بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021-2020

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 5925

تلویزیون‌های برتر ال‌جی در سال 2021 - 2020

 

   

  

     

ال جی الکترونیک، برندی کره‌ای است که در تولید «لوازم خانگی ارزان» فعالیت دارد. ال جی از سال 1966 به تولید تلویزیون پرداخت. اولین تلویزیون تولیدی در کمپانی LG به صورت سیاه و سفید عرضه شد. با گذشت چندین سال و کسب دانش و مهارت برتر، ال جی به عنوان پیشرو در دنیای دیجیتال شناخته می‌شود. در سال 2013 برای اولین بار «تلویزیون‌های اولد ال جی» به تولید رسید. از آن زمان تاکنون تکنولوژی OLED برترین رنگ‌ها و تصاویر را به نمایش گذاشته و کاربر را شیفته خود کرده است. ال جی همواره در تولید تلویزیون‌هایی با تکنولوژی نوین پیشرو بوده و توان رقابت برای سایرین را از بین برده است. ال جی در سال 2017 از فناوری نانو ذرات در تلویزیون نانوسل بهره گرفت. «تلویزیون LG NanoCell» جزو تکنولوژی‌های موفق کمپانی ال جی به شمار می‌رود که تا مدت زمانی زیادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

«بهترین تلویزیون‌های سال 2021» ال‌جی نیز دستخوش تغییرات مثبتی شده‌اند. کمپانی LG در نمایشگاه CES 2021 برای اولین بار از تکنولوژی QNED بهره گرفته است. فناوری QNED به همراه قابلیت MiniLED توانسته تصاویری درخشان‌تر و شفاف‌تر از قبل را به نمایش بگذارد. این قابلیت سبب شده، کاربر همیشه با تصاویری دقیق و فراتر از انتظار روبه‌رو باشد. بهترین تلویزیون‌های سال 2021 کدام‌اند؟ جدیدترین تلویزیون ال جی چیست؟ باکیفیت‌ترین تلویزیون ال‌جی کدام است؟ تلویزیون ال جی بهتر است سونی؟ مزایای تلویزیون ال‌جی چیست؟ برترین تلویزیون ال‌جی کدام است؟ این سؤالات را در ادامه مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بتوانیم در خریدی موفق شما را یاری کنیم. فروشگاه اینترنتی آف خرید با کادری مجرب و کاملاً آشنا، مراحل مشاوره و خرید را برای شما آسانتر خواهند کرد.‍

  

لینک‌های مرتبط

«بهترین تلویزیون ال جی 55 اینچ» در سال 2021 و 2020 را بیشتر بشناسید.

   

         

  • تلویزیون‌های او‌ال‌ای‌دی ال‌جی

   

زیباترین، بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های دنیا، تلویزیون‌های اولد ال‌جی هستند. اگر قصد خرید تلویزیونی متفاوت را دارید، تنها انتخاب تلویزیون OLED ال‌جی است.

  

همان‌طور که اشاره شد، اولد برای اولین بار توسط ال‌جی تولید شد. در تکنولوژی اولد، لامپ‌های نوری به طور کامل حذف‌شده‌اند. لامپ‌های نوری تأخیر در انتقال تصویر دارند و کاربر لرزش در تصاویر احساس خواهد کرد. اما تلویزیون اولد ال جی از محفظه‌ای شیشه‌ای خلأ که توسط گازهای الی پر شده است، بهره گرفته است. این گاز به وسیله دیودهایی خاص برانگیخته خواهد شد و ایجاد نور و رنگ را بر عهده خواهد گرفت. این امر سبب خواهد شد سرعت انتقال نور به حداکثر خود برسد و کاربر با تصاویری درخشان و بدون لرزش را مشاهده نماید.

تلویزیون های اولد ال جی

تلویزیون‌های OLED ال جی در طول چند سال گذشته پیشرفت بسیار مناسبی داشته‌اند. تلویزیون اولد همیشه در صدر برترین تلویزیون جهان قرارگرفته‌اند و با قیمت ایده ال بیشترین کارایی را به ثبت می‌رسانند. پرفروش‌ترین تلویزیون اولد تا به امروز تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED C9 است. این تلویزیون در سال 2019 تولیدشده است و با کیفیت برتر خود توانست بیشترین فروش اولد در جهان را به خود اختصاص دهد. پس از آن تلویزیون اوال‌ای‌دی مدل LG OLED TV CX روانه بازار شد. این محصول نیز با استفاده از پردازنده قدرتمند و به‌روز نسبت به قبل کیفیتی بسیار مناسب را ارائه داد و در مدت‌زمان بسیار کمی به اوج محبوبیت رسید. در سال 2021 نیز ال جی با آپدیت کردن تلویزیون‌های اولد توانست مدل‌های OLEDC1 و OLEDG1 را به تولید برساند. این تلویزیون‌ها قطعاً جانشین‌های مناسبی برای نسل‌های پیشین خود خواهند بود و می‌توانند، بیشترین بازدهی را به ثبت برسانند.

   

تلویزیون‌های اولد ال جی با نماد OLED شناخته می‌شوند و در سری‌های G و C و B و E تولید شده‌اند.

      

  • تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی

   

رده دوم برترین تلویزیون‌های ال جی، به تلویزیون کیوند و نانوسل اختصاص داده می‌شود. تلویزیون‌هایی فراتر از زیبایی، باکیفیت و مقرون به‌صرفه که می‌توانند تمامی نیازهای کاربر را برطرف نماید.

  

ال جی در تلویزیون‌های نانو سل از پنل LED بهره گرفته است. پنل LED با استفاده از فناوری Direct Array به اوج قدرت خود رسیده و قطعاً می‌تواند تصاویری درخشان و با طراوت را به نمایش بگذارد. استفاده از ذرات نانو از جمله ویژگی‌های نوینی است، که ال‌جی در تلویزیون‌های خود از آن بهره گرفته است.

در سال 2021 ال جی همانند همیشه دست پر به میدان رقابت برگشته است. ال جی از فناوری QNED پرده برداشت. تکنولوژی QNED با استفاده از ترکیب کردن قابلیت‌های Quantum و NanoCell و پنل LED تصاویری به مراتب باکیفیت‌تر از قبل را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون‌های LG QNED TV در سال 2021 طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرد و تمامی عاشقان دنیای دیجیتال منتظر به عرضه انبوه، تلویزیون‌های کیوند هستند. بهترین تلویزیون‌های کیوند ال جی در سال 2021 می‌توان به تلویزیون 8K ال جی LG QNED TV QNED99 و تلویزیون LG QNED TV QNED90 و همچنین تلویزیون ارزان قیمت QNED75 اشاره کرد.

تلویزیون کیوند ال جی مدل LG QNED TV

فناوری NanoCell همان‌گونه که از نامش پیدا است، از ذرات نانو برای ایجاد کیفیتی برتر کمک گرفته است. ذرات نانو به تشخیص طول‌موج رنگ‌ها می‌پردازند. تلویزیون نانوسل ال جی با استفاده از قابلیت نانوسل قادر است، طول‌موج‌های ضعیف را شناسایی کرده و با رنگ‌های غنی و طبیعی جایگزین نماید. در این حالت همیشه رنگ‌هایی غنی و طبیعی را مشاهده خواهد کرد و به بیشترین سطح از رضایت خواهد رسید. تلویزیون‌های نانو سل نیز مدل‌های متنوعی را از سال 2018 و 2019 و 2020 و 2021 به خود اختصاص داده است. به لطف قیمت مناسب و ارزان و کیفیت تصویر بالا، تلویزیون NanoCell ال‌جی سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. در سال 2019 ال جی از مدل‌های باکیفیتی همانند تلویزیون SM8100 و تلویزیون ال جی SM8600 و همچنین تلویزیون نانوسل LG NanoCell TV SM9000 رونمایی کرد. در سال 2020 پیشوند Nano به‌تمامی تلویزیون‌های نانوسل اضافه شد. از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ال جی با تکنولوژی نانو سل در سال 2020 می‌توان به LG NanoCell TV NANO80 و LG NANO90 و تلویزیون اصلی ال جی مدل LG NANO86 اشاره کرد.

تلویزیون نانوسل ال جی LG NanoCell TV   

تلویزیون‌های نانو سل با نماد SM و NANO و همچنین QNED شناخته خواهند شد.

        

  • تلویزیون‌های 4K UHD TV ال جی

    

بیشتر جامعه ایران را، ما افراد متوسط تشکیل می‌دهیم. به همین دلیل تولید تلویزیون‌های میان رده با قیمت‌های مناسب به اوج خورد رسیده است.

  

ال جی در تولید تلویزیون‌های میان رده و قیمت مناسب به اوج توانایی رسیده است. تلویزیون‌های میان رده نیز از پنل LED بهره گرفته است. پنل LED نیز از فناوری 4K بهره گرفته است. فناوری فورکا با استفاده از رزولوشن 2160*3840 پیکسل، نوید تصاویری درخشان و سریع را به کاربر خواهد بخشید. تصاویر بدون لرزش و قیمت ایده ال بدون شک می‌تواند کاربر را کاملاً راضی نماید.

تلویزیون الترا اچ دی ال جی LG UHD TV

تلویزیون ارزان‌قیمت ال جی مدل LG UM7340 در سال 2019 و تلویزیون باکیفیت LG 4K UHD TV UN7340 و تلویزیون فورکی ال جی مدل UN8060 در سال 2020 ازجمله تلویزیون‌های محبوب ال جی هستند. در سال 2021 ال جی از مدل‌های جدیدی با اسم LG 4K TV UP75006 و تلویزیون ارزان‌قیمت ال‌جی مدل LG 4K UHD TV UP80006 رونمایی کرده است. این محصولات با پردازنده‌های به‌روز می‌توانند بیشترین کارایی را به همراه داشته باشند.

   

تلویزیون‌های 4K Ultra HD با نماد U معرفی می‌شوند.

        

  • تلویزیون ارزان قیمت LG FHD TV

    

تلویزیون‌های سایز کوچک بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند. تلویزیون فول اچ‌دی در سایزهای 32 اینچ، 43 اینچ و در بعضی موارد در سایز 49 اینچ نیز تولید می‌شود. تلویزیون‌هایی با سایزهای کوچک به دلیل حجم زیادی از پیکسل و انتقال تصویر آسان، تصاویری بدون لرزش را به ثبت می‌رساند. تلویزیون‌های فول اچی‌دی با پشتیبانی از قابلیت HDR، رنگ‌هایی غنی و بسیار طبیعی را به نمایش می‌گذارد که قادر است رضایت کامل کاربر را به همراه داشته باشد.

تلویزیون ال جی LG FullHD TV

ال جی در سال 2018 با عرضه تلویزیون LG Full HD TV LK5730 سهم بزرگی از فروش را به خود اختصاص داد. در سال 2020 نیز با طراحی و به روز کردن تلویزیون نسل قبل از تلویزیون فول اچ دی LG LM6300 رونمایی کرد. هر چند که به نظر می‌رسد تولید تلویزیون FHD به پایان خود رسیده است، اما برای اتاق‌های کوچک و یا فروشگاه‌ها هنوز نیز بهترین گزینه خرید است.

     

تلویزیون‌های FHD ال جی با نماد L به بازار عرضه می‌شوند.

    

     

هر کدام از نسل‌های متفاوت تلویزیون‌های ال جی کیفیتی متفاوت را به نمایش می‌گذارند و می‌توانند کاربر را کاملا راضی نمایند. مصرف‌کننده با توجه به میزان بودجه و نیاز خود، بهترین انتخاب را خواهد داشت. حال که با نسل‌های متفاوت تلویزیون ال جی آشنا شدیم، وقت آن رسیده بهترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2021 و 2020 را به شما معرفی کنیم. تلویزیون‌های برتر ال جی تنها محدود به این موارد نبوده، اما با توجه به میزان فروش و سطح رضایت کاربر، 15 عدد از برترین‌ها را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

     

      

1- تلویزیون اولد ال جی مدل LG evo OLED 4K TV OLEDG1

   

خاص بودن را با بهترین تلویزیون اولد ال جی تجربه کنید.

اولدها همیشه در صدر برترین تلویزیون‌ها جای خواهند گرفت. OLED به دلیل تکنولوژی متفاوت با سایر تلویزیون‌ها، همیشه تصاویری به مراتب بهتر و متفاوت را ارائه خواهد داد. به دلیل استفاده از گاز و متصاعد شدن آن توسط دیودهای نوری، میزان سرعت تصویر و میزان کنتراست تصویر به حداکثر خود خواهد رسید. ال جی در سال 2021 از جدیدترین و بهترین تلویزیون خود موسوم به «تلویزیون LG OLED TV OLEDG1» پرده برداشت.

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV OLED G1

تلویزیون او ال ای دی ال جی مدل جی 1 از پنل OLED با کمترین ضخامت و رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این میزان رزولوشن که به اختصار به 4K به معنی افزایش 4 برابری کیفیت تصویر نسبت به تلویزیون‌های فول اچ‌دی است. این امر موجب افزایش سرعت تصویر و کیفیت بالای تصاویر شده و از هر گونه لرزش در تصاویر جلوگیری خواهد کرد. ال‌جی در تلویزیون OLED G1 به‌منظور افزایش کنتراست تصویر از فناوری Dolby Vision IQ بهره گرفته است. این قابلیت موجب شده رنگ‌های به نمایش گذاشته شده توسط تلویزیون به بالاترین سطح از کیفیت برسد و کاربر با تصاویری فراتر از انتظار مواجه خواهد شد. تلویزیون الد ال جی قابلیت پشتیبانی از فایل‌های HDR 10 Pro و HLG را دارد و تصاویری با رنگ‌های عمیق را به نمایش خواهد گذاشت.

ال جی در سال 2021 از جدیدترین نسل پردازنده‌های خود نیز رونمایی کرد. پردازنده a9 Gen4 AI Processor 4K برای اولین بار در تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED 4K TV OLEDG1 مورد استفاده قرار گرفته و عملکرد بسیار موفق را رقم زده است. این پردازنده با صورت لحظه‌ای قادر است، میزان رنگ، میزان کنتراست، میزان وضوح تصویر و سرعت ویدیو را پردازش کرده و به بهترین شیوه ممکن این مقادیر را تنظیم خواهد کرد. تلویزیون ال جی مدل LG OLED evo TV OLED G1 از فناوری SELF-LIT PiXELS بهره گرفته است. این فناوری با وادار کردن پیکسل‌ها به تولید نور، موجب خواهد شد سرعت انتقال تصویر و نور به حداکثر خود برسد و کاربر با تصاویری فراتر از انتظار دست یابد. کمپانی LG جهت تکمیل تلویزیون اولد evo G1 از سیستم صوتی 60 وات بهره گرفته است که قادر است، صدایی غنی و فراگیر را به ارمغان بیاورد.

تلویزیون الد ال‌جی همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند خود از سیستم عامل webOS در ساخت بهترین تلویزیون خود بهره گرفته است. تلویزیون OLED evo G1 با استفاده از سیستم‌عامل webOS امکان گردش در دنیای اینترنت و همچنین اشتراک‌گذاری فایل با سایر لوازم دیجیتال همانند موبایل را میسر خواهد ساخت. 

      

2- تلویزیون کیوند ال جی مدل LG QNED 8K TV QNED99

   

با پیشرفت تکنولوژی تلویزیون‌های 8K نیز به بازار معرفی شدند. ال جی بهترین و با کیفیت‌ترین تلویزیون خود را در سال 2021 با فناوری 8K و با استفاده از فناوری QNED MiniLED به بازار عرضه کرد.

ال جی در سال 2021 و در نمایشگاه CES مشتاقان زیادی را به خود جذب کرد و مدل‌های متنوعی را عرضه کرد. اما بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون ال‌جی که نظر همه را به خود جلب کرد تلویزیون QNED99 بود. ال جی در تلویزیون LG QNED MiniLED 8K TV QNED99 از رزولوشن 4320*7680 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن تصاویری با بیشترین سرعت و بدون لرزش را به ثبت می‌رساند و می‌تواند هر کاربری را کاملاً مشتاق خود نماید. همچنین ال جی در جدیدترین تلویزیون خود از فناوری QNED MiniLED بهره گرفته است. همان‌طور که از قبل گفته شد، فناوری QNED از درهم‌آمیخته شدن فناوری Quantum و NanoCell و LED تولید شده است. هر کدام از این قابلیت‌ها به تنهایی می‌توانند بهترین کیفیت ممکن را به ثبت برسانند. اما با ترکیب این قابلیت‌ها نسبت سرعت تصویر و روشنایی تصویر به حداکثر رسیده و کاربر با رنگ‌هایی کاملاً غنی و طبیعی روبه‌رو خواهد شد. تکنولوژی MiniLED نیز که تعداد بک لایت های نمایشگر را به چهار برابر افزایش داده و در نتیجه میزان روشنایی و طبیعی بودن رنگ‌ها به چهار برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

تلویزیون 8K ال جی مدل LG QNED MiniLED 8K TV QNED99

تلویزیون ال جی مدل کیوند 99 به‌منظور افزایش سطح رضایت‌مندی کاربر، از فناوری Dolby Vision IQ بهره گرفته است. تکنولوژی Dolby Vision با بزرگنمایی کردن رنگ‌ها موفق شده، بیشترین بزرگنمایی رنگ را برای تلویزیون LG 8K TV QNED99 به همراه داشته باشد. پشتیبانی از فایل‌های HDR و HLG نیز از دیگر قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون 8K ال جی مدل QNED99 است. این فایل‌ها نیز برجستگی بیشتر در رنگ‌های مشکی و سفید و همچنین بیشترین عمق رنگ را به همراه خواهند داشت. با افزایش تعداد گیمورها و افراد علاقه‌مند به بازی، ال جی تصمیم به تولید تلویزیون‌های مخصوص گیم گرفته است. بر همین اساس تلویزیون LG QNED99 از پردازنده گرافیکی از نوع G-Sync و HIGI و همچنین تنظیمات مخصوص بازی Game Optimizer می‌باشد.

یکی دیگر از نقاط قوت تلویزیون 8K ال جی مدل LG QNED99 استفاده از پردازنده مدرن است. ال جی در سال 2021 برای اولین بار از پردازنده a9 Gen4 AI Processor 8K بهره گرفته است. این پردازنده بیشترین سرعت تصویر را به همراه خواهد داشت و قطعاً می‌تواند بیشترین سطح هیجان را به کاربر منتقل نماید. این پردازنده مدرن با کمترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را ارائه خواهد داد. ال جی به منظور رضایت کامل کاربر از سیستم‌عامل webOS در ساخت «تلویزیون 8 کا مدل LG QNED MiniLED 8K TV QNED99» بهره گرفته است. سیستم عامل webOS به دلیل رابط کاربری آسان و شیک، بیشترین رضایت و درعین‌حال کاربرد را به خود اختصاص داده است.

      

3- تلویزیون الد ال جی مدل LG OLED TV OLEDC1

   

تلویزیون‌های الد به دلیل ظاهر بسیار زیبا و باریک، همیشه طرفداران بسیار زیادی را داشته‌اند. بر همین اساس ال‌جی تولید تلویزیون اولد را با جدیت بسیار بیشتری دنیال می‌کند. یکی دیگر از مدل‌های که در سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد، تلویزیون اولد C1 است. تلویزیون C1 به باریک‌ترین حد خود رسیده و با ظاهری یکدست و بسیار زیبا، می‌تواند زینت بخش منزل شما باشد.

ال جی از نمایشگر OLED در ساخت «تلویزیون LG OLED TV C1» بهره گرفته است. این نمایشگر با رزولوشن فورکا یا 2160*3840 پیکسل امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را میسر خواهد ساخت. این میزان از رزولوشن علاوه بر افزایش سرعت انتقال تصویر، تصاویری درخشان و بدون نقص را نیز فراهم خواهد ساخت. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV OLEDC1 استفاده از قابلیت SELF-LIT PiXELS می‌باشد. این فناوری موجب گشته خود پیکسل‌ها نیز نور تولید کنند و لرزش تصویر به حداقل خود برسد. ال جی در تلویزیون اولد 2021 خود از فناوری Dolby Vision IQ نیز بهره گرفته است. این قابلیت به دلیل بزرگنمایی کردن رنگ‌ها سبب شده، کاربر با تصاویری غنی روبه‌رو خواهد شد. پشتیبانی از تصاویر HDR 10 Pro و HLG یکی دیگر از قابلیت‌های برجسته تلویزیون الد سی 1 است که رنگ‌هایی عمیق را به همراه خواهد داشت.

تلویزیون او ال ای دی ال جی مدل LG OLED TV OLED C1

ال جی در سال 2021 از پردازنده مدرن خود موسوم به a9 Gen4 AI Processor IQ در تلویزیون LG OLED TV C1 بهره گرفته است. این پردازنده به صورت لحظه‌ای میزان رنگ، کنتراست و سایر موارد را تنظیم کرده و به صورت آنی تصاویری بی‌نظیر و بدون نقص را ایجاد خواهد کرد. این پردازنده میزان صدا را نیز تحت تأثیر قرار داده و با ایجاد صدایی غنی و فراگیر با 40 وات قدرت، کاربر را به اوج هیجان خواهد رساند. سیستم صوتی توسط فناوری Dolby Atmos تقویت شده و صدایی سه بعدی را به فراهم خواهد ساخت. تلویزیون اولد به دلیل سرعت تصویر بسیار بالا، برای بازی و ویدئوهای سریع بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت و قطعاً می‌تواند کاربر را مجذوب خود نماید.

تلویزیون LG OLED 4K TV OLEDC1 از سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل webOS به دلیل رابط کاربری ساده و روان امکان استفاده کاربر را به نهایت رسانده است. این سیستم عامل امکان نصب برنامه‌های متفاوت و همچنین اشتراک گذاری فایل را برای کاربر بسیار آسان‌تر از قبل کرده است.

     

4- تلویزیون 8K ال جی مدل LG NANO95

     

ال جی در سال 2020 با تولید تلویزیون ال جی NANO95 قدرت خود را در تولید تلویزیون 8K به رخ رقیبان کشید. تلویزیون ال جی مدل Nano95 از تعداد پیکسل بیش از 32 میلیون با رزولوشن 4320*7680 پیکسل بهره گرفته است. ال جی به لطف استفاده از فرایند قابلیت NanoCell و فناوری 8K می تواند، تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد و کاربر را به نهایت هیجان برساند.

تلویزیون LG 8K TV Nano95 از فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos به منظور افزایش کیفیت صدا و تصویر بهره گرفته است. ال جی با ارتقای فناوری Full Array Local Dimming در تلویزیون 8K مدل LG NanoCell 8K TV Nano95 موجب افزایش درخشندگی تصویر و حذف کامل نویز تصویر شود. تلویزیون 8K ال جی مدل LG 8K HDR TV Nano95 توانایی پشتیبانی از فایل های HDR10+ Pro و HLG Pro را داشته و می تواند برترین تصاویر را به ثبت برساند.

تلویزیون 8 کا ال جی مدل LG NanoCell TV NANO95

پردازنده a9 Gen3 AI Processor 8K در سال 2020 جزو برترین دستاوردهای ال جی است. این پردازنده امکان ایجاد تصاویری دقیق و با کیفیت را برای کاربر میسر ساخته و مانع از لرزش تصویر خواهد شد. تکنولوژی Motion Pro نیز یکی دیگر از قابلیت‌های مدرن تلویزیون LG 8K TV Nano95 است و مانع از لرزش در تصاویر خواهد شد. تلویزیون ال جی مدل LG 8K Smart TV 65Nano95 از سیستم عامل webOS استفاده نموده و می تواند امکاناتی همچون دسترسی به اینترنت و اتصال به گوشی را فراهم آورده است. تلویزیون 8K ال جی مدل LG 8K TV Nano95TNA از هوش مصنوعی موسوم به AI ThinQ نیز بهره گرفته و بیشترین راحتی را ایجاد خواهد کرد.

       

5- تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV CX

    

در سال 2019 ال جی با تولید تلویزیون اولد مدل LG C9 بار دیگر قدرت و توان خود را به رخ سایر رقبا کشید. در سال 2020 نیز ال جی با ایجاد تکنولوژی‌های مدرن موفق به تولید تلویزیون اولد CX شد. تلویزیون ال جی مدل LG OLED 4K TV CX از پنل OLED با رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این پنل به دلیل استفاده از گاز الی و حذف لامپ‌های نوری، تصویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش خواهد گذاشت. ال جی به‌منظور افزایش کیفیت تصویر از فناوری SELF-LIT PiXELS بهره گرفته است. این قابلیت موجب شده خود پیکسل‌ها نور تولید کنند. در این صورت میزان سرعت تصویر و میزان انتقال تصویر به نهایت خود خواهد رسید.

تلویزیون ال جی الد CX جزو تلویزیون‌های سال 2020 است که همچنان خودنمایی می‌کند. یکی از مهم‌ترین عامل‌های موفقیت تلویزیون اولد ال جی بهره‌گیری از پردازنده قدرتمند است. پردازنده a9 Gen3 AI Processor 4K از جمله دستاوردهای بزرگ ال جی است که تا سال‌های متوالی می‌تواند در صدر قرار بگیرد. این قابلیت با استفاده از این پردازنده نوید تصاویری سریع و بدون لرزش، بارنگ‌های بسیار شفاف و دقیق را میسر خواهد ساخت. همچنین استفاده از تکنولوژی Dolby Vision IQ که امکان بزرگنمایی کردن رنگ‌ها را برای کاربر میسر ساخته، و تصاویری بسیار جذاب و طبیعی را فراهم خواهد ساخت. همچنین پشتیبانی آر فایل‌های HDR 10 Pro از دیگر قابلیت‌های مدرن «تلویزیون اوال‌ای‌دی ال جی مدل OLED CX» می‌باشد.

تلویزیون ال جی مدل LG OLED TV OLED CX

ال جی در تلویزیون اولد CX از سیستم صوتی قدرتمند با خروجی صدای 40 وات بهره گرفته است. سیستم صوتی به دلیل استفاده از قابلیت Dolby Atmos امکان ایجاد صدایی سه بعدی و بسیار غنی را میسر خواهد ساخت و می‌تواند هر کاربری را به اوج لذت برساند. از جمله تلویزیون‌های مناسب برای گیم، می‌توان به تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV OLEDCX اشاره کرد که با سرعت تصویر بالا، اوج هیجان را فراهم خواهد کرد. ال جی در تلویزیون OLED CX همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند خود از سیستم‌عامل webOS بهره گرفته است که بیشترین کارایی را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

      

6- تلویزیون کیوند ال جی مدل LG QNED 4K TV QNED90

     

همان‌طور که اشاره شد، تلویزیون‌های کیوند برای اولین بار در سال 2021 رونمایی شدند. این تلویزیون‌ها به دلیل استفاده از برترین دانش‌های روز ال‌جی، اسم و رسم بزرگی برای خود به پا کرده است. یکی از مهم‌ترین مزایای تلویزیون کیوند ال جی، بهره گیری از ظاهر زیبا و مدرن بوده که می‌تواند هر سلیقه‌ای را کاملاً راضی نگه دارد.

ال جی در سال 2021 با معرفی فناوری QNED بار دیگر صنعت تولید تلویزیون را دگرگون کرد. تلویزیون کیوند 90 از جمله مدل‌های موفق ال جی خواهد بود که با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد. ال جی از پنل LED برای تلویزیون LG QNED90 بهره گرفته است. پنل ال ای دی به وسیله تکنولوژی Quantum و NanoCell به اوج قدرت رسیده است. این قابلیت‌ها در ایجاد رنگ‌های کاملاً واضح و طبیعی نقش بسیار به‌سزایی داشته‌اند، و همین امر موجب موفقیت بدون شک تلویزیون QNED90 خواهد شد. ال جی از رزولوشن 2160*3840 پیکسل در «تلویزیون 2021 ال جی مدل LG QNED 4K TV «QNED90 بهره گرفته است. تکنولوژی فورکا علاوه بر کاهش قیمت تلویزیون، سبب شده میزان کنتراست تصویر و سرعت تصویر به نهایت خود برسد.

بهترین تلویزیون 2021 ال جی مدل LG QNED TV QNED90

در ساخت جدیدترین تلویزیون ال جی از فناوری MiniLED نیز استفاده شده است. همان‌طور که آگاه هستید، برای ایجاد رنگ و انتقال تصویر در تلویزیون‌های LED، از لامپ‌های نوری کمک گرفته می‌شود. در تلویزیون‌های مدرن LED وظیفه ایجاد نور را خواهد داشت. در قدیم تعداد این لامپ‌های پس زمینه کم بود و حاشیه‌های تلویزیون نور کافی نداشتند. به همین دلیل ال جی برای اولین بار از LED سایز کوچک‌تر در تلویزیون کمک گرفت. سایز لامپ‌های نوری به 4 برابر کوچک‌تر تقلیل یافت و تعداد این لامپ‌ها 4 برابر بیشتر شد. بنابراین سرعت انتقال تصویر و نور به 4 برابر نسبت به قبل افزایش داشت. در این حالت کاربر هیچ‌گونه لرزشی در تصاویر احساس نخواهد کرد و همیشه تصاویری شفاف و درخشان را مشاهده خواهد کرد. این فناوری در بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 با نام LG QNED MiniLED 4K TV QNED90 به کار رفته است. ال جی به منظور کسب رضایت کامل کاربر، از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos نیز بهره گرفته است که تصویر و صدای فراگیر و غنی را به ثبت خواهند رساند. همچنین امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR 10 Pro از ویژگی‌های چشمگیر تلویزیون مدرن ال جی خواهد بود.

ال جی از پردازنده a7 Gen4 Processor AI 4K در تلویزیون LG QNED TV QNED 90 بهره گرفته است. این پردازنده با پردازش لحظه‌ای صدا و تصویر توانسته عملکردی بسیار مناسب و فراتر از انتظار را فراهم خواهد ساخت. ال جی در سال 2021 با به‌روزرسانی سیستم‌عامل webOS بیشترین امکانات را برای کاربر فراهم خواهد ساخت. تلویزیون هوشمند LG QNED NanoCell TV QNED90 نیز همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند ال جی از سیستم عامل webOS نسخه 2021 استفاده کرده است که با بیشترین سطح از امکانات، دسترسی کاربر را به بی‌نهایت خواهد رساند.

     

7- تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV NANO90

   

ال جی در سال 2020 با عرضه سری NANO فروش بسیار مناسبی را رقم زد. یکی از برترین تلویزیون‌هایی که بسیار درخشان ظاهر شد، تلویزیون NANO90 است. تلویزیون ال جی Nano90 همانند سایر تلویزیون‌های میان رده از پنل LED بهره گرفته است. پنل LED به تکنولوژی نانوسل تجهیز گشته است. تکنولوژی نانوسل همان‌گونه که از نامش پیدا است، از سلول‌های نانو برای ایجاد رنگ‌های بهتر کمک گرفته است.

فناوری نانوسل از ذرات نانو تشکیل شده‌اند که توان تشخیص طول‌موج رنگ‌ها را دارند. این فناوری با شناسایی طول موج‌های ضعیف و جایگزین کردن آنها با رنگ‌های غنی، بازدهی بسیار مناسبی را رقم‌زده است. در سال 2020 و در بهترین تلویزیون LED ال جی مدل Nano90 شاهد بازدهی مثبت فناوری NanoCell هستیم که فروش مناسبی را هم برای ال جی به ارمغان آورد. ال جی از رزولوشن 2160*3840 پیکسل یا همان 4K استفاده کرده است. این میزان از رزولوشن سبب شده، سرعت انتقال تصویر به بالاترین حالت ممکن برسد و کاربر با تصاویری سریع مواجه باشد. جهت افزایش میزان کنتراست تصویر ال جی از فناوری Dolby Vision نیز بهره گرفته است. این قابلیت به لطف برجسته کردن رنگ‌های تیره و روشن، تصاویری دقیق و بسیار باکیفیت را به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون ال جی مدل LG NANO90

«تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV Nano90» امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR 10 Pro نیز دارد. این قابلیت نیز موجب گشته، رنگ‌ها با بیشترین عمق ممکن به نمایش گذاشته شوند و کاربر مجذوب رنگ‌های طبیعی تلویزیون شود. استفاده از پردازنده a7 Gen3 Processor 4K در تلویزیون نانو 90 سری 2020 موجب ایجاد تصویری سریع، بدون لرزش و رنگ‌های کاملاً طبیعی خواهد شد و می‌تواند بیشترین بازدهی مثبت را به ارمغان بیاورد. سیستم صوتی قدرتمند و فوق‌العاده تلویزیون ال جی NANO90 از دیگر نقاط قوت این تلویزیون در قیاس با رقبا است. ال جی از سیستم صوتی 40 وات بهره گرفته است که امکان ایجاد صدایی غنی و فراگیر را فراهم ساخته تا کاربر را کاملاً شگفت زده نماید.

تلویزیون ال جی مدل LG NANO90 از سیستم‌عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل webOS از آسان‌ترین و باکیفیت‌ترین رابط کاربری بهره گرفته و بیشترین بازدهی را برای کاربر به همراه خواهد داشت. امنیت بالا، امکان اتصال به اینترنت و اشتراک‌گذاری فایل‌ها با موبایل از ساده‌ترین کارایی‌های سیستم عامل webOS ال جی است.

      

8- تلویزیون QNED ال جی مدل LG 4K TV NANO75

    

ال جی بدون شک جزو برترین برندهای تولید تلویزیون در دنیا است. به‌منظور حفظ این موقعیت، ال جی هر ساله مدل‌های متنوع و به‌روز را روانه بازار می‌کند. در سال 2021 نیز ال جی از مدل جدید خود NANO75 که جایگزین مدل‌هایی موفق ماقبل است، پرده برداشت. تلویزیون LG NANO 75 از نمایشگر LED با فناوری NanoCell بهره گرفته است. فناوری نانو سل نوید تصاویری سریع و بدون لرزش را به کاربر خواهند بخشید. تکنولوژی ذرات نانو با تشخیص طول‌موج‌های ضعیف و جایگزین کردن آنها با رنگ‌های درخشان و شفاف، می‌تواند تصاویری زیبا و باکیفیت را به نمایش بگذارد. تکنولوژی NanoCell در «تلویزیون LG NanoCell 4K TV NANO75» موجب ایجاد تصاویری کاملاً درخشان در هر زاویه از تلویزیون شده و قطعاً می‌تواند کاربر را تحت تأثیر خود قرار دهد.

تلویزیون نانو سل ال جی مدل LG NANOCELL 4K TV NANO75 از فناوری 4K و یا رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن، تصویری یکپارچه و بدون لرزش را برای کاربر به همراه خواهد داشت. قابلیت پشتیبانی از فایل‌های HDR 10 Pro و همچنین بهرگیری از تکنولوژی Dolby VIsion سبب شده کیفیت تصویر تلویزیون بسیار افزایش یابد. در تلویزیون میان رده و ارزان قیمت LG 4K NanoCell TV NANO75 شاهد استفاده از پردازنده a7 Gen4 Processor 4K هستیم. این پردازنده به نسبت قبل پیشرفت چشمگیری داشته و قادر است به‌صورت لحظه‌ای قادر به پردازش و تحلیل صدا و تصویر است و در هر زمان بهترین تصویر و صدا را ایجاد خواهد کرد.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG NANO75

بهترین تلویزیون‌های 2021 ال جی نیز همانند قبل از سیستم‌عامل webOS بهره گرفته‌اند. سیستم عامل webOS به کاربر امکان بیشترین دسترسی را داده و کاربر را کاملاً بی‌نیاز خواهد کرد. تلویزیون LG NANO75 نیز از این قضیه پیروی کرده و از پلتفرم webOS با آخرین به‌روزرسانی بهره‌مند شده است. سیستم صوتی تلویزیون LG NanoCell 4K TV NANO75 برابر 40 وات قدرت صدا دارد که به لطف استفاده از قابلیت Dolby Atmos، می‌تواند صدایی سه بعدی و فراگیر را به ثبت برساند.

     

9- تلویزیون ال جی مدل LG NanoCell TV Nano86

     

سال 2020 سالی سرشار از موفقیت برای ال جی بود. یکی از تلویزیون‌هایی که برای کمپانی کره‌ای ال جی فروش بالایی را رقم زد، تلویزیون ال جی NANO86 بود. هنوز هم یکی از برترین تلویزیون‌های دنیا، تلویزیون LG 4K Smart TV Nano86 است. کیفیت تصویر بالا، صدای غنی و قیمت مناسب از جمله راه‌های موفقیت تلویزیون نانو 86 به شمار می‌روند.

ال جی در ساخت تلویزیون LG NANO 86 از پنل LED بهره گرفته است. پنل LED به لطف استفاده از رزولوشن 2160*3840 پیکسل، تصاویری بدون لرزش و درخشان را به ثبت خواهد رساند. این نمایشگر از قابلیت NanoCell نیز بهره‌مند است. ذرات نانو طیف نور ضعیف را تشخیص داده و مانع از انتشار آنها خواهد شد. به جای طیف نور ضعیف، رنگ‌های غنی و گرم یا به‌اصطلاح RGB به نمایش گذاشته می‌شوند و کاربر رنگ‌هایی یکدست و زیبا را مشاهده خواهد کرد.

تلویزیون ال جی مدل LG NANO86

تلویزیون ارزان قیمت ال جی مدل LG NanoCell 4K TV Nano86 از فناوری Dolby Vision IQ بهره گرفته است. همچنین بهره‌مندی از اجرای فایل‌های HDR 10 Pro و HLG سبب شده، رنگ‌های حاصله بسیار عمیق و جذاب باشد و کاربر را مجذوب خود نماید. ال جی از نسل سوم پردازنده a7 در تلویزیون Nano86 بهره گرفته است. این پردازنده به لطف استفاده از هوش مصنوعی، تصاویری بدون نقص و فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند. سیستم صوتی تلویزیون قیمت مناسب LG Nano86 با قدرت 40 وات خروجی و امکان پخش صدای سه بعدی از دیگر نقاط قوت تلویزیون است. ال جی به منظور افزایش رضایت کاربر از سیستم‌عامل webOS استفاده کرده است. سیستم عامل WebOS ال جی چند سالی است، به عنوان راحت‌ترین رابط کاربری از طرف مصرف کننده شناخته می‌شود و «تلویزیون LG NanoCell Smart TV Nano86» را به یکی از برترین گزینه‌های خرید بدل کرده است.

     

10- تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NANO80

       

ال‌جی در ساخت تلویزیون جدید ۲۰۲۰ مدل LG Nano80 از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که تلویزیون نانوسل ال‌جی مدل LG NanoCell TV Nano80V استفاده نموده است. ال جی با استفاده از فناوری نانوسل قادر است، طیف رنگ‌های ضعیف را شناسایی کرده و مانع از انتشار آنها شود. با این فعالیت کاربر همیشه، تصاویری با رنگ‌های غنی و طبیعی را در تلویزیون LG NanoCell 4K TV NANO80 مشاهده خواهد کرد.

تلویزیون برتر ال جی مدل LG NANO80

به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون ال‌جی مدل Nanao80 تضمین خواهد شد.جدیدترین تلویزیون ۲۰۲۰ ال‌جی مدل LG NanoCell 4K TV Nano80TNA از تکنولوژی 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون‌های اسمارت LG Nano80 میسر شده است.

ال‌جی با صدای کاملاً سه‌بعدی و فراگیر می‌تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم نماید. ال‌جی در تلویزیون جدید خود مدل LG Nano80 از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای، سیستم‌عامل webOS و هوش مصنوعی AI ThinQ به‌منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر کاربر بهره گرفته است.

    

11- تلویزیون 4K ال جی مدل LG 4K TV UP8150

   

یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای خرید تلویزیون، قیمت و امکانات تلویزیون است. ال جی در تولید تلویزیون‌های قیمت مناسب با بیشترین کیفیت و کارایی به اوج قدرت دست یافته است. تلویزیون‌های میان رده و قیمت پایین ال جی همیشه در صدر پرفروش‌ترین تلویزیون‌های جهان بوده است. در هر سال نسل جدیدی از تلویزیون‌های 4K UHD TV توسط ال‌جی به بازار معرفی می‌شود.

در سال 2021 ال جی از بالاترین نسل تلویزیون خود موسوم به LG 4K UHD TV UP8000 پرده برداشت. ال جی در ساخت «تلویزیون فورکا الترا اچ دی LG UP8000» از نمایشگر LED بهره گرفته است. نمایشگر LED از رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن امکان ایجاد تصاویری درخشان و سریع را میسر ساخته و کاربر را مجذوب خود خواهد کرد. این نمایشگر به لطف استفاده از فناوری Active HDR قادر است، رنگ‌هایی بسیار غنی و برجسته را به نمایش بگذارد. قابلیت HDR با ایجاد عمق بسیار زیاد در بین رنگ‌های تیره و روشن، موفق شده تصاویری برجسته و رنگ‌هایی کاملاً طبیعی را به نمایش بگذارد.

جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG UHD 4K TV UP8000

بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG UP8150 از پردازنده مدرن چهار هسته‌ای Processor 4K بهره گرفته‌اند. این پردازنده میزان کنتراست و رزولوشن تصاویر را به حداکثر خواهد رساند و کاربر هیچ‌گونه ارزشی را احساس نخواهد کرد. همچنین پردازنده چهار هسته‌ای تلویزیون یو پی 8150 ال جی امکان حذف نویز تصاویر را داشته و تصاویری با بهترین کیفیت ممکن را به ثبت خواهد رساند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون فورکا ال جی مدل LG 4K UHD TV UP8150، امکان اجرای بازی‌های بسیار سنگین،، با بهترین کیفیت ممکن است. تلویزیون 2021 ال جی با استفاده از قابلیت ALLM و eARC در اجرای بازی‌های بسیار سنگین به اوج کیفیت و کارایی دست یافته است. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون فورکی ال جی در به نمایش گذاشتن گبم و ایجاد هیجان در کاربر، استفاده از فناوری HGIG و سیستم صوتی قدرتمند و غنی می‌باشد.

ال جی در ساخت جدیدترین تلویزیون خود در سال 2021 مدل LG 4K UHD HDR Smart TV UP8150 از سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل webOS در چند سال گذشته پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده و می‌تواند بیشترین کارایی و امکانات را به کاربر انتقال دهد. ال جی با در نظر گرفتن تمامی سایزها با قیمتی مناسب، توانسته هر سلیقه‌ای را راضی کند و فروش مناسبی را رقم بزند.

    

12- تلویزیون فورکا ال جی مدل LG 4K UHD TV UN8060

  

سال 2020 برای ال جی بسیار موفقیت آمیز و فراتر از انتظار بود. یکی از مدل‌هایی که فروش بسیار مناسبی را به همراه داشت، تلویزیون ارزان قیمت ال جی مدل LG 4K UHD UN8060 است. ال جی در ساخت تلویزیون UN8060 از برترین و باکیفیت‌ترین قابلیت‌های روز دنیا بهره گرفته است تا بتواند هر کاربری را مجذوب خود نماید. اولین تلویزیونی که از مدل‌های 2020 وارد بازار شد، تلویزیون LG UN8060 بود که هنوز هم با بیشترین میزان تولید در رده اول قرار گرفته است.

«تلویزیون ال جی مدل LG 4K TV UN8060» از نمایشگر LED بهره گرفته است. نمایشگر ال ای دی امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش و همچنین درخشان را به ثمر خواهد رساند. تلویزیون ال جی مدل 8060 از فناوری 4K و یا رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این فناوری، رزولوشن 4 برابر بیشتر از تلویزیون‌های FullHD را به وجود آورده و قطعاً می‌تواند کاربر را با تصاویری 4 برابر سریع‌تر و بدون لرزش روبه‌رو نماید. ال جی به منظور افزایش کیفیت تصویر نمایشگر، امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR و HLG را میسر ساخته است و قادر است، بیشترین وضوح و کنتراست را برای کاربر به همراه داشته باشد.

ال جی از پردازنده چهار هسته‌ای LG Processor 4K در تلویزیون LG UN8060 بهره گرفته است. تلویزیون سری 8 ال جی با استفاده از این پردازنده قادر است، تصاویری سریع، بدون لرزش و رنگ‌های دقیق را به نمایش بگذارد و کاربر را کاملاً راضی نماید. همچنین استفاده از قابلیت‌های متفاوت سبب شده، تلویزیون ال جی LG UHD TV UN8060 عملکرد مناسبی در اجرای بازی داشته باشد. سیستم صوتی تلویزیون LG 4K UHD TV UN8060 از دو اسپیکر با قدرت خروجی مجموعاً 20 وات بهره گرفته است، تشکیل‌شده است. ال جی به منظور افزایش رضایت‌مندی کاربران از فرایند Ultra Surround کمک گرفته است و صدایی غنی و همه‌جانبه را فراهم خواهد کرد.

تلویزیون ارزان قیمت ال جی مدل LG UN8060

تلویزیون برتر ال جی مدل LG 4K UHD HDR Smart TV UN8060 از سیستم‌عامل webOS بهره گرفته است. سیستم‌عامل webOS امکان اتصال به اینترنت و اشتراک‌گذاری فایل را برای کاربر میسر خواهد ساخت. سیستم عامل WebOS بسیار ساده و در عین حال شیک طراحی شده است و می‌تواند بیشترین سطح از دسترسی را برای کاربر امکان‌پذیر نماید.

   

13- تلویزیون الترا اچ دی ال جی مدل LG UHD TV UP7500

  

ال جی در سال 2020 با تولید تلویزیون‌های متنوع و ارزان قیمت، سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داد. در سال 2021 نیز همین قاعده را تکرار کرده و از جدیدترین تلویزیون‌های خود در سری Ultra HD پرده برداشته است. مدل‌های متنوعی همانند LG UP8000 و یا LG UP8070 و تلویزیون ال جی الترا اچ دی UP7500 که به نظر می‌رسد، موفقیت‌های بسیاری را برای ال جی به همراه داشته باشند.

تلویزیون جدید ال جی در سال 2021 مدل LG UP7500

ال جی در تلویزیون LG UHD 4K TV UP7500 از پنل LED بهره گرفته است. پنل ال ای دی به بالاترین از سطح کیفیت خود رسیده و با توجه به استفاده از فناوری 4K، تصاویری سریع و بدون لرزش را از خود به نمایش خواهد گذاشت. ال جی با استفاده از تکنولوژی UltraHD قادر است، تصاویری تا 4 برابر باکیفیت‌تر از تلویزیون‌های فول اچ دی را به نمایش بگذارد. ال جی به منظور ایجاد کیفیت مطلوب‌تر از کنتراست بسیار بالا کمک گرفته است و تصاویری فراتر از انتظار کاربر را به نمایش خواهد گذاشت. امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR از دیگر قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون LG UP7500 است که موجب ایجاد رنگ‌هایی غنی و برجسته می‌شود و تصویری بدون نقص را به وجود خواهد آورد.

«تلویزیون فورکا ال جی در سال 2021 مدل LG UHD TV UP7500» همانند سایر تلویزیون‌های مدرن از فناوری HGIG کمک گرفته است. تکنولوژی HGIG کمک شایانی به اجرای بازی‌های سنگین داشته و قطعاً هر کاربری را به اوج هیجان خواهد رساند. همچنین ال جی به منظور کارایی بیشتر از تکنولوژی ALLM و eARC نیز کمک گرفته که هر کدام موجب افزایش سرعت تصویر و حذف نویز تصاویر شده و بیشترین بازدهی را در اجرای بازی ارائه خواهند داد. ال جی به‌منظور تکمیل کارایی این تلویزیون از سیستم صوتی نیرومند 20 وات بهره گرفته است. این سیستم صوتی با ایجاد صدایی فراگیر و راضی‌کننده، قادر است کاربر را به اوج هیجان برساند. همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند ال جی، شاهد استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K UHD TV UP75006 هستیم که بیشترین سطح از کارایی و دسترسی را برای کاربر فراهم خواهد ساخت.

     

14- تلویزیون فورکی ال جی مدل LG 4K TV UN7340

   

تلویزیونی که تمام مرزهای فروش را جابه‌جا کرد، تلویزیون ال جی مدل UN7340 است.ال جی باعرضه تلویزیون ارزان‌قیمتی که تمامی نیازهای کاربر را پوشش دهد، توانست فروش حداکثری را تجربه نماید. در سال 2020 ال جی با استفاده از تکنولوژی UHD، تلویزیونی را روانه بازار کرد، که با کمترین قیمت ممکن، کیفیتی بسیار عالی را به نمایش می‌گذاشت.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل LG UHD TV UN7340 از سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل webOS از ساده‌ترین و درعین‌حال پر کاربردترین رابط کاربری بهره گرفته است. این سیستم‌عامل امکان اشتراک گذاری فایل و دسترسی به دنیای بی‌کران اینترنت را فراهم ساخته است. تلویزیون UN7340 ال جی با استفاده از سیستم صوتی باقدرت خروجی 20 وات، قادر است صدایی غنی و فراگیر را به ثبت برساند و کاربر را کاملاً راضی نماید.

بهترین تلویزیون ال جی سری 7 مدل LG UN7340

ال جی در ساخت تلویزیون LG 4K UHD TV UN7340 از پنل LED بهره گرفته است. پنل LED به لطف استفاده کردن از تعداد لامپ‌های نوری از نوع LED، تصاویری درخشان و سریع را رقم خواهد زد. این فناوری موجب ایجاد رنگ‌های درخشان و طبیعی شده و قطعاً می‌تواند کاربر را مجذوب کیفیت بی‌اندازه خود نماید. همچنین ال جی به‌منظور افزایش کیفیت و کارایی از فایل‌های HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد و رنگ‌های برجسته و طبیعی را تولید می‌نماید. امکان اجرای بازی‌های سنگین، هشدار برنامه‌های ورزشی و ... از دیگر قابلیت‌های چشمگیر «تلویزیون ال جی مدل LG UN7340» می‌باشد.

   

15- تلویزیون فول اچ دی ال جی مدل LG FHD TV LM6300

   

فناوری FullHD چند سالی است که کم رونق شده است. اما برای استفاده فروشگاهی و یا استفاده در اتاق‌های کوچک هنوز هم می‌توانند بسیار پر کاربرد باشند. ال جی هنوز هم تولید تلویزیون‌های فول اچ دی را ادامه می‌دهد. مدل‌های متنوعی از تلویزیون‌های FHD ال جی وجود دارند، اما بدون شک بهترین تلویزیون فول اچ دی ال جی تلویزیون LG FullHD TV LM6300 می‌باشد. ابن تلویزیون با وجود اینکه تولید سال 2019 می‌باشد اما هنوز هم حرف اول را می‌زند.

ال جی در ساخت تلویزیون LG FHD TV LM6300 از نمایشگر LED بهره گرفته است. نمایشگر ال ای دی سبب شده، رنگ‌های حاصله کاملاً طبیعی و جذاب باشند و کاربر را کاملاً راضی نماید. به دلیل تولید تلویزیون‌های Full HD در سایزهای کوچک، میزان رزولوشن 1920*1080 پیکسل، کاملاً کافی به نظر می‌رسد و این میزان از رزولوشن، نوید تصاویری سریع و بدون لرزش را به کاربر خواهد داد و می‌تواند کارایی بی‌نظیر و فراتر از انتظار را به ثبت برساند.

تلویزیون فول اچ دی ال جی مدل LG FullHD TV LM6300

ال جی در ساخت «تلویزیون ارزان قیمت LG LM6300» امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR را میسر ساخته است. این امر موجب گشته، کاربر همیشه رنگ‌های غنی و پرباری را مشاهده نماید. سیستم صوتی 20 وات نیز یکی از نقاط قوت تلویزیون فول اج‌دی ال جی است که هیجان را در کاربر زنده نگه خواهد داشت. اما مهم‌ترین عامل موفقیت تلویزیون LG FHD Smart TV LM7340 استفاده از سیستم عامل و یا به‌اصطلاح هوشمند بودن تلویزیون است. ال جی با استفاده از سیستم‌عامل webOS بیشترین سطح از دسترسی را به کاربر خواهد بخشید و امکان وب‌گردی و اشتراک گذاری فایل را برای کاربر امکان‌پذیر خواهد کرد.

   

مدل
تکنولوژی
رزولوشن
سیستم صوتی
سایز
OLED G1 OLED TV 4K 60 وات 55-65-77
QNED99 QNED TV 8K 60 وات 75-86
OLED C1 OLED TV 4K 40 وات 48-55-65-77
NANO95 NanoCell 8K 40 وات 55-65
OLED CX OLED TV 4K 40 وات 48-55-65-77
QNED90 QNED TV 4K 40 وات 75-86
NANO90 NanoCell 4K 20 وات 55-65
QNED75 QNED TV 4K 40 وات 75-86
NANO86 NanoCell 4K 40 وات 49-55-65
NANO80 NanoCell 4K 20 وات 49-55-65
UP8000 LED UHD 4K 20 وات 43-50-55-65-75
UN8060 LED UHD 4K 20 وات 55-65
UP7500 LED UHD 4K 20 وات 43-50-55-65-75
UN7340 LED UHD 4K 20 وات 43-49-50-55-65
LM6300 LED FHD FullHD 10 وات 43

    

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام