیز رنگی درخشان و باکیفیت را به نمایش بگذارند. تعداد زیاد بک لایت سبب شده، کاربر تصاویری درخشان و باکیفیت را مشاهده نمایند و از هر زاویه کاربر با تصاویری دقیق و درخشان مواجه باشد.

   

فناوری نانوسل در تلویزیون LG NANO75

ال ای دی به دلیل به‌کارگیری زیاد در انواع تلویزیون‌ها پیشرفت بسیار بیشتری به نسبت سایر مدل‌ها دارد. قابلیت‌های متفاوتی کمک کرده‌اند تا تلویزیون‌های LED، تصویر بهتر داشته باشند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون ال ای دی استفاده از فناوری نانوسل است. نانو سل فناوری مخصوص کمپانی ال جی است که بیشترین کارایی مثبت را به همراه دارد.

   

تکنولوژی نانوسل در جدیدترین تلویزیون ال جی مدل NANO75

    

تکنولوژی NanoCell با استفاده از سازوکارهای مختص به خود توانسته بیشترین کارایی مثبت را ارائه دهد. نانوسل همان‌طور که از نامش پیدا است از ذرات نانو برای ایجاد تصاویری بهتر کمک می‌گیرد. ذرات نانو در پیکسل‌ها تعبیه‌شده‌اند و در کمترین زمان ممکن، بیشترین بازدهی مثبت را ایجاد می‌کنند. در سال 2021 فناوری نانوسل به اوج کارایی خود رسیده است. نانوسل امکان جذب و تشخیص طول موج رنگ‌های متفاوت دارند. در این فرایند ذرات نانو، امکان تشخیص طول‌موج‌های ضعیف و جذب آنها را خواهند داشت. نانوسل با جذب این طول‌موج‌ها و جایگزین کردن آنها بارنگ‌های غنی توانسته، تصاویری بارنگ‌های غنی و بزرگنمایی شده را ایجاد نماید. جدیدترین تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NANO75 نیز با استفاده از این فناوری، ایجاد رنگ‌های دقیق و غنی را میسر می‌سازد و کاربر را کاملاً راضی خواهد کرد.

   

سیستم True Color در تلویزیون جدید ال جی

     

یکی دیگر از مزایای نانوسل در تلویزیون ال جی مدل NANO75 به‌کارگیری از سیستم True Color است. True Color یا رنگ‌های طبیعی در تلویزیون‌های نانوسل، موجب افزایش کیفیت رنگ‌ها و افزایش بازدهی تلویزیون شده است. یکی از مهم‌ترین رنگ‌ها در تلویزیون و نمایشگرها امکان به نمایش کشیدن رنگ مشکی است. رنگ مشکی به هر اندازه که غنی‌تر و با کیفیت‌تر باشد، می‌تواند تصاویر تلویزیون را جذاب‌تر کند. تلویزیون نانوسل ال جی، بهترین عملکرد در تهیه رنگ مشکی را داشته و قادر است، بیشترین عمق رنگ مشکی را در مقایسه با سایر رقیبان داشته باشد. تلویزیون نانو سل ال جی مدل LG 65NANO75 با غنی کردن رنگ‌ها قادر است، تصاویری بسیار درخشان و شفاف را به نمایش بگذارد. به لطف استفاده از رنگ‌های کاملاً طبیعی و زنده، قادر است، کارایی بی‌نظیری را به ثبت برساند و هر کاربری را مشتاق خود کند.

    

    

قابلیت 4K در تلویزیون 2021 نانوسل ال جی مدل NANO75

تلویزیون‌ها در طول تاریخ تغییر و تحولات زیادی را به خود دیده‌اند. اما مهم‌ترین پیشرفت و جهش تلویزیون استفاده از فناوری 4K بود. در گذشته تلویزیون‌ها از رزولوشن 1920*1080 پیکسل بهره می‌گرفتند. این رزولوشن نشان دهنده تعداد پیکسل‌های موجود در نمایشگر است که در تلویزیون FullHD تعداد پیکسل‌ها حدوداً 2 میلیون عدد است.

    

تکنولوژی 4K و رزولوشن 3840/2160 پیکسل

        

تلویزیون فورکا ال جی مدل نانو 75 از رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این تعداد پیکسل امکان در تمامی قسمت‌های نمایشگر پخش شده‌اند. تعداد پیکسل‌ها در نمایشگر فورکی برابر 8 میلیون پیکسل است به همین دلیل اسم این قابلیت 4K به معنی چهار برابر پیکسل بیشتر به نسبت FHD نام گزاری شده است.

تعداد پیکسل‌ها به هر اندازه که بیشتر باشد، تراکم پیکسلی بیشتر و فاصله کمتر پیکسل‌ها را مشاهده خواهیم کرد. بنابراین سرعت انتقال نور و تصویر در بین پیکسل‌ها به حداکثر خود خواهد رسید. به همین دلیل در تلویزیون 4K تصاویری شفاف‌تر و سریع‌تر را مشاهده خواهیم کرد. جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 یعنی تلویزیون نانوسل NANO75 نیز به لطف استفاده از فناوری 4K قادر است، رنگ‌هایی غنی و درعین‌حال درخشان را به ارمغان بیاورد. فناوری فورکا همچنین مانع از لرزش تصویر می‌شود و قادر است تصاویری روان، بدون لرزش و یکدست را به نمایش بگذارد.

.   

تلویزیون LG NANO75

    

Dolby Vision IQ در تلویزیون ال جی

ال جی به عنوان پیشرو در صنعت تولید تلویزیون، از قابلیت‌های برتر جهت افزایش کیفیت تصویر بهره می‌گیرد. تمامی تکنولوژی‌های روز دنیا در تلویزیون جدید ال جی مدل NANO75 دست‌به‌دست هم داده‌اند تا کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر رقیبان را داشته باشند. تلویزیون LG NANO75 نیز همانند سایر پرچم‌داران از تکنولوژی Dolby Vision بهره گرفته است.

   

تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos

     

ال جی در تولید تلویزیون‌های 2021 از نسل جدید تکنولوژی Dolby Vision با پسوند IQ بهره گرفته است. فناوری Dolby Vision IQ به صورت هوشمند و لحظه‌ای، موجب افزایش کنتراست و وضوح تصاویر می‌شود. افزایش وضوح تصاویر، حذف نویز تصاویر، افزایش عمق رنگ‌ها و بزرگنمایی رنگ‌های تیره و روشن سبب شده، فناوری Dolby Vision بازدهی تلویزیون و سطح رضایت تلویزیون کاربر را به نهایت خود خواهد رساند. این تکنولوژی به‌صورت هوشمند و لحظه‌ای قادر است، تصاویری دقیق و بدون نقص را آنی به نمایش بگذارد.

   

تکنولوژی Filmmaker Mode در تلویزیون ال جی NANO75

      

همچنین ال جی از تکنولوژی Filmmaker Mode نیز بهره گرفته است. این تکنولوژی امکان مشاهده فیلم به همان شیوه که کارگردان دوست دارد را میسر می‌سازد. در این حالت صدا و تصویر به کیفیتی فراتر از انتظار خواهد رسید و می‌تواند مشاهده فیلم را به اوج لذت و کیفیت برساند.

    

قابلیت HDR10 Pro در تلویزیون جدید ال جی

تلویزیون‌های ال جی به منظور حفظ رضایت مشتری از بالاترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته‌اند. برخلاف عقیده خیلی از مردم، تکنولوژی HDR تنها برای دوربین نیست. فناوری HDR چند سالی است که در تلویزیون نیز به کار می‌رود و کیفیت تصاویر را به نهایت خود رسانده است. HDR امکان ایجاد تغییرات در دامنه رنگ‌ها را فراهم خواهد ساخت.

   

فناوری HDR10 PRO در تلویزیون ال جی

     

تلویزیون جدید ال‌جی مدل نانوسل 75 از مدرن‌ترین نسل فناوری HDR بهره گرفته است. HDR10 Pro نسخه‌ای است که این تلویزیون از آن بهره گرفته است. تکنولوژی HDR10 Pro امکان تغییر دامنه دینامیکی رنگ‌ها به بیش از 10 نانومتر را خواهد داشت. تغییر دامنه رنگ‌ها به بیش از 10 نانومتر سبب شده، رنگ‌های ایجاد شده به اوج کیفیت و کارایی برسد. به‌منظور افزایش کیفیت تصویر، ال جی همچنین از فناوری HLG Pro نیز کمک گرفته است. فناوری HLG Pro نیز همانند HDR مانع از انتشار رنگ‌های ضعیف می‌شود و رنگ‌ها به عمیق‌ترین حالت ممکن و بیشترین کیفیت ممکن دست یابد.

     

پردازنده نیرومند و پرتوان تلویزیون NANO75

قابلیت‌های متفاوت برای هماهنگی بیشتر و عملکرد درست، نیازمند پردازنده‌ای قدرتمند است. پردازنده‌ها وظیفه امکان انجام تمامی فعالیت‌ها را میسر می‌سازند. در نسل‌های قبلی ال جی از پردازنده سری Gen2 و Gen3 استفاده می‌کرد که کارایی فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذاشتند.

در سال 2021 ال جی در ساخت تلویزیون LG 65NANO75 از جدیدترین نسل این پردازنده با نام a7 Gen4 AI Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده به‌طور کامل به‌روزرسانی شده و بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. پردازنده a7 Gen4 ال جی امکان ایجاد تصاویری دقیق و بدون لرزش را ایجاد خواهند کرد. حذف نویز تصاویر و ایجاد تصاویر دقیق و بی‌نقص حاصل کار پردازنده جدید ال جی است که می‌تواند هر کاربری را به طور کامل راضی نماید.

     

پردازنده تلویزیون 2021 ال جی

     

جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 به لطف استفاده از پردازنده 4 هسته‌ای هوشمند، امکان پردازش لحظه‌ای تصاویر را خواهد داشت. ال جی با استفاده از قابلیت AI Picture امکان پردازش لحظه‌ای تصاویر را داشته و به صورت آنی نقص‌های تصویر را تشخیص خواهد داد. با تشخیص و حذف نویز در تصاویر، تراشه 4 هسته‌ای تلویزیون نانو 75 امکان مشاهده تصاویر بسیار باکیفیت و عالی را در کمترین زمان ممکن به کاربر خواهد بخشید.

یکی دیگر از مزایای پردازنده a7 Gen4 AI Processor 4K استفاده از فناوری AI Sound است. این قابلیت نیز با پردازش لحظه‌ای صدا، قادر است صدای بی‌کیفیت و ضعیف را شناسایی کند. در این حالت کاربر به راحتی قادر به حذف نویز تصاویر خواهد بود و قادر است صدایی واضح و بدون نویز را در کمترین زمان پخش نماید.

   

قدرت صدا تلویزیون LG NANO75

ال جی علاوه بر کیفیت نمایشگر و کیفیت آن، توجه ویژه‌ای به قدرت صدا داشته است. قدرت صدای تلویزیون تأثیر به سزایی در تکمیل کارایی تلویزیون دارد و می‌تواند هر بیننده‌ای را متحیر نماید. بر همین اساس ال جی در تلویزیون 65 اینچ Nano75 از 2 اسپیکر که هر کدام 10 وات قدرت ایجاد می‌کنند، استفاده کرده است. مجموع توان خروجی صدای این تلویزیون برابر 20 وات است و می‌تواند تمامی کاربران را راضی نماید.

   

توان صدای 20 وات در تلویزیون ال جی 2021

    

توان خروجی 20 وات امکان ایجاد صدایی غنی و فراگیر را فراهم می‌سازد. این قدرت صدا امکان ایجاد صدایی سه بعدی را به همراه دارد، که در هر مکانی از منزل از باشید، می‌توانید صدایی کامل و بدون نویز را بشنوید. از طریق تنظیمات متفاوت می‌توان برحسب نوع نیاز خود میزان و کیفیت صدا را تغییر داد که در حالت ورزشی آن بیشترین هیجان را برای علاقه‌مندان به فوتبال به همراه خواهد داشت.

جدیدترین تلویزیون 2021 ال جی مدل LG NanoCell TV 65NANO75 از فناوری Dolby Atmos بهره گرفته است. فناوری Dolby Atmos با افزایش وضوح صدا سبب شده، کاربر صدایی بی‌نظیر را مشاهده نماید. این فناوری بیشترین کمک در ایجاد صدایی فوق‌العاده را میسر می‌سازد و سبب شده کاربر به نهایت لذت و هیجان دست یابد.

    

جدیدترین تلویزیون LG NanoCell TV 65NANO75

   

تلویزیون ال جی مخصوص بازی

   

تلویزیون ال جی مخصوص بازی

    

تعداد زیاد گیمر و افراد علاقه‌مند به بازی هر روز در حال افزایش است. بر همین اساس بیشتر تولیدکننده‌ها توجه ویژه‌ای به این صنعت داشته‌اند و مدل‌های متنوعی را روانه بازار کرده‌اند. ال جی نیز در سال 2021 تعداد زیادی از تلویزیون‌های مخصوص گیم را به بازار عرضه کرده و قادر است، با کمترین هزینه بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد.

   

پردازنده گرافیکی برای تلویزیون مخصوص بازی ال جی

     

ال جی در ساخت تلویزیون جدید NANO75، علاوه بر ایجاد تصاویر سریع، از پردازنده‌های گرافیکی بهره گرفته است. پردازنده گرافیکی از نوع AMD FreeSync بهره گرفته است. این پردازنده امکان ایجاد تصاویر سریع با بهترین شیوه ممکن و بدون لرزش را به ثبت می‌رساند. این پردازنده با بزرگنمایی رنگ‌ها و ایجاد رنگ‌های شفاف، سبب شده کاربر بارنگ‌های واقعی و واضح روبه‌رو باشد. همچنین این گرافیک با ایجاد تصاویری روان و بدون لرزش، رضایت کامل کاربران و علاقه‌مندان به گیم را جلب خواهد کرد. امکان تغییر این پردازنده گرافیکی نیز میسر است و کاربر از طریق قابلیت Game Optimizer امکان تغییر وضعیت گرافیک را ایجاد کرده تا کاربر به‌راحتی بتواند بیشترین بازدهی را مشاهده نماید.

    

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K NanoCell TV 65NANO75

     

ال جی به‌منظور افزایش کارایی تلویزیون در بازی، از HDMI مخصوص بهره گرفته است. این فناوری موجب گشته سرعت تصاویر به بیش از 1 میلی‌ثانیه کاهش داشته باشد. پایین آمدن سرعت انتقال تصویر، موجب گشته کاربر تصاویری بدون لرزش و سریع را مشاهده نماید و دربازی‌های سریع و بدون نقص بیشترین بازدهی را داشته باشد.

جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 با استفاده از قابلیت‌های متفاوت قادر است، کارایی محصول را به نهایت خود برساند. تلویزیون ال جی مدل NANO75 از تکنولوژی ALLM و VRR و eARC بهره گرفته است. VRR بیشترین سرعت رفرش و تازه کردن صفحه را به ارمغان خواهد آورد. ALLM سبب کاهش تأخیر تصویر و افزایش سرعت انتقال نور خواهد شد و eARC موجب تقویت صدا و فراگیر کردن صدا خواهد شد.

    

بهترین تلویزیون برای گیم

       

تلویزیون ال جی مدل NANO75 همچنین از قابلیت HGIG نیز بهره گرفته است. این فناوری با اصلاح رنگ‌ها و افزایش دامنه دینامیکی رنگ‌ها موجب افزایش کنتراست تصاویر خواهد شد. HGIG همانند قابلیت HDR عمل کرده با این تفاوت که فقط در هنگام بازی این فعالیت شروع به کار می‌کند.

    

فناوری HGIG در تلویزیون 2021 ال جی

       

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم تلویزیون ال جی مدل نانوسل 65NANO75 استفاده از فناوری Sports Alert است. این فناوری در لحظه شروع بازی‌های مهم به کاربر اعلام شروع را خواهد داد. به این صورت کاربر هیچ بازی حساسی را از دست نخواهد داد و تمامی بازی‌ها را مشاهده خواهد کرد.

     

قابلیت Sports Alert

    

طراحی زیبا و مدرن جدیدترین تلویزیون ال جی

زمانی که به یک فروشگاه صوتی و تصویری وارد می‌شوید، فارغ از هر برند و کیفیت، ظاهر تلویزیون را می‌بینید و از روی ظاهر تصمیم می‌گیرید. به همین دلیل ال جی همیشه و در هر حال به ظاهر محصولات خود بسیار توجه داشته است. تلویزیون یکی از لوازم منزل است که همیشه در معرض دید بوده و باید از ظاهر زیبا و ماندگار برخوردار باشد.

    

طراحی تلویزیون 65 اینچ 2021 ال جی

    

ال جی در ساخت تلویزیون‌های 2021 خود از جدیدترین دانش روز دنیا بهره گرفته است. زبان طراحی ال جی از سال 2018 به بعد کاملاً تغییر کرد و شاهد محصولاتی مدرن و ماندگار هستیم که این قانون در تلویزیون‌های نانوسل از ظرافت بیشتری نیز برخوردار است. ال جی در ساخت تلویزیون LG 65NANO75 از حاشیه‌های بسیار اندک در گوشه‌های نمایشگر کمک گرفته است. این حاشیه‌ها به نسبت گذشته باریک‌تر شده و سبب شده، نمایشگر بزرگ‌تر از قبل به نظر برسد. تلویزیون 2021 ال جی از پایه‌های دو طرفه بهره گرفته است و سبب شده علاوه بر حفظ تعادل، زیبایی تلویزیون دو چندان شود.

   

باریک ترین تلویزیون ال جی در سال 2021

    

قاب پشتی تلویزیون 65 اینچ نانو 75 باریک و کم‌حجم تهیه‌شده است. قاب باریک این تلویزیون موجب گشته هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله را ایجاد کند. فاصله کم سبب شده، تلویزیون همانند یک قاب در گالری نقاشی بدرخشد و محیط زندگی شمارا زینت ببخشد. قاب پشتی طیف وسیعی از ورودی‌های HDMI و USB را در خود جای‌داده که امکان اتصال وسایل دیجیتال متفاوت را میسر خواهد ساخت.

     

سیستم عامل ساده و کارامد

تلویزیون در قدیم تنها برای مشاهده فیلم و سریال مورداستفاده قرار می‌گرفت. اما با فراگیر شدن اینترنت و استفاده هر روزه از آن، تلویزیون‌ها نیز کارایی متفاوتی پیدا کردند. امکان اتصال به اینترنت و دسترسی به دنیای مجازی ساده‌ترین امکاناتی که تلویزیون‌های مدرن به لطف استفاده از سیستم‌عامل در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

    

سیستم عامل webOS

      

ال جی جزو اولین تولیدکننده‌های تلویزیون با سیستم عامل هوشمند بود. ال جی از سیستم‌عامل webOS در تلویزیون‌های هوشمند خود بهره می‌گیرد. این سیستم عامل بسیار ساده و شیک طراحی‌شده و امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سیستم‌عامل webOS از مرورگر پیشرفته به‌صورت پیش‌فرض بهره گرفته است. تلویزیون LG Smart NanoCell TV 65NANO75 قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و به‌راحتی امکان استفاده از مرورگر و دسترسی به دنیای مجازی را فراهم خواهد ساخت. همچنین طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها به‌صورت پیش‌فرض در تلویزیون نصب‌شده‌اند. مهم‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در این تلویزیون می‌توان به Netflex و YouTube و فیس‌بوک اشاره کرد.

    

کنترل جادویی تلویزیون ال جی

     

همچنین امکان اتصال به گوشی نیز در تلویزیون 2021 ال جی میسر است. این قابلیت سبب شده کاربر خاطرات زیبای خود را بااتصال گوشی موبایل با تلویزیون به اشتراک بگذارد و مدت‌زمان بیشتری را سرگرم شود. ال جی در تلویزیون NANO75 نیز از کنترل جادویی بهره گرفته است. کنترل جادویی کار کردن را بسیار راحت‌تر از قبل کرده و کاربر به‌راحتی به هر آنچه که بخواهد دست خواهد یافت.

     

فناوری هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی

     

از دیگر قابلیت‌های تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 65NANO75 می‌توان به فناوری هوش مصنوعی اشاره کرد. هوش مصنوعی کارایی و قابلیت‌های تلویزیون را به نهایت خود می‌رساند و دسترسی را برای کاربری بسیار راحت‌تر کرده است. کاربر از طریق فرمان‌های صوتی توانایی انجام فعالیت‌های متفاوت را خواهد داشت. از طریق این هوش مصنوعی کاربر امکان تغییراتی همانند، تغییر صدا و تغییر کانال را خواهد داشت و بدون هیچ زحمتی قادر است تمامی فعالیت‌ها را کنترل نماید.

    

جدیدترین تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 65NANO75 را بر اساس معیارهای متفاوت بررسی کرده‌ایم و از 10 به آنها امتیاز داده‌ایم. برای خرید و انتخاب تلویزیون برتر جدول زیر را مطالعه فرمایید و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان آف خرید در تماس باشید.

    

طراحی 8 امتیاز
کیفیت نمایشگر 9 امتیاز
امکانات نمایشگر 9 امتیاز
عملکرد در بازی‌های سنگین 8 امتیاز
سیستم عامل 10 امتیاز
قدرت صدا 7 امتیاز
قیمت 8 امتیاز
ارزش خرید 8.4 امتیاز

   

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام