×

آبمیوه گیری پرشیا PR-1997

نام تجاری:
دسته بندی: آبمیوه گیر

آبمیوه‌گیری چهار کاره پرشیا مدل Persia Juicer PR-1997

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
تعداد فعالیت: 4 کاره
موارد استفاده: آبمیوه‌گیر، مخلوط‌کن، آسیاب و خردکن
حجم پارچ آب‌میوه: 1.5 لیتر
حجم تفاله گیر: 2 لیتر
سیستم ضدچکه: دارد
سیستم یکپارچه: دارد
حالت سرعت: دو سرعته و حالت Pulse
توان: 1000 وات

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت آبمیوه‌گیری 4 کاره پرشیا مدل PERSIA Juicer PR 1997

«آبمیوه‌گیر» بدون شک یکی از مهم‌ترین «وسایل آشپزخانه» می‌باشد. این محصول با انجام وظایف متفاوت و کارایی بی‌نظیر در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است. آبمیوه‌گیری‌ تک کاره و آبمیوه‌گیری چهارکاره جزو محبوب‌ترین مدل‌های در بازار هستند. پرشیا فرانس جزو برندهایی است که در تولید آبمیوه‌گیری فعالیت دارد و نمونه‌های بسیار موفقی را به بازار عرضه کرده است. آبمیوه‌گیری تک کاره PR-1891N در بین این دسته به اصلی‌ترین گزینه خرید تبدیل شده است. اما در بین آبمیوه‌گیری‌های چهار کاره مدل PR-1997 بدون شک بهترین کارایی مثبت را ارایه داده است و در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

دیزاین شیک و مقاوم آبمیوه گیری چهار کاره پرشیا PR-1997

پرشیا فرانس، مدت بسیار زیادی است که در بازار ایران فعالیت دارد. این سابقه سبب شده، پرشیا شناخت کامل از سلیقه و نیازهای مصرف کننده داشته باشد. بر همین اساس بیشتر محصولات پرشیا باب میل ما ایرانیان است و با قیمت بسیار مناسب و کارایی بالا در دسترس قرار گرفته است.

آبمیوه‌گیری یکی از پرفروش‌ترین محصولات پرشیا است، که به رقابت با سایر حریفان پرداخته است. یکی از معروف‌ترین آبمیوه‌گیری‌های پرشیا که در بازار وجود دارد، پرشیا مدل PR-1997 است. این آبمیوه‌گیری از بدنه استیل با بیشترین مقاومت بهره گرفته است. بدنه استیل موجب شست‌وشو و تمیز کردن راحت آبمیوه‌گیری شده است. بدنه استیل در برابر خط و خراش و ضربه بیشترین مقاومت را داشته و طول عمر بالا و طولانی را فراهم خواهد آورد. آبمیوه‌گیری 4 کاره پرشیا مدل 1997 به لطف استفاده از بدنه استیل کمترین وزن ممکن را خواهد داشت.

آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSHIA PR-1997

بر روی بدنه آبمیوه‌گیری چندکاره پرشیا فرانس مدل PERSIA France PR-1997 ولوم چرخشی تنظیمات تعبیه شده است. ولوم چرخشی تمامی تنظیمات لازم را در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد داد. این ولوم تنظیمات امکان تغییر عملکرد و تغییر سرعت را فراهم کرده است. از طریق این ولوم می‌توان سرعت دستگاه را در سه حالت متفاوت تغییر داد.

آبمیوه‌گیری 4 کاره پرشیا از دهانه بزرگ و ورودی میوه بزرگ کمک گرفته است. دهانه بزرگ این آبمیوه گیری سبب شده میوه‌های بزرگ همانند سیب نیز به صورت درسته در دستگاه به آب‌میوه تازه و خوشمزه تبدیل کرد. جنس دهانه شفاف و بسیار زیبا طراحی شده و زیبایی این محصول را به نهایت خود رسانده است.

پرشیا در ساخت آبمیوه‌گیری چهار کاره PERSIA Juicer PR 1997 از پارچ بزرگ و حجیم بهره گرفته است. این پارچ با حجم 1.5 لیتر بیشترین سطح از آب‌میوه را در خود جای داده و حتی در مهمانی‌های بزرگ نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. جنس این پارچ از نوع کریستال است و بیشترین مقاومت ممکن را فراهم خواهد آورد. حجم تفاله گیر آبمیوه‌گیری همه کاره پرشیا برابر 2 لیتر است. این حجم امکان داده مصرف‌کننده برای مدت طولانی از آبمیوه‌گیری استفاده نماید و به راحتی نسبت به تمیز کردن آن اقدام نماید.

کارایی آبمیوه‌گیری 4 کاره پرشیا مدل PERSIA PR-1997

آبمیوه‌گیری پرشیا توانایی انجام فعالیت‌های متفاوت را خواهد داشت. فعالیت‌های متفاوت در آبمیوه گیری پرشیا موجب گشته وسایل اضافی به طور کامل حذف شوند و شاهد کاهش هزینه‌ها و ایجاد فضای بیشتر در آشپزخانه خواهیم بود. فعالیت‌های متفاوت سبب افزایش رضایت‌مندی مصرف کننده گشته و درخواست برای خرید این محصولات به نهایت خود رسیده است.

دستگاه چهار کاره PERSIA France Juicer PR-1997 توانایی فعالیت به عنوان آبمیوه‌گیر را خواهد داشت. در فعالیت آبمیوه‌گیری امکان تهیه آب میوه تازه و سالم کاملا میسر شده و می‌توان در هر لحظه از طعم واقعی آب‌میوه لذت برد. آب‌میوه تازه بیشترین سطح از ویتامین را به مصرف کننده خواهد بخشید. همانطور که اشاره شد حجم مخزن آب‌میوه برابر 1.5 لیتر است، و بیشترین سطح از آب‌میوه را فراهم کرده است.

آبمیوه گیری چهار کاره پرشیا 1997 امکان استفاده به عنوان مخلوط کن را نیز خواهد داشت. مخلوط کن امکان میکس کردن انواع مواد غذایی را فراهم خواهد کرد. با استفاده از مخلوط کن می‌توان شیرموز تازه و خوشمزه را تهیه کرد. مخلوط‌کن‌ امکان میکس انواع مواد غذایی را داشته و دسر، سس و غذاهای خوشمزه را فراهم خواهد کرد.

آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSHIA PR-1997

پرشیا در ساخت آبمیوه‌گیری PR-1997 امکان آسیاب کردن مغز گردو و ... را فراهم کرده است. آسیاب کردن مغز گردو و یا بادام و مواد سخت به ایجاد مواد غذایی مغذی به شما بیشترین کمک ممکن را خواهد کرد. همچنین امکان خرد کردن مواد غذایی نیز در این محصول تعبیه شده است. خرد کردن مواد غذایی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و چهارمین فعالیت آبمیوه‌گیری پرشیا PR 1997 است و آبمیوه‌گیری پرشیا را به کارایی بی‌نظیری رسانده است.

آبمیوه‌گیری پرشیا مدل PERSIA PR 1997 برای تامین انرژی از بیشترین توان ممکن کمک گرفته است. آبمیوه‌گیری پرشیا از توان 1000 وات بهره گرفته است. توان 1000 وات بیشترین قدرت را در اختیار مصرف‌کننده قرار داده است. توان 1000 وات مصرف انرژی را به حداقل رسانده و بازدهی را به نهایت خود رسانده است. مصرف کننده قادر است با استفاده از ولوم تنظیمات قدرت دستگاه را در دو حالت متفاوت و حالت Pulse با توجه به نوع مواد غذایی تغییر دهد تا به نهایت کیفیت دست یابد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Juicer PR-1997

مشخصات

جنس بدنه
استیل ضد زنگ
توان مصرفی
1000 وات
تعداد تنظیمات سرعت
2 سرعته و عملکرد پالس
جنس پارچ مخلوط کن
کریستال
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
عملکرد پالس
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-2199 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1000 وات تعداد تنظیمات سرعت : 5 سرعته عملکرد پالس : دارد قطر دهانه وروردی : 75 میلی متر ظرفیت مخزن تفاله : 2 لیتر ظرفیت مخزن آبمیوه : 1 لیتر...
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-1899 توان مصرفی : 800 وات جنس تیغه : استیل ضد زنگ جنس پارچ : کریستال ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر تعداد تنظیمات سرعت : 3 سرعته حرکت معکوس : دارد تعداد کارکرد دستگاه : 4 کارکرد قابلیت ها :...
5,174,945 تومان
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945 توان 1500 واتمخزن تفاله 2 لیترپارچ مخلوط کن 1.5 لیترپارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر5 سرعت متفاوت و عملکرد پالسچهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب
2,770,000 تومان
آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor SJE 5050SS با توان 1200 وات ظرف تفاله‌ی 2 لیتری ظرف آبمیوه‌ی 1 لیتری دارای مانیتور دارای 5 سرعت متفاوت دهانه‌ی بزرگ 7.5 سانتی‌متری وزن 4.2 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
4,000,000 تومان
عصاره گیر سنکور مدل Sencor Juicer SSJ 4070SL دارای توان 400 وات قدرت چرخش 60rpmدارای دو عدد پارچ 0.8 لیتری برای آب‌میوه و عصاره‌ی میوهدارای توری‌های استیلساخت چینرنگ سیلوردارای وزن 5.1 کیلوگرم
0 تومان
آبمیوه‌گیری 5 کاره پرشیا PERSIA Juicer PR-2299 فعالیت‌های قابل انجام: آبمیوه‌گیر، آب‌مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن، خردکن، آسیابتوان: 1200 واتتعداد سرعت: دو سرعت متغیر و عملکرد پالسجنس تیغه‌ها: استیل ضد زنگنوع بدنه: استیل ضد...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام