×

آبمیوه گیری پرشیا فرانس PR-1891N

نام تجاری:
دسته بندی: آبمیوه گیر

آبمیوه‌گیری تک کاره پرشیا مدل PERSIA Juicer PR 1891N

توان: 1200 وات
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
نمایشگر: دارد
امکان تنظیم سرعت: دارد
سایز دهانه: 75 میلی‌متر
پایه‌های ضد لغزش: دارد
سیستم یکپارچه: دارد

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

آبمیوه‌گیری تک کاره پرشیا فرانس مدل PERSIA Juicer PR-1891N

آب‌میوه تازه و خوشمزه بسیاری از ویتامین‌های بدن انسان را تامین می‌کنند. تهیه آب‌میوه تازه و سالم در گذشته امری سخت و با صرف هزینه و وقت همراه بود. اما با گذر زمان این مشکل برای همیشه رفع شده و حال مصرف کننده با استفاده از دستگاه آبمیوه‌گیری در هر زمان و مکان قادر به تهیه آب‌میوه تازه و خوشمزه است. «آبمیوه گیری» از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه است و کارایی بسیار زیادی را خواهد داشت. یکی از برترین کارخانه‌هایی که در تولید آبمیوه‌گیری فعالیت دارد، برند پرشیا است. پرشیا فرانس با تولید «وسایل آشپزخانه» بسیار باکیفیت و با قیمت مناسب توانسته مصرف‌کننده‌گان بسیاری را به خود جلب کند. آبمیوه گیری پرشیا فرانس مدل PERSIA PR-1891N جزو بهترین و ارزان‌ترین آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار است که در ادامه به بررسی کیفیت و کارایی آن پرداخته‌ایم.

طراحی زیبا و کارامد آبمیوه گیری ارزان قیمت پرشیا 1891N

آبمیوه گیری به صورت مداوم و همیشگی در هر منزلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده مداوم و همیشگی و همچنین بهره‌گیری همیشگی از آبمیوه‌گیری سبب شده، مصرف‌کننده در نگاه اول ظاهر و جنس بدنه آبمیوه‌گیری را مورد بررسی قرار دهد. پرشیا فرانس به دلیل سابقه درخشان در بازار ایران و شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده، با استفاده از طراحی مدرن و شیک طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

پرشیا فرانس در ساخت آبمیوه‌گیری PERSIA 1891N از بدنه استیل ضد زنگ کمک گرفته است. بدنه استیل موجب افزایش زیبایی آبمیوه‌گیری شده و بیشترین کیفیت و کارایی ممکن را به ثبت رسانده است. زیبایی کم‌نظیر آبمیوه‌گیری پرشیا سبب شده طیف وسیعی از مشتریان به خرید این علاقه‌مند شوند و پرشیا فروش مناسبی داشته باشد. بدنه استیل موجب کاهش وزن آبمیوه‌گیری شده و حمل را برای مصرف کننده بسیار آسان کرده است. بدنه استیل در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و کارایی محصول را بسیار افزایش داده است.

قیمت آبمیوه‌گیری پرشیا مدل PR-1891N بسیار مناسب بوده و کیفیتی فراتر از انتظار را فراهم آورده است. آبمیوه‌گیری پرشیا از نمایشگر بزرگ برای نشان داده اعلان استفاده کرده است. مصرف کننده از طریق این پنل قادر است از وضعیت کارکرد آبمیوه‌گیری کاملا آگاه باشد و اقدامات لازم را به انجام برساند. از طریق کلید‌های موجود بر روی بدنه مصرف کننده، توانایی تغییر در سرعت عملکرد آبمیوه‌گیری را داشته و با توجه به نوع مواد غذایی می‌توان این سرعت را کم و یا زیاد کرد.

آبمیوه‌گیری پرشیا فرانس مدل PERSIA Perfect Juicer PR-1891N از لوله خروجی بسیار باکیفیت بهره گرفته است. لوله خروجی در جایگاه مناسبی تعبیه شده و قرار گرفتن پارچ‌های بزرگ نیز در زیر این شیر خروجی کاملا میسر است. این لوله به سیستم ضد چکه مجهز است و مانع از خروج نوشیدنی از آبمیوه‌گیری خواهد شد که این امر تاثیر به سزایی در تمیزی محیط خواهد داشت.

مخزن تفاله آبمیوه‌گیری پرشیا 1891N از سایز بزرگ بهره گرفته است. سایز بزرگ و حجم زیاد مخزن تفاله گیر سبب شده آبمیوه‌گیری برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و نیازی به تخلیه مداوم نباشد. مخزن تفاله گیر از جنس پلاستیک بوده و تمیز کردن و شست و شو را بسیار راحت کرده است.

آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSHIA JUICER PR-1891N

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های آبمیوه‌گیری پرشیا 1891 استفاده از دهانه بزرگ است. دهانه بزرگ آبمیوه‌گیری سبب شده میوه‌های بزرگ همانند سیب نیز به صورت درسته به آبمیوه تازه و خوشمزه تبدیل شوند. این قابلیت موجب افزایش کارایی و کیفیت آبمیوه‌گیری و در نهایت رضایت کامل کاربر شده است.

آبمیوه گیری تک کاره پرشیا فرانس مدل PR-1891N از تیغه‌های استیل ضد زنگ کمک گرفته است. تیغه‌های استیل بیشترین عملکرد مثبت را به نمایش خواهند گذاشت تیغه‌های استیل با توجه به شکل خاص خود سطح تماس بسیار بالایی با میوه خواهند داشت و در کمترین زمان بیشترین بازدهی مثبت را خواهند داشت. این تیغه‌ها تاثیری در طعم مواد غذایی ندارند و طعمی طبیعی و سالم را تجربه خواهید کرد. همچنین صافی موجود در آبمیوه گیری پرشیا نیز از نوع استیل ضد زنگ است و شست‌و‌شو و نگه داری را برای مصرف کننده بسیار راحت تر از قبل کرده است.

پرشیا در ساخت آبمیوه‌گیری تک کاره PERSIA France Perfect Juicer PR-1891N از توان 1200 وات کمک گرفته است. توان 1200 وات امکان تهیه انواع آب‌میوه را میسر ساخته و بیشترین قدرت ممکن را به مصرف کننده خواهد بخشید. آبمیوه گیری پرشیا به لطف استفاده از این با صرف کمترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را به همراه خواهد داشت.

به منظور ایجاد افزایش ایمنی، پرشیا فرانس از پایه‌های ضد لرزش در ساخت آبمیوه‌گیری 1891N کمک گرفته است. پایه‌های ضد لرزش بیشترین سطح ایمنی را به همراه داشته و مصرف کننده را دچار هیچ مشکلی نخواهد کرد. امکان سیستم یکپارچه نیز یکی دیگر از نکات ایمنی بسیار مهم در ساخت آبمیوه گیری پرشیا است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA JUICER PR-1891N

مشخصات

جنس بدنه
استیل ضد زنگ
سایر ویژگی و امکانات
استفاده از پایه‌های ضد لغزش
توان مصرفی
1200 وات
تعداد تنظیمات سرعت
دارد
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-2199 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1000 وات تعداد تنظیمات سرعت : 5 سرعته عملکرد پالس : دارد قطر دهانه وروردی : 75 میلی متر ظرفیت مخزن تفاله : 2 لیتر ظرفیت مخزن آبمیوه : 1 لیتر...
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-1899 توان مصرفی : 800 وات جنس تیغه : استیل ضد زنگ جنس پارچ : کریستال ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر تعداد تنظیمات سرعت : 3 سرعته حرکت معکوس : دارد تعداد کارکرد دستگاه : 4 کارکرد قابلیت ها :...
5,174,945 تومان
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945 توان 1500 واتمخزن تفاله 2 لیترپارچ مخلوط کن 1.5 لیترپارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر5 سرعت متفاوت و عملکرد پالسچهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب
2,770,000 تومان
آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor SJE 5050SS با توان 1200 وات ظرف تفاله‌ی 2 لیتری ظرف آبمیوه‌ی 1 لیتری دارای مانیتور دارای 5 سرعت متفاوت دهانه‌ی بزرگ 7.5 سانتی‌متری وزن 4.2 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
4,000,000 تومان
عصاره گیر سنکور مدل Sencor Juicer SSJ 4070SL دارای توان 400 وات قدرت چرخش 60rpmدارای دو عدد پارچ 0.8 لیتری برای آب‌میوه و عصاره‌ی میوهدارای توری‌های استیلساخت چینرنگ سیلوردارای وزن 5.1 کیلوگرم
0 تومان
آبمیوه‌گیری 5 کاره پرشیا PERSIA Juicer PR-2299 فعالیت‌های قابل انجام: آبمیوه‌گیر، آب‌مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن، خردکن، آسیابتوان: 1200 واتتعداد سرعت: دو سرعت متغیر و عملکرد پالسجنس تیغه‌ها: استیل ضد زنگنوع بدنه: استیل ضد...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام