×

آبمیوه گیری سنکور SJE 1055SS

نام تجاری:
دسته بندی: آبمیوه گیر
آبمیوه‌گیر سنکور SENCOR JUICER SJE 1055ss

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
توان مصرفی: 800 وات
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
سرعت در کمترین حالت: 10600 دور در دقیقه
سرعت در بیشترین حالت: 12600 دور در دقیقه
حجم پارچ آب‌میوه: 0.75 میلی‌لیتر
حجم تفاله گیر: 1.6 لیتر
قطر دهانه: 75 میلی‌متر
سیستم خاموش شدن خودکار: دارد

ادامه مطلب
1,360,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

آبمیوه‌گیری 800 وات سنکور مدل SENCOR Juicer SJE 1055SS

«سنکور»، خلاقیت و هنر اروپایی با قیمت ایده‌آل در خدمت ایرانیان. سنکور برندی با سابقه و بسیار قدیمی است که به تازگی وارد ایران شده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. «آبمیوه‌گیری» یکی از لوازم‌خانگی پر مصرف و ضروری در هر منزلی است. سنکور نیز همانند سایر تولیدکننده‌گان «لوازم خانگی» توجه ویژه‌ای به آبمیوه‌گیری داشته است. مدل های موفق و پرفروش همانند «SJE 1057BK» و «SJE 1056RD» نمونه‌هایی از این ادعا هستند. امروز با شما همراه هستیم تا یکی دیگر از بهترین آبمیوه‌گیری های سنکور یعنی SJE 1055SS را مورد بررسی قرار دهیم. 

برترین ویژگی‌ها

«آبمیوه‌گیری» به دلیل استفاده دایم و در معرض دید بودن، باید قبا از هر چیزی ظاهر زیبا و خیره کننده داشته باشد. سنکور به تولید لوازم‌خانگی زیبا شهرت دارد. تنوع رنگ و ایجاد طراحی خلاقه سبب شهرت بیشتر محصولات سنکور شده است. سنکور در ساخت آبمیوه گیری SENCOR SJE 1055 نیز از این قاعده کمک گرفته و جزو زیباترین محصولات تولید شده تا به امروز است. سنکور از رنگ نقره‌ای بسیار زیبا و جذاب در ساخت آبمیوه‌گیری SJE 1055 استفاده کرده است. 

سنکور از بدنه استیل ضد زنگ در ساخت این محصول کمک گرفته است. بدنه استیل کاملا ضد زنگ بوده و بیشترین طول عمر را برای مصرف‌کننده به ارمغان آورده است. استیل ضد زنگ به راحتی قابل شست‌و‌شو است و و کیفیت بی‌نظیری را فراهم خواهد آورد. به منظور افزایش کارایی سنکور از ولوم چرخشی بر روی بدنه، برای اعمال تنظیمات کمک گرفته است. 

قیمت آبمیوه گیری سنکور مدل SENCOR Juicer SJE 1055SS

«آبمیوه‌گیری سنکور SENCOR Juicer SJE 1055SS» از توان 800 وات بهره‌مند گشته است. توان 800 وات امکان تهیه آب‌میوه انواع میوه‌ها را فراهم خواهد کرد. این توان کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی را به همراه خواهد داشت. این محصول استفاده از این توان، محیطی آرام و بدون لرزش را فراهم کرده است و کاربر را شگفت زده خواهد کرد. 

ولوم چرخشی تنظیمات بر روی بدنه، جهت تغییر سرعت تعبیه شده اند. امکان تغییر سرعت در دو حالت متفاوت میسر است. در حالت دور آرام سرعت تیغه‌ها به 10600 دور در دقیقه می‌رسد. این حالت و این سرعت مخصوص میوه‌های نرم بوده و در کمترین زمان میوه‌ها را کاملا به آب‌میوه ها تازه و خوشمزه تبدیل نماید. اگر میوه سخت و سفت بود می توانید برای کارایی بیشتر از دور سرعت بیشتر که برابر 12600 دور در دقیقه است، بهره بگیرید. 

آبمیوه گیری سنکور از تیغه‌های استیل با کارایی بی‌نظیر بهره‌مند شده اند. تیغه های استیل کاملا ضد زنگ بوده و طول عمر بسیار بالایی را خواهد داشت. شکل تیغه ها بسیار جذاب طراحی شده و بیشترین سطح تماس را با میوه و یا سبزیجات خواهد داشت. تیغه‌های استیل سبب شده، در طعم و رایحه میوه‌ها تاثیری نداشته باشند و کاربر با طعمی طبیعی و واقعی رو‌به‌رو باشد. 

سنکور در آبمیوه‌گیری SJE 1055ss از پارچ آب‌میوه با ظرفیت 0.75 لیتر بهره‌مند شده است. این پارچ امکان تهیه آب‌میوه به میزان زیاد را داشته و حتی در مهمانی های بزرگ نیز قابل استفاده خواهد بود. جنس این پارچ از پلاستیک نشکن بوده و بیشترین طول عمر مفید را خواهد داشت. شستن ظرف آبمیوه راحت‌تر از قبل انجام شده و امکان شست‌و‌شو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. 

پارچ تفاله‌گیر آبمیوه‌گیر سنکور Sencor Juicer Sje 1055ss‌ برابر 1.6 لیتر حجم دارد. پوست، دانه واضافه های میوه از به داخل این مخزن تفاله گیر رفته و مانع از قاطی شدن آن با آب‌میوه خواهد شد. این مخزن تفاله گیر بیشترین حجم ممکن را دارد و برای مدت طولانی مصرف‌کننده را از خالی کردن و یا شستن دور نگه می‌دارد. 

قیمت آبمیوه گیری سنکور مدل SENCOR Juicer SJE 1055SS

کمپانی لوازم‌خانگی سنکور جمهوری چک از دهانه بزرگ در آبمیوه‌گیری sje 1055ss استفاده کرده است. دهانه بزرگ امکان تهیه آب میوه‌های بزرگ را نیز میسر خواهد ساخت. میوه های بزرگ مانند سیب را باید خورد کرد و بعدا در آبمیوه‌گیر قرار داد. اما سنکور با استفاده از دهانه با قطر 75 میلی‌متر امکان گذاشتن سیب کامل در دستگاه را امکان پذیر است. 

آبمیوه‌گیری ارزان قیمت سنکور SENCOR SJE 1055ss‌ از سیستم ایمنی بالا کمک گرفته است. چند سیستم ایمنی برای حفظ امنیت کار تعبیه شده اند. یکی از این سیستم‌ها استفاده از پایه‌های ضد لرزش است. با استفاده از این فرایند، در هنگام فعالیت هیچ لرزش و یا لغزشی از آبمیوه‌گیر مشاهده نخواهید کرد. فناوری و سیستم یکپارچه یکی دیگر از قابلیت‌های ایمنی است. در این فرایند تا زمانی که تمامی قطعات به طور کامل و درست جای نگیرند، دستگاه روشن نخواهد شد. همچنین زمانی که یکی از قطعه‌ها جدا شود، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. اما مهمترین و تاثیرگذارترین سیستم ایمنی، سیستم خاموش شدن خودکار است. در این تکنولوژی بعد از استفاده مداوم از دستگاه و گرم شدن آن، دستگاه به صورت خودکار خاموش شده و مانع از آسیب رسیدن به آبمیوه گیری سنکور مدل SJE 1055ss خواهد شد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor Juicer SJE 1055SS

مشخصات

جنس بدنه
استیل ضد زنگ
سایر ویژگی و امکانات
سیستم خاموش شدن خودکار | دور سرعت 10600 تا 12600 دور در دقیقه
توان مصرفی
800 وات
تعداد تنظیمات سرعت
2 حالته
جنس پارچ مخلوط کن
پلاستیک نشکن
ظرفیت پارچ
0.75 سی سی
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-2199 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1000 وات تعداد تنظیمات سرعت : 5 سرعته عملکرد پالس : دارد قطر دهانه وروردی : 75 میلی متر ظرفیت مخزن تفاله : 2 لیتر ظرفیت مخزن آبمیوه : 1 لیتر...
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-1899 توان مصرفی : 800 وات جنس تیغه : استیل ضد زنگ جنس پارچ : کریستال ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر تعداد تنظیمات سرعت : 3 سرعته حرکت معکوس : دارد تعداد کارکرد دستگاه : 4 کارکرد قابلیت ها :...
5,174,945 تومان
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945 توان 1500 واتمخزن تفاله 2 لیترپارچ مخلوط کن 1.5 لیترپارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر5 سرعت متفاوت و عملکرد پالسچهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب
2,770,000 تومان
آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor SJE 5050SS با توان 1200 وات ظرف تفاله‌ی 2 لیتری ظرف آبمیوه‌ی 1 لیتری دارای مانیتور دارای 5 سرعت متفاوت دهانه‌ی بزرگ 7.5 سانتی‌متری وزن 4.2 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
4,000,000 تومان
عصاره گیر سنکور مدل Sencor Juicer SSJ 4070SL دارای توان 400 وات قدرت چرخش 60rpmدارای دو عدد پارچ 0.8 لیتری برای آب‌میوه و عصاره‌ی میوهدارای توری‌های استیلساخت چینرنگ سیلوردارای وزن 5.1 کیلوگرم
0 تومان
آبمیوه‌گیری 5 کاره پرشیا PERSIA Juicer PR-2299 فعالیت‌های قابل انجام: آبمیوه‌گیر، آب‌مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن، خردکن، آسیابتوان: 1200 واتتعداد سرعت: دو سرعت متغیر و عملکرد پالسجنس تیغه‌ها: استیل ضد زنگنوع بدنه: استیل ضد...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام