جاروبرقی چی بخرم؟

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 3509

راهنمای خرید بهترین جاروبرقی

   

«جاروبرقی یا Vacuum Cleaner»، وسیله‌ای است برای نظافت، تمیز کردن منزل از گرد و غبار و کثیفی. جاروبرقی یکی از اساسی‌ترین اقلام خانگی در منزل است و «خرید جاروبرقی» جزو اولین گامهای خرید جهیزیه است. قبل از هر توضیحی بهتر است، با تاریخچه تولید جاروبرقی آشنا شویم. سال 1860 فردی به نام دنیل هس برای اولین بار جاروبرقی را به تولید رساند. این مخترع آمریکایی با استفاده از دمنده‌ای که طراحی کرده بود، توانست جمع آوری گرد و غبار را به شیوه‌ای راحت‌تر به انجام برساند. به مرور هر ساله تولید جاروبرقی پیشرفت چشمگیری داشت و تا به امروز به بهترین کیفیت و کارایی ممکن دست یافته است. رقابت در میان تولید‌کننده‌های لوازم خانگی موجب افزایش تنوع و در عین حال کیفیت بهتری از جاروبرقی شده و قطعا می‌تواند هر مصرف‌کننده‌ای را کاملا راضی نماید. ابتدا با انواع جاروبرقی‌ها آشنا می‌شویم و در ادامه به بررسی جاروبرقی خانگی که بحث امروز است می‌پردازیم. سوالاتی همانند چه جاروبرقی خوبه؟ جاروبرقی خوب چی بخرم؟ بهترین جاروبرقی چیه؟ جاروبرقی بوش بهتره یا جاروبرقی فیلیپس؟ قیمت جاروبرقی بوش آلمان چنده؟ را پاسخ خواهیم داد و شما را راهنمایی خواهیم کرد. فروشگاه اینترنتی آف خرید با اطلاعات کافی از انواع جاروبرقی‌ها شما را در خریدی موفق کمک خواهد کرد.

   

انواع جاروبرقی

جاروبرقی با ظاهر و کارایی متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. هر کدام از جاروبرقی‌ها وظیفه خاصی را انجام می‌دهند و مناسب مکانی هستند. از این رو جاروبرقی‌ها به چند دسته متفاوت با ظاهر مختلف و کارایی مشابه به تولید می‌رسند.

انواع جاروبرقی

   

جاروبرقی سطلی:

جاروبرقی ایستاده یا سطلی از جمله جاروبرقی‌های پرکاربرد در بازار به حساب می‌آیند. جاروبرقی سطلی در مصارف صنعتی کاربرد فراوانی دارد و با استفاده از حجم مخزن زیاد و همچنین قدرت مکش بالا، می‌تواند تمامی نیازهای کاربر را برطرف نماید. معتبرترین برندی که در تولید جاروبرقی سطلی فعالیت دارد، برند هیتاچی است که نمونه‌های متنوع و موفقی را روانه بازار کرده است.

   

جاروبرقی مرکزی؛

جاروبرقی مرکزی این روزها در اکثر خانه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. جاروبرقی مرکزی در یک انبار قرار می‌گیرد و در هر اتاق منزل، تنها یک لوله جهت مکش وجود دارد و از سر و صدای اضافی راحت می‌شوید.

  

جاروبرقی رباتیک؛

پیشرفت تکنولوژی در صنعت جاروبرقی تاثیر به سزایی داشته است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در دنیای تولید جاروبرقی، ابداع جاروبرقی رباتیک است. جارو برقی رباتیک با سایز بسیار کوچک و صدای کم طراحی شده است. جاروبرقی رباتیک با شناخت از محیط و استفاده از سنسورهای حرکتی، مسیر نظافت را تشخیص داده و بر روی سرامیک بسیار راحت حرکت کرده و نظافت را به طور کامل فراهم خواهد ساخت. جارو رباتیک سنکور یکی از برترین مدل‌های موجود در بازار است و با قیمت مناسب، بهترین کیفیت ممکن را به همراه خواهد داشت.

   

جاروبرقی خانگی:

جاروبرقی خانگی پر کاربرد‌ترین و پر طرفدارترین جاروبرقی است. این محصول با وزن اندک و توان بالا، وظیفه حفظ نظافت در منزل را برعهده خواهد گرفت. جاروبرقی خانگی توسط برندهای متفاوتی به تولید می‌رسند و تقریبا تمامی برندهای معتبر دنیا، جاروبرقی را در سبد محصولات خود قرار داده‌اند. در این مقاله به بررسی برندهای تولید کننده جاروبرقی می‌پردازیم و شما را در خریدی موفق یاری خواهیم داد. جارو برقی خانگی به چند دسته تقسیم می‌شوند. جاروبرقی مخزن دار، جاروبرقی آب و خاک، جاروبرقی شوینده و جاروبرقی کیسه‌دار. جاروبرقی کیسه دار و مخصوص گرد و غبار بیشترین طرفدار و مصرف را دارد. «جاروبرقی بوش»، «جاروبرقی فیلیپس»، «جاروبرقی پاناسونیک»، «جاروبرقی فکر»، «جاروبرقی سنکور»، «جاروبرقی پارس خزر» و ... از جمله تامین کننده‌های جاروبرقی در بازار هستند که با تنوعی متفاوت هر نوع سلیقه‌ای را راضی خواهند کرد.

     

در ادامه به بررسی بهترین برندهای تولید کننده جاروبرقی و همچنین معرفی برترین مدل‌های آنها می‌پردازیم. آف خرید، با ضمانت اصالت و تضمین بهترین قیمت جاروبرقی، خریدی موفق و لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد.

   

    

جاروبرقی بوش

قیمت جاروبرقی بوش آلمان

   

برند بوش یکی از برترین و نام آشناترین برندهای تولید لوازم خانگی در جهان و ایران است. برند بوش آلمان از همان اوایل احداث شرکت، تمرکز بسیار بالایی بر تولید جاروبرقی داشته و دارد. جاروبرقی بوش Bosch Vacuum Cleaner از تنوع بالایی برخوردار هستند که با وضعیت تمامی اقشار جامعه هماهنگ خواهد بود. مصرف کم، مکش بالا، صدای کم، فیلتر تصفیه هوا، ساختار بدنه بسیار مقاوم و زیبا، لوله خرطومی از جنس کنف، امکان چرخش 360 درجه‌ای لوله خرطومی، سری‌های متفاوت جهت تمیز کردن تمام نقاط و وزن کم از نقاط قوت جاروبرقی‌های بوش هستند. تمامی این قابلیت‌ها سبب شده کاربران به جاروبرقی بوش علاقه بسیار زیادی داشته باشند و محبوبیت جاروبرقی بوش به نهایت برسد.

    

جاروبرقی BOSCH BGL8PRO5

یکی از برترین تولیدات جاروبرقی بوش آلمان، جاروبرقی بوش 8PRO5 می‌باشد. جاروبرقی بوش با استفاده از توان 1500 وات تا 1800وات و قدرت مکش 500 وات قادر است، بیشترین سطح از نظافت را به وجود خواهد آورد. با مصرف کمترین مصرف انرژي، بیشترین بازدهی را به ثبت خواهد رساند. بوش از فیلتر تصفیه هوا HEPA کمک گرفته که مانع از انتشار میکروب، گرد و غبار و عوامل بیماری زا در محیط خواهد شد. جاروبرقی Bosch 8PRO5 از مخزن 5 لیتری با کیسه دائم و یا یک بار مصرف بهره گرفته است. صدای جاروبرقی بوش 8PRO5 آلمان بسیار کم بوده و در زمره جاروبرقی‌های بی‌صدا و یا سایلنت قرار می‌گیرد.

جاروبرقی بوش مدل BOSCH 8PRO5

   

جاروبرقی سایلنت بوش مدل BOSCH 8PRO5 از سه سری متفاوت برای تمیز کردن منزل کمک گرفته است. به‌لطف استفاده از سیم 15 متری، کاربر قادر است تا شعاع 15 متری خود را به راحتی هر چه تمام‌تر نظافت نماید. جاروبرقی 1800 وات بوش از لوله کنفی با طول عمر بسیار بالا، لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین چمدان برای نگه‌داری سری‌ها کمک گرفته است.

    

جاروبرقی Bosch BGL8Slim1

بوش به عنوان بزرگترین تولید کننده جاربرقی در جهان، مدل‌های متنوع و باکیفیتی را روانه بازار کرده است. یکی از جدیدترین جاروبرقی‌های بوش مدل Slim1 است که با ظاهر بسیار زیبا و کارایی مناسب، رضایت کامل کاربر را کسب خواهد کرد. جاروربرقی BOSCH Slim1 از توان مصرفی کم و مکش بالا کمک گرفته است. مکش 500 وات سبب شده، میزان گرد و غبار بیشتری از سطح جمع‌آوری شود و کاربر به بهترین شیوه نظافت را در منزل انجام دهد. با وجود قدرت بسیار زیاد جاروبرقی بوش، صدای این محصول بسیار اندک بوده و تنها 56 دسی بل صدا تولید می‌کند. استفاده از لوله خرطومی بافت شده با کنف، موجب شده طول عمر دستگاه به نهایت خود برسد.

قیمت جاروبرقی بوش آلمان SLIM1

    

جاروبرقی بوش مدل BOSCH BGL8Slim1 از فیلتر تصفیه هوا HEPA کمک گرفته است و مانع از انتشار عوامل بیماری‌زا خواهد شد. استفاده از کابل 15 متری و امکان چرخش 360 درجه‌ای محدوده‌ی حرکت را برای کاربر به بالاترین سطح رسانده است. اما یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جاروبرقی بوش اسلیم وان استفاده از فناوری PowerProtect است که حتی در صورتی که کیسه پر باشد، جاروبرقی بیشترین سطح مکش را خواهد داشت.

    

جاروبرقی Bosch BGL8GOLD

اگر ظاهر زیبا و کارامد جاروبرقی برای شما بسیار مهم است، پیشنهاد ما به شما جاروبرقی بوش 8GOLD است. جاروبرقی 8GOLD بوش از جمله زیباترین و در عین حال بهترین گزینه خرید جاروبرقی است که با توان مکش 500 وات و صدای کم می‌تواند نظافت و تمیزی را به خانه شما هدیه دهد. جاروبرقی بوش 8GOLD از فیلتر تصفیه هوا HEPA کمک گرفته و از لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره‌مند شده است. بهره‌مند بودن از لوله خرطومی کنفی علاوه بر کارایی آسان‌تر، طول عمر بالایی را برای کاربر رقم خواهد زد.

خرید جاروبرقی بوش BOSCH 8GOLD

   

جاروبرقی بوش مدل BOSCH Vacuum Cleaner 8GOLD از قابلیت PowerProtect و QuatroPower کمک گرفته است. این قابلیت‌ها موجب افزایش کارایی جاروبرقی شده و بیشترین سطح از تمیزی را برای کاربر فراهم خواهد آورد. استفاده از سری متفاوت امکان تمیز کرده هر سطحی را برای کاربر میسر ساخته است.

    

لیست قیمت جاروبرقی بوش آلمان

  

مدل جاروبرقی بوش قیمت جاروبرقی (تومان)
Bosch BGL8POW2 7.000.000
Bosch BGL8SLIM1 6.800.000
Bosch BGL8PRO5 6.450.000
Bosch BGL8GOLD 5.350.000
Bosch BSG5PRO8 5.450.000

    

     

    

جاروبرقی فیلیپس

قیمت جاروبرقی فیلیپس در بانه

   

کمپانی هلندی PHILIPS از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای لوازم خانگی در جهان است. فیلیپس در تولید لوازم برقی ریز آشپزخانه بسیار موفق عمل کرده است. فیلیپس در طول چند سال اخیر در تولید جاروبرقی بسیار موفق عمل کرده و با طراحی زیبا و در عین حال پر کاربرد توانست، به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تبدیل شود. فیلیپس در ساخت جاروبرقی سری 9 فیلیپس خود از یک ظاهر یکسان، با رنگ‌بندی متفاوت و تغییرات اندک استفاده کرده است. جاروبرقی فیلیپس با استفاده از قابلیت‌های روز دنیا، محصولی را تولید نموده است که پس از گذشت بیش از 6 سال، هنوز هم جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار هستند. جاروبرقی فیلیپس با استفاده از توان مکش بالا، مصرف انرژی کم، ظاهر زیبا، بدنه مقاوم، فیلتر تصفیه هوا، طول عمر بالا و ... سبب افزایش رضایت‌مندی کاربر شده است و محبوبیت این محصولات به نهایت خود رسیده است.

   

جاروبرقی فیلیپس PHILIPS FC9176

فیلیپس یکی از اصلی‌ترین تامین کننده‌های جاروبرقی در جهان است. برترین و باکیفیت‌ترین جاروبرقی تولیدی فیلیپس بدون شک جاروبرقی 9176 است. فیلیپس در ساخت جاروبرقی Philips 9176 از بدنه پلاستیک فشرده با ظاهری زیبا و سبک کمک گرفته است. مشخصه اصلی این جاروبرقی استفاده از رنگ مشکی است که زیبایی فوق‌العاده‌ای به جاروبرقی بخشیده است. فیلیپس از توان 2200 وات و توان مکش 500 وات بهره گرفته است. صدای اندک و سایلنت بودن دستگاه موجب افزایش رضایت‌مندی کاربر شده است.

خرید جاروبرقی فیلیپس مدل PHILIPS FC9176

   

جاروبرقی Philips 9176 از فیلتر تصفیه هوا HEPA 13 بهره‌مند شده است. این فیلتر مانع از انتشار عوامل بیماری‌زا شده و محیطی سالم را ایجاد خواهد ساخت. جاروبرقی فیلیپس 9176 از کنترل روی دسته استفاده کرده است و دسترسی را برای کاربر بسیار آسانتر از قبل کرده است. جاروبرقی فیلیپس FC9176 از سری‌های متفاوت جهت تمیزی بیشتر هر نوع سطح بهره گرفته است. وجود سری مخصوص جمع کننده مو از مهم‌ترین لوازم جانبی این محصول است که رضایت بالای کاربر را به همراه دارد.

   

جاروبرقی فیلیپس PHILIPS FC9174

تکنولوژی ساخت و کیفیت بی‌نظیر سبب شده، جاروبرقی فیلیپس 9174 به یکی از برترین گزینه‌های خرید بدل شده است. جاروبرقی فیلیپس FC9174 از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم در برابر ضربه با رنگ زرشکی بسیار جذاب، تولید شده که زینت بخش منزل خواهد شد. فیلیپس از توان 2200 وات و قدرت مکش 500 وات بهره گرفته است که با کمترین صدا، بیشترین بازدهی مثبت را ایجاد خواهد کرد. رده انرژی جاروبرقی Philips FC9174 در رده A قرار گرفته است و با کمترین مصرف، بیشترین بازدهی را به همراه خواهد داشت. فیلیپس از فیلتر تصفیه هوا HEPA 13 بهره گرفته است و محیطی سالم را رقم خواهد زد.

بهترین جاروبرقی فیلیپس FC9174

    

استفاده از سری‌های متفاوت امکان تمیز کردن هر نوع سطح را برای کاربر میسر خواهد ساخت. سری مخصوص تمیز کردن مو از موارد جذاب جاروبرقی 9174 فیلیپس است که بیشترین تمیزی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. جاروبرقی فیلیپس 9174 از لوله خرطومی بسیار مقاوم بهره گرفته است و طول عمر بالایی را رقم خواهد زد. لوله تلسکوپی و سیم جمع کن نیز از دیگر قابلیت‌های ممتاز جاروبرقی Philips Vacuum Cleaner FC9174 است که بیشترین بازدهی را به‌همراه خواهد داشت. فرق بین جاروبرقی 9176 و 9174 فیلیپس، تنها در رنگ و کنترل روی دسته است.

      

جاروبرقی فیلیپس PHILIPS FC9170

فیلیپس به‌منظور پوشش دادن تمامی اقشار جامعه، محصولاتی با قیمت ایده‌آل را نیز به تولید رسانده است. یکی از ارزان‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار جاروبرقی Philips 9170 است. جاروبرقی 9170 فیلیپس از رنگ آبی نفتی و از جنس بدنه پلاستیک فشرده کمک گرفته است که زیبایی چشم نوازی را به ارمغان آورده است. فیلیپس همانند برادران بزرگ خود از توان 2200 وات و توان مکش 500 وات بهره گرفته است. این جاروبرقی به لطف استفاده از فیلتر تصفیه هوا، مانع از انتشار گرد و خاک در منزل خواهد شد و محیطی تمیز را به همراه خواهد داشت.

ارزانترین جاروبرقی فیلیپس مدل Philips 9170

    

جاروبرقی فیلیپس مدل Philips 9170 از لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین لوله خرطومی مقاوم بهره‌مند شده است. تفاوت جاروبرقی 9170 با مدل 9174 و 9176، عدم استفاده از کنترل روی دسته و همنین نبود سری جمع کننده مو است که هر چند موارد مهمی محسوب می‌شوند، اما در کارکرد دستگاه خللی ایجاد نمی‌کنند.

    

لیست قیمت جاروبرقی فیلیپس

   

مدل جاروبرقی فیلیپس قیمت جاروبرقی فیلیپس (تومان)
Philips FC9176 5.750.000
Philips FC9174 4.550.000
Philips FC9170 4.270.000

   

   

   

    

جاروبرقی پاناسونیک

جاروبرقی پاناسونیک

     

کمتر کسی در جهان وجود دارد، که نام پاناسونیک را نشنیده باشد. پاناسونیک یکی از قدیمی‌ترین برندهای جهان است که در کشور ژاپن مستقر است. پاناسونیک در تولید لوازم برقی دیجیتال بیشتر فعالیت دارد، اما چند نمونه جاروبرقی که تولید کرده است، جرو بهترین مدل‌هایی هستند که در بازار یافت می‌شوند. جاروبرقی پاناسونیک با تضمین طول عمر بالا و کارایی فوق‌العاده خود، می‌تواند بیشترین حس رضایت را در فرد ایجاد نماید. جاروبرقی‌های پاناسونیک با توان بالا، قدرت مکش عالی، ظاهر زیبا و عامه پسند، وزن کم، فیلتر تصفیه هوا و سری‌های متفاوت، خود را به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تبدیل کرده‌اند.

   

جاروبرقی پاناسونیک Panasonic MC-CJ915

از قدیم و ندیم محصولات ژاپنی همیشه به دوام و طول عمر بالا، معروف بوده‌اند. در سال 2020 نیز پاناسونیک از جدیدترین جاروبرقی خود موسوم به CJ915 پرده برداشت. جاروبرقی پاناسونیک 915 از تکنولوژی به‌روز و مدرن بهره گرفته است و از سایر رقبای خود در رده بالاتری قرار خواهد گرفت. جاروبرقی پاناسونیک مدل CJ915 از بدنه پلاستیک مقاوم در برابر ضربه و خراش کمک گرفته که طول عمربالایی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. پاناسونیک به‌منظور افزایش کیفیت و کارایی از توان خروجی موتور 2100 وات کمک گرفته است که حداکثر مکش 800 وات را به همراه خود خواهد داشت. این توان مکش، بیشترین بازدهی را برای کاربر به ارمغان آورده است که می‌تواند هر کاربری را شیفته خود نماید.

بهترین جاروبرقی پاناسونیک ژاپن مدل MC-CJ915

     

جاروبرقی پاناسونیک 2100 وات مدل 915 از فیلتر تصفیه هوا و کمترین صدای ممکن بهره گرفته است. استفاده از کیسه 6 لیتر و اخطار برای پر بودن کیسه، از دیگر قابلیت‌های این جاروبرقی بی‌نظیر می‌باشد. پاناسونیک جهت افزایش رضایت‌مندی کاربر، از لوله تلسکوپی با قابلیت تغییر ارتفاع بهره گرفته است که دسترسی را برای کاربر بسیار آسانتر کرده است. پاناسونیک در جاروبرقی Panasonic Vacuum Cleaner MC-CJ915 از سه سری متفاوت و یک سری پارویی استفاده کرده است و امکان تمیز کردن سطوح متفاوت را برای کاربر میسر خواهد ساخت. یکی دیگر از قابلیت‌های بهترین جاروبرقی پاناسونیک 915 استفاده از فیلتر تصفیه هوا است. فیلتر تصفیه هوا HEPA تمیزی هوا را برای محیط زندگی شما، تضمین خواهد کرد.

     

جاروبرقی پاناسونیک Panasonic MC-CG715

یکی از موفق‌ترین جاروبرقی‌های پاناسونیک مدل 715 است. این جاروبرقی با ظاهر زیبا، وزن اندک و طول عمر بالا به یکی از بزرگترین گزینه‌های خرید تبدیل شده است. جاروبرقی پاناسونیک 2100 وات مدل Panasonic CG715 از بدنه پلاستیکی بهره گرفته است و در برابر ضربه و خراش، بسیار مقاوم است. توان 2100 وات و قدرت مکش 500 وات بیشترین سطح از تمیزی را فراهم ساخته و با کمترین میزان انرژی، بیشتری سطح انرژی را برای کاربر به ارمغان آورده است. استفاده از کیسه 6 لیتری امکان استفاده کاربر برای مدت طولانی را برای کاربر امکان پذیر کرده است. این کیسه هم از نوع دائمی و هم از نوع یکبار مصرف، قابل استفاده است.

قیمت جاروبرقی 2100 وات پاناسونیک مدل 715

     

جاروبرقی پاناسونیک 715 از فیلتر تصفیه هوا بهره گرفته است. این فیلتر بهترین عملکرد ممکن را داشته و مانع از انتشار عوامل بیماری‌زا خواهد شد. استفاده از لوله تلسکوپی قابل تنظیم و همچنین شعاع حرکتی 10 متر، دسترسی به تمام نقاط منزل را برای کاربر میسر ساخته است.

   

جاروبرقی پاناسونیک Panasonic MC-GC713

ارزانترین جاروبرقی پاناسونیک مدل CG-713

    

یکی دیگر از جاروبرقی‌های محبوب و باکیفیت پاناسونیک، جاروبرقی CG713 می‌باشد. این جاروبرقی نیز از توان بالا و قدرت مکش بسیار مناسب بهره گرفته است. جاروبرقی پاناسونیک Panasonic MC-CG713 از لوله تلسکوپی با تنظیم ارتفاع کمک گرفته است و دسترسی را برای کاربر به نهایت رسانده است. فیلتر تصفیه هوا نیز از ویژگی‌های برجسته جاروبرقی پاناسونیک است که محیطی سالم را برقرار خواهد ساخت. جاروبرقی پاناسونیک 713 از قیمت پایین‌تری به نسبت رقیبان خود برخوردار است که این یک نقطه قوت بزرگ به حساب می‌آید.

    

لیست قیمت جاروبرقی پاناسونیک

   

مدل جاروبرقی پاناسونیک قیمت جاروبرقی پاناسونیک (تومان)
Panasonic CJ915 6.750.000
Panasonic CG913 به زودی
Panasonic CG715 3.600.000
Panasonic CG713 3.350.000

    

   

    

جاروبرقی فکر

جاروبرقی فکر

    

لوازم خانگی فکر یا Fakir برندی معتبر در اروپا است که به تازگی به بازار ایران نیز راه یافته است. فکر یکی از برندهای ترکیه است که بعضی از محصولات آن در کشور آلمان مونتاژ می‌شود. جاروبرقی فکر محصولی است، که در بیشتر موارد در کشور آلمان تولید شده و تمامی استانداردهای جهانی را به خود اختصاص داده است. Fakir در تولید جاروبرقی بسیار موفق عمل کرده و محصولاتی با بهترین کیفیت و در عین حال قیمت ایده‌آل به تولید رسانده است. سبد متفاوت از انواع جاروبرقی‌ها سبب شده، کاربر با هر توان مالی امکان خرید جاروبرقی فکر را داشته باشد.

    

    

جاروبرقی فکر Fakir Prestige TS2400

فکر در تولید جاروبرقی به نوآوری و تغییر سنت دست زده است. فکر از روش یکنواخت برای مکش گرد و خاک استفاده نکرده است. برای اولین بار Fakir در ساخت جاروبرقی از قابلیت AirWave کمک گرفته است. فناوری AirWave به جای اینکه به صورت مستقیم مکش را انجام دهد، حالت گرد بادی در لوله ایجاد کرده و به تار و پود فرش نفوذ می‌کند. در این حالت، گرد و غبار به‌طور کامل به جاروبرقی کشیده خواهد شد. نظافت و تمیزی با استفاده از جاروبرقی مدرن Fakir Prestige ts2400 به نهایت رسیده و حس رضایت در کاربر به اوج خواهد رسید.

قیمت جاروبرقی فکر آلمان مدل Fakir Prestige TS 2400

     

بهترین جاروبرقی فکر مدل Prestige ts2400 از قدرت مکش 500 وات بهره گرفته است. قدرت مکش 500 وات یه لطف استفاده از قابلیت AirWave، تمیزی را به حداکثر خواهد رساند. استفاده از فیلتر تصفیه هوا سبب شده، محیطی سالم و عاری از بیماری در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. استفاده از لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، موجب گشته به راحتی به تمامی نقاط منزل دسترسی داشته باشید و بهترین تمیزی ممکن را مشاهده نمایید. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر جاروبرقی فکر پرستیز TS2400 استفاده از چند سری متفاوت جهت تمیزی هر نوع سطحی است. کیسه یک بار مصرف و یا دائم جاروبرقی فکر TS 2400 برابر 4.5 لیتر حجم دارد که می‌توان برای مدت طولانی از جارو استفاده کرد. اما ظاهر زیبا، بدنه سبک و مقاوم، طول عمر بالا و صدای کم از مهم‌ترین عامل‌های ترغیب مشتری به خرید است. جاروبرقی Fakir Prestige TS 2000 یکی دیگر از جاروبرقی‌های فکر است که از قابلیت AirWave بهره گرفته است و با قیمت مناسب‌تر عرضه شده است.

   

جاروبرقی فکر Fakir Trend TS2000

یکی دیگر از جاروبرقی‌های فکر که از قابلیت AirWave بهره می‌برد، جاروبرقی Trend TS2000 است. این جاروبرقی نیز با توان مکش 500 وات و استفاده از فناوری AirWave قادر است، بیشترین سطح از گرد و غبار را از بین برده و کاربر را با تمیزی غیر قابل وصف آشنا نماید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جاروبرقی فکر Trend 2000 استفاده از فیلتر ذرات با نام ULPA U15 است که مانع از انتشار عوامل بیماری زا به میزان 99.999 درصد خواهد شد. این قابلیت محیطی سالم را فراهم ساخته و برای کودکان و افراد مسن، بسیار حائز اهمیت است. فکر در ساخت جاروبرقی Fakir TS2000 از لوله خرطومی مقاوم و لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره گرفته است.

خرید جاروبرقی فکر مدل Fakir Trend 2000

         

فکر همچنین بدنه‌ای از نوع پلاستیک، سبک و مقاوم را در ساخت جاروبرقی TREND 2000 به‌کار گرفته است. این جاروبرقی به لطف استفاده از قابلیت سایلنت و کم صدا بودن محیطی آرام را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. جاروبرقی فکر مدل Fakir Trend TS2000 از کیسه 4.5 لیتر بهره برده است که برای مدت طولانی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

      

جاروبرقی فکر Fakir Prestige 2000 OKO

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، فکر محصولات متنوع و زیادی دارد که می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی نماید. یکی دیگر از جاروبرقی‌های زیبا و مدرن فکر، جاروبرقی Fakir Prestige 2000 OKO است. فکر از ظاهر زیبا و کارامد، مقاوم در برابر ضربه و خراش بهره گرفته است که می‌تواند بیشترین طول عمر را برای کاربر به همراه داشته باشد. جاروبرقی Fakir 2000 OKO از توان مکش 400 وات استفاده کرده است. این میزان از مکش، تمیزی بالایی را به ارمغان آورده است. لوله تلسکوپی قابل تنظیم و سری متفاوت امکان تمیز کردن هر سطح و مکانی را فراهم ساخته است.

قیمت جاروبرقی فکر کدل Fakir 2000 OKO

      

فکر از کیسه 4 لیتر بهره گرفته که امکان تمیز کرده محیط برای مدت طولانی را فراهم خواهد ساخت. استفاده از فیلتر تصفیه هوا HEPA 13 مانع از انتشار میکروب خواهد شد و جاروبرقی فکر پرستیژ 2000 او کی او قادر است محیطی سالم را برای افراد سالمند و کودکان فراهم خواهد ساخت.

    

لیست قیمت جاروبرقی فکر

   

مدل جاروبرقی فکر قیمت جاروبرقی فکر (تومان)
Fakir TS2400 5.450.000
Fakir TS2000 5.200.000
Fakir Trend 2000 5.300.000
Fakir 2000 OKO 4.800.000
Fakir Klyde 2.750.000
Fakir Garcia 2.600.000
Fakir Pretty 2.500.000

     

    

     

جاروبرقی سنکور

جاروبرقی سنکور

    

یکی دیگر از برندهایی که در تولید جاروبرقی موفق عمل کرده است، برند سنکور است. سنکور برندی قدیمی با ریشه ژاپن است که اکنون در اختیار کشور اروپایی جمهوری چک است. سنکور در تولید لوازم برقی کوچک در جهان و ایران جایگاه مناسب و شایسته‌ای پیدا کرده است. جاروبرقی نیز یکی از محصولاتی است که با استقبال گرم و مناسبی روبه‌رو شد. جاروبرقی سنکور با طراحی بسیار زیبا و جذاب، بدنه مقاوم و سبک، توان بالا، مصرف کم، قیمت مناسب و همچنین تنوع بالا در دسترس همگان قرار گرفته است.

   

جاروبرقی سنکور SENCOR SVC 9300BK

سنکور برندی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این برند در مدت زمان کمی طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرد و امروز به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تبدیل شده است. جاروبرقی سنکور 9300 یکی از جذاب‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین جاروبرقی‌های سنکور است. جاروبرقی سنکور SVC 9300BK از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم از ترکیب رنگ مشکی مات و طلایی بهره گرفته است که می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را کاملا راضی نماید. وزن این جاروبرقی سبک است و به راحتی قابل حمل می‌باشد. سنکور از چند سری متفاوت بهره گرفته است که امکان تمیز کردن فرش، مبل، سرامیک و سایر سطوح را فراهم می‌سازند. لوله خرطومی با دوام و لوله تلسکوپی قابل تنظیم ارتفاع از دیگر قابلیت‌های چشمگیر جاروبرقی سنکور است.

بهترین جاروبرقی سال 2021 سنکور مدل Sencor SVC 9300BK

     

جاروبرقی سنکور Sencor SVC 9300BK از توان مکش 700 وات بهره‌مند شده است. این توان مکش امکان بیشترین تمیزی را برای مصرف کننده فراهم می‌آورد. با وجود توان مکش بالا، صدای جاروبرقی 9300 سنکور بسیار اندک بوده و محیطی آرام و بی صدا را فراهم خواهد ساخت. کیسه 4 لیتر قابل تعویض و همچنین شعاع حرکتی 10 متر از دیگر موارد قابل ذکر، بهترین جاروبرقی سنکور است.

    

جاروبرقی سنکور SENCOR SVC 8505TI

سنکور درآمد همه اقشار جامعه را در نظر گرفته است و با توجه به آن برای اقشار کم درآمد نیز محصولاتی با کیفیت را تولید نموده است. یکی از جاروبرقی‌های ارزان‌قیمت و بسیار باکیفیت سنکور جاروبرقی 8505 است. این جاروبرقی از بدنه مقاوم و بادوام کمک گرفته است که طول عمر بالایی را رقم خواهد زد. جاروبرقی سنکور مدل SVC 8505ti از توان 500 وات کمک گرفته است و صدایی معادل 70 دسی‌بل را تولید می‌کند که محیطی آرام را ایجاد خواهد کرد. جاروبرقی سنکور از مصرف انرژی کمی استفاده کرده است و در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی خواهد کرد.

قیمت جاروبرقی سنکور جمهوری چک در بانه مدل Sencor Vacuum Cleaner SVC 8505TI

     

جاروبرقی سنکور SVC 8505 از چند سری متفاوت کمک گرفته است که امکان تمیز کردن هر سطحی را فراهم خواهد ساخت. جاروبرقی سنکور مدل SENCOR SVC 8505TI از فیلتر تصفیه هوا از نوع HEPA 13 کمک گرفته است که می‌تواند عوامل بیماری‌زا به طور کامل به خود جذب نماید و مانع از انتشار آنها در محیط شود.

    

لیست قیمت جاروبرقی سنکور

   

مدل جاروبرقی سنکور قیمت جاروبرقی سنکور (تومان)
Sencor SVC 9300 5.500.000
Sencor SVC 9050 5.100.000
Sencor SVC 9000 4.950.000
Sencor SVC 8505 4.800.000
Sencor SVC 6920 3.750.000

      

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام