×

مخلوط کن سنکور SBU 7730BK

نام تجاری:
خرید مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7730BK

توان: 1800 وات
نوع پارچ: تریتان
ظرفیت پارچ: 2 لیتر
جنس تیغه: استیل ضد زنگ 6 پره
چرخش 30000 دور در دقیقه

ادامه مطلب
3,615,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

مخلوط‌کن 2 لیتر سنکور مدل SENCOR Super Blender SBU 7730BK

وسایل تهیه آب‌میوه در هر آشپزخانه‌ای بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. در میان لوازم خانگی ارزان محصولاتی وجود دارد که کمک شایانی به سلامت و ایجاد انرژی در افرارد خواهد کرد. یکی از لوازم برقی بسیار محبوب، مخلوط‌کن است. مخلوط کن به دلیل استفاده بسیار زیاد در هر منزلی، بسیار محبوب شده و اکنون جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده است. در قدیم برای نوشیدن یک آب‌میوه باید به کافی شاپ رفته و با صرف هزینه، آب‌میوه بنوشید. اما دنیای دیجیتال امروز بسیار تفاوت کرده و مصرف کننده تمامی لوازم خانگی برقی را با صرف کمترین هزینه در اختیار خواهد داشت. محبوبیت بالای مخلوط کن در چند سال اخیر سبب شده، تمامی برندهای برتر دنیا توجه ویژه به تولید مخلوط کن صنعتی و مخلوط کن ارزان قیمت داشته باشند. سنکور نیز جزو کمپانی‌هایی است که تولید مخلوط کن را به صورت حرفه‌ای انجام داده و محصولاتی فراتر از انتظار را روانه بازار کرده است. مخلوط کن ارزان SENCOR SBL 4371 و مخلوط کن حرفه‌ای SBU 7730BK جزو برترین مدل‌های سنکور هستند.

طراحی مخلوط کن سنکور مدل SBU 7730BK

سنکور با استفاده از تجربه و سابقه خود، مدل‌هایی بسیار زیبا و ماندگار را تولید نموده است. سلیقه و خواسته‌های خرید بسیار متفاوت است و هر کس نیازی دارد. سنکور با استفاده از تکنولوژی برتر و طراحی‌های متفاوت توانسته تمامی نیازهای مصرف کننده را برطرف سازد و حتی تمامی منتقدان را به تمجید وادار نماید.

مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7730BK

سنکور در ساخت مخلوط کن صنعتی مدل 7730 از بدنه پلاستیکی بیشترین استحکام کمک گرفته است. بدنه پلاستیکی به دلیل وزن بسیار کم و مقاومت بالا در برابر خراش بسیار محبوب شده و تمامی تولیدکننده‌ها از جنس پلاستیک استفاده می‌کنند. یکی از نقاط قوت بدنه پلاستیکی حمل بسیار راحت است که موجب شده در هر مکان و در هر زمان مورد استفاده قرار بگیرد. بدنه پلاستیکی از خراش و شکستگی مصون است و بیشترین طول عمر را خواهد داشت. سنکور از رنگ مشکی براق و ترکیبی از استیل کمک گرفته و جذابیت محصول را به نهایت خود رسانده است.

بر روی بدنه مخلوط کن سنکور SBU 7730BK پنل تنظیمات جای خوش کرده است. پنل تنظیمات شامل کلیدهای متفاوتی است که تمام فعالیت‌های دستگاه را کنترل خواهد کرد. مصرف کننده از طریق این پنل قادر است، تمامی تنظیمات لازم را اعمال نموده و کارایی بی‌نظیر را مشاهده نماید.

میکسر و مخلوط کن سنکور از پارچ بزرگ و مقاوم بهره گرفته است. پارچ این محصول از پلاستیک بسیار مقاوم بوده و کیفیتی فراتر از انتظار را به همراه خواهد داشت. این پلاستیک از نوع تریتان است و مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه و خراش به همراه خواهد داشت. این پارچ از حجم 2 لیتر بهره گرفته و حجم زیادی را برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. پارچ 2 لیتری Tritan سبب شده، مخلوط کن SENCOR SBU 7730BK بیشترین بازدهی مثبت را داشته باشد و طول عمر بالایی را داشته باشد. این پارچ از درب پلاستیکی بهره گرفته است و امکان اضافه کردن میوه و سایر مواد غذای را حین انجام فعالیت به کاربر خواهد داد.

سنکور از تیغه تمام استیل استفاده کرده است. تیغه‌های تمام استیل بیشترین بازدهی مثبت را خواهند داشت و کاربر را کاملا راضی می‌نماید. جنس استیل سبب شده، طعم و بوی مواد غذایی هیچ تغییری نداشته باشد و کاربر با طعمی طبیعی و کاملا سالم رو‌به‌رو باشد. تیغه استیل بسیار مقاوم است و امکان مخلوط کردن انواع مواد غذایی سخت را نیز خواهد داشت. شکل خاص تیغه تمام استیل مخلوط کن SENCOR SBU 7730BK موجب شده، بیشترین سطح تماس را با موادغذایی داشته باشد و بیشترین سطح کارایی را به ثبت خواهد رساند.

مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7730BK

توان و کارایی میکسر SENCOR Blender SBU 7730BK

مخلوط کن سنکور مدل 7730BK از چندین برنامه پیش‌فرض بهره گرفته است. برنامه‌های متفاوت سبب شده، کارایی میکسر به نهایت خود برسد و مصرف کننده تنها با فشار دادن یک کلید تمام فعالیت‌های دستگاه را کنترل نماید. مخلوط‌کن سنکور از 6 برنامه متفاوت پیش‌فرض بهره گرفته است. امکان آسیاب، امکان تهیه اسموتی، تهیه آب‌میوه، تهیه میکس موادغذایی همانند شیرموز و یا شیر آجیل، تهیه سوپ و میلک شیک برنامه‌های تعبیه شده پیش‌فرض هستند. همچنین امکان خرد کردن سبزیجات نیز به راحتی در این مخلوط کن میسر است.

اسموتی محبوب‌ترین نوشیدنی این روزها است. اسموتی آب‌میوه‌ای است که تکه‌هایی از میوه را در خود جای داده است. اسموتی با حفظ بیشترین سطح از ویتامین توانسته بیشترین انرژی را به مصرف کننده ببخشد و طعمی خاطره انگیز را فراهم بیاورد. مخلوط کن و اسموتی ساز سنکور مدل SBU 7730BK امکان تهیه اسموتی را فراهم ساخته است. مخلوط کن سنکور با تهیه اسموتی بیشترین سطح رضایت را به خود اختصاص داده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های محسوس میکسر و مخلوط کن Sencor 7730BK استفاده از 30000 دور در دقیقه است. این فناوری سبب شدن در کمترین زمان حجم زیادی از مواد غذایی را به آب‌میوه تبدیل نماید. امکان 30000 دور در دقیقه با کمترین صدا و لرزش عمل کرده و امکان استفاده در کافی شاپ و استفاده به صورت صنعتی را خواهد داشت.

توان و قدرت مخلوط کن اصلی‌ترین معیار برای خرید مخلوط کن است. سنکور برای انجام فعالیت‌های متفاوت از توان 1800 وات کمک گرفته است. مخلوط کن SENCOR SBU 7730BK به لطف استفاده از توان 1800 وات با کمترین انرژی و صدا، بیشترین بازدهی مثبت را به همراه خواهد داشت و می‌تواند راندمان مثبت را به همراه داشته باشد. این توان محیطی آرام و در عین حال بیشترین توان را به همراه خواهد داشت.

مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7730BK

سنکور با استفاده از 6 سرعت متفاوت کارایی را به نهایت خود رسانده است. مخلوط کن و میکسر سنکور Sencor Super Blender 7730BK از 6 حالت متفاوت بهره گرفته است و با توجه به نوع موادغذایی می‌توان این سرعت را تغییر داد. مصرف کننده با توجه به میزان نرم و یا سفت بودن مواد غذایی قادر است، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند. همچنین به منظور افزایش کارایی، سنکور از عملکرد پالس نیز بهره گرفته است.

مخلوط کن سنکور مدل SENCOR SBU 7730BK از بیشترین سطح ایمنی بهره گرفته است. استفاده از پایه‌های ضد لرزش و همچنین سیستم یکپارچگی، بیشترین سطح ایمنی را به ارمغان آورده است. پایه‌های ضد لرزش سبب شده در هنگام فعالیت کمترین لرزش ایجاد شود و همچنین سیستم یکپارچگی مانع از فعالیت دستگاه می‌شود تا زمانی که تمامی قطعات به درستی بر روی هم قرار نگیرند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Blender SBU 7730BK

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک مرغوب
سایر ویژگی و امکانات
چرخش 30000 دور در دقیقه | تیغه 6 پره تمام استیل | توانایی تولید اسموتی و 5 برنامه پیش‌فرض دیگر
توان مصرفی
1800 وات
تعداد تنظیمات سرعت
6 سرعته و عملکرد پالس
جنس پارچ مخلوط کن
تریتان بسیار مقاوم
ظرفیت پارچ
2 لیتر
عملکرد پالس
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
2,345,000 تومان
مخلوط کن یوفیسا مدل BS4950 با توان 1800 وات واقعی پارچ شیشه‌ای از جنس تریتان با ظرفیت 1.8 لیتر دارای لامپ LED نشانگر سرعت دارای 3 برنامه خرد کردن یخ درست کردن اسموتی حالت توربو دارای 6 تیغه‌ی تیتانیومی دارای قفل ایمنی...
1,899,000 تومان
مخلوط کن سنکور مدل Sencor SBL 4870WH توان 800 وات واقعی تعداد 12 حالت سرعت ظرف شیشه‌ای 1.5 لیتری دارای حالت توربو وزن 4.3 کیلوگرم رنگ سفید خرد کن یخ ندارد
4,350,000 تومان
مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7873VT توان: 1500 واتظرفیت پارچ: 1.5 لیترجنس پارچ: تریتانظرفیت دو بطری همراه: 0.7 لیترتعداد برنامه: 7 برنامهجنس تیغه: 8 پره استیل با روکش تیتانیومچرخش در دقیقه: 28000 دور در دقیقه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام